goede service, goed behandeld

Goede kwaliteit/goede service en een goede nazorg/nalevering. Dus een prima zaak met mooie kealiteitskeukens en zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

Nadat een collega mij DKI had aanbevolen, heb ik een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag en daar met Anselmus gesproken. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en toen hebben we samen gekeken naar de mogelijkheden en opties. Hij kwam met veel goede adviezen en bruikbare suggesties. De week daarna ben ik nog een keer samen met mijn vriendin heen geweest en hebben we alles nog een keer doorlopen en toen gelijk de keuken besteld. De levertijd was voor een keuken heel erg kort, waar wij heel erg te spreken over te zijn. Ook de service na het plaatsen van de keuken was perfect. Er miste namelijk nog een afstandsbediening bij onze inbouwunit, maar na een belletje werd dat gelijk geregeld. Wij zijn erg blij dat wij onze keuken bij DKI hebben gekocht en kunnnen iedereen DKI aanraden.

goede service, goed behandeld

Zeer positief maar dat waren we ook al van onze vorige keuken die kwam daar ook vandaan 20 jaar geleden

goede service, goed behandeld

Geweldig bedrijf, van het eerste prettige gesprek met Martin- betrouwbaar, meedenkend, oplossingsgericht- tot de 100 % vakkundige plaatsing van de keuken door Jos en Rob zijn we meer dan tevreden. Schitterende keuken als eindresultaat. Kan DKI oprecht zonder terughoudendheid aanbevelen!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afstemming communicatie tussen de verschillende diciplines kan nog iets scherper

perfect, zeker aan te bevelen

Geen opmerkingen eigenlijk. Goed advies gehad bij keuken ontwerp. Snelle communicatie, afspraken nagekomen en goede prijs. De keuken staat nu een aantal dagen. Alles werkt en is prima geplaatst. Alleen een pieptoon in de vaatwasser, maar daar hebben we al met DKI contact over. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen, maar ik ga ervan uit dat dit ook prima is!

perfect, zeker aan te bevelen

Net als 24 jaar geleden ben ik ook nu weer zeer tevreden over service, prijs, betrouwbaarheid en persoonlijke aandacht. Compliment voor Peter Smithuis en zijn medewerkers!

perfect, zeker aan te bevelen

Een hele prettige service van DKI. Bij het inrichten van de keuken werd goed meegedacht. Er werd vanuit de fabriek een verkeerde kast geleverd, maar na bellen werd dat gelijk uitgezocht. Twee weken er na kregen we de juiste kast alsnog afgeleverd door notabene de eigenaar van de zaak.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Van begin tot eind ben ik enorm goed geholpen. Ze zijn flexibel waardoor ik de juiste keuzes kon maken. De medewerkers zijn vriendelijk en meelevend .De keuken is nu net geïnstalleerd en hij is echt prachtig geworden mede door hun adviezen. De keuken is eigenlijk nog mooier dan ik had kunnen denken, je kiest de kasten en aanrechtblad uit en het eindresultaat kun je je dan wel beetje voorstellen maar als hij dan er echt staat , zie je pas goed het eindresultaat . Ik kan iedereen DKI aanraden!!!

Prachtige keuken!

goede service, goed behandeld

- Betrouwbaar, komen afspraken na - Zeer scherpe prijs (ongeveer 15% goedkoper dan concurrenten) - Uitstekende vaklui die de keuken keurig installeren - Prettig en vriendelijk geholpen door personeel op kantoor - Flexibel in de planning

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: - Offertetraject wat rommelig en handgeschreven (en doorgehaalde) offerte maakt het wat onoverzichtelijk. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen - Weinig inspiratie in hun showroom. Ga eerst ideeën op doen op internet en in andere showrooms en laat het dan verder uitwerken bij DKI. - 1 binnenlade is beschadigd aangeleverd, moet nog nageleverd worden

