in het verkooptraject was er veel contact en werd er veel gebeurd, in de nazorg worden afspraken niet altijd nagekomen en is er nog steeds niemand geweest voor een storing, die we al zeker 2 maanden hebben. Daarbij vind ik de wekelijkse en dagelijkse schoonmaak en onderhoud van de machine ook niet heel gemakkelijk. gaat veel tijd in zitten.
prijzen voor evt vervangend/opvolgend apparaat te hoog. en krijg te weinig terug voor mijn oude apparaat. als vaste klant zou ik graag zo voordelig mogelijk een nieuw apparaat willen hebben.begreep laatst dat je beter nieuwe klant kan zijn want die worden binnengeharkt met hoge kortingen en leuke akties. (uitspraak laatste vertegenwoordiger die hier geweest is)
De soepen zijn verandert, maar niet in een positieve manier. De "oude" soepen die nog leverbaar zijn zijn prima, maar de "nieuwe" soepen smaken vaak nergens naar of naar zeepsop, en dat is zonde. Ik hoop dat jullie deze opmerking vaker hebben gekregen en daarmee een andere soep leverancier zoeken.
Goede service, daarnaast ook goede suggesties voor het bevorderen van de omzet en het genereren van extra inkomsten voor de club.
Complimenten voor de huidige vertegenwoordiger Hans. Beter kan niet. Altijd op tijd en servicegericht. Prima vakman.
Nooit geen problemen. Snelle levering ,goede smaak, Vriendelijke bezorger. Gewoon zo door gaan!!!!
nvt
ga zo door.
Het is goed maar wel erg prijzig per kop tegenover de collega concurrent.
Wij zijn nu al jaren klant bij Coffee 3 en zijn al die jaren behandeld geweest als klant en dat vinden wij erg belangrijk!!! Als wij contact opnemen staan ze altijd gelijk klaar Tip: misschien moeten ze bij klanten die al jaren klant zijn iets extra's doen hoeft niet maar word wel gewaardeerd !!! En ja in 2015 terug Coffee 3 voor DECAPAINT Schilder&decoratiewerken . Fijne kerst& nieuwjaar!!! .
Wij zijn erg tevreden en danken jullie voor de prettige samenwerking tot nu toe!!! Ga zo door!
Onze Nescafe Alegria was na ruim een jaar stuk. Wij hebben toen meteen een nieuwe gekregen. Dat is nog eens service. Alsnog heel veel dank hiervoor. Groetjes, Gerard en Willemien van den Heuvel.
Dat er contact met je opgenomen wordt i.v.m. de levering, omdat de vertegenwoordiger ziek is. Super!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.