Hoge kwaliteit en scherpe prijzen!

In Augustus hebben wij een trap laten plaatsen door TrapDirect. Zeer tevreden over de service vanaf het eerste moment tot het laatste aflever moment. Kortom aanrader!

Vriendelijk en snelle reactie

snel

trapleuning snel en volgens afspraak gemaakt

Snelle levering en plaatsen

Afspraak inmeten en plaatsen in volle tevredenheid

Supersnel, tevreden en blij

Van 1e contact tot plaatsen trap was precies 1 week. Supersnel en geheel naar eigen wens. Heel tevreden en blij met trap.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima trap voor nette prijs, afwerking zou beter kunnen

De trap kon snel geplaatst worden en ziet er prima uit. TrapDirect dacht goed mee, kwam met meerdere opties waaruit wij konden kiezen en liet met een 3D plaatje prima zien hoe de trap zou worden. De telefonische bereikbaarheid was prima, wanneer wij nog een vraag hadden kregen we altijd iemand te spreken. Jammer dat er enige miscommunicatie was rond de afwerking. Ik had aangegeven dat wij graag alle afwerking aan TrapDirect zouden overlaten, daar ontvingen we een aangepaste offerte voor en wij gingen er vanuit dat we dus niets meer hoefden te doen. Het aan de onderkant afwerken van het dichtgemaakte oude trapgat (dus het plafond van de gang op de 1e verdieping) bleek er echter niet onder te vallen. En ja, dat blijkt in de offerte te staan. Maar als wij duidelijk aangeven de hele afwerking uit handen te willen geven was het netjes geweest als even gemeld was dat dit punt er niet onder viel. Ook is de vloer van onze zolder niet glad afgewerkt, zodat wij dat zelf nog moeten doen voor we daar laminaat kunnen leggen. Het dichtgemaakte oude trapgat is iets lager dan de rest van de vloer en waar de kabels in de vloer liggen is 't juist iets hoger geworden. Volgens de mannen van TrapDirect de schuld van de elektricien, maar die is door TrapDirect ingehuurd. Ook was het even afkitten tussen de trap en de muur netter geweest dan de restjes pur die nu zichtbaar zijn. Niet veel werk, maar het ziet er veel netter uit (en is klantvriendelijker). Al met al zijn wij tevreden over TrapDirect en blij met onze nieuwe trap.

Professionals

In mijn nieuwe woning een vreselijke kapotte trap aangetroffen. Samen met trapdirect gekeken naar oplossingen. Deze waren zo duidelijk en precies. Letterlijk elke millimeter werd goed benut en er werd meegekeken naar de prijs. Enorm fijn en wat is dat nu genieten.

Niet goed

Jammer

• Nazorg en garantie

Goedemorgen, dank u voor het invullen van onze enquete. Fijn dat hier inmiddels ook contact over is geweest en dat mijn collega bij u ter plaatse was. Ik begrijp van hem dat de trap op zich prima is, maar dat u niet geheel tevreden bent over de uitstraling? De trap is zoals tijdens inmeten besproken en op de 3d laten zien, dus helaas hadden we dat niet in kunnen schatten. We hopen dat uw gevoel hierover in de loop der tijd anders wordt. Mocht u de moeite willen nemen om de beoordeling aan te passen, dan zouden we dat zeer waarderen.

Helemaal prima

Alles conform de afspraken

Goed bedrijf!

Wij hebben goede ervaring met TrapDirect, hoewel zij niet de goedkoopste zijn, leveren ze degelijk vakwerk af. Zeer prettig in de omgang, flexibel en gedegen advies. Een goede prijs kwaliteitsverhouding dus en een aanrader om daar je trap te kopen.

• Nazorg en garantie

Prettige manier van werken. Alle afspraken nagekomen Nazorg en garantie niet geheel duidelijk?

• Nazorg en garantie

Netjes, snel en vriendelijk!

Erg professioneel, lieve en eerlijke mensen. Zeer goede ervaring!!

zeer fijn ervaren.

Wensen kun je kenbaar maken en wordt correct uitgevoerd. geven je ook een goed advies. Zeker als je de kennis niet hebt. Zou het zeker aanbevelen bij anderen.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Prachtig maatwerk met gevoel voor detail

Wij hebben in onze woning twee nieuwe trappen laten plaatsen met eiken delen. Door het 3D model hadden wij een mooi beeld van het eindresultaat. Goed advies, mooi maatwerk en vakkundig geplaatst! Zeker een aanrader.

Supertevreden

Mooie, brede trap. Aanwinst voor onze woonkamer.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vakmensen, die klanttevredenheid met een hoofdletter K schrijven.

Steeds vragen wat mijn wens is bij het plaatsen van de laatste ornamenten op mijn trappen, zoals lijstwerk, leuningen etc. Zo krijg je het resultaat wat de klant wenst en is de klant erg tevreden.

• Nazorg en garantie

Heel goede service en tevreden over de plaatsing

Aan te bevelen firma!

Snelheid

Het slijpen en breken van het gat ging moeizaam Mede doordat ik meegeholpen heb met puin afvoeren en cement naar boven sjouwen Anders waren ze zeker 3 uur later klaar En zat ik langer in de puinhoop Ik zou bijna 6 uurlonen in rekening moeten brengen De trap zelf met plaatsen ging snel

• Nazorg en garantie

zelden zo'n firma gezien die ik zo'n hoge score geef

Tja, wat kan ik zeggen, zelden zo'n firma gezien die ik zo'n hoge score geef. Omdat het technisch gezien moeilijk was de vorige trap te vervangen bleef die trap een doorn in het oog na alle andere renovaties in het huis. Maar toen TrapDirect bij de buren aan het werk was, was dit het ideale moment om een kijkje te nemen. Na afspraak gemaakt te hebben, kwam er al snel iemand langs om alles op te meten en al snel was er een oplossing voor het technisch probleem. Fijn dat ze met je meedenken, oplossingen voorstellen en vrij snel langskomen om de trap te plaatsen. Uiteindelijk viel ook de prijs heel goed mee. Het enige minpuntje is dat er online geen duidelijk overzicht is van de soorten materialen. De keuze en plaatsing van een leuning word ook wat verwaarloosd.

• Nazorg en garantie

Nette trap maar slechte afwerking

Het maken van een afspraken ging erg vlot en verliep allemaal netjes. Er moest beton gezaagd worden in eerste instantie wat uiteindelijk meer tijd kostte dan verwacht. Dat het meer tijd heeft gekost is begrijpelijk maar de afwerking van de randen en de schade die er aan het plafond gemaakt is met de schade die er bij het dichtstorten van het gat van de vlisotrap bij kwam kijken ben ik niet tevreden over. Er zijn grote stukken afgebroken van het plafond waar het gat in gezaagd moest worden waardoor ik erg veel herstelwerk heb moeten doen. Ook is het gezaagde gedeelte helemaal niet recht gezaagd waardoor het gehele gat er scheef uitzag. Ook het dichtgestorte gat van de vlisotrap is scheef aangevuld waardoor er veel kosten bij komen om het plafond weer netjes te krijgen. Het zetten van de trap is daarentegen wel erg netjes en professioneel gegaan. Binnen een halve dag stond de trap en hebben ze alles netjes achter gelaten. Al met al ben ik blij met de trap maar niet met het afgezaagde stuk beton en de afwerking van het gat van de vlisotrap.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima trap voor prima prijs

Na de aanvraag voor het aanbieden van een zoldertrap, snel en netjes geholpen. Konden snel een datum voor het plaatsen overeenkomen. Trapgat zelf hadden we zelf geregeld, dus plaatsen was in een paar uurtjes geregeld.

Fantastisch

Snelle vakkundige levering, eigenlijk zoals het hoort maar een zeer goede ervaring!

Vaklui

Mooie stevige houten trappen. Vaklui die hun werk goed verstaan Ik beveel dit iedereen

• Nazorg en garantie

Goede communicatie Vakmensen :zowel voor het gat maken als de mensen die de trap plaatsen Werken netjes en denken mee ivm afwerking Lazer inmeten Super mooie trap en past precies Echt super mooi

• Nazorg en garantie N.v.t.

Toegepast maatwerk op een vriendelijke manier.

Duidelijke informatie vooraf, met heldere prijsstelling. Werkuitvoering met doorpakkende vakmensen. Grote mate van service-bereidheid.

Over TrapDirect

TrapDirect is de producent van trappen van merken zoals HR Trappen, Basistrappen, Ecotrappen en iStairs. TrapDirect verzorgt voor deze merken het maken van de offertes, het inmeten van de trappen, de fabricage en het voorbehandelen van de trappen. Met het unieke TrapDirect concept bent u er zeker van dat u de trap krijgt die het beste bij u past. Modern, klassiek, basis of juist ecologisch? Bij TrapDirect heeft u de keuze.