Mooie ambiance in de winkel en prima advies en service.

De bezoeken aan de Potstal inspireerden ons steeds en waren onder de indruk van de goede smaak en sfeer.

Prachtige zaak !

Fantastische winkel met leuke ideeën !

Mooie meubels, goede kwaliteit en prima service

De klantvriendelijkheid is groot bij het Team van de Potstal. Altijd een lekker bakkie koffie, tijd voor advies en hulp bij het zoeken naar het juiste meubel. Ook wordt er snel gereageerd op vragen via mail of telefoon. Kortom, een heerlijke tent voor wie van mooie spullen houdt.

Prachtige winkel, gastvrij ontvangen, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie spullen, goed geslaagd. Een aanrader! Hier al een bank, eetkamerstoelen en nu ook 2 fauteuils besteld. Wij komen zeker terug.

Klantvriendelijk en mooie producten.

Ik heb een aantal maanden geleden een mooie bank gekocht. Netjes thuis geleverd. Goese kwaliteit. Hij staat nu een jaar en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Bianca

Geweldige woonwinkel

Cathelijne heeft ons geholpen bij deninrichting van ons nieuwe huis. Dat heeft ze fantastisch gedaan. Ze luisterde naar onze woonwensen en maakte een totaalplaatje.’c waardoor het een geheel is geworden. Een echt thuis!

Hele mooie bijzondere woonwinkel!

Minstens 2 keer per jaar wil ik naar de Potstal! Ik heb er al heel veel mooie spullen aangeschaft. Of het nu om stoelen, lampen, of verf gaat, het is in een woord allemaal prachtig! En wat ik ook zo bijzonder vind; Elk stuk is uniek en nergens anders te koop! Vooral rond de kerst is het bij de potstal genieten van al het moois!!

Nice shop

Fijne winkel, goede service en kwaliteit. Assortiment is landelijk als stoer te noemen. Mooie decoratieve producten

Gezellig

Maakt niet uit of ik wat koop of dat ik lekker even alleen kom kijken

Top winkel

Super mooie winkel en vriendelijk personeel Goeie service Top winkel

Goed advies en mooie spullen

Prachtige woonwinkel voor een landelijke stijl. Persoonlijke benadering met goed advies.

Een winkel om steeds naar terug te gaan!

Uitstekende mensen, artistieke sfeer, mogelijkheid om rustig te genieten, ook als je niets koopt

Wat een geweldig fijne woonwinkel en super fijne mensen die er werken

Je voelt je in de winkel al thuis.

Gezellige en originele winkel.

Het is als thuiskomen als je de winkel binnenloopt. Een warme, gezellige en fijne sfeer. De combinatie van brocante en nieuwe artikelen zorgen voor een authentieke ervaring. Anders dan andere woonwinkels. Het is een grote zaak, met veel verschillende hoeken voor veel ideeën. Met de combinatie van verf, stoffen, meubelen etc. kun je hier compleet slagen. De medewerkers zijn altijd bereid om je te helpen met je vragen. Je kan zelfs een heerlijk kopje koffie drinken. Aanrader!!!

Een zeer leuke zaak.

Prachtig mooie spullen in een zeer leuk aangekleed en ingericht pand. Met een vriendelijk team, een aanrader voor een bezoek.

Een super leuke winkel en deskundig personeel

Hele goede ervaring bij de Potstal, vorig jaar nieuwe meubels gekocht en super goed kleuradvies gekregen. Er staat nog een nieuwe stoel op ons verlanglijstje en we gaan zeker terug.

Prima service en aflevering

Muurverf besteld op kleur, zeer tevreden met het resultaat

Fijne service

Fijne mensen in een even fijne winkel. Advies altijd op maat en goed.

zeer tevreden

Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen zijn en aan de hand daarvan geven Cathelijne, Jeroen en hun collega's precies een advies wat bij je past. Echt aan te bevelen!

Altijd weer een feestje om naar deze winkel te gaan!

Altijd weer mooie spullen in de winkel, zodat je altijd wel weer met iets leuks thuis komt. Je krijgt er fijn advies en bij een probleem proberen ze het echt goed op te lossen. Hier moet je gewoon geweest zijn!

Goed maar...........

Prachtige sfeervolle zaak. We hebben daar 4 eetkamer stoelen gekocht, levertijd ca 22 weken. Dit is in de huidige tijd helaas niet anders. Wat ons erg verbaasd heeft dat de winkel 50 euro bezorg kosten rekent! Hier viel niet over de onderhandelen. Reistijd ca 35 minuten! Dit zou toch inclusief moeten zijn bij een bedrag ruim boven de 1000 euro. Ik raad deze winkel wel aan omdat ze mooie spullen verkopen, maar verkoper denk nog eens na of de bezorgkosten boven een bepaald bedrag niet inclusief moet zijn!!

Mooie & gezellige winkel met prachtige spullen!

Een paar maanden geleden kwam ik bij de Potstal terecht omdat ik opzoek was naar een verkooppunt voor de verf van Pure &Original. Wat een geweldige winkel met ontzettend veel sfeer, lieve en behulpzame medewerkers en natuurlijk bijzondere en mooie spullen. Inmiddels staan er een aantal meubels van de Potstal in ons huis en zijn we verliefd geworden op de verf. Je krijgt goed advies, een lekker kopje koffie en de sfeer die er hangt is geweldig! Echt een aanrader om regelmatig te gaan bezoeken!

Hele mooie sfeervolle winkel

Prachtige gordijnen gekocht die een ware blikvanger zijn !

Top winkel

Ongeveer 10 jaar geleden leerde ik de Potstal kennen. Een geweldige winkel met prachtige meubels en van alles en nog wat. Hele hartelijke mensen, die je uitstekend kunnen adviseren. Iedere keer weer een feestje om daar heen te gaan!

voor al je interieur

prettig contact, goede service, enthousiaste medewerkers en prachtige dingen voor je interieur