Goede uitleg en goede hulp

Goede uitleg, aanpak betr. Website aanpassingen!

It was so helpful to talk with an expert

Tom was great in explaining the various areas for improvement in a way that was approachable and yet thorough.

Dear Elyzabeth, Thank you for the kind words. We always strive for the best advice. If you need any additional materials, do not hesitate reaching out to us. Kind regards, - Team Youvia

uitgebreide hulp tot het was opgelost!

Ik kreeg problemen met een mailbox van mijn stichting. Navraag bj de klantenservice leerde mij dat dit te maken had met de verhuizing van Modual naar Youvia. Ik kreeg contact met Mischa de Best. Zij was geweldig geduldig, want er bleek meer gedaan te moeten worden dan het verhuizen van de mailbox. Ik wilde een nieuwe computer in gebruik nemen en daarvoor moest e.e.a. worden voorbereid. Uiteindelijk heb ik meerdere online contacten met Mischa gehad, waarbij ik enorm goed en geduldig werd geholpen. Dit was ook nodig aangezien ik zelf niet echt kundig was op dit gebied. Dat ben ik nu echter ook veel meer, dankzij deze ondersteuning. Alles werkt nu naar behoren! Veel dank hiervoor! Douwe Bergsma Amersfoort

Hi Douwe, Bedankt voor je mooie review. We waarderen onze klanten ontzettend, daarom zullen wij ook nooit stoppen de beste service te verrichten. Schroom niet contact op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt. Met vriendelijke groet, - Team Youvia

De meest professionele Website met goede begeleiding.

Na eerdere minder goede ervaring kwam ik uiteindelijk bij Youvia terecht. Wat een verademing en professionaliteit. Voor alles hebben zij oog, advies en denken mee tot het beste resultaat. Ik zou niet anders meer willen. Voor mij is Youvia de beste en betrouwbare website.

Beste Dorien, Bedankt voor de geweldige review. Klanten staan bij ons op nummer één. Het is een eer om dan zo een review te ontvangen. Op een mooie samenwerking! Met vriendelijke groet, Mischa de Best

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een eigen website gemaakt voor ons eigen bedrijf en Tom heeft op een respectvolle, zeer vriendelijke en duidelijke manier uitleg gegeven wat er allemaal beter zou kunnen aan onze site. Ook heeft hij ons laten zien waarom dat zo belangrijk is en zelfs voor een leek legt hij het zeer fijn en goed uit. Fijne ervaring en neemt de tijd voor zijn klanten.

positief

Tom v Erven heeft mij goede tips gegeven. Totaal geen glad verkoopgessprek om mij over te halen tot iets...

Super goed geholpen door Youvia!

Super goed geholpen door Tom van Erven van Youvia. In een vrijblijvend gesprek heel veel waardevolle info ontvangen over mijn website en online vindbaarheid. Wanneer ik een online marketingbureau zal inschakkelen zal ik zeker eerst aan Youvia denken, bedankt!

Beste Sebastiaan, Bedankt voor je mooie review. Ons doel is altijd om de juist passende advies te geven. We hopen je terug te zien in de toekomst, voor al je online marketing adviezen! Met vriendelijke groet, - YOUVIA

zeer goed geholpen top

heel vriendelijk en geduldig geholpen heel tevreden over alle hulp die ik krijg super bedankt en ga zo door mijn complimenten vriendelijke groeten Diana Konijnenburg

Beste Diana, dank voor de mooie review & graag gedaan uiteraard! Vriendelijke groet, Rolf

Super contact en erg klantvriendelijk

Tom kon mij tot in de detail uitleggen hoe ik mijn online presentie kon vergroten zodat ik een groter bereik zou krijgen voor mijn doelgroep.

Beste Toon, Bedankt voor de positieve review! Ik weet zeker dat Tom blij is om dit te horen. Ontzettend fijn dat u heeft kunnen genieten van een informatieve online presentatie over hoe uw bereik kan vergroten. We horen graag als u vragen of feedback heeft. - Team Youvia

Professioneel. Oplossingsgericht.

Je wordt aan de hand meegenomen en geholpen bij het zoeken naar de beste aansluiting met je markt. Prettig samenwerken!

Beste Paul, Bedankt voor de mooie feedback! We proberen altijd dé gids door het digitale landschap te zijn. Elke dag is namelijk een leerproces. Als u nog meer vragen of feedback heeft, wees niet bang ons aan de jas te trekken. - Team Youvia

Een top en eerlijk bedrijf!

Samen met Tom van Erven een telefonisch consult gehad. Dit bedrijf is zeker aan te raden en denkt met je mee! Geen contracten aansmeren maar gewoon overleggen en adviseren, daar hou ik van!

Beste Maickey, Wauw, daar houden wij ook van! We zijn ontzettend blij met collega's zoals Tom, die het juiste voorbeeld geven. Fijn dat we u juiste inzichten hebben kunnen geven en ontzettend bedankt voor deze mooie review. Voor vragen en opmerkingen mag u altijd bij ons terecht. Team Youvia

Goede, adequate, vriendelijke en deskundige ondersteuning.

Beste Arna, Wat een belonende woorden! We zijn ontzettend tevreden dat u naar wens geholpen bent. Schroom niet contact op te nemen met ons als u nog meer vragen heeft. - Team Youvia

Zeer goed geholpen.

Er waren problemen met het verschijnen van foto's en logo's die ongewenst waren. Wij konden dit zelf niet oplossen en hebben assistentie gevraagd van Youvia, die onze web-site had gemaakt. Met behulp van Gilbert en Mischa is het probleem opgelost. Zij hebben kosten nog moeite bespaard en hebben binnen korte tijd alles opgelost. Wij zijn buitengewoon tevreden en raden iedereen aan Youvia te kiezen in geval een web-site moet worden gemaakt.

Beste Adriaan, Bedankt voor de positieve feedback. We zijn ontzettend blij dat we u hebben kunnen helpen vervangen van uw ongewenste logo's. Schroom niet ons te contacten met vragen over de website, we helpen u graag! Team Youvia

cms met wat kleine beperkingen, telefonische hulp perfect

Het CMS is t.o.v. wat ik bij Modual gewend was iets beperkter (denk aan: een helder overzicht van de pagina's, heldere opslag van foto's). Daarbij is het momenteel niet bedienbaar vanuit Chrome. En ook heeft de site nog moeite met video's goed laden als ik als klant m'n site (of wijzigingen daaraan) zelf publiceer. Maar aan laatst genoemde dingen wordt gewerkt en de telefonische assistentie is geweldig: Hulpvaardig, helder, meedenkend en er wordt de tijd genomen om op elk gebied een passende en bevredigende oplossing te zoeken.

Hi Niels, dank voor de review! Goed om te lezen dat de service goed bevalt. Technische probleempjes wordt inderdaad aan gewerkt, ik houd je op hoogte! Vriendelijke groet, Rolf - Team Youvia

goed en vakkundig geholpen

vriendelijke en duidelijke uitleg en niet te beroerd om ook overige vragen te beantwoorden om zo voor mij een goed werkend systeem te krijgen wat ten bate komt van mijn klantvriendelijkheid tov mijn klanten en opdrachtgevers

Beste Sjors, fijn om te lezen dat onze service goed is bevallen. Dank voor de mooie review! Vriendelijke groet, Rolf - Team Youvia

Behulpvaardig en duidelijk

Goed geholpen met de aangepaste serverinstellingen voor mijn email

Beste Corné, graag gedaan en dank voor de review! Groet Rolf - Team Youvia

prettig en behulpzaam

Fijn als er meegedacht wordt en alles weer update is. Vriendelijke en geduldige begeleiding.

Beste Lieneke, leuk elkaar even gesproken te hebben. Dank voor de review! Vriendelijk groet, Rolf - Team Youvia

Sorry, maar ik kom er achter dat het probleem nog steeds niet opgelost is

Ik dacht dat het probleem opgelost was , maar iemand die een reactie wil sturen via mijn website kan deze reactie wel versturen maar hj komt niet aan in mijn mail.

Beste Gijsbert, goed om elkaar even gesproken te hebben. Na jouw vakantie hebben we weer contact en lossen we het probleem op. Fijne vakantie gewenst! Groet, Rolf - Team Youvia

Proffesioneel, vriendelijk en snel

De mensen van Youvia reageren snel en doen alles om te zorgen dat je vraag snel en goed geregeld wordt.

Beste Monique, dank voor de mooie review! Vriendelijke groet, Rolf - Team Youvia

Weer supersnel en goed gemaakt

's Morgens bel ik voor een aan te passen logo en nog wat andere zaken en voor de middag is het alweer klaar. Precies zoals ik het graag wil hebben. Ben zó blij met jullie!

Bedankt voor de mooie review Corry en een fijne vakantie gewenst! Groet, Rolf - Team Youvia

tot het gaatje

Ik had een probleem met mijn emailaccount dat om onverklaarbare reden geen verbinding wilde maken met de server. Na wat gepuzzel bleek het nog niet opgelost, maar vervolgens heeft de medewerker op afstand met me meegekeken en zo het probleem opgelost. Tot het gaatje om erachter te komen wat er aan de hand was en het probleem op te lossen. Heel fijn. Het enige dat jammer is dat het onverklaarbaar blijft hoe deze storing kon ontstaan....

Beste Jaap, dank voor de mooie review, fijn om te lezen dat de service goed is bevallen. Het had overigens te maken met een verkeerde poortnummers in de instellingen. Mooie week gewenst, groet Rolf - Team Youvia

Ik heb zeer goede ervaring met Youvia. Jaren geleden hebben zij mij geholpen mijn zelfgemaakte website te vernieuwen en aan te passen aan de huidige maatstaven qua presentatie. En dat heeft heel goed gewerkt. Vele klanten hebben mij hierdoor gevonden. Maar ook heel belangrijk is dat als ik ze nodig had zij mij altijd heel goed geholpen hebben. Dus de service is ook top. Dus ik kan iedereen Youvia aanraden!

Beste Jan, dank voor de fijne samenwerking en de mooie review! Dit is precies waar we voor staan. Fijn weekend gewenst, groet Rolf - Team Youvia

goede en zeer vriendelijke personeel

Zeer goede uitleg kwam je er niet uit hebben ze op afstand de problemen goed opgelost een een vriendelijke werknemer die me geholpen heeft.

Beste Roel, Graag gedaan en dank voor de mooie review! Groet, Rolf - Team Youvia

Super geholpen

Rolf luistert en overlegt goed. Fijn persoon om te laten helpen.

Beste Erik, dank voor de mooie review! Groet, Rolf -Team Youvia

Geweldige service

Ik had een hele fijn gesprek waarbij ik echt het gevoel kreeg dat er met mijn probleem meegedacht werd. Mijn complimenten voor deze collega van Youvia die het probleem voor mij goed opgelost heeft.

Beste Caprice, dank voor je bericht en graag gedaan uiteraard! Met vriendelijke groet, Rolf - Team Youvia

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.