Vriendelijk en professioneel

ik wordt altijd heel goed geholpen. Hele vriendelijke arts die zeer professioneel is en ook goed advies geeft

• Prijs en kwaliteit

Zeer prettige en positieve eerste ervaring!

Ik ben heel erg vriendelijk en kalm ontvangen. Een erg goede uitleg gekregen en advies wat bij me past. Heel erg prettig.

• Prijs en kwaliteit

Een professionele en goede ervaring

Ik kwam met een rimpel tussen mijn wenkbrauw. Er is mij uitgelegd wat er gedaan kon worden en ook met welke risico's. Ik kreeg de keuze wat ik wilde doen. Deze pakte boven verwachting mooi uit. Goed advies, professioneel en menselijk. Ik ga zeker terug

• Prijs en kwaliteit

Geweldig ! Zeer subtiel een paar jaar terug in tijd , heel erg blij mee!

Op een hele fijne ontspannen wijze wordt er door dokter Kallili gekeken hoe ze met een paar kleine prikjes diepe en wat minder diepe rimpels weg kan krijgen . Dit op een manier waarbij recht wordt gedaan aan je leeftijd maar dat je gezicht dan wat frisser en mooier oogt. Heel erg blij mee en ze houden ook voor je bij wanneer je op hun advies de behandeling kunt herhalen en dan krijg je een berichtje zonder enige verplichting. Ik ben fan!

zeer prettige artsen

vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Werkelijk jonger gezicht

Het is eindelijk weer fijn om in de spiegel te kijken; echt mooi geworden en daarbij zeer natuurlijk

Tevreden met resultaat

Persoonlijke benadering, goede uitleg, mooie resultaat

Over Natuurlijk & Mooi

Wij helpen mensen hun zelfvertrouwen terug te krijgen zodat zij zich goed voelen. Het uiterlijk kan invloed hebben op sociale en psychische aspecten van het leven. Met een persoonlijke benadering en verfijnde cosmetische behandelingen streven wij ernaar een natuurlijk eindresultaat te realiseren waar u zich goed bij voelt. Wij bieden een gratis, eerlijk en vrijblijvend adviesgesprek. Wij zijn een laagdrempelige en betrouwbare kleinschalige kliniek waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Ons team bestaat uit een ervaren cosmetisch huisarts en een schoonheidsspecialist. Wij streven ernaar om een passende behandeling te bieden met een zo natuurlijk mogelijk eindresultaat