Misterbed heeft mooie producten en ze zijn heel goed beriekbara en klantvriendelijk!

Het bed en de kast werden snel geLeverd. Mijn zoon is super blij met zijn mooie nieuwe half hoogslaper, met bureau en een kast. Toen bleek dat 2 wieltjes van het bureau niet goed waren, heeft Misterbed direct gratis nieuwe wieltjes opgestuurd. geweldige service!

perfect geleverd

Keurig volgens afspraak . Mooi bed, en bijpassende stapelbed.

Geweldige ervaring

De website wijst zich al uit, maar in de winkel was de verkoper heel vriendelijk en kreeg II duidelijke info en zelfs tips. De levering verliep vlot en de communicatie voor de levering vond ik uitstekend. Het bed zelf was makkelijk om te monteren en voldoet volledig aan mijn verwachtingen

gewoon goed

Snelle levering

Snelle, goede levering

Correct bedrijf wat afspraken nakomt en een fijne samenwerking heeft

Een goed bed, het in elkaar zetten duurdere alleen 2x zolang

Het bed dat ons is geadopteerd bevalt ons in algemene zin goed. Het in elkaar zetten van het bed kostte echter veel meer tijd dan was verteld. Dit komt mede doordat de tekening niet altijd even duidelijk was.

Goede voorlichting en meedenken. En aardige eigen bezorger. En niet onbelangrijk kwaliteit meubels van de bestelde serie

Niet netjes

Ik heb een bed voor mijn dochter gekocht. De instructie voor het in mekaar zetten kwam niet overeen met de foto. Heb daarna contact gehad gaf hij aan dat de kussenpaneel een extra is. Heel vreemd verhaal en ik moest ook nog zelf gaten boren om deze te kunnen monteren. Daarnaast zou hij nog stickers versturen om de scharnieren af te dekken nooit ontvangen. Ik raad Misterbed af!

Beste Heer/Mevrouw, Als eerste vinden wij het vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Op de laatste stap van uw montagetekening staat aangegeven dat het kussen onderdeel "Optionally" is. Dit is ook de reden waarom de gaten niet standaard in het bed zitten anders zouden klanten zonder kussen gaten zien. Wat betreft de stickers deze hebben wij op de post gedaan. Als u deze niet heeft ontvangen zoals u aangeeft zal ik deze vandaag nogmaals op de post doen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groeten, Misterbed.nl

Mooi en stevig bed

Snelle levering Waren ook erg vriendelijk Bed is Heel mooi en stevig

Bed is zoals verwacht voor mijn kleintje

Enige minpuntje was de leverdag die niet uitgesteld kon worden, zodat deze op mijn vrije dag zou vallen. Verder was de levering tss de tijd die afgesproken werd en was de leverancier zeer behulpzaam. Bed voldoet volledig aan de verwachtingen.

Voor een kinderbed van 800 mag je toch wel wat meer verwachten. Als je tot de conclusie komt dat er iets scheelt dan word je met een video afgescheept en zoek het maar uit. Zeer slechte klantenservice. Zal dit ook op fb zetten. Verwacht dat er een restitutie gaat komen. Vooralsnog een ontevreden klant. Mvg M vd nouwland

Ervaring in de winkel was heel goed, alleen de klachtenafhandeling kan vele male beter, door dat het bij de klachtenafhandeling minder soepel ging krijgt de winkel waar je goed bent geholpen een bittere nasmaak, dat is jammer want kwalitatief is het een heel mooie kamer! En hebben we er uiteindelijk veel plezier van. Dikke tien voor de winkel, maar een 6 voor de klantenservice.

Begin service is top incl de kwaliteit van het bed maar eind service laat te wensen over.

Fijne website en duidelijk. Heb een mooie hoogslaper gekocht en werd ook heel snel geleverd incl. een extra dekbed die ik besteld had. Dat ging echt goed en snel, top service. Echter bleek wel dat de instructie ontbrak en bij telefonisch navraag werd ik niet heel service gericht te woord gestaan. Ik moest een mail sturen en dan zou de instructie toegemaild worden. De instructie was heel vlot ontvangen maar zonder begeleidend schrijven of een excuus. Tijdens montage bleek ook dat van de +/- 40 plank delen er 7stuks niet genummerd was. Dit gaf wel uitzoek werk bij het in elkaar zetten. Voor de rest staat de hoogslaper mooi en is van goede kwaliteit en we zijn er super blij mee!

bezorging perfect. in elkaar zetten pittig

bezorger was op tijd, behulpzaam en vriendelijk. Bed in elkaar zetten door 2 ervaren klussers was lastig en tijdrovend. Zou hier niet nog een keer voor kiezen. Beter om het te laten monteren. Bed ziet er goed uit, de rand van de ombouw was iets beschadigd.