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden over DKI. Het is voor ons een lange zoektocht geweest naar hoe wij onze droomkeuken wilden hebben. Nadat we de opstelling en alle apparatuur voor ogen hadden gingen we op pad voor offertes. We wisten dat het geen kleine keuken ging worden en dat we de lat heel hoog hadden liggen. Bij de eerste offerte (elders) was het even behoorlijk schrikken van een bedrag dat na een halfuur al met duizenden euro's omlaag ging maar waarbij het bedrag nog steeds erg hoog was. Via internet op site van Duitse Keuken Import gekomen omdat ze Duitse topkeukens kunnen leveren voor de Duitse prijzen. Een bezoek waard! Bij het op zaterdagochtend onaangekondigd even langsgaan waren alle verkopers druk in gesprek met klanten. Een vriendelijke medewerker stelde voor om eens te kijken in het Siemens/ Bosch/ NEFF/ Gaggenau inspiratiehuis in de buurt en vertelde mij dat ze in de middag ruimte hadden voor een gesprek. Ik vond dit een prima voorstel en bij terugkomst in de middag werd ik keurig ontvangen. Ik had eigenlijk meteen een vertrouwd gevoel. Er werd goed geluisterd naar al onze wensen. Nadat alles duidelijk en onoverzichtelijk was genoteerd kreeg ik een vaste prijs die wel binnen ons budget viel, waardoor onze droomkeuken werkelijkheid kon worden. Enkele maanden later ben ik met mijn vrouw langs gegaan voor wat extra wensen en om de keuken te bestellen. Enkele weken geleden is de keuken op de afgesproken leverdatum door deskundige monteurs geplaatst. Duitse Keuken Import heeft onze droom werkelijkheid kunnen maken! Mocht wij ooit weer een keuken kopen dan gaan wij meteen weer bij DKI langs. Bedankt team DKI.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Beste Bart, Dank je voor de fantastische beoordeling. Ik wens jou en je gezin veel geluk en gezondheid in je nieuwe woning. Vriendelijke groeten, Peter

goede service, goed behandeld

Zoals u in de beoordeling kunt zien geven wij bijna een gemiddelde van 9, omdat wij alles zeer positief hebben ervaren.Wij hadden onmiddellijk een klik met verkoper Joey Fraser, superverkoper, zeer kundig en communicatief Ook de prijs van de keuken was zeer goed Monteur Paul bleek een zeer kundige vakman, maar ook een keiharde werker. De eerste dag zelfs tot 7 uur s'avonds

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Toch jammer als de beoordeling zo super positief is, dat er toch iets negatiefs te melden is. Heel jammer dat de verpakkingen niet werden meegenomen, daar moesten we zelf voor zorgen Blijkbaar staat dat in de orderbevestiging, maar dat hadden we niet gelezen. Het is dan slim om het van te voren mondeling te melden, dan kun je nog een keuze maken en wat is dan € 150,- op een keuken van € 20.000,-! Het was ook een beetje jammer dat de keuken heel stoffig en vuil werd opgeleverd. Als je een nieuwe auto koopt straalt hij je bij oplevering tegemoet, dat zou bij een zo'n mooie keuken ook zo moeten zijn!

Geachte heer en mevrouw van Warmerdam, Sorry voor het misverstand over het afvoeren van het verpakkingsmateriaal. Het is niet alleen een geldkwestie maar vooral een tijdkwestie zoals we hebben beschreven in onderstaande review. We trachten de keukens zo schoon mogelijk op te leveren, maar "spic en span" is niet mogelijk, omdat meestal de verbouwing nog in volle gang is. En om een schoonmaakploeg te sturen gaat ook wel een beetje ver. Desondanks schrijft u dat u over de keuken, de prijs en de verkoper heel tevreden bent. En dat is natuurlijk het allerbelangrijkst. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

Adequaat voortraject met uitzoeken keuken, prima kwaliteit van geleverde produkten

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Momterus hebben veel rommel achtergelaten Openen van deuren niet geheel logisch

Geachte heer van den Berghaage, Jammer van het zesje voor de monteurs. Heeft waarschijnlijk te maken dat ze het verpakkingsmateriaal niet hebben meegenomen. Hun auto's zijn echter te klein om afval mee te nemen. We hebben dat ook vermeld op onze orderbonnen. Het is echt te kostbaar om vanuit Hoofddorp een vrachtauto naar Ede te sturen om afval op te halen, dan alles naar een vuilstort te brengen en daar dan nog eens alles te moeten uitsorteren. De meeste gemeenten halen het grofvuil gratis op. Ondanks dat u achteraf vond dat één deur andersom zou moeten draaien bent u gelukkig u wel heel blij met uw nieuwe keuken. Sorry voor het misverstand over het afval. We wensen u heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import BV

goede service, goed behandeld

Prettige mensen met vakkennis en een gedegen advies. Goede bereikbaarheid.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Vastleggen van afspraken en dossiervorming is voor verbetering vatbaar. Dit beïnvloed de communicatie tussen leverancier en klant.

