Hans is een prettige vertegenwoordiger.
personeel geld alleen voor de vertegenwoordiger die ons bezoekt.er word te vaak gewisseld met het aantal weken dat ze komen. in vakantie tijd is de duur extreem lang.
Heb de Nescafe Allegria, prima apparaat. Alleen, na het aanzetten, is het eerste kopje niet zo warm.
Gaat prima allemaal en we hebben een erg vriendelijke en service gerichte bezorger.
Vroeger kwam jullie vertegenwoordiger met kortere tussenposes langs. Hoe langer de tussen liggende periode, hoe moeilijker het in te schatten is hoeveel voorraad er moet zijn. Er was bij jullie een achterstand in de bezoeken, dus moesten we regelmatig bellen voor voorraden. jammer. Voor de alleen maar goed.
Chocolademelk is van mindere kwaliteit dan de koffie. Is een beetje waterig.
geen
Ben al jaren klant en ben zeer tevreden over product en tot voorkort heb ik Bart gehad een prima medewerker en vandaag de nieuwe ontmoet en dat gaat vast ook goed komen ! Een zeer tevreden klant !
Hallo, Ik heb de nescafealegria en verwarm eerst de melk in de magnetron op en dan neem ik de latte op het apparaat,doe er een zoetje bij en heb een heerlijke latte matiachno.
Succes met de verdere bedrijfsvoering, en de groeten aan Hans, met vriendelijke groet, Eric Meure
Ik zou graag biologische producten in de Fountain lijn willen zien.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.