Heerlijk om hier met veel zorg een keuken te kunnen uitzoeken. Waarbij we het gevoel hadden met veel expertise te maken te hebben. Niets opdringerig of vaags en een duidelijke offerte.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Zou niet weten en de keuken staat. Misschien dat deze enquête er te snel is. Even ervaren hoe de keuken is is wel fijn. De eerste enquête was er al gelijk.

Na zorgvuldig en duidelijk overleg, volgde de passende offerte. Wij hadden aardig wat vergelijk gedaan bij andere keukencentra en Duitse Keukens Import voelde voor ons het beste en kwam qua prijs ook overeen met wat wij wilden uitgeven. We kregen een duidelijke omschrijving van wat wij wilden en een goede tekening. Het hele traject was er duidelijke communicatie en als wij een vraag hadden was dit niemand iets teveel. De grote keuken met veel inbouwapparatuur is binnen 2 dagen heel deskundig en secuur door Jos Donkers Montagewerken geplaatst. Alle lof voor kantoormedewerkers en monteurs!!! Wij kunnen DKI echt een ieder aanraden! Kwaliteit en vakmanschap verzekerd!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen enkele!

Geachte heer en mevrouw Woerdeman, Hartelijk dank voor de fijne review. Een verzoekje aan u. Zou u deze met de foto's ook willen plaatsen op www.qasa.nl. Alvast bedankt en heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

Inmiddels een 2de keuken via DKI aangeschaft en weer naar volle tevredenheid. Er word goed meegedacht, goede service en communicatie en monteur Jan geeft veel tips en denkt goed mee. Echt een plezierig bedrijf om zaken mee te doen!

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Heb ik niet

Goed geholpen, snelle levertijd en dat voor een mooie prijs.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Was er niet

Beste Ria, Dank je wel voor de review. Op welke naam was de keuken bij ons bekend? Vriendelijke groeten, Peter Smithuis

• Nazorg en garantie

Vanaf de tekentafel dacht men al meteen erg goed met ons mee: gemakkelijk te onderhouden keuken van de juiste materialen, met extra bladhoogte- en diepte met goede apparatuur en efficiënte kastindeling komen voor zéér groot gedeelte van zijn hand. De helderheid over prijs was erg prettig en we kijken terug op een fijn traject van tekentafel tot levering alsook nazorg. Dit laatste punt is reden dat ik nu (inmiddels ruim een half jaar na plaatsing) pas een recensie schrijf. Maar nadien is er nog tweemaal een vakkundig monteur langsgeweest om wat kleine ongemakken te verhelpen en tips te geven voor nog beter onderhoud van de keuken.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij plaatsen van de keuken bleek het blad iets te ruim te zijn opgemeten. Dit is verholpen door de recent gestucte muur iets uit te hakken aan weerszijden van het blad.

mooie keuken goed product tot heden we hebben hem net 2 maanden

• Nazorg en garantie

Ik heb 20 jaar geleden ook mijn keuken bij de Duitse keuken Import gekocht. Nu dus weer en ik ben erg tevreden hoe alles gelopen is. Geweldige monteurs, die de keuken echt perfect geplaatst hebben.

• Nazorg en garantie

Uitstekende kwaliteit keuken, prima installateur, bijzonder vriendelijke en kundige verkoopmedewerker

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij afwezigheid verkoopmedewerker een zeer nukkige collega gesproken die: -niet klantvriendelijk overkwam -geen oplossing had en niet direct actie ondernam n.a.v. onze vraagstelling.

Prima zaak met no-nonsense benadering. Levering en montage zonder problemen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken

voldoende, een redelijke ervaring

Goed aankoopadvies. goede prijs, complete levering, veel geduld toen oplevering huis uitliep

• Personeel (verkoopadvies)
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afspraak levering werd niet nagekomen wat ik van de transporteur moest horen. Geen enkele vorm van montage instructie.

Geachte heer Frank, Dank voor uw review. U bent gelukkig dik tevreden over de geleverde keuken. Echter we krijgen twee maal het cijfer drie die we niet begrijpen. Uw keuken heeft 8 maanden kosteloos in ons magazijn gestaan, omdat u telkens de levering doorschoof. Montage instructies zijn ook niet nodig, omdat onze kasten al kant en klaar zijn voor gemonteerd. Wij wensen u plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

Geen vreemde/ wazige kortingen. Wordt goed geluisterd naar de wens van de klant. Duidelijke afspraken en goede adviezen o.a. "waar rekening mee te houden" t.a.v. apparatuur.

• Nazorg en garantie

29 jaar geleden keuken gekocht bij Duitse Keuken import. Huis verkocht keuken nog 100%. Nu weer een hele mooie keuken gekocht. Zeer professionele adviezen, levering, montage en nazorg. We zijn heel erg tevreden.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen enkele.

De keuze is groot, fijn als je daarbij goed geholpen wordt. Fijne combinatie van vakkennis en goed luisteren naar de wensen van de klant en een goeie prijs. Wij hebben het als fijn ervaren. En nu eindelijk een prachtige keuken waarin ik van hartelust kan koken, vaak het begin van een hoop mooie ( gezins) momenten.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij plaatsing bleek het HPL ( kunststof) werkblad toch beschadigd. Ondanks het vakkundige leveren. Na een telefoontje wordt eerdaags het blad ter plekke gerepareerd.

nazorg nog niet bekend de keuken is zelf gezet verder bijzonder tevreden en hopen dat de garantie goed is

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: niet van toepassing

De snelheid van levering en de afspraken m.b.t levering, beide belangrijk in verband met de uitvoering van werkzaamheden vooraf, zijn prima nagekomen. Vervolgens is de keuken, van zeer goede kwaliteit, met vakmanschap geplaatst. De noodzakelijke werkzaamheden vooraf, uitgevoerd door vaklieden van D.K.I, zijn naar volle tevredenheid verricht.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Ik kan geen negatieve dingen opnoemen.

In de winkel samen onze wensen besproken,alles is tot in detail uitgekomen wat we hebben besproken en getekend. Top bedrijf!! Ook de vakkundige die de keuken plaatst weet wat hij doet. Wij zijn super tevreden!

Over alles dik tevreden

• Nazorg en garantie

Wij zijn erg tevreden over de aanloop naar het plaatsen van onze keuken. Er wordt goed meegedacht, al wil ik klanten adviseren om van tevoren (redelijk) helder te hebben wat de persoonlijke wensen- en functionele mogelijkheden zijn. Bij DKI is er namelijk geen enorme showroom waar je keukens kunt bekijken, maar wordt je ontvangen een kleinschalige adviesruimte waar alle materialen- en kleuren beschikbaar zijn.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Een negatieve ervaring hebben wij niet. Wel had ik nog graag digitaal een gespecificeerde offerte ontvangen. Daarnaast dienen er nog een aantal plinten afgewerkt te worden.

Gewoon, gedaan wat beloofd is. Goed, netjes en snel geplaatst. Wij zijn uitermate happy met onze nieuwe keuken!

• Nazorg en garantie

Heel plezierig vond ik de deskundige adviezen en de ruimte die werd gegeven om daarin eigen keuzes te maken. Ik kon altijd opbellen en wanneer we toch iets net iets anders wilden, was dit ook mogelijk. De installatie gebeurde netjes en volgens afspraak. Kortom, we genieten echt elke dag van onze nieuwe keuken. Zeer content met de dienstverlening van Duitse Keukens!

• Nazorg en garantie

Vanaf het eerste telefonische contact tot de installatie is uitstekend geweest. Duidelijke uitleg, adviezen en helder over de prijs. Afspraken werden keurig nagekomen en spullen op tijd geleverd. De installatie werd netjes en vakkundig verzorgd binnen de afgesproken tijd. We zijn zeer content met het eindresultaat.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Slechts 1 keer werden we telefonisch kortaf en enigszins geïrriteerd te woord gestaan toen we een technische vraag over de oven hadden. Maar goed, iedereen kan weleens een off-day hebben. Uiteindelijk op een later moment door een collega weer netjes geholpen.

We hadden heel hoge verwachting van de keuken, deze verwachting werd overtroffen .

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Wij zijn zeer tevreden met nieuwe onze keuken,het overtreft onze verwachting, met de nieuwe keuken met alle nieuwtjes en mogelijkheden verbazend goed. De oude keuken die 23 jaar is meegegaan (die wij ook hebben gekocht bij Duitse Keuken Import ) was nog niet helemaal op maar wij wilden wat anders. Wij zijn zeeer tevreden met de keuken en de service die Duitse Keuken Import heeft geleverd. Duitse Keuken nog maals bedankt en ik kan jullie iedereen aanbevelen.👍👍👍

• Personeel (verkoopadvies)
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Wij als leken weten weinig van keukens af, en zijn zo goed geadviseers in de mogelijkheden waar wij geen otie van hadden. bv vaatwasser verhoogd i.v.m. ouder worden nooit gezien bij iemand en dat was de kers op de mooie keuken.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen