Geeft online shoppen een slechte naam

Wat een drama bedrijf met slechte levering en aan het lijntje houden. Hoogslaper besteld, levering was later dan verwacht. Zou 3 weken duren, gelukkig na kleine 2 weken alsnog geleverd. Had ik echter maar de reviews eerst gelezen. Hoogslaper miste 3 belangrijke schroeven en na enkele dagen zouden de missende schroeven zijn opgestuurd; ik kreeg een lege luchtenvelop binnen. En geen schroeven meer op voorraad, dus hun leverancier moesten ze mailen (bellen naar hun leverancier kunnen ze niet). Weer een dag wachten op antwoord. Vervolgens zouden de schroeven na zo'n 2 weken komen. Ik heb ervoor gekozen om het zelf maar op te lossen en kreeg hiervoor een beperkte compensatie. Dus; heb je echt niks te doen in je leven en zoek je iets om weken mee bezig te zijn? Bestel dan vooral bij deze shop. Heb je daar geen zin in? Kijk dan vooral even verder naar webshops met bijvoorbeeld een betere waardering.

gewoon top

wij hadden een kast gezien op internet dus wilde toch eerst kijken als het wat was helaas hadden ze de kast 3 deurs niet maar wel 2deurs verkoper netjes uitgelegd dat de kast omlijsting heeft als de 3deurs dus samen met verkoper even toch op hun site gekeken klopte precies dus kast aan geschaft en besteld hoefde van te voren niet te betalen maar bij levering vind ik in deze tijd dat je iets besteld en betaald en dan niet aan komt een fijne gedachten . omdat wij nog niet wisten wanneer onze slaapkamer klaar was afspraak met de verkoper dat wij hem zouden bellen wanneer wij hem wilde hebben hij gaf gelijk aan dat we dan wel rekening moesten houden met 5a 7dagen voordat hij zal komen maar was geen probleem wij maandags gebeld en werd vrijdag al geleverd het in elkaar zetten ging zeer goed alles netjes uit gepakt en was helemaal compleet de beschrijving is helaas niet in nederlands maar er staan plaatjes bij en dan komt het ook goed.

Oplichters

Ik heb een kast van 500 euro gekocht en het bleek een vreselijke beslissing te zijn. De kast is incompleet, mist onderdelen, vertoont beschadigingen op verschillende plekken, wijkt af van de afbeeldingen en is van bedroevend lage kwaliteit. Het is absoluut geen 500 euro waard, hooguit 200. Na zo lang te hebben gewacht, ben ik zeer teleurgesteld. Ik moest zelfs extra onderdelen, lijm en schroeven aanschaffen om het compleet te maken. Bovendien duurde de levering een volledige week langer dan vermeld stond op de website. Als ik van tevoren de beoordelingen had gelezen, zou ik de kast zeker niet hebben besteld.

Zeer teleurstellend, er is iets mis met jullie onderneming

Er is werkelijk iets mis met deze onderneming, slechte communicatie, trage reactie i.v.m. klacht, en geen controle van het materiaal: matras: kleine vlekjes (schimmel?), er zijn ook zaken die veel beter kunnen i.v.m. de bouwplannen (soms onduidelijk/gebrek info) en het materiaal, lakwerk is niet al te best, 1 kast mist de vloerbescherming), slechte afdekkapjes en niet voldoende (nog vijzen zichtbaar), geen voorgevezen boorgaten, slechte freesgaten, hierdoor zit men veel tijd en energieverlies. Indien men bij de bekende leverancier I*ea koopt dan is dit altijd zeer gemakkelijk in elkaar te steken + betere service, dus best prijzig. Jullie personeel heeft niet genoeg kennis en wordt volgens mij geëxploiteerd en kan niet volgen..

Prijs/kwaliteitverhouding valt zwaar tegen

De prijs/kwaliteitverhouding valt zwaar tegen. Materiaal kwam beschadigd aan. Meegeleverde tubetje houtlijm was volledig ingedroogs, zelf bij de bouwmarkt een nieuwe tube moeten kopen. De serviceafdeling is slecht bereikbaar en werkt niet mee. Wij kopen nooit meer iets bij Misterbed.

Levering op afspraak, kwalitatief hoogwaardige producten.

Ik heb drie artikelen gekocht, twee bedden en een klerenkast. De levering en het opzetten is conform afspraak afgehandeld.

Slecht!!!!

Op 15augustus ons bed besteld en betaald. Nu 25oktober en nog steeds geen bed gezien!!!!!!! Op vele manieren contact gezocht= mails, contactformulier, telefoon......... .geen gehoor!!!! 1 keer mail gehad dat het bed uiteindelijk op 1 okt ging binnenkomen.Nu 3 weken later nog niets gezien ........ Dus 9weken op een bed aan het wachten dat misschien nooit gaat komen?????