Geachte heer/mevrouw Star, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer van het minpuntje inzake de communicatie, terwijl dat eigenlijk juist één van onze sterke kanten is getuige een gemiddelde van 8.5 in bovenstaande lijstje. Maar het kan natuurlijk ook een keertje fout gaan. Sorry daarvoor. Gelukkig bent u in ieder geval heel tevreden en blij met uw nieuwe keuken en het eindresultaat. En dat is natuurlijk het belangrijkst. We wensen u heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

Ook voor onze derde keuken zijn wij naar DKI gegaan. Prijs/kwaliteit/prestatie scoren naar onze beleving zeer hoog. Zou iedereen aanraden om daar de keuken te kopen.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: hadden graag wat uitvoeriger geïnformeerd willen zijn omtrent keuze kookplaat. Ongepland extra kosten moeten maken en vertraging ivm uitbreiding groepenkast.

perfect, zeker aan te bevelen

De prijs is zeer concurrerend ten opzichte van andere keuken bedrijven. Kwaliteit TOP !!!

goede service, goed behandeld

DKI neemt volop de tijd om met de klant tot een voor iedereen de juiste keuken keuze te komen. Eerlijke open benadering naar de klant toe.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen.

goede service, goed behandeld

Alles klopte met de afspraken. Men reageerde flexibel op extra/wijzigingen. Goed advies en vriendelijke benadering.

goede service, goed behandeld

Hele goede ervaring met Duitse Keuken Import Hoofddorp, werden goed geinformeerd en geholpen, alles vrijblijvend , geen gepush . Het was een makkelijke keuze om hier onze keuken te kopen. Ook de monteur was Top !

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn Ontzettend tevreden over de kwaliteit van de geleverde en geplaatste keuken, maar nog meer en voor ons heel belangrijk de service. Vanaf we binnen kwamen bij Duitse keuken import in Hoofddorp voelde wij ons welkom en op ons gemak. Geen opdringerig gedoe, geen praatjes dat je binnen zoveel tijd moet kiezen voor een lagere prijs, maar eerlijkheid en helderheid. We hebben rustig de informatie gekregen die we graag wilden, daarna is er een schitterende schets gemaakt van de keuken zoals die er eventueel uit zou komen te zien. Ik heb nog veranderingen laten aanbrengen terwijl het contract reeds ondertekend was. Ook dat kon nog gelukkig doorgevoerd. Niets was teveel, altijd bereikbaar en geduldig werden de vragen beantwoord aan de telefoon. Ik kan zo nog uren verder schrijven over hoe tevreden we zijn. De woorden om het geheel samen te vatten zijn: Humor, helder, transparant, geduldig en eerlijk. Ik wil graag de monteurs die de keuken plaatsten ook belichten. De monteurs hebben secuur, en netjes gewerkt. En handige tips gegeven. Kortom een super team.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Lang nagedacht maar kan er niet een bedenken.

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige keuken, goede afspraken en prettig contact

goede service, goed behandeld

snelle offerte, gevolgd door een snelle opdrachtbevestigng. alle gemaakte afspraken zijn precies nagekomen. was natuurlijk goed voorbereid door aannemer Draijer Bouw

perfect, zeker aan te bevelen

Via internet op de site van Duitse Keuken Import terecht gekomen. De goede recenties waren enorm en omdat we wisten wat we wilden hebben we een afspraak gemaakt. Daar zij we heel goed geholpen door Joey en binnen 2 uur hadden we een nieuwe keuken gekocht. Gewoon zonder onderhandelingen en omdat de prijs goed was. De twee monteurs Eef en Willem zijn echt vakmensen die in een dag de keuken neerzetten en meedachten in oplossingen. Echt een geweldige ervaring. De naam DKI hebben we al in onze vrienden en kennissen kring rond laten gaan.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: niet

goede service, goed behandeld

Deskundig team wat meedenkt en adviseert met als resultaat een mooie en vooral kwalitatief goede keuken!

Over Duitse Keuken Import

Wij zijn al geruime tijd gestopt met het vragen aan onze klanten om een review, omdat we merkten dat men een beetje "reviewmoe" begint te worden. Tenzij men heel erg ontevreden is. Gelukkig staan er er in ieder geval nog zo'n 400 reviews op onze site. Nu, na ruim 31 jaar en inmiddels vele duizenden geinstalleerde keukens, komen onze klanten veelal op recommandatie. En natuurlijk voor onze lagere Duitse prijzen, prima service en betrouwbaarheid.