Eindresultaat is prachtig

Met duidelijke wensen voor de vervanging van een keuken naar DKI gegaan. De vertaling van onze wensen naar een offerte leek aanvankelijk wat moeizaam te verlopen en de afspraak voor inmeten ook. Maar degene die kwam inmeten wist overduidelijk waar hij het over had (ik maak een extra foto, dit is een lastig hoekje) en degene die de keuken plaatste verdient ook 5 sterren. Rustig, netjes werkend en meedenkend, een echte vakman! Dat de levering van sommige apparaten op zich liet wachten was bij alle keukenleveranciers het geval, hier ook. Wij hadden geen haast, plaatsing van de keuken gebeurde dan ook pas toen alles compleet was. Men moest nog een keer terugkomen i.v.m. een beschadigde deur (werd pas zichtbaar na uitpakken) en een te kort onderdeel. Alles zeer netjes opgelost en ook de beschadiging die we helaas zelf al snel veroorzaakten werd meteen prima afgehandeld met minimale extra kosten. Uiteindelijk hebben we een pracht keuken, helemaal naar wens samengesteld en aangepast, met de gewenste luxe en degelijke kwaliteitsapparatuur en voor een prima prijs! Een aanrader.

in een woord, super!!!!

Vanaf het eerste moment heel vriendelijk en deskundig geholpen door De verkoper. Ook het contact daarna met andere medewerkers liep prettig en wat er beloofd werd, werd ook nagekomen. Goede kwaliteitskeuken tegen een goede prijs. De levering en het plaatsen van de keuken ging ook vlekken loos. De monteur was kundig, netjes en beleefd. Mocht ik ooit weer een keuken nodig hebben, dan komt deze zeker bij DKI vandaan.

Geweldige nieuwe keuken en een top service!

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken, helemaal op maat en naar onze smaak gemaakt. Er werd goed met ons mee gedacht en kundig advies geleverd. De afspraken waren duidelijk en helder hierdoor kreeg je een fijn gevoel en het eindresultaat is super! De monteur die de keuken heeft gemonteerd werkt erg netjes en zorgvuldig. We zijn dik tevreden en raden iedereen dit bedrijf aan.

Heel erg blij met onze mooie keuken

Dit is onze 2e keuken bij DKI, nadat mijn ouders al heel wat jaren terug een keuken hebben laten plaatsen door DKI. Wij zijn er allemaal zeer tevreden over en bevelen DKI aan om daar je keuken te kopen. Fijn advies, betaalbare keukens en kwaliteit!

Fantastische keuken, betrouwbaar bedrijf

Beter laat dan nooit....:) Onze keuken staat al 3,5 jaar en wat zijn wij er (nog steeds) blij mee. Ik had goede aanbeveling gekregen van een vriendin van me die vrij kritisch is. We zijn goed geadviseerd en hebben uiteindelijk op bijvoorbeeld de oven niet bezuinigd (wat super dat hij dat hij zichzelf kan reinigen). Overal de hele keuken is nog steeds heel functioneel en alle inbouwapparatuur doet het heel goed. De service was goed. Ook al moest de monteur een paar keer terug komen voor de plinten. Het werd netjes afgehandeld. Dank!

Prima service en keuken geplaatst zonder problemen

Goed advies en prettige monteur, die alle in 1,5 dag had geïnstalleerd. Wat warmer licht in de ledlampen zou fijn zijn geweest. Maar verder bevalt het allemaal uitstekend.

perfect, zeker aan te bevelen

Heerlijk om hier met veel zorg een keuken te kunnen uitzoeken. Waarbij we het gevoel hadden met veel expertise te maken te hebben. Niets opdringerig of vaags en een duidelijke offerte.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Zou niet weten en de keuken staat. Misschien dat deze enquête er te snel is. Even ervaren hoe de keuken is is wel fijn. De eerste enquête was er al gelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Na zorgvuldig en duidelijk overleg, volgde de passende offerte. Wij hadden aardig wat vergelijk gedaan bij andere keukencentra en Duitse Keukens Import voelde voor ons het beste en kwam qua prijs ook overeen met wat wij wilden uitgeven. We kregen een duidelijke omschrijving van wat wij wilden en een goede tekening. Het hele traject was er duidelijke communicatie en als wij een vraag hadden was dit niemand iets teveel. De grote keuken met veel inbouwapparatuur is binnen 2 dagen heel deskundig en secuur door Jos Donkers Montagewerken geplaatst. Alle lof voor kantoormedewerkers en monteurs!!! Wij kunnen DKI echt een ieder aanraden! Kwaliteit en vakmanschap verzekerd!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen enkele!

Geachte heer en mevrouw Woerdeman, Hartelijk dank voor de fijne review. Een verzoekje aan u. Zou u deze met de foto's ook willen plaatsen op www.qasa.nl. Alvast bedankt en heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels een 2de keuken via DKI aangeschaft en weer naar volle tevredenheid. Er word goed meegedacht, goede service en communicatie en monteur Jan geeft veel tips en denkt goed mee. Echt een plezierig bedrijf om zaken mee te doen!

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Heb ik niet

goede service, goed behandeld

Goed geholpen, snelle levertijd en dat voor een mooie prijs.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Was er niet

Beste Ria, Dank je wel voor de review. Op welke naam was de keuken bij ons bekend? Vriendelijke groeten, Peter Smithuis

goede service, goed behandeld

Vanaf de tekentafel dacht men al meteen erg goed met ons mee: gemakkelijk te onderhouden keuken van de juiste materialen, met extra bladhoogte- en diepte met goede apparatuur en efficiënte kastindeling komen voor zéér groot gedeelte van zijn hand. De helderheid over prijs was erg prettig en we kijken terug op een fijn traject van tekentafel tot levering alsook nazorg. Dit laatste punt is reden dat ik nu (inmiddels ruim een half jaar na plaatsing) pas een recensie schrijf. Maar nadien is er nog tweemaal een vakkundig monteur langsgeweest om wat kleine ongemakken te verhelpen en tips te geven voor nog beter onderhoud van de keuken.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij plaatsen van de keuken bleek het blad iets te ruim te zijn opgemeten. Dit is verholpen door de recent gestucte muur iets uit te hakken aan weerszijden van het blad.

mooie keuken goed product tot heden we hebben hem net 2 maanden

goede service, goed behandeld

Ik heb 20 jaar geleden ook mijn keuken bij de Duitse keuken Import gekocht. Nu dus weer en ik ben erg tevreden hoe alles gelopen is. Geweldige monteurs, die de keuken echt perfect geplaatst hebben.

goede service, goed behandeld

Uitstekende kwaliteit keuken, prima installateur, bijzonder vriendelijke en kundige verkoopmedewerker

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij afwezigheid verkoopmedewerker een zeer nukkige collega gesproken die: -niet klantvriendelijk overkwam -geen oplossing had en niet direct actie ondernam n.a.v. onze vraagstelling.

goede service, goed behandeld

Prima zaak met no-nonsense benadering. Levering en montage zonder problemen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken

voldoende, een redelijke ervaring

Goed aankoopadvies. goede prijs, complete levering, veel geduld toen oplevering huis uitliep

• Personeel (verkoopadvies)
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afspraak levering werd niet nagekomen wat ik van de transporteur moest horen. Geen enkele vorm van montage instructie.

Geachte heer Frank, Dank voor uw review. U bent gelukkig dik tevreden over de geleverde keuken. Echter we krijgen twee maal het cijfer drie die we niet begrijpen. Uw keuken heeft 8 maanden kosteloos in ons magazijn gestaan, omdat u telkens de levering doorschoof. Montage instructies zijn ook niet nodig, omdat onze kasten al kant en klaar zijn voor gemonteerd. Wij wensen u plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

Geen vreemde/ wazige kortingen. Wordt goed geluisterd naar de wens van de klant. Duidelijke afspraken en goede adviezen o.a. "waar rekening mee te houden" t.a.v. apparatuur.

perfect, zeker aan te bevelen

29 jaar geleden keuken gekocht bij Duitse Keuken import. Huis verkocht keuken nog 100%. Nu weer een hele mooie keuken gekocht. Zeer professionele adviezen, levering, montage en nazorg. We zijn heel erg tevreden.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen enkele.

goede service, goed behandeld

De keuze is groot, fijn als je daarbij goed geholpen wordt. Fijne combinatie van vakkennis en goed luisteren naar de wensen van de klant en een goeie prijs. Wij hebben het als fijn ervaren. En nu eindelijk een prachtige keuken waarin ik van hartelust kan koken, vaak het begin van een hoop mooie ( gezins) momenten.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij plaatsing bleek het HPL ( kunststof) werkblad toch beschadigd. Ondanks het vakkundige leveren. Na een telefoontje wordt eerdaags het blad ter plekke gerepareerd.

goede service, goed behandeld

nazorg nog niet bekend de keuken is zelf gezet verder bijzonder tevreden en hopen dat de garantie goed is

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: niet van toepassing

goede service, goed behandeld

De snelheid van levering en de afspraken m.b.t levering, beide belangrijk in verband met de uitvoering van werkzaamheden vooraf, zijn prima nagekomen. Vervolgens is de keuken, van zeer goede kwaliteit, met vakmanschap geplaatst. De noodzakelijke werkzaamheden vooraf, uitgevoerd door vaklieden van D.K.I, zijn naar volle tevredenheid verricht.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Ik kan geen negatieve dingen opnoemen.

perfect, zeker aan te bevelen

In de winkel samen onze wensen besproken,alles is tot in detail uitgekomen wat we hebben besproken en getekend. Top bedrijf!! Ook de vakkundige die de keuken plaatst weet wat hij doet. Wij zijn super tevreden!

Over alles dik tevreden

goede service, goed behandeld

Wij zijn erg tevreden over de aanloop naar het plaatsen van onze keuken. Er wordt goed meegedacht, al wil ik klanten adviseren om van tevoren (redelijk) helder te hebben wat de persoonlijke wensen- en functionele mogelijkheden zijn. Bij DKI is er namelijk geen enorme showroom waar je keukens kunt bekijken, maar wordt je ontvangen een kleinschalige adviesruimte waar alle materialen- en kleuren beschikbaar zijn.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Een negatieve ervaring hebben wij niet. Wel had ik nog graag digitaal een gespecificeerde offerte ontvangen. Daarnaast dienen er nog een aantal plinten afgewerkt te worden.

Over Duitse Keuken Import

Wij zijn al geruime tijd gestopt met het vragen aan onze klanten om een review, omdat we merkten dat men een beetje "reviewmoe" begint te worden. Tenzij men heel erg ontevreden is. Gelukkig staan er er in ieder geval nog zo'n 400 reviews op onze site. Nu, na ruim 31 jaar en inmiddels vele duizenden geinstalleerde keukens, komen onze klanten veelal op recommandatie. En natuurlijk voor onze lagere Duitse prijzen, prima service en betrouwbaarheid.