Goede levering en kwaliteit

Wij hebben een kast besteld. Deze werd netjes volgens afspraak geleverd en de kast bevalt ons heel goed. Dezelfde kast werd elders aangeboden voor toch wel behoorlijk wat meer geld. De volgende keer bestel ik weer hier!

Zoals het zou moeten!

Ik heb een nieuw bureau via misterbed.nl besteld, bestellen was makkelijk en de afleverdatum werd telefonisch nog keurig bevestigd. Hierna had ik nog een opmerking had gestuurd over het afleveren (dat dit handiger was voor de bezorger om achterom te doen): ook dit werd snel opgepakt en doorgegeven. Bureau is keurig afgeleverd, en heb zelden zo'n vrolijke bezorger meegemaakt. Verder heel blij met mijn bureau, product is zoals verwacht en van goede kwaliteit!

Uitstekende service!

Meerdere malen iets besteld en altijd tevreden. Mooie kwalitatieve spullen en fijne service. De bezorgers zijn geweldig vriendelijk en nog steeds op gepaste wijze behulpzaam in Corona tijd. Ook wanneer iets net niet goed ging werd dit keurig opgelost!

Zéér slecht bedrijf!

Onlangs een bed besteld en geleverd gekregen. Bed kraakt aan alle kanten en er ontbraken onderdelen. Hier melding van gemaakt en ik kreeg een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn die zei moest niet zo zeuren, aangezien het een goedkoper segment bed was. Nooit eerder meegemaakt dit...

Super snel en prima product

Na een dag al gebelt voor afspraak van bezorgen van mijn hoogslaper Deze weer keurig op tijd bezorgd Bed is erg stevig en van goede kwaliteit

snelle levering, vriendelijke service

Na mijn bestelling ben ik opgebeld om aan te geven wanneer de levering kon plaatsvinden, zodat ik zeker thuis zou zijn. Dit vind ik een hele fijne service. Het bed dat ik besteld heb voldoet zeker aan mijn voorwaarden. Het is een mooi stevig bed, dat gemakkelijk in elkaar te zetten was. Ik denk nog jaren plezier te hebben van dit bed.

Not so happy

Still waiting for the second order after 3 months!

zeer slecht!!!

Geen vriendelijke man. Terug sturen was 30 euro!! Belachelijk.

Snelle levering

Snelle levering Enige minpunt is dat de trap van stapelbed niet goed is. De gaten voor de deuvels waren niet ver genoeg voor geboord. Of de deuvels waren te lang. Hierdoor is met het in elkaar zetten het fineer in het zicht los gelaten. Want je klopt met rubber hamer net zo lang totdat de kier dicht is bij de treden . Dan pas zie je de gevolgen van de andere kant. Verder goed bed

kan het iedereen aanbevelen

super snelle levering. Zeer goede kwaliteit. hele goede service. Kan het iedereen aanbevelen.

zeer tevreden

een coantainer kleerkast besteld en gevraagd om ze zeker op een bepaalde dag te hebben , perfect op de gevraagde datum +leggers die later zouden komen waren er toch bij ook telefonisch vriendelijk en goede uitleg bedankt .

Kapotte kastenplank

Onlangs een kast besteld bij Misterbed.nl. Naast de overige mankementen (krassen) van de kast, werd de kast ook geleverd met een gebroken kastenplank. Dit heb ik gemeld en er zou een nieuwe plank geleverd en gemonteerd worden. Echter, na 3 maanden nog steeds niets vernomen. En de mankementen (krassen) werd de klant aangerekend. Rare service en zeer vreemd!!! Niet bestellen hier mensen

Goede service en goed product

De titel zegt het al: ik zou de winkel aanraden.

Gelieve mij te contacteren

Ik heb u reeds gecontacteert ivm een probleem aan onze kast. Gelieve mij even te contacteren! Met vriendelijke groet, Sarah-Jane Dalstra

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs

Inmiddels al meerdere kasten besteld bij Misterbed. Duidelijke website met goede omschrijvingen en foto's. Na bestellen snel contact over leverweek en later leverdatum. Goede klantenservice. De kasten die we hebben gekocht zijn mooi en degelijk. In het begin even puzzelen met de handleiding, maar eenmaal bezig merk je dat het een doordacht systeem is.

Goede kast!!

Duurde even voor dat de kast er was maar dan heb je ook wel wat!! Je moet wel even goed de tijd nemen om hem in elkaar te zetten!

Bestelling en levering verliepen spoedig

Kraakt heel fel

We hebben een paar maand geleden een stapelbed gekocht, dochter haar droombed, waar ze lang naar uitkeek. Ziet er mooi uit, maar het kraakt echter enorm hard, elke keer als ze opstaat hoor je het tot in de andere kamer en als zij zich omdraait wordt ze zelf bijna altijd wakker. Ik heb er al eens voor gemaild, maar zonder respons. Vind het heel erg jammer. Lang voor gespaard en dan dit.... Zoontje heeft ook een stapelbed van een ander merk en hij heeft wel zijn nachtrust ...

Kast

Ik heb een kast gekocht maar na een maan was kappot. Ik betalde toen 300 euro. Dat ia echt zonde

Fijn en vlot geholpen in de winkel. Levertijd was zoals afgesproken. En de bezorger was een zeer vriendelijk man die alles netjes heeft binnen gezet, super. De hoogslaper koste even wat tijd om in elkaar te zetten, stevig en mooi. Mijn zoontje is er super blij mee.

Mooi puberbed

Het bed bevalt mijn zoon erg goed. Ik vond het telefonische contact met uw medewerker minder goed. Niet erg klantvriendelijk.

Matige klantenservice.

Lattenbodem was er een uit een stuk en bleek geen bouwpakket te zijn. Ging niet door trappenhal. Goh, wat jammer voor u maar we kunnen niks doen. Via een concurrent vooruit geholpen en volledig tevreden.

Zijn te vrede

Zijn te vrede

Heel prettig verlopen.

Prettig verlopen. Bestelling en bezorgen. Heel netjes.

Gewoon goed

super vriendelijk, snelle afhandeling alleen het bed zelf in elkaar zetten was een klus!