Niks mis mee
Ik heb voor de eerste keer een spandoek besteld voor mijn bedrijf. Na het gebruik maken van jullie online ontwerp tool kreeg ik een bevestigingsmail met een voorstel hoe het eruit zou zien. Hierop ontstond bij mij verwarring over de term 'dubbelzijdig'. Na een belletje naar de vestiging in Tilburg was dit voor mij helder en werd mijn spandoek gemaakt. Omdat mijn broer bij een bedrijf in de buurt van SignDirect werkt heeft hij het opgehaald. Ook dat heb ik als zeer prettig ervaren, scheelt mij toch een uur. Het handgeschreven kaartje bij de bestelling was een leuke verrassing en maakt dat ik zeker nog eens iets bij SignDirect zal bestellen.
Hi Ingrid, Bedankt voor uw leuke positieve beoordeling! Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze ondersteuning. Graag zijn wij u een volgende keer weer tot dienst :-) Groeten, Bas & collega's
Altijd goede en snelle service! Producten ook van zeer hoge kwaliteit!
Beste W. Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Altijd leuk om te horen dat u onze service en producten zo positief hebt ervaren. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Sieuwerd en collega's
Bijzonder vriendelijk geholpen bij het bestelproces en ruim op tijd mijn spandoek ontvangen. Volgende keer bestel ik weer bij jullie, veel beter dan bij de concurrent!
Beste Roger, Wij zijn erg blij te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! We horen natuurlijk graag dat u onze service top vind. Volgende keer zijn wij u graag weer tot dienst! Groetjes van Frank en collega's
Goede ondersteuning en zeer snelle levertijd.
Hi José, Leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze ondersteuning bij het bestellen van de beachflags. Wij hopen dat deze een mooie toevoeging waren aan uw open dag. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Sieuwerd en collega's
Altijd bereikbaar en zeer behulpzaam. Doen wat ze zeggen en super kwaliteit product!!
Hallo Rob, Bedankt voor het achterlaten van uw bijzonder leuke beoordeling! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service en het spandoek :-) De volgende keer zijn wij u weer graag tot dienst! Vriendelijke groeten, Bas en collega's
Moest met spoed als cadeau een spandoek voor de opening van een bedrijf hebben. Vanwege deze spoed geen bestandscontrole die uren zou duren, maar er stond dat ze contact zouden opnemen als er iets vreemds was. Nu heb ik voor een spandoek van ruim 2 bij anderhalve meter een bestand van slechts 600kb opgestuurd. Een schermafdruk ipv het echte drukbestand. Niemand die roept dat ik de pixels op een meter afstand kan zijn al vlakken 1x1cm.
Beste Robert, Bedankt voor het achterlaten voor uw beoordeling, vervelend om echter te vernemen dat het spandoek niet helemaal naar wens is. Stuur ons gerust een foto van het het resultaat zodat wij intern kunnen bekijken waar het is is misgegaan en een passende oplossing kunnen aanbieden : - ) Met vriendelijke groet, Team Signdirect
volgende keer bestel ik terug bij jullie
Erg snelle, goede service. Product is beter dan het verwachtte resultaat. Erg vriendelijk personeel.
Hoi Eloise, Fijn dat wij jullie goed tot dienst hebben kunnen zijn en dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn :-) Met vriendelijke groet, Sieuwerd en collega's
The banner was sent to the wrong address and I only found that out after I was redirected to talk to UPS about why it hadn't arrived. I had to take time out of my weekend to collect the banner and deliver it to the correct location. We will use signdirect again but I was very disappointed that I didn't receive any response except "sorry, you have to fix it yourself"
Dear Emmy, Thanks for your feedback. I do apologise that the delivery of your order didn't go as planned. We are very serious about making sure our deliveries are handled as accurate as possible. Unfortunately because we do use couriers, we cannot fully control them. I don't say this to pass the blame, I think we can do a little more when goods are delivered at the wrong adress in the future. Once again, apologies from our team, and I do hope you will give us another try soon. Please contact us in advance when you place your next order in order for us to give you a gesture that hopefully helps to forget the lost weekend time Knipogende emoticon Emoticon Kind regards, Sieuwerd
Ik had maten van t shirts besteld die niet in bepaslde kleuen geleverd konden worden. Men heeft heel spoedig telefonisch contact gezocht met mij om mij dit mede te delen. Op deze manier zijn wij er van beide kanten uitgekomen om de bestelling aan te passen. Dit vind ik een perfecte service top Ik ben uiterst tevreden ook over het ophaal center. Zeer bekwame en vriendelijke mensen
Hi Cristl, Wat leuk om te horen dat u onze service zo positief hebt ervaren ;-) Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Team Signdirect
De chatsessies worden snel gestart en duidelijk beantwoord. Zeer tevreden over de roll- up systemen en gevelbanieren.
Beste Peggy, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling, wij betreuren het zeer dat de asfaltsticker maar voor een korte periode heeft volledig heeft gekleefd. Zou u bij uw volgende bestelling vooraf contact met ons willen opnemen? Dan bieden wij u graag een mooie tegemoetkoming aan wat hopelijk uw slechte ervaring met de asfaltsticker doet vergeten. Sieuwerd Pijpers, afdeling Verkoop
wederom met behulp van de ontwerpafdeling een superleuk spandoek gemaakt voor een jarige Sara. Geen gedoe meer met verf en oude lakens maar een superorigineel en professioneel spandoek.
Hoi Anke, Het doet me goed te horen dat je zo tevreden bent met het spandoek! Nog veel plezier ervan en tot een volgende keer :-) Groeten, Team Signdirect
proefstukje is lang gebracht, de bestelling is keurig uitgevoerd.
Hallo Tom, Dankjewel voor het achterlaten van je positieve beoordeling! Wij zijn blij dat we je konden helpen (ook met het proefstukje vooraf). Vriendelijke groeten, Team Signdirect
Die stond zondag in ons kerk en die zag er heel mooi uit.
Hallo Matthew, Fijn dat wij u zo tevreden hebben kunnen maken. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Signdirect
Mijn bestelde doek met print is mooi geworden. Goeie kwaliteit stof. Levering 1 keer uitgesteld. Netjes bericht van gekregen.
de levering was snel gedaan, goede stevige verpakking, persoonlijk kaartje erbij (handgeschreven). Alleen was de print niet mooi afgewerkt. Ons logo zat er niet helemaal op. Ik had verwacht dat ze dit wel zouden aanpassen aan de maat, maar dit is niet gebeurt...dit is het enige dat ik jammer vond.
Snelle levering en nakomen van afspraken
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, dit waarderen wij zeer! Uiteraard helpen wij de volgende keer graag weer, mocht u de volgende keer hulp nodig hebben of vragen hebben dan weet u ons te vinden! Met vriendelijke groet, Team Signdirect
Ik ben geholpen via internet filiaal Holten. Ik had een vlag voor mijn zus besteld voor de camping en ik wilde hem zelf ontwerpen. Het werkte fantastisch! Vlag is precies zoals ik hem wilde en iedereen riep waar heb je die laten maken? Dus gelijk reclame voor jullie gemaakt. Ik ben echt zeer tevreden over het eindresultaat en mijn zus was er superblij mee!!! Oooo en het handgeschreven kaartje vond ik ook TOP. Dat geeft een persoonlijke tint!!!
Hartstikke leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de vlag en onze service Ellen! De volgende keer gaan wij weer onze uiterste best doen om je dezelfde ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Team Signdirect
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.