Heel goed

Heel vriendelijk duidelijke uitleg en Heel bekwaam geeft gelijk een goed gevoel

Zeer vakkundig

Ik heb mijn mondhoeken op laten vullen het word rustig en vakkundig uit gelegd en behandeld Ik ben dan ook zeer tevreden

• Prijs en kwaliteit

Vriendelijk,professioneel, erg tevreden met geert resultaat goede nazorg.

Goede voorlichting en informatie voor mijn boven ooglid correctie. Heel mooi resultaat, goede nazorg. Zeker aan te bevelen. Ook de kosten zijn goed te doen.

Ik ben goed geholpen.

Goede uitleg, rustige en zorgvuldige benadering.

Zeer professioneel en vriendelijk

Goede uitleg, vriendelijk en professioneel.

heel fijn geholpen

ik kan het iedereen aan raden.

Super Zo aardig en vakkundig

• Prijs en kwaliteit

Hele fijne ervaring voelde me gelijk om me gemak

Duidelijk en goed!

Er werd goed de tijd voor me genomen en alle informatie was duidelijk en helder!

Tevreden met het resultaat

Fijn intake gesprek gehad, waarbij ook duidelijke werd aangeven wat er mis kan gaan. De behandeling zelf liep erg spoedig. Er wordt echt de tijd voor genomen en je wordt erg op je gemak gesteld door de dokter en haar assistente. Nu een paar maanden verder en het resultaat is erg mooi. Het ziet er natuurlijk uit. Ik ben er blij mee.

Goed uit gelegd

Goed uitgelegd heb er vertrouwen in

• Persoonlijke benadering
  • Advies en behandeling N.v.t.
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

Duidelijk advies, goede behandeling, kwalitatief goed

Ik heb mijn behandeling positief ervaren, van te voren duidelijke uitleg. De behandeling ging rustig en goed, en werd veel aandacht gegeven om me tijdens bij te praten hoe het verliep.

Prachtig resultaat

Dr Khalili neemt de tijd voor je. Ze werkt naar een heel natuurlijk resultaat. Ze is gepassioneerd en kundig. Ik heb een ooglidcorrectie gehad, en ben super blij met het resultaat. Je krijgt eerst hele duidelijke uitleg, en ook tijdens de ingreep vertellen ze steeds wat ze aan het doen zijn. Ook een goede nacontrole. Ik had het veel eerder moeten doen!

• Prijs en kwaliteit

Professionele zorg van a tot z

Eergisteren een bovenooglidcorrectie gehad. Bij elke stap was er uitleg wat er gedaan werd. Nu 1.5 dagen later en ik ben nu al tevreden. Proffesionele zorg, vakkundig en betrokken in het welzijn van de patiënt. Prijs/kwaliteit een dikke 10!

• Prijs en kwaliteit

Waar voor je geld, resultaat en top begleiding

Alle keren dat ik ben geweest van ooglift , botox en lipfillers, altijd tevreden teruggekomen. Resultaat is hartstikke mooi. Prijs is ook goed. De warme en sociale aard en begeleiding van dokter Khalili zorgd ervoor dat ik haar een 10 geef. Ze is geweldig in wat ze doet.

Goede ervaring

Blij met mijn ooglidcorrectie. Geconcentreerd uitgevoerd met precisie en veel voorbereiding. Enkel met dichtbranden was enorm pijnlijk maar verder zeker geen klagen. Nu op naar een fijn herstel en open blik!!!

zeer goede ervaring

Operatie op zich erg meegevallen ,echt niet pijnlijk ,ook de verdovings prikjes niet. Hele lieve dokter en dokters assistente, die er alles aan doen je op je gemak te stellen. Nadien ook geen pijn gehad, echter wel een verminderd zicht, nu ook nog na 7 dagen. Hopelijk trekt dat snel weg.

• Prijs en kwaliteit

Super netjes attent en professioneel.

Ik ben bij het eerste gesprek, heel netjes ontvangen,en een goed intake gesprek gehad. Boven ooglidcorrectie laten doen. Werd erg netjes lief en professioneel behandeld. Er wordt ook heel discreet omgegaan met persoonlijke informatie. Uiterst tevreden.!!!

• Prijs en kwaliteit

betrokken, kundig en vriendelijk!

ik heb een lange rondgang gedaan om mijn bovenooglid te laten liften. Ik ben bij Natuurlijk en Mooi uitgekomen door de goede prijs kwaliteit verhouding. De goede persoonlijke zorg is niet een "kunstje" om meer cliënten binnen te krijgen. Ik voelde een warme passie om iets te betekenen, en een grondige kennis van cosmetische chirurgie. Menselijke maat is hierin leidend. En voelbaar voor mij, die het griezelig vond om de ingreep te ondergaan. Met betrokkenheid gerustgesteld, en goed kunnen doorstaan. Mijn beweeg reden was niet cosmetisch, ik keek voortdurend tegen mijn eigen vel aan dat over mijn pupil hing, en leefde met opgetrokken wenkbrauwen. Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb, de hechtingen moeten er nog uit, maar direct na de ingreep voelde ik al dat er minder gewicht aan mijn oogleden hing.

Openbaring

Dr.Khalili is een liefdevolle, hartelijke en kundige vrouw. Haar adviezen zijn duidelijk en eerlijk. Het intakegesprek is gratis wat tegenwoordig uitzonderlijk is. Als patiént/cliént ben je op je gemak. Ze is niet op flinke verdiensten uit, de patiént/cliént komt op de eerste plaats. Ze neemt ook de tijd voor je.

Uitstekend!!

Goed en professioneel dienstverlening <3

Zeer vakkundig

Goed advies

• Prijs en kwaliteit

Fijn intake gesprek en behandeling

Was wat onzeker of ik een behandeling wilde, maar duidelijke uitleg ontvangen en gerust gesteld. Fijn intakegesprek. Zeer tevreden over de cosmetische huisarts.

geweldig

goede begeleiding

• Prijs en kwaliteit

Zeer deskundige bejegening en behandeling.

Recente Ooglidcorrectie: Goede uitleg(compleet) Rustige benadering met ruimte voor vragen Voelde me volledig op mijn gemak Vriendelijk en betrokken

Over Natuurlijk & Mooi

Wij helpen mensen hun zelfvertrouwen terug te krijgen zodat zij zich goed voelen. Het uiterlijk kan invloed hebben op sociale en psychische aspecten van het leven. Met een persoonlijke benadering en verfijnde cosmetische behandelingen streven wij ernaar een natuurlijk eindresultaat te realiseren waar u zich goed bij voelt. Wij bieden een gratis, eerlijk en vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn een laagdrempelige en betrouwbare kleinschalige kliniek waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Ons team bestaat uit een ervaren cosmetisch huisarts en een schoonheidsspecialist. Wij streven ernaar om een passende behandeling te bieden met een zo natuurlijk mogelijk eindresultaat