zeer slecht

na nog geen 2jaar van aankoop matras , vind ik deze matras echt geen goede aankoop geweest., is van slechte kwaliteit. de mousse van het matras scheurt waarbij de resorts UIT HET MATRAS KOMEN. deze matras kan ik helaas niet meer gebruiken en moet nu nieuwe aankopen. NOOIT ZAL IK NOG EEN MATRAS BIJ JULLIE KOPEN . Heb matras aangekocht op 19/01/2019 EN 1 1/2 JAAR KON JE NOG MOEITE OP SLAPEN.

Ontzettend goede service van a tot z!!

Bij misterbed onlangs een kajuitbed besteld, met losse lattenbodem. Alleen hadden wij een andere lattenbodem besteld dan die voorgesteld was bij het bed, we dachten die zal ook wel passen. Maar helaas niet. Gebeld en uitgelegd en uur later teruggebeld dat ze hem kosteloos komen omruilen, wat een service. Top bedrijf, als we weer een bed nodig hebben dan weer hier!!!

Zoek verder, koop hier niet

We hebben bij misterbed.nl een verticaal opklapbed gekocht. Ik heb al heel wat bouwpakketten in elkaar gezet, maar dit is niet als Ikea. Het pakket komt in 6 dozen. Hierin zitten allemaal ongenummerde en ongelabelde onderdelen die je aan de hand van vage tekeningen moet herkennen. Tevens zitten een stuk of 10 ongelabelde zakjes met ijzerwaren bij. Hier moet je goed opletten dat je niet een te kort of te lang schroefje gebruikt. Het meubelplaat waarvan het bed gemaakt is, is van zeer matige kwaliteit waardoor ieder foutje meteen dramatische consequenties heeft. Een plank die rechtop tegen de muur stond en omviel brak gewoon in tweeën. Nog nooit meegemaakt. De tekeningen zijn zo slecht dat niet te zien is hoe de veren gemonteerd moeten worden. Als je dat niet goed doet, krijg je levensgevaarlijke toestanden. Er zitten totaal 18 veren in die moeten zorgen dat het bed gemakkelijk opklapt. Die hebben genoeg kracht om de hele constructie uit elkaar te trekken als ze verkeerd zitten, met rampzalige gevolgen. Op het boekje met montageinstructies staat dat je ongeveer 240 minuten bezig bent met de montage. Trek er gerust een weekend voor uit, want in 4 uur red je het niet. Aan de klantenservice heb je helemaal niets. Het enige dat ze kunnen verzinnen is dat je het verkeerd gemonteerd hebt. Dat dat komt doordat de instructies niet deugen vergeten ze gemakshalve. Kortom een slechte ervaring. Zoek je een verticaal opklapbed? Koop het dan niet bij misterbed.nl.

Uitstekende service na 8 jaar

In 2013 hebben wij een Unit hoogslaper voor onze zoon aangeschaft. Nu, in 2021, is er een geleiderail van één laatje kapot gegaan. Mister Bed gevraagd of wij een nieuw setje geleiderail konden bestellen. Deze zal opgestuurd worden. Op de vraag wat de kosten hiervan zijn was het antwoord "service". Dat komen wij tegenwoordig nog maar zelden tegen. Mister Bed, hartelijk bedankt voor deze service. Remco van den Berg

Mooie spullen, mooie prijs en snelle levering

Hele mooie spullen voor een zeer schappelijke prijs. En met snelle levering (levertijd zoals aangegeven op de website) En wat zeker ook vermeld mag worden is dat het supernetjes afgeleverd werd. Volgens de voorwaarden wordt alles op de begaande grond afgeleverd. Maar de heren hadden er absoluut geen problemen mee om het toch op de eerste verdieping te zeten. Heel erg netjes!

Voortaan alleen maar MisterBed!!

Onlangs een bed besteld voor kindlief, dag erna meteen telefoontje voor een afspraak te maken om te leveren. Heel vriendelijke meneer aan de telefoon gehad met een goede dosis geduld (ik was zeer beperkt qua tijd) Bed is zeer netjes geleverd, vrolijke spontane bezorger. Alles is zodanig ingepakt dat je niet heel voorzichtig het pakket moet sjouwen, vastpakken of neerleggen. Duidelijke factuur. En het bed zelf? Precies zoals op de foto en echt degelijke kwaliteit! Ikea kan hier een voorbeeld aan nemen! MisterBed heeft een vaste klant erbij

Zeer goede ervaringen met Misterbed

Zeer goed en persoonlijk geadviseerd door verkoper Nando. Berluga kast gekocht en opklapbaar 2 persoonsbed met kastjes ernaast. Levertijd was vooraf bekend dat dit onzeker was door Corona, maar telkens via mail goed geïnformeerd. Levering kasten, 1e keer kwam slechts 1 man (te weinig voor zoveel materiaal), hebben moeten helpen met schouwen. Tweede levering kwam wel met 2 man. In elkaar zetten was bekend dat dit tijd zou kosten, maar alles werd goed uitgelegd in de bijgeleverde omschrijving, en schroeven etc. zat praktisch ingepakt, zodat je weet wanneer je wat moet gebruiken. Kasten waren zeer goed ingepakt, hierdoor geen schade aan materiaal

Mooi bed

Bed op afgeleverd volgens afspraak. Mooie kwaliteit. Eenvouding in elkaar te zetten.

