Voor ons hoeft de vertegenwoordiger niet om de 6 weken langs te komen, want "die komt natuurlijk altijd ongelegen". Bestellen via de website zou voor ons voldoende zijn waarbij de vertegenwoordiger nog maar 1x of 2x per jaar komt voor het apparaat te controleren.
Ik heb al meerdere keren gebeld met Coffee3 over mijn Nescafe Algeria. Het probleem zit in het Waterreservoir , elke keer bij het bijvullen gaan alle lampjes branden en dan moet je veel doen om het apparaat weer aan de gang te krijgen. Is hier geen oplossing voor , het is stik vervelend en je vult per dag toch vaak het Waterreservoir bij. Graag hoor ik hier van jullie of hier een oplossing voor is.
Geachte heer Dirkzwager, dank voor uw beoordeling en feedback. Dat waarderen we zeer. Een van onze accountmanagers zal een afspraak met u maken. mvg, Marc Bozon
bij de laatse bestelling voor de Fountain bleek Choco Belgian Superior uit het assortiment verdwenen. Erg jammer want die is veruit de beste.
extra service om tijdelijk een extra koffie apparaat te kunnen lenen, wordt zeer gewaardeerd
het gaat altijd goed, recent in de avond om info gevraagd via website en om o8.00 uur in daaropvolgende ochtend al een reactie terug en een 2 uur later alles geregeld. Zeldzaam tegenwoordig!
Ik heb geen aan- of opmerkingen. Het koffieapparaat is ook super.
Wij zijn vol lof over jullie bedrijf en personeel.
Geen
nieuwste modellen koffieautomaten zijn niet per defenitie beter.
Erg slechte communicatie van vertegenwoordiger en telefoniste. Vertegenwoordiger komt zomaar onverwacht zonder eerst te bellen en treft mij hierdoor nooit thuis. Wij gebruiken al bijna een jaar koffie die niet geschikt is voor deze automaat terwijl die is aangeraden door de vertegenwoordiger. En als er nu iets aan de automaat mankeert vervalt ons recht op garantie. Wij zijn er niet over te spreken. De telefoniste zou mij laten weten wanneer de vertegenwoordiger zou komen. Dat is inmiddrls een week geleden en ik heb nog niets gehoord. Nee ik zal Coffee 3 bij niemand aanprijzen.
Geachte mevrouw Zonnenberg, Dank voor uw beoordeling. Erg vervelend te horen dat u over een aantal zaken niet tevreden bent. We zullen uitzoeken wat er mis is gegaan en wat we voor u kunnen doen. Vervolgens zullen we bij u erop terug komen. Mvg, Coffee3
ik ben zeer tevreden over de nieuwe redbeans machine, zeer goede kwaliteit, de smaak is uitstekend, ik heb zeker geen spijt dat ik deze machine gekocht heb,
Tevreden over de levering maar ontvang nooit reactie op mail/bestelling dus weet nooit of bestelling aankomt.
Geachte mevrouw van Pelt, dank voor uw beoordeling en feedback, dat waarderen we zeer. Mbt de bestellingen die gedaan worden via onze site http://www.coffee3.nl/producten-bestellen , na de bestelling verschijnt het volgende in het scherm; 'Dank voor uw bestelling. Bestellingen gedaan voor 12 uur gaan nog dezelfde dag mee met onze logistieke dienstverlener, bestellingen na 12 uur een dag later. Zonder tegenbericht kunt u uw bestelling dus binnen 1 tot 2 werkdagen verwachten.' Nav uw opmerking zullen we nog eens checken dat dit naar behoren werkt. Nogmaals dank voor uw bijdrage, mvg, Coffee3
De soep is niet altijd t zelfde van smaak, omdat er aan hoeveelheid niet altijd het zelfde in de beker komt.
Zeer tevreden klant vind alleen de producten vrij prijzig.
Geen. Prima smaakvolle producten Misschien meer smaken van de soepen (dozen). Met vriendelijke Groet Y Wolters
als wij telefonisch contact hebben met een van uw telefonistes, loopt dat niet altijd even soepel. Weten soms niet helemaal wat wij besteld hebben of kunnen het niet terugvinden als er een product verkeerd geleverd is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.