Filters

9

goede service, goed behandeld

snelle service. als ik een vraag had via de mail had ik de volgende dag voor 10u al antwoord. vriendelijke jongen die het bed kwam bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring jammer dat we 3 schroeven tekort kwamen tijdens het monteren van het bed. direct een mail verzonden en een dag later had ik ze al in de brievenbus. prima en snel opgelost. ik vind het eerder positief dan negatief. kan gebeuren!! helaas lopen de gelijders van de lade van het bed niet zo soepel waarschijnlijk omdat ze niet helemaal recht zijn.
9

goede service, goed behandeld

Heel netjes. Alles volgens afspraak. Levering was er zelfs een half uur voor afgesproken tijdstip. Alles werd netjes in huis neergezet. Was allemaal keurig en degelijk verpakt. Goeie kwaliteit van materiaal. Zeer uitgebreide handleiding. Wat ik een voordeel vond is dat de maatvoering van de onderdelen en van de schroefjes uitgebreid beschreven stond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het nam veel meer tijd in beslag om het bed in elkaar te zetten dan stond aangegeven.
9

goede service, goed behandeld

nette service en goede aflevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

Duidelijke communicatie, vlotte levering, goed product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

goede service, goed behandeld

Levering was zeer snel en netjes. Eerst gebeld en vervolgens volgens afspraak geleverd. Goede uitleg om het bed in elkaar te zetten en degelijk verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

Snelle levering. Keurig bericht over afleverdatum. Voor levering nog geinformeerd over het tijdstip van aflevering. Artikelen voldoen aan beschrijving en zijn van goede kwaliteit. Duidelijke bouwtekeningen. Contact met BeterBed altijd keurig en vriendelijk verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
8

goede service, goed behandeld

Goede prijs-kwaliteit verhouding en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

Ik ben keurig gebeld wanneer de kast zou worden bezorgd. Bezorging was mooi op tijd en de kast is kwalitatief zeer goed! We waren enige tijd kwijt met in elkaar zetten, maar moeilijk was het niet. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

super snelle levering, kordate to the point mevrouw die ons belde om lever tijd af te spreken, hoge kwaliteit bed, goed ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
8

goede service, goed behandeld

goeden correct volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel N.v.t.
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
10

perfect, zeker aan te bevelen

Alles prima behalve de punt beneden. Onze zoon is heel gelukkig met zijn nieuwe kamer en wij ook!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De aanleiding voor de opbouw van de kleerkast was heel moeilijk te begrijpen. De plan zou veel duidelijker moeten zijn!
8

goede service, goed behandeld

Duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering en goede service. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

De bestelling is keurig volgens afspraak en schadevrij afgeleverd. Bij de bestelling mistte ik een hoofdkussen en waren er twee verschillende soorten grepen gelevrd bij de meubels. het kussen is binnen twee dagen afgeleverd. De grepen werden pas na een week of vier uitgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring op 1 juli heb ik een mail ontvangen waarin beschreven stond dat de grepen vanuit Frankrijk verstuurd zouden worden. op 20 juli heb ik weer gemaild dat de grepen niet geleverd waren. vervolgens is de leveancier door u geinformeerd en kreeg ik 1e week augustus de grepen binnen. Op zich geen probleem om 5 weken op vervangende grepen te wachten, maar u kunt dit denk ik versnellen door contact te houden met de klant of de nabestelling reeds geleverd is. de opvolging van de klacht kan naar mijn idee professioneler. gebruik dit stukje niet als klacht, maar als positieve kritiek om uw service te verruimen.
9

goede service, goed behandeld

Op zondag vroegen wij per mail de juiste montage omschrijving van ons bed aan. Binnen een paar minuten kregen we van u bericht. Dit vinden wij echt SUPER service. Nog bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Verkeerde montage omschrijving bij Sharky bed.
4

slechter dan verwacht

Snelle levering, mooie producten voor een redelijke prijs en in eerste instantie goede service na beschadigde onderdelen. Ook de communicatie verliep eerst bijzonder prettig en vlot. Verrast waren we dat we zelfs de kussenset van het bed vooraf kregen toegestuurd, zodat we met de kleuren behang, gordijnen en vloerbedekking konden uitzoeken. Over het verhoogde bed met alle bijbestelde accessoires zijn we zeer te spreken. De kamer is een plaatje geworden, maar helaas nog niet af..

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring We wachten nu nog steeds op vervanging van twee beschadigde onderdelen van de linnenkast. Deze zouden rechtstreeks van de leverancier uit Frankrijk komen, maar we horen niets meer, ook niet van MisterBed en ook niet op onze e-mailtjes van 28/6 en 29/7 aan jullie. Zolang deze zaak niet naar tevredenheid wordt opgelost, zullen we jullie ook niet aanbevelen bij anderen. We hopen op een snelle toezending van nieuwe onbeschadigde onderdelen, zodat ook de linnenkast van Biotiful eindelijk kan worden opgebouwd en gebruikt.
8

goede service, goed behandeld

snelle levering en mooie kwaliteit. degelijk bed en goed en stevig in elkaar te zetten. Perfect matras, de hoes is heel makkelijk te wassen en supersnel droog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel N.v.t.
  • Prijs
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het geadviseerde kindermatras is super, maar helaas is de hoes niet meer in twee delen te splitsen. Hierdoor heb je een grote prop in de wasmachine, terwijl de vorige versie wel teslitsen was en dus de helft maar in de was hoefde bij `ongelukjes'.
9

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijkheid is prima. Keuze is ruim voldoende en de afleverservice bleek uitstekend en keurig op tijd. Pesroneel denkt met de klant mee. Kortom, prima aan te bevelen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring GEEN
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
9

goede service, goed behandeld

Ik ben heel tevreden over de persoonlijke en deskundige bediening. Ik kon in alle vrijheid beslissen. De service is buitengewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
8

goede service, goed behandeld

Een mooie en degelijke kinderslaapkamer

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
8

goede service, goed behandeld

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
10

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service, hoge kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant
10

perfect, zeker aan te bevelen

Heb een bed geleverd gehad voor mijn zoon. Aangezien wij in België wonen, was ik wat bang dat deze bestelling niet zou lukken. Maar alles is prima verlopen, levering op de geplande datum, mogelijkheid tot betaling cash, vind ik zeer gemakkelijk. Kwaliteit zeer goed en mooie afwerking. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Prijs
  • Ik ben: eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Batenburgweg 7

3769 CB SOESTERBERG

0343 414128

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.