Geen reactie op telefonisch contact

Pakket verkeerd bezorgt, hele weekend vrij gehouden om bed in elkaar te zetten, kinderen oppas voor geregeld. Wordt het verkeerde pakket bezorgt en daarna gewoon niet bereikbaar

Het distributiecentrum en kantoor van Misterbed.nl zijn op werkdagen geopend van 09.00 uur t.m. 17.00 uur. De showroom van Misterbed.nl, gevestigd aan de Arkansasdreef te Utrecht is geopend van vrijdag t.m. zondag van 10.00 uur t.m. 16.00 uur. Onze excuses voor de gemaakte vergissing. Zoals reeds telefonisch met u besproken wordt uw klacht zsm opgelost.

Klacht toch opgepakt

Na het plaatsen van een negatieve review en een contactverzoek via een andere, wat ongebruikelijke weg, kreeg ik (toevallig?) toch reactie. Klacht behandeld. Fijn.

Nooit kopen! Vals beschreven.

We hebben een opklapbaar bed besteld die beschreven werd als deels afgewerkt en deels uitgevoerd in “artisan eik”. Maar het echte bed is maar een print van eik. De prijs was ook iets dat zou echte eik moeten zijn. Slechte kwaliteit vooral en helemaal oneerlijk om het zo te verkopen.

Onbeschofte en zeer slecht bereikbare klantenservice

Op meerdere mails mbt een klacht is niet gereageerd. Eenmalig telefonisch contact was niet voor herhaling vatbaar. Dame was ongemotiveerd en onbeschoft en is belofte in actie te komen niet nagekomen.

Full order was not delivered. Did not honor delivery date.

A delivery date was confirmed per e-mail. I took a day off work but then the delivery never came. After various back an forth e-mail communications prior to the delivery, the excuse was that that they could not reach me on telephone. Then after 3 weeks only part of the order was delivered. 3 phone calls later still no delivery nor any attempt to refund or contact me. Pathetic.

• Would you recommend us? No

Geweldige ervaring met Showroom Overvecht

Eind vorig jaar een kledingkast besteld welk ik eerst in de showroom heb bekeken. Vandaag had ik een vraag over een onderdeel en werd daar zeer goed geholpen. Mijn complimenten.

Geen klantenservice!

Er was een defect aan mijn bureaustoel, en er zou een nieuw onderdeel opgestuurd worden. Dateert al van 01/23 we zijn 3 maand verder gezn antwoord op mijn mails!

Eerlijk advies

We kregen een eerlijk advies over een duurder bed. Een goedkopere werd aangeraden. En ja, deze is echt top!

Goede en snelle service

Erg vriendelijk geholpen in de showroom. Bij levering was 1 plankje foutief geleverd, snel geholpen en een week later het juiste plankje in huis.

Mooie kast, maar wel krassen

Mooie kast geleverd, maar wel krassen op de deur helaas....

Kwaliteit is erg slecht

Kwaliteit is erg slecht meubels beschadigd met open maken en zit niet stevig in elkaar omdat alles door draait

Kwalitatief en mooie design

Wij hebben een opklapbaar bed gekocht. Mooie, degelijke kwaliteit, gemakkelijk te monteren. Snelle en tijdige levering.

Prima geholpen

In de winkel het bed bekeken en prima geholpen met de uitleg erover en mogelijkheden qua montage. Bed werd snel en keurig bezorgd. Zelf besloten deze te monteren en met de beschrijving en goed lezen en de tijd nemen is het prima te doen. Ben je niet zo handig of heb je weinig tijd maak dan gebruik van de montageservice. Wij zijn erg blij met het bed.

Bijna gied

Er zat geen gebruiksaanwijzing bij! Gebeld en werd per mail toegestuurd.

Goede servicen

Albena opklapbed bleek niet te kloppen qua aanvoer materiaal, dachten we. De handleiding klopte dus niet en het vergt even wat tijd en uitleg. Na telefonische uitleg van Mister Bed alsnog gelukt. Ze behouden hun kalmte bij Mister bed wat echt de helft scheelt. Top service dus !

Fantastisch!

Fantastische service en topkwaliteit bed. Komen afspraken nauwkeurig na en het stapelbed voor onze kleuter is een groot succes!

goede kwaliteit.

Levering was wel niet binnen de week zoals beloofd op de site

Erg goed

Zondag gekocht woensdag in huis, perfect