Veel te steile trap; Spectra hoogslaper wit-cascina

We zijn tevreden met de ‘Spectra hoogslaper wit-cascina’. Maar ik zou het niemand aanraden voor een kind van zes jaar. Echter heb ik mij wel vergist in het trappetje. Deze is echt veel te steil en er is geen houvast. Nu gaat onze zoon van zes telkens met behulp van een eetkamerstoel in en uit zijn bed. Heel jammer! Overigens levering en materiaal zeer tevreden over!

Mooi bed en handig in gebruik. Heel blij mee

Flinke klus om dit opklapbare bed te monteren maar is nu een mooi element in de logeerkamer. Goeie service van de technische afdeling. Bedankt

Mooi bed, maar moeilijk in elkaar te zetten

Ik had een studio hoogslaper antraciet besteld. Het is een super mooi bed van een Italiaanse producent, maar het probleem ligt 'm in het bouwpakket. Een Ikeabouwpakket is er niets bij! Er is best wel een aantal productiefouten, waardoor ik zelf meer dan eens een gat bij heb moeten boren. Het advies voor anderen is daarom om dit bed niet te bestellen als je geen verstand hebt van gereedschappen. ;) Met Misterbed heb ik overigens alleen fijne ervaringen: er werd met mij een dag en tijdstip afgesproken waarop het bed geleverd zou worden, en daar heeft het bedrijf zich keurig aan gehouden!

super goed en aardige medewerker van mister bed

We hadden een hoogslaper voor onze zoon besteld. Bij misterbed was deze op voorraad. De bezorger/ medewerker van MisterBed was zeer ervaren, professioneel en vriendelijk. Bracht zelfs het bed naar boven. Bij het in elkaar zetten bleek er een onderdeel niet te kloppen, grote teleurstelling natuurlijk maar klantenservice reageerde hier top op en een aantal dagen later kwam ze alsnog het juiste plankje brengen. dezelfde vriendelijke medewerker als vorige keer. Onze zoon slaapt heerlijk in zijn mooie nieuwe bed.

Geweldig bed; mooi en goede kwaliteit

Goede service, helpdesk heeft goed geholpen tijdens het in elkaar zetten. bed is stevig en van goede kwaliteit Wordt flink op en onder gespeeld.

Zeer correcte levering en redelijk gemakkelijk in elkaar gezet.

De levering gebeurde zeer correct met een telefoontje vooraf. Het in elkaar steken van het bed zelf duurde iets langer dan verwacht maar verliep vlot met duidelijke handleiding.

Leuk bed voor mijn puber

Prima bed voor prima prijs. Mijn puber brengt er heel wat uren in door :-) !

Super goed!

Bestelling geplaatst en was dezelfde week nog geleverd. Het bed bevalt heel goed. Goede kwaliteit bedden

Mooie spullen, netjes en snel geleverd.

De bestelde twijfelaar en kasten zijn snel geleverd, alles keurig verpakt en compleet. Eenmaal in elkaar gezet ziet het er mooi uit! De “ervaringsdeskundige” keurt het helemaal goed en is er superblij mee.

Goede levering en top kwaliteit

Zeer nette levering, hele goede kwaliteit. Perfect bed voor een kleine ruimte door de ruime opbergruimte en uitschuifbaar bureau. Mijn zoontje vind het bed ook helemaal geweldig.

Tip Top in orde

Beste, De Levering voldeed volledig aan onze verwachtingen. Alles was Tip Top in orde. Met vriendelijke groeten, Patrick De Troyer

Goede levering en kwaliteit

Wij hebben een kast besteld. Deze werd netjes volgens afspraak geleverd en de kast bevalt ons heel goed. Dezelfde kast werd elders aangeboden voor toch wel behoorlijk wat meer geld. De volgende keer bestel ik weer hier!

Zoals het zou moeten!

Ik heb een nieuw bureau via misterbed.nl besteld, bestellen was makkelijk en de afleverdatum werd telefonisch nog keurig bevestigd. Hierna had ik nog een opmerking had gestuurd over het afleveren (dat dit handiger was voor de bezorger om achterom te doen): ook dit werd snel opgepakt en doorgegeven. Bureau is keurig afgeleverd, en heb zelden zo'n vrolijke bezorger meegemaakt. Verder heel blij met mijn bureau, product is zoals verwacht en van goede kwaliteit!

Uitstekende service!

Meerdere malen iets besteld en altijd tevreden. Mooie kwalitatieve spullen en fijne service. De bezorgers zijn geweldig vriendelijk en nog steeds op gepaste wijze behulpzaam in Corona tijd. Ook wanneer iets net niet goed ging werd dit keurig opgelost!

Zéér slecht bedrijf!

Onlangs een bed besteld en geleverd gekregen. Bed kraakt aan alle kanten en er ontbraken onderdelen. Hier melding van gemaakt en ik kreeg een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn die zei moest niet zo zeuren, aangezien het een goedkoper segment bed was. Nooit eerder meegemaakt dit...

Super snel en prima product

Na een dag al gebelt voor afspraak van bezorgen van mijn hoogslaper Deze weer keurig op tijd bezorgd Bed is erg stevig en van goede kwaliteit

snelle levering, vriendelijke service

Na mijn bestelling ben ik opgebeld om aan te geven wanneer de levering kon plaatsvinden, zodat ik zeker thuis zou zijn. Dit vind ik een hele fijne service. Het bed dat ik besteld heb voldoet zeker aan mijn voorwaarden. Het is een mooi stevig bed, dat gemakkelijk in elkaar te zetten was. Ik denk nog jaren plezier te hebben van dit bed.