Naar goede tevredenheid ontvangen en behaandeld

Het gesprek vooraf heb ik als heel positief ervaren, goede uitleg en heel vriendelijk. De ingreep zelf is me 100% meegevallen. Zowel voor als tijdens de ingreep waren ze heel duidelijk en werd alles wat er ging gebeuren verteld. Werd op mijn gemak gesteld, en achteraf ook heel goed geïnformeerd wat ik evt wel/ niet kon verwachten als ik thuis was. En wat nog te doen!! Ik heb gelukkig een goed herstel gehad. Na een weekje de hechtingen eruit, en ook dat verliep vlotjes. Dus mijn ervaring; ZEER TEVREDEN Dus vriendelijk bedankt dokter en assistent helma.

• Prijs en kwaliteit

Een fijne, rustige manier van benadering, voelde me echt op m'n gemak

Gisteren een ooglidcorrectie gehad. Zowel mw Khalili als de assistente stelden mij erg gerust door hun manier van benaderen. Er werd goed gelet op mijn non- verbale uitingen, waardoor zij steeds rekening hielden met wat ik aangaf. De informatie vooraf en na de ingreep zijn heel duidelijk. Op grond hiervan zou ik anderen aanraden hier behandeld te worden. Het resultaat ziet er veelbelovend uit, maar is nu nog niet helemaal goed te zeggen.

Heel fijn

Geweldig en dr Khalili zo bekwaam en menselijk! Blij met zo’n centrum in ons dorp

• Prijs en kwaliteit

Dit had ik eerder moeten doen!

Al jaren dacht ik erover om m’n ogen te laten liften. Voor de zekerheid wilde ik dit bij de Plastisch Chirurg laten doen. Via een familielid kwam ik bij Natuurlijk & Mooi uit. Wat een goede keuze. Van begin tot einde behandeling/traject alles naar wens gegaan. Dit had ik eerder moeten doen, bijzonder blij met eindresultaat!

geweldig!

Zowel arts als assistente super aardig en begripvol. Stellen je echt gerust. Alles is prima gegaan. Pijnloos, alleen de eerste 2 verdovingsprikjes voel je een heel klein beetje. Ook daarna geen pijn meer gehad. Het is nu 2 weken geleden en ziet er al redelijk goed uit. Rode oogleden en een beetje dik maar dat trekt nog bij.

• Prijs en kwaliteit

Hele fijne en persoonlijke benadering!

Je voelt je meteen op je gemak!

• Prijs en kwaliteit

Heel vriendelijk en zeer professioneel

Hele vriendelijke en professionele en aardige uitleg. Zeer netjes geholpen

vriendelijk en professioneel

Uitleg was duidelijk en nam de tijd ervoor Totaal geen pijn gehad zou het zo weer doen Zeer tevreden over het resultaat is heel natuurlijk

Een goede ervaring.

Eerst een gesprek gehad hoe de behandeling is en uitleg gehad wat er ging gebeuren .ook hoeveel er van het ooglid afkon.Alles werd rustig uitgelegd en wat de kosten zijn met nacontrole. Ik heb een goede ervaring en mijn oogleden zien er mooi uit.

• Prijs en kwaliteit

Het is erg goed gegaan, ik ben erg blij dat ik het heb laten doen.

Vakkundige behandeling en begeleiding

Ik vond het een relaxte ervaring van mij behandeling

Professionele en vriendelijke arts

• Prijs en kwaliteit

zeer goed en fijn geholpen

zie hierboven

Prima geholpen

Eerste dagen wat gezwollen en gevoelig gezicht. Na 1 week was dit over. Ben blij met het resultaat, is heel natuurlijk!

Prima geholpen

• Prijs en kwaliteit

Zeer prettige en kalme ervaring.

Een kalm ontvangst en rustige behandeling. Alles is vakkundig uitgelegd en er is goed geluisterd naar mijn wensen.

• Prijs en kwaliteit

Ik ben blij dat ik het heb laten doen.

Ik ben goed behandeld, tevreden met het resultaat.

Alles goed uitgelegd Heel vriendelijk Netjes

• Prijs en kwaliteit

Een positief gevoel na de intake

Duidelijke uitleg, mw Khalili neemt de tijd.

• Advies en behandeling
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

zeer positief

goede uitleg en begeleiding

• Prijs en kwaliteit

Goed en werd vriendelijk te woord gestaan. service is ook goed en tot nog toe ben ik tevreden over de behandeling

Meegevallen

Ooglidcorrectie,ben blij dat ik het heb laten doen,heb totaal geen pijn of napijn gehad.zou het zeker aanraden wanneer het nodig is.

helemaal geweldig

goede voorlichting, tijdens de behandeling werd alles rustig uitgelegd wat er ging gebeuren en wat ze gingen doen. Zelf ben ik dit ook gewend vanuit mijn werk als wijkverpleegkundige, nu heb ik zelf ervaren hoe belangrijk dit is, en hoe geruststellend het werkt.

Zeer vriendelijk ontvangen

Ik voelde mij gelijk op mijn gemak gesteld. Ij heb alle vertrouwen in mijn behandeling

• Prijs en kwaliteit

Luid en duidelijk Hele fijne uitleg

Over Natuurlijk & Mooi

Wij helpen mensen hun zelfvertrouwen terug te krijgen zodat zij zich goed voelen. Het uiterlijk kan invloed hebben op sociale en psychische aspecten van het leven. Met een persoonlijke benadering en verfijnde cosmetische behandelingen streven wij ernaar een natuurlijk eindresultaat te realiseren waar u zich goed bij voelt. Wij bieden een gratis, eerlijk en vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn een laagdrempelige en betrouwbare kleinschalige kliniek waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Ons team bestaat uit een ervaren cosmetisch huisarts en een schoonheidsspecialist. Wij streven ernaar om een passende behandeling te bieden met een zo natuurlijk mogelijk eindresultaat