Weer een open blik

De ingreep was niet pijnlijk (natuurlijk verdoofd). Het ziet er niet uit na de ingreep, maar het eindresultaat is top!!

Zeer positief

Afspraak is makkelijk gemaakt, intake was duidelijk. De ingreep verliep snel, duidelijke instructies voor verdere genezing thuis. Nagenoeg geen last gehad van de behandeling, uiteraard twee dagen rust genomen en daarna nog even voorzichtig gedaan. Je kunt mooi de lang gewenste Netflix serie kijken....

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Goede begeleiding en erg tevreden met het resultaat!

Ilse en Bianca nemen alle tijd voor je, goede uitleg van te voren en tijdens de behandeling, ook de nazorg is prima.

• welke behandelaar? Ilse

Goede begeleiding en perfect resultaat!

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Spannend, maar meer dan de moeite waard!

Na lang twijfelen en zoeken naar de juiste specialist ben ik bij Ilse terecht gekomen. Tijdens de intake werd er beoordeeld of er een mooi resultaat behaald kan worden en werd ik goed geïnformeerd over de behandeling. De behandeling zelf was voor mij erg spannend maar hier werd ik goed begeleid door Ilse en Bianca. Ook na de ingreep was de begeleiding fijn.

Prettige zorgzame behandeling

Lang getwijfeld of ik de ooglidcorrectie zou laten doen en ook in de intake alle ruimte gekregen hierin. Alle contacten verliepen op een rustige en vriendelijke manier, zonder haast. Je merkt dat Ilse en Bianca een goed team zijn. Ingreep viel erg mee en ik was al snel heel blij met het resultaat. Nu, na 3 maanden, zijn de littekens nog niet helemaal onzichtbaar maar voelen de oogleden vrijwel weer "normaal". Heel blij als ik in de spiegel kijk. Dank!

• welke behandelaar? Ilse en Bianca

Zo blij met het resultaat!

Een heel fijne omgeving met fijne en zeer deskundige mensen, die je heel erg op je gemak stellen als je het spannend vind. Geen pijn tijdens en ook niet na de behandeling. Het resultaat is werkelijk prachtig, voel me 20 jaar jonger! Zo blij dat ik de stap gezet heb, een echte aanrader bij Ilse en Bianca! Dames, bedankt!!

zeer goed

Ik heb mijn behandeling erg goed ervaren. prettige en duidelijke communicatie en uitleg over de behandeling.

• welke behandelaar? Ilse Van tiel

Heel erg tevreden,had het veel eerder moeten doen.

Ik heb er lang over nagedacht. Ik werd goed voorgelicht. De behandeling 100% meegevallen. Het was relaxed, tijdens de behandeling. De week erop volgend helemaal geen pijn of last gehad. Bedankt Ilse en Bianca

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

In mei heb ik hier een ooglidcorrectie laten uitvoeren, waarvoor ik ontzettend zenuwachtig was. Bij mijn intakegesprek werd alles rustig en heel duidelijk uitgelegd, en mijn vragen helder beantwoord. Nu 4 maanden later, ben ik meer dan tevreden met het eindresultaat. Er is nagenoeg geen litteken te zien, en ondanks dat ik erg nerveus was, is het dankzij Ilse en Bianca erg meegevallen. Heel erg bedankt.

• welke behandelaar? Ilse en Bianca

Professionele en persoonlijke benadering met een mooi resultaat

Van tevoren een goede voorlichting over wat de ingreep zou inhouden. Tijdens de ingreep heerste er een ontspannen sfeer, waardoor ik mij een stuk minder gespannen voelde. Met dank aan Ilse en Bianca. Ook was het erg fijn om de dag na de behandeling door Bianca gebeld te worden, zodat ik toch nog wat vragen kon stellen. Het is mij heel erg meegevallen en ben erg tevreden over het resultaat.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Goede uitleg en begeleiding, erg aardige arts, kunt altijd bellen bij vragen, goede nacontrole Erg tevreden na behandeling. Een aanrader als je denkt over een ooglidcorrectie.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

De operatie is 100% meegevallen.

