Geweldige winkel en zeer behulpzaam mensen

Het winkel heