Fantastische prestatie!

De mannen van ABS hebben niet alleen een fantastisch kwalitatief huis neergezet, het was ook een geoliede machine! Alle afspraken werden nagekomen, ze dachten voortdurend mee, hele positieve sfeer en gezellig om ze 'op bezoek te hebben.' Gewoon jammer dat ze binnen 2 weken al klaar waren :).

Top bedrijf

Super blij met onze schuur. Goede kwaliteit en netjes afgewerkt! Ook de communicatie tussen ons was echt top. Iedereen die een degelijke schuur of garage wil beveel ik dit bedrijf aan.

Chapeau

We genieten al volop van ons tuinhuis. Wat is-ie mooi geworden. Het hele proces was een prettige ervaring. Jullie stonden altijd voor ons klaar. Ook jullie hardwerkende collega’s die hier in onze achtertuin in relatief korte tijd het tuinhuis hebben gebouwd, dachten mee, gaven tips en zorgden voor een positieve sfeer. We willen jullie dan ook hartelijk bedanken. Chapeau!

Mooi bouwsysteem uitgevoerd door zeer vakbekwame en klantgerichte medewerkers!

Ondanks de complexe bouwtekening en bouwplaats is het werk met grote zorgvuldigheid en naar tevredenheid uitgevoerd.

Top geregeld!!

Onlangs heeft ABS bij mij in de tuin een tuinhuis geplaatst en ben zeer tevreden met het resultaat en het bouwproces. Vanaf offerte tot oplevering alles transparant verlopen zoals afgesproken. Tijdens het bouwen kun je aan de jongens (Rick & Thomas) alles vragen over materialen of wat dan ook. Ze staan je altijd netjes te woord, weten waar ze mee bezig zijn en leveren netjes werk af!! Thumbs up voor ABS!!!

Een uitstekend bedrijf

Echt een topbedrijf! Vanaf het eerste telefonisch contact, het terugbellen, persoonlijke benadering, de offerte maken en opsturen t/m het nakomen van de afspraken en het bouwen, is alles perfect verlopen. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Ik heb dit bedrijf al mijn collega’s aanbevolen. Echt een aanrader! Als alle bedrijven net zo waren als ABS Bouwsystemen, zou ons leven een stuk makkelijk zijn…. Hartelijk bedankt voor dit mooie tuinhuis, wij zijn er erg blij mee.

Een prachtige schuur gerealiseerd waar we jaren plezier van hebben.

Ons idee voor onze garage/schuur met overkapping is uitgewerkt zoals wij het hadden bedacht. Korte lijntjes, goede prijskwaliteit en komen de afspraken na. Fijn bedrijf om mee te werken, zowel Martin als Marieke maar ook de mannen die de schuur hebben gebouwt. Bouw is vlot en naar wens verlopen. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betaalbare en degelijke ruimte!

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden met resultaat. En de beide vakmannen waren erg zorgvuldig en kundig! En ook uw vlotte hulp was erg attent en allervriendelijkst.

Klantgericht, klantvriendelijk en flexibel bedrijf!

Ook wij zouden meerdere bedrijven benaderen voor offertes.. we begonnen bij ABS en na het eerste gesprek zijn we nog niet eens meer verder gaan kijken. Wij hadden direct een goed gevoel! Martien is een prettige en gezellige man die meedenkt en adviseert en open staat voor alles wat je eventueel zelf kunt. Van iedere aanpassing die wij deden kregen we snel een tekening en de garage zelf is binnen 10 dagen door een top team geplaatst. Hardwerkende, bekwame en vriendelijk mannen! En met humor! Een zeer betrouwbaar bedrijf! Nogmaals dank voor alles!

Uitgebreide offerte, nette prijs en goede kwaliteit. Komt afspraken na en biedt uitstekende nazorg.

Vrijstaande garage met plat dak, vertikale thermo-wood bekleding, zijdeur, mooie gevlinderde betonvloer, volledig geisoleerd en elektrische sectionale poort in Hoog Leersum. Mooi en degelijk. Snel en planmatig gebouwd medio 2021.

Een goed product gelevered door een super team

Net voor de Kerst 2021 werd onze schuur gezet, de vloer werd in het nieuwe jaar gestort. Na de oplevering kregen we de eerste voorjaarsstorm Corrie, ook bij ons op de vlakte net achter de duinen kregen we onze portie. We kregen wat schade aan de schuur, maar zonder enige opmerking wordt het herstel proces opgestart. Een school voorbeeld hoe de nazorg wordt afgehandeld. Een bedrijf wat je zonder bedenkingen kan aanbevelen.

Uitstekend resultaat: nieuwe schuur van ABS

Vorig jaar heb ik ABS via Google gevonden omdat we op zoek waren naar een ander materiaal dan hout voor een nieuw te bouwen schuur. Ik heb offerte opgevraagd, die al snel ontvangen met een duidelijke beschrijving van materialen, opties en kosten. We zijn op afspraak naar Geldrop gereden om te spreken met eigenaar Martin en te kijken naar voorbeelden die daar in ruime mate aanwezig zijn. We ontvingen een mooie bouwtekening waarin al onze wensen waren verwerkt. Wij hebben gekozen voor betonbouw met hout en een golfplatendak. De schuur is in 2 dagen door drie supermannen neergezet. Wat een service, er is netjes gewerkt en afspraken zijn stipt nagekomen. Hulde aan alle medewerkers van ABS!