De operatie was met zorgvuldigheid uitgevoerd, er werd steeds gezegd wat er gedaan werd. Na de operatie werd duidelijk verteld wat je wel of niet mocht\moest doen. De eerste nacontrole was fijn , de hechtingen werden verwijderd en er werd goed gekeken en verteld wat evt nog moest. De laatste nacontrole was ook fijn . Er werd weer goed gekeken en geluisterd naar je. Wat ik zeer fijn vond was dat ik ten alle tijden kon vragen als er iets was wat onduidelijk of niet fijn was.

• prijs en kwaliteit
  • welke behandelaar? Dr van tiel

Goede voorlichting, vriendelijke benadering en mooi resultaat

De voorlichting was duidelijk, de wachttijd kort en de prijs heel redelijk. De behandeling en de uitleg evenals de persoonlijke benadering vond ik erg prettig. Ik ben blij met het resultaat. Bij de behandeling zou ik een volgende keer wel oortjes in doen met een goed luisterboek. Het is dan gemakkelijker om ontspannen te zijn.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Ik ben erg tevreden over de behandeling en persoonlijke begeleiding. Ik raad het iedereen aan

Uitermate tevreden

Ilse van Tiel heeft samen met Bianca een bovenooglidcorrectie bij mij uitgevoerd, waarbij een kleine strook huid is verwijderd. Ik werd vooraf goed geïnformeerd. Tijdens de behandeling meegenomen in alle uitvoerende handelingen. Tijdens het herstelproces werd op vragen direct gereageerd. Foto sturen, telefonisch contact en de benodigde verzorging afgestemd. Nazorg controle en ..... een uitermate tevreden klant.

Prettig, Functioneel, Doortastend

Voelde me in veilige handen

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Professioneel team en gewenste resultaat!

Natuurlijk is het altijd spannend om een ingreep te laten doen. Echter het professionele team van Ilse en goed zorg hebben het gewenste resultaat gegeven. Ik ben hier erg blij mee.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Vanaf intakegesprek tot eindcontrole een fijn en vooral veilig gevoel gehad.

De operatie en de genezing daarna vond ik voor 100% meevallen. De uitleg tijdens de operatie en de nazorg heb ik ook als zeer prettig ervaren. Een behandeling bij de tandarts en daar half uur met de mond openliggen vind ik 10 keer erger.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

In de gehele voor en na behandeling plus ingreep was het een warme persoonlijke en uiterst professionele benadering .

• prijs en kwaliteit
  • welke behandelaar? Ilse van Tiel, Bianca van Dijck.

prima ervaring

De intake was duidelijk, de behandeling viel erg mee, en de nazorg was prima! Ben zeer tevreden over het resultaat.

• prijs en kwaliteit
  • welke behandelaar? ilse van tiel

Professionele ooglidcorrectie met goede nazorg

Vriendelijkheid en professionaliteit staan centraal in deze kliniek. Alles wordt van A tot Z duidelijk uitgelegd. Goede nazorg en bereikbaarheid na de ingreep. Met een mooie ogen als resultaat! Een echte aanrader!

• welke behandelaar? Ilse

Aardig, vriendelijke arts en assistente

Als bijna 70 jarige zag ik er tegenop, maar ben super blij met het resultaat. Ik krijg leuke reacties.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Uitstekende voorlichting vooraf, ingreep viel erg mee. Nazorg goed.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Mijn ooglidcorrectie voldoet helemaal aan mijn wensen

Ik heb Ilse als een zeer prettige dokter ervaren. En ik ben 100% tevreden.

Over Ooglidcorrectie Venray

Ilse van Tiel is aangesloten bij de NVCH (Ned. Ver. cosmetisch Huisartsen). Bij deze vereniging zijn huisartsen aangesloten die cosmetische ingrepen uitvoeren. Huisarts Ilse van Tiel vormt samen met haar assistente Bianca van Dijck een vast team. Wij voeren ooglidcorrecties en botoxbehandelingen uit bij Vievermans Huidkliniek.