Geweldig goede, professionele, heldere en snelle dienstverlening!

Estate Makelaars (Marco van der Kruk) werd mij aanbevolen door een goede vriend. Ik geef nu graag de aanbeveling door, want de ervaring met Estate Makelaars is mij ook geweldig goed bevallen. Marco is bijzonder professioneel (met een persoonlijke touch), helder in zijn communicatie, to-the-point en werkt enorm snel. Zo is ons huis verkocht in een tijdsbestek van vijf weken na het afsluiten van het verkoopbemiddelingscontract met Estate Makelaar. Voor het backoffice van Estate Makelaars geldt overigens hetzelfde: correcte en tijdige communicatie!

Laagdrempelig en goed bereikbaar.

Vriendelijk en laagdrempelig bereikbaar. Bereid om actief met je mee te denken.

Prima service!

Team Estate makelaar bedankt voor de bemiddeling.

Aanrader

Prima samenwerking met zowel Marco als Marianne. Deskundig, heldere en duidelijke communicatie en korte lijnen. Dik tevreden!

Wij zijn uiterst vriendelijk en professioneel door Marco van Estate Makelaar geholpen en begeleid in het verkoopproces van ons appartement.

Mijn ervaring met Estate Makelaar, Marco, is uitstekend. Goede communicatie, snelle verkoop en nette afwikkeling. Een aanrader dus als je je huis gaat verkopen

Alles perfect gegaan!

Koop en verkoop snel geregeld. Top!

De verkoop van ons huis is exacte verlopen zoals de makelaar van te voren had voorspeld.

De heer van der Kruk is een deskundige makelaar. We hebben veel gehad aan zijn tips om ons huis verkoop klaar te maken. Het hele verkoopproces is precies verlopen zoals hij had voorspeld.

Goede communicatie en snelle verkoop

Via Estate mijn huis verkocht. De communicatie verliep goed en mijn huis was binnen no time verkocht. Super fijn. Estate raad ik zeker aan.

Top ervaring

Een fijne makelaar die ons tijdens de aankoop van ons eerste huis alles goed en duidelijk heeft uitgelegd.

Uitstekende snelle verkoop

Korte lijnen, geen lange verhalen snel geholpen . Wij waren bezig met een nieuw huis en Marco kwam langs voor een oriënterend gesprek, fijn gesprek gehad niet opdringerig en het juiste advies gegeven. Na de verkoop en oplevering een fijne afhandeling gehad. Zeker aan te raden!

TOP Makelaar

Goede makelaar. Bekijkt alles heel goed voor de verkoop. Hele fijne collega’s. Wordt ook heel snel gereageerd op eventuele vragen. Echt een aanrader.

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijk intake gesprek en de hele periode van bemiddeling, tot overdracht wordt je goed en duidelijk ondersteund.

Prima en naar verwachting geholpen met de verkoop van ons appartement.

Nadat we Marco gebeld hadden, kwam hij diezelfde week langs om het appartement te bekijken en te vertellen wat hij voor ons kon betekenen. Hij kon het direct in de verkoop zetten en binnen 2 weken , was het verkocht. Hij was altijd goed bereikbaar, voor als we nog vragen of opmerkingen hadden. Hij is een prettig persoon, om zaken mee te doen. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken en bevelen Estate Makelaardij zeker aan.

Alles keurig geregeld volgens afspraak!

Alles verlopen zoals van te voren afgesproken met als voordeel dat er natuurlijk snel echt geïnteresseerde koper was,dat is natuurlijk belangrijk in het proces!

Ontzettend goed geholpen en iemand die meedenkt

Via Marco van Estate makelaars zijn we aan onze huidige woning gekomen, super aardige makelaar die met zijn klanten meedenkt. Wij zijn Marco enorm dankbaar dat we onze huidige woning hebben mogen kopen. Een eerlijke makelaar die je goed behandeld! Nogmaals bedankt !

Goed resultaat

Met Estate als makelaar heb ik mijn huis zonder zorgen kunnen verkopen. Ze zijn goed bereikbaar, duidelijk in de communicatie en je komt niet voor verrassingen te staan. Alles bij elkaar een mooi resultaat en zou ik Estate Makelaar absoluut aanbevelen!

Zeer goed!

Zeer gespecialiseerd! Goed in het vak en informeert waar nodig. Aanrader!

Professionele ondersteuning en advisering bij de verkoop van het huis van onze ouders. No-nonsense aanpak die ons meteen aansprak.

Aanbevolen!

Marco is een fijne makelaar in de omgang. Gaf ons als kopers echt de gelegenheid om ook zelfstandig het huis te bekijken en nam echt ruim de tijd voor ons tijdens de bezichtingen. Goed contact gehad met de makelaar, ook bij vragen na de bezichtiging. Enige minpunt is dat de makelaar dacht dat het huis een beter energielabel had dan dat het huis uiteindelijk had (energielabel was bij de bezichtiging nog niet bekend). Dit viel wat tegen toen we uiteindelijk het energielabel van ons gekochte huis binnen kregen. Hier had de makelaar wat terughoudender in mogen zijn tijdens de bezichtiging.

Professioneel en snelle communicatie

Zeer fijne ervaring gehad met Estate makelaars. Wij zijn goed geholpen en hebben een fijne ervaring gehad! Professionele makelaar en antwoorden al je vragen.

Straalt duidelijke visie en vakmanschap uit

Onze ervaring met Estate Makelaar is duidelijk positief. Marco heeft een goede kijk op de mogelijkheden van een woning en weet dat goed bij de verkoop te gebruiken. Ons huis was hierdoor snel verkocht. De afhandeling is netjes verlopen, wij zijn erg tevreden

Snelle en goede service en snel antwoord bij vragen

Wanneer je je huis snel wilt verkopen ben je bij deze makelaar aan het juiste adres,. De foto’s en filmpje laten maken en online plaatsen ging een stuk sneller dan bij de grotere makelaar kantoren!

Marco is een topper

Hele fijne ervaring met Estate. Prachtige foto's van woning. Snel verkocht (twee weken) en snelle reacties vanuit ons aanspreekpunt Marco.

Fantastisch!

Van begin tot het eind fantastisch geholpen. Alles verliep heel soepel, alle tijd is genomen om vragen die ik had te beantwoorden. Had niet beter kunnen wensen.