Goede ervaring

Contact met dit bedrijf is top, hebben ons van begin tot eind goed geholpen. Van de eerste schets tot aan de laatste schroef alleen maar tevreden

Vakkundig en snel en betaalbaar

Onze ervaring met ABS/Martin is ronduit prettig. Vanaf het offerte traject tot en met oplevering van onze schuur. Martin stelde ons gerust en zijn vakmensen waren netjes en bekwaam. Met als resultaat een prachtige schuur in 4 dagen geplaatst. Fam. De Mooij, Willemstad

Snel, netjes en extreem meedenkend

Vanaf de eerste kennismaking tot de nazorg erg tevreden over ABS. Heerlijk nuchtere benadering waar het product zichzelf verkoopt. In het hele afstemmingsproces, de bouw en in wat kleine stukken nazorg alleen maar aangenaam contact gehad. Zeer kundige en snelle levering (binnen 5 weken na offerte ingepland, binnen 6 geleverd met de bouw van een paardenstal in 4 dagen!). Grote aanrader!

Geweldig en goede servies, en fijn personeel

Geweldig mooie schuur gebouwd met geweldig vriendelijke en hard werkende personeel. Alle ruimte voor wat jou wensen zijn. Goede service en behandeling ,als klant. Vele buurt bewoners hebben naar mijn schuur met bewondering staan aanschouwen. Jammer dat ik geen foto's of filmpjes kan plaatsen, anders had ik dat zéker gedaan.

Goed uitgevoerde opdracht.

De opdracht is goed en netjes volgens afspraken uitgevoerd. Goede materialen en ook belangrijk het bedrijf is altijd bereikbaar.

Wij zijn buitengewoon tevreden met de wijze waarop ABS Bouwsystemen onze schuur heeft geplaatst.

In de voorgesprekken werd door ABS ruim tijd uitgetrokken om met elkaar tot een zo optimaal mogelijk ontwerp te komen. Wijzigingen die wij op een laat moment nog in het ontwerp wilden laten opnemen werden met grote flexibiliteit tot op het laatste moment toegestaan. Om niets aan het toeval over te laten is ABS tot twee maal toe de plaats komen bekijken waar de schuur moest komen. Ook hield ABS zich volkomen aan de afspraken met betrekking tot de begindatum en aan de afspraken rond de plaatsing. Vervolgens getuigde de wijze waarop de werkzaamheden plaats vonden van grote vakmanschap en ervaring. Wij kunnen ABS Bouwsystemen daarom van harte aanbevelen.

Super werk geleverd

Goed en vakkundig personeel Goede service

Top product van een fantastisch bedrijf ABS dat meedenkt bij het perfecte plaatje

Ik ben super tevreden over de geleverde schuur van 9 X 5 meter. Het geheel is boven mijn verwacht. Het geheel is een sieraad in de tuin. Bij het eerste contact met ABS had ik direct een goed gevoel. Wat een passie en daadkracht. Alle afspraken werden perfect nagekomen. Het voorstel van de inrichting was exact wat ik voor ogen had. De bouwploeg bestond uit 3 mannen die in 4 dagen tijd het geheel opzetten. Kei harde werkers met humor en hebben alles perfect neergezet. De nazorg was perfect na het storten van de vloer kan een medewerker van ABS om de laatste puntjes op de "i" te zetten. Ik ga de schuur gebruiken als dierenverblijf. De dieren zitten inmiddels in hun nieuwe verblijf en voelen zich duidelijk thuis. Diverse omwonende zijn blij verrast en het geheel past ontzettend goed in de omgeving.

Kwaliteit voor een goede prijs

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. De vakmannen werken snel en vakkundig, Ik ben ook zeer tevreden over het offerte traject, goed advies (ook op locatie) en de diverse aanpassingen waren snel en duidelijk gecommuniceerd. Ik beveel ABS ten zeerste aan.

Slecht

Geen fijn bedrijf, had serieus plan voor garage door hun te laten bouwen. Vraag om op bepaalde manier garage te bouwen. Dus offerte te laten maken, laten na herhaaldelijk mailen gewoon niks meer horen. Echt waardeloze firma.

Beste heer Kelleners, Jammer uw negatieve reactie te lezen. Naar onze mening zijn wij serieus op uw aanvraag ingegaan. Wij hebben reeds kosteloos 2 offertes met schets voor u gemaakt. Op onze laatste mail van 09 juni (12.25 uur) hebben wij nooit een reactie van u mogen ontvangen om een goede derde offerte voor u uit te kunnen brengen. Ook hebben wij naar aanleiding van deze mail getracht u telefonisch te bereiken; helaas zonder succes. Naar onze mening is de reactie niet op zijn plaats. Vriendelijke groet, ABS Bouwsystemen BV

Vakkundig en snel

Zeer tevreden met onze schuur. Deze werd in 1,5 dag vakkundig geplaatst. Harde en sympathieke werkers ! Dit bedrijf raad ik zeker aan bij mijn vrienden. Mede door recensies dit bedrijf in de arm genomen en erg tevreden.

goede service, goed behandeld

Tijdens een bouwproces gaat er altijd wel iets anders dan gepland. De kracht van ABS is het flexibel en slagvaardig reageren op deze verrassingen. De communicatie is perfect en afspraken worden allemaal nagekomen. Eindresultaat is prima en het proces verliep ook prima.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er kan altijd iets misgaan. ABS doet daarover niet moeilijk en lost het op.

perfect, zeker aan te bevelen

uitstekende afspraken te maken, goed en positief ingesteld personeel, afspraken worden nagekomen en eindresultaat is uitstekend.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier