nog nooit van gehoord

zeer slecht, nog nooit van dit bedrijf gehoord of gezien en direkt een incasso, WTF

Zeer prettig geholpen!

Ik belde met een vraag over een factuur. Ik werd gelijk op een zeer prettige wijze geholpen. Meneer vroeg ook of hij mij nog met mijn profiel kon helpen. Erg attent.

Beste Melissa, dank voor de mooie review. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf

Behulpzaam

Wessel Meijer van Youvia heeft mij heel goed geholpen met het weer up to date krijgen van mijn account en tips gegeven voor het nog beter maken van mijn vindbaarheid op het internet.

Beste Bianca, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat u een positief gevoel heeft over gehouden aan onze gesprekken. Veel succes met het programma en tot horens. Met vriendelijke groet, Wessel.

duidelijk en klantvriendelijk

Goed gesprek en goed verder geholpen.

Beste Wim, dank voor de mooie review! Gr. Rolf

Aardige meneer aan de telefoon

Beste Loes, dank voor de mooie review! Fijne week gewenst! Gr. Rolf

De boel niet voor mekaar

Krijg sinds kort mail en post van Bos incasso voor een faktuur die in November al is betaald. Heb het online gemeld maar er wordt niet op gereageerd. Heb ook vermelding opgezegd online, ook hier wordt niet op gereageerd. Naar aanleiding van bovenstaand review heeft Youvia direct contact gezocht en zijn we tot overeenstemming gekomen.

Beste Roel, Dank voor je tijd voor ons contact. Sportief dat je de review hebt bijgewerkt. Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf

Alles goed geregeld

Youvia neemt veel werk uit handen.

Ik ben goed en duidelijk te woord gestaan door Rolf.

Goede ervaring met Youvia, netjes terug gemaild en gebeld.

Beste Marjan, dank voor je positieve bericht! Groetjes, Rolf

Zeer slecht

Sinds ze overgestapt zijn naar Youvia is de administratie een puinhoop ik krijg facturen achter elkaar van half jaar terug terwijl ik geen herinnering of iets heb gekregen maar incasso kosten van 20 euro extra moet betalen ik ben weg

Vriendelijk persoon stond me goed te woord en begreep de situatie

Beste Suzan, dank voor de review. Gr. Rolf

Vandaag erg fijn contact gehad met de klantenservice.

Goed contact. Duidelijke afspraken. Direct geregeld wat afgesproken is.

Beste Marloes, dank voor deze mooie review! Groetjes, Rolf

Klote

Zeer onbetrouwbaar, crimineel en geldwolven. Ik wil iedereen waarschuwen voor de onbetrouwbare firma. GA NOOIT MET DEZE MENSEN IN ZEE!!!!!

Beste meneer de Kam, hartelijk dank voor je review! Ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat de situatie is uitgesproken. Mijn collega heeft de bevestiging van de opzegging verstuurd per e-mail. Mochten er nog vragen zijn, dan verneem ik dat graag. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020-408 6400 op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Je kunt ons ook altijd een Whatsapp bericht sturen op 06 510 90 933. Met vriendelijke groet, Jaleesa

Uitstekend geholpen

Goede informatie ontvangen

Beste Mat, Dank voor het mooie cijfer! Groet, Rolf

Kort maar krachtig, Dank! Gr. Rolf

Zeer goed advies ontvangen

Goed geholpen met mijn vraag en ook nog goed advies gehad om mijn profiel te verbeteren.

Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Rolf

Zeer beleefd, behulpzaam en professioneel te woord gestaan

vriendelijk en uitgebreid antwoord op mijn vragen gehad.

Beste Bianca, Dank voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Rolf

Puinhoop

Gisteren een mail ontvangen van Bos Incasso over openstaande factuur van 15-11-2020 van Youvia. Deze factuur is nooit ontvangen (Ook geen herrinnering of zo) maar wel 5 maanden later een dreigende mail sturen via Bos Incasso. Sinds de overgang van DTG naar Youvia is hun administratie één grote puinhoop en blijkbaar is dat nog steeds niet veranderd.

Bij overname oude klanten onjuist doorfactureren

Voor overname mijn deelname opgezegt. Vervolgens door youvia toch factuur begin 2021 gekregen. Youvia kan geen contract van ondertekenen laten zien. Volgens youvia zou contract continue doorlopen. Volgens youvia zou schriftelijk opgezegt moeten worden, terwijl in de email telefonisch opgezegt moet worden terwijl dit al gedaan is ruim 1,5 jaar geleden. Blijkbaar ben ik toen niet uit het systeem gehaald. Youvia laat zijn klantvriendelijk niet blijken en is uiterst onvriendelijk aan de telefoon, waarbij op manipulatieve agressieve wijze gestuurd wordt op betaling van de factuur. Naar de klant wordt hierin niet geluisterd en deze wordt in het gesprek overschreeuwd. Dat ondergetekende nog bij kvk is ingeschreven doet geen afbreuk aan het inactief zijn van de onderneming, lees eenmanszaak door persoonlijke omstandigheden

Duidelijke, snelle service;

Goede service n.a.v. het omzetten van een abonnement. Heldere informatie en snelle communicatie.

Beste Jolein, dankje voor deze review!

ongevraagd abonement per abuis doorgezet door collega

Frauduleus bedrijf, niet meewerkend om het op te lossen en dreigend op moment van opzeggen. Bovendien leveren de zogenaamde diensten geen enkel resultaat

Vlot geholpen zodat we weer verder konden!

Vraag en antwoord snel gekregen, probleem dus vlot opgelost. Top!

Beste Astrid, dank voor de review! Groet, Rolf

Ondanks mis communicatie bij opzegging alles goed en op een prettige manier opgelost

Ik had bij youvia mijn contract aangetekend opgezegd, dit was intern wel verwerkt maar niet op de juiste manier en helaas ook niet met mij gecommuniceerd waardoor er een rekening bleef openstaan. Na telefonisch contact alles naar tevredenheid opgelost en een goed aanbod voor een andere product gekregen wat een overweging waard is.

Beste Pim, dank voor de review. Mocht je inderdaad interesse hebben of meer willen weten dan verneem ik het graag. Groetjes Rolf

Stapje voor stapje

De overgang van DTG naar Youvia ging voor ons niet helemaal vlekkeloos. Zo hadden we bijvoorbeeld nog geen nieuw account. Dit is in het telefoongesprek met de vriendelijke medewerker goed opgepikt. De account is meteen aangemaakt en hij heeft mij goed uitgelegd wat ons abonnement inhoudt.

Beste Annemieke, dank voor de positieve review! Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf

Duidelijke uitleg

Fijne duidelijke uitleg over de werking van Youvia en hoe we dit allemaal kunnen optimaliseren binnen ons bedrijf. Inge Boer heeft mij heel goed en prettig geholpen en nam er alle tijd voor.

Zeer tevreden over de service

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen met mijn vraag door de klantenservice medewerkster. Haar naam is Ferania! Ze was zeer professioneel en klantgericht! De wachttijd was ook minimaal. Complimenten Youvia!

Beste Tessa, dankje voor deze prachtige woorden!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.