Super tevreden!

Zeer proper afgewerkt!

• Nazorg en garantie

Goed, prettig en snel geholpen

Vopr het vooraf bespreken van onze wensen werd ruim de tijd genomen. Later werden nogmaals maten opgenomen, mede omdat we nog aan het verbouwen waren. Het maken en daadwerkelijk plaatsen van de trap ging super snel. Tevreden met de prettige, snelle service. Dank u wel.

supersnelle levering

Beste Suzanne en Corné, Hartelijk bedankt voor de snelle levering van de trap. Het is een prachtige trap. We hadden die trap dringend nodig en het is ongelooflijk dat die trap binnen de 10 dagen geleverd en geplaatst werd. Met plezier zullen we jullie aanraden. Vele groetjes Patrick en Patricia

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering, Top!

Een geweldige ervaring en aanbeveling! Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering van de twee bamboe trappen met leuningen, is het duidelijk dat ik te maken heb met gepassioneerde en vakkundige professionals!

New stairs installed neatly

What I have liked: 1. On time installation, good and knowledgeable service. 2. Quick response to queries. 3. Good suggestions on what to choose. What I did not like: 1. Current stairs are slightly smaller than previous one, due to constraints of installation. This was not informed earlier. 2. I'm not very happy with final finishing. There is gap between wall and stair plate, which is not covered with plinte. And at top stair, wooden plank was not installed to level up stairs with already existing side railings.

Aangenaam verrast!

Waaw, wat een goede ervaringen, zowel het trapgat als de trap zijn zeer proper geplaatst. Ik kan hen zeker aanraden.

• Nazorg en garantie N.v.t.

ze hebben verstand van trappen

goede ervaring met vakkundige mensen.

Top, telkens opnieuw!

Van bij de aanvraag tem de aflevering, super. Dit kan alleen door een team gerealiseerd worden. Het is niet de eerste maal dat we beroep doen op Trap Direct en ook niet de laatste maal. Het zijn professionele mensen die mee denken. En wanneer je met een vraag zit; de oplossing komt er dadelijk aan. Ook de plaatsers werken verzorgt en netjes. Ja hoor, een echte aanrader!

Super tevreden!

Vanaf het eerste moment heel fijn contact gehad. Goede communicatie, duidelijke afspraken en de trap kon heel snel geïnstalleerd worden. We zijn enorm tevreden over het eindresultaat! :)

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Weer een mooie trap mogen ophalen op naar de puzzel om samen te bouwen!

Topservice en kwaliteit

We hadden een nieuwe trap nodig naar onze zolder aangezien de huidige zeer gevaarlijk was. Henri kwam langs en stelde ons gerust dat dit geen probleem was om een nieuwe veilige trap te plaatsen. 2 a 3 weken later stond de nieuwe trap er al op 4 uurtjes werk. De oude trap namen ze gewoon mee. Zeker een aanrader :)! Qua prijs zat hij ook ver onder een andere offerte die we reeds hadden opgevraagd

Degelijke en mooie trap!

Ze konden vanaf de foto een prima offerte opmaken. Na akkoord ook snel een afspraak kunnen maken voor inmeten en kort daarna kon de trap gemonteerd worden. Trap is degelijk en mooi. Ze adviseren niet het duurste maar het meest passend bij wat de wens/behoefte is.

Super mooie trap

Werk er al 20 jaar mee samen , top bedrijf

• Nazorg en garantie

Communicatie, afspraken en levering waren allemaal Direct!

Kundige inspectie en inventarisatie van wensen ter plaatse. De offerte werd binnen 24 uur uitgebracht. Afspraken werden goed nagekomen. Tussentijdse communicatie en feedback was direct en effectief. Het eindresultaat was verbluffend.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Op 10 januari zijn twee mannen van Trapdirect een trap met dubbele draaiing bij ons komen plaatsen. Ik was er niet echt gerust in vermits er nog een gyprocplaat bijgezet was tegen de muur. De mannen benaderden dit zeer professioneel, de plaat werd perfect uitgesneden waar de wang kwam en drie uur later stond er een juweel van een trap. Een echte blikvanger. Iedere dag kijk ik er met plezier naar en ook de prijs was lager dan verwacht. Volgende trap zal beslist weer van Trapdirect komen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mooie duurzame trap en goede service

