Snel geleverd goede kwaliteit

Halfhoogslaper gekocht goede kwaliteit geen beschadigingen heel goed verpakt. Goed op de hoogt gehouden van de levering wat nog eens extra lastig is ivm met Corona helemaal top

De hoogslaper is mooi maar voldoet hier en daar niet aan de kwaliteit dit ik verwacht bij deze prijs.

• Prijs

Kastdeuren en laden (beweegbare delen) functioneren niet goed. Zo krijgen we bv de lade niet gesloten en de deuren komen tegen elkaar aan.

• Prijs

Bezorging van de kast was prima. Monteren van de kast een hele klus... Kwaliteit is degelijk en mooi.

• Prijs

Half hoogslaper besteld voor ons zoontje z'n verjaardag, het zou iets later binnen komen maar zijn bedje was er mooi voor z'n verjaardag... Een heel gelukkig kind met een prachtig bed van jullie...

• Prijs

Perfect verlopen zowel levering als constructie. 1gaatje was wel niet voorgeboord in een plank. Mijn jongens vinden het bed het einde :-) zeker met de geïntegreerde boekenkast/voorleeshoekje en de glijbaan. Glijbaan glijdt wel zeer vlot. Als je kwaliteit en prijs vergelijkt met bvb Ikea dan steken jullie er serieus bovenuit, en zijn zeker niet duurder.

slechter dan verwacht

De kwaliteit was echt meer dan slecht.. Nooit meer! Voor de eer levering en communicatie was prima.

• Prijs

De montage handleiding was wat onduidelijk soms. Wel gelukt uiteraard, maar als je geen klusser bent, is het best lastig. Kwaliteit is wat minder, er is al een klein hoekje van een plank los. Verder prima stevig bed.

Keurig Duidelijk en keurig gebracht Al twee keer kamer besteld

• Prijs

Tweemaal moeten mailen dat er vijzen tekort waren geleverd. Jammer dat er 72 vijzen tekort waren om de 2 lattenbodems vast te vijzen. Waren niet meegeleverd en kunnen blijkbaar niet nagestuurd worden! Een andere vijs werd wel nagestuurd.

voldoende, een redelijke ervaring

Mooi bed met mogelijkheden. Helaas niet zo stevig als gehoopt. Montage is ook ingewikkeld. Schroeven passen niet of ontbreken. Trap staat ook niet meer recht bij normaal gebruik. Prijs kwaliteit vind ik dus echt slecht. Had ik dit geweten dan had ik hem niet gekocht. Bedrijf heeft wel goede service niks op aan te merken

• Prijs

Alles klopt. De levering,de communicatie. Het bed en de kast zijn echt stevig en van zeer goede kwaliteit. Wij maar vooral Sem is zeer tevreden.

voldoende, een redelijke ervaring

Was zeer lastig bed in elkaar zetten. Onduidelijk handleiding, schroeven ging heel moeilijk in de gaten, vaak waren geen plekjes aangegeven waar schroef in moest. Ladders zijn niet logisch ontwerpen, vooral achterkant/aan het voeteneinde ladders zijn klein. Was zo veel werk alles in elkaar zetten, niet overal was mogelijk netjes alles in elkaar zetten. Hoofd gedeelte van bed ook niet gelukt draadloos in elkaar zetten. Nachtkastjes- veel te laag. Handvatten was alle ergste - goedkoop plastic waar schroeven die erbij werd geleverd ging zeer moeilijk in. Daarom heb ik helemaal andere handvatten gekocht, met andere schroeven, en zonder geen enkel probleem kon ik compleet maken. Nu met deze ervaring zou ik dit bed nooit zou kopen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs

Weer een bed gekocht via jullie en wederom erg tevreden over de kwaliteit, levertijd, beschrijving etc. Zeer vriendelijke bezorger die nog wat tips gaf. We kochten bij jullie 2 grote kinderbedden met bureau en lades/kastjes. Een enorme klus om in elkaar te zetten, daar zijn we echt uren mee bezig geweest maar de beschrijving was keurig en helder en alle onderdelen aanwezig en in orde.

• Prijs

Mooie stevige kast. Snel geleverd door een vriendelijke bezorger

• Prijs

Personeel vertelde mij welke dozen bij elkaar hoorden. Info was onjuist. Handleiding voor meerdere kasten. Erg verwarrend en ingewikkeld.

• Prijs

Ik heb 2 belangrijke opmerkingen bij het Thijs Kajuitbed. Dit is een goed en mooi bed, ECHTER: 1. Er zit in het onderste bed standaard geen lattenbodem. Maar dat is HEEL ERG RAAR, want je kunt NIET zonder. Mijn tip aan Mister Bed: gewoon lattenbodem erbij leveren, slaat nergens op. 2. De gaten zitten op rare plekken, waardoor het niet overal lekker past. Soms moet je dus zelf een gat boren ergens vlak naast een bestaande, anders krijg je torsie op bepaalde punten / breek je misschien een plank / past de plank helemaal niet. Misschien dat dit de reden is voor de korting? Gevolg: het in elkaar zetten is een bron van (echtelijke) ruzie. Maargoed, nu hij staat zijn we blij en is alles weer koek en ei. Ook dankzij de boormachine.

slechter dan verwacht

Matige kwaliteit. MDF met drevels wat na een keer monteren al niet meer stevig in elkaar te zetten is. Je kunt beter een echt houten bed kopen of laten maken. Daar heb je langer plezier van en ben je niet veel meer geld voor kwijt. Verder nog slechte ervaring met voorwaarden voor retourneren.

• Prijs

goede kwaliteit en zijn nog steeds zeer tevreden over het product

voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen goede ervaring, echter is de meegeleverde houtlijm en de constructie van lades heel zwak en is het dus niet makkelijk in elkaar te zetten. Daarbij komt dat wij de pech hadden na het monteren te zien dat de lades ipv betonlook gewoon wit waren bij het bed.

• Prijs

we hebben een prachtig massief houten bed voor de kinderen. er waren een paar gaten verkeerd geboord, maar we kregen keurig een nieuw onderdeel thuis gestuurd.

• Prijs

Wij zijn heel erg tevreden met ons opklapbed. De ombouw is prima, zo ook het bed zelf, slaapt ook prima.