Goed verzorgd

Goed afgeleverd, maar het moet t.z.t. nog in elkaar gezet worden. Dus voor mij nog niet afgerond.

Prima service, goed product, wel moeite met montage

Helaas was er in de showroom in Utrecht maar één verkoper, waardoor we lang moesten wachten. Hij was wel vakkundig en kon ons goed helpen met tips en tricks. De artikelen (hoogslaper en kledingkast) werden netjes thuisbezorgd. De hoogslaper was goed te monteren. Mijn dochter is er erg blij mee. De kledingkast was een ramp om in elkaar te zetten. Ook de montagehandleiding was erg onduidelijk, maar na veel gepuzzel en veel moeite staat de kast dan ook. Al met al zijn we tevreden over het resultaat.

Mooie kwaliteit en prima service

In 2020 kochten wij een ombouw van Misterbed. De bijbehorende middenlat gebruikten wij niet en legden wij apart. In 2022 kochten wij 2 lattenbodems bij Misterbed waarvoor wij de middenlat nodig hadden. Deze was snel gevonden, maar de bijbehorende schroeven niet. Ik mailde foto's van de situatie aan de klantenservice en men wist meteen wat we nodig hadden. Deze onderdelen werden ons kosteloos binnen 1 week opgestuurd. Nogmaals heel hartelijk bedankt misterbed!

Alles prima

Prima gelopen

Alles volgens afspraak gelopen. De montage handleiding is duidelijk en goed uitgelegd.

Great product & service

Product delivered in timely manner & according Delivered product fulfils desctiption in website Great customer support- they know their products

Goede communicatie,levertyd top,.. En het gaming stapelbed is fantastisch… myn zoontje is niet meer weg te slaan van zyn slpk! Dit is een goede aankoop,want zo kan hy ook zyn huiswerk goed maken (bureau), games spelen,tv kijken,… Ik ga hier zeker verder op beroep doen… Misterbed Nl

Professionele, duidelijke en eerlijke service, en een product van een mooie kwaliteit.

Ik kocht een horizontaal eenpersoons opklapbed. De verkoper was er eerlijk over dat het in elkaar zetten nog een flinke klus was ( was idd zo). Hij gaf aan dat dit ook voor een vergoeding kon worden gedaan, maar dit was niet nodig aangezien we al ervaring hadden met het monteren van een opklapbed. De verkoper was duidelijk en legde goed uit hoe het bed aan de muur moest worden verankerd. Ook vertelde hij over de andere dingen die bij het monteren van een opklapbed kwamen kijken en dacht hij mee over of de huidige matras geschikt was voor het opklapbed. Toen na het in elkaar zetten van het opklapbed bleek dat een van de led-strip (na toch kort te hebben gewerkt) ineens stopte met werken werd het onderdeel dat daarvoor verantwoordelijk was snel opnieuw verstuurd.

Product in orde maar service niet

Product als beschreven, mooie kast Bezorgd tot de voordeur al woon ik niet op de begane grond , geweldige bezorger! Bij het in elkaar zetten , hadden we de “onderplank” beschadigd, niet zo dat de kast niet meer functioneert oid. Maar wel zonde van de nieuwe kast. Bij navraag om een nieuwe plank te bestellen , werd me verteld dat dat weken kon duren en kosten ongeveer 20% van de hele kast?! en dan nog de bezorgkosten…. Jammer , spullen zijn mooi maar niet heel stevig en dan best prijzig. Ik vond het vooral jammer dat er niet werd meegedacht met de klant. Uiteindelijk ook een bed met kastjes nodig maar bij nader inzien haal ik die dus waarschijnlijk ergens anders. Ikea bijvoorbeeld is ongeveer dezelfde prijsklasse maar dan krijg je de plank nog net niet gratis mee…

Kwalitatief

Goed geholpen en tijdig geleverd