Voor een verbouwing hadden we een trap nodig naar onze nieuwe verdieping. Via onze aannemer kwamen we uit bij TrapDirect te Waalwijk. We hebben meteen een leuk contact met Susan en Corné. We hebben daarna een bezoek gebracht aan de showroom, alwaar we uitgebreid zijn verteld wat de mogelijkheden waren qua materiaal, bewerking en kleurmogelijkheden. Daarna mochten we ook als bonus even rondkijken in de 'keuken' cq. productie hal waar het hout gesneden en behandeld wordt en daar zagen we ook bamboe liggen. Omdat we eens iets wat anders wilden zijn we voor het duurzame product bamboe gegaan, iets duurder maar voor ons gevoel een mooi product met een aparte look. De trap is binnen enkele weken geleverd en geïnstalleerd en kort na levering hadden we nog een vraag over de trap en binnen een dag stonden de mannen van TrapDirect voor de deur om even te kijken en ze hebben de onze vraag meteen beantwoord. Wat ons het meeste aanspreekt is de direct benadering, transparante manier van werken en de aftersales service die het geheel afmaakt. Mochten we op korte termijn weer een trap nodig hebben of iemand vraagt ons om advies dan zullen we zeker TrapDirect benaderen of adviseren.

• Nazorg en garantie

Snel en alles goed geregeld top

Snel en prima geregeld. Zeer tevreden over meten en produceren en plaatsen.

Toperk

De mannen die zijn komen opmeten, trapgat zagen en trap plaatsen waren 1 voor 1 supervriendelijk en gingen geen enkele vraag uit de weg. Indien iemand in mijn omgeving een nieuwe trap nodig heeft raad ik TrapDirect zeker aan.

Professionele harde werkers

Luistert naar onze wensen, denken mee en gaan niet weg tot het klaar is.

Vlotte communicatie

De werknemers waren wel heel vriendelijk en de communicatie verliep vlot. Het uiteindelijk resultaat is hetgene we hadden verwacht. Helaas verliepen de werken echter niet geheel zoals gepland.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede service, goed product en geduldig!

Een goede service, we hebben wat tijd nodig gehad voor de voorbereidende werken en daar is veel respect voor geweest. Uiteindelijk bleef prijs hetzelfde… installatie ging vlot … ik ben duper content!!

Correcte en degelijke afhandeling

Alles vlot en correct verlopen

• Nazorg en garantie

TrapDirekt levert vakmanschap en kwaliteit in trappen.

De mensen van TrapDirekt hebben het voor elkaar gekregen om onze oude steile verdiepingstrap, die vanuit een kleine ruimte naar boven liep, te vervangen door een mooie, comfortabele en veilige trap. Ze hebben vakwerk geleverd, zowel bij het ontwerpen als bij het plaatsen. We zijn meer dan tevreden over het resultaat.

Uitzonderlijke Vakbekwaamheid en Service

Een absolute aanrader! Deze vakexperts namen de tijd om twee keer te komen meten voordat ze een vrijblijvende offerte aanboden. Dit is precies waarom we ervoor hebben gekozen om meerdere keren trappen te laten plaatsen door TrapDirect. Ze hebben echt diepgaande vakkennis.

• Nazorg en garantie N.v.t.

De beste oplossing voor een comfortabelere trap. Bevredigend resultaat.

De beste oplossing voor een comfortabele trap. Snelle service. Vriendelijke mensen. Volledig aanbevolen.

Over TrapDirect

TrapDirect is de producent van trappen van merken zoals HR Trappen, Basistrappen, Ecotrappen en iStairs. TrapDirect verzorgt voor deze merken het maken van de offertes, het inmeten van de trappen, de fabricage en het voorbehandelen van de trappen. Met het unieke TrapDirect concept bent u er zeker van dat u de trap krijgt die het beste bij u past. Modern, klassiek, basis of juist ecologisch? Bij TrapDirect heeft u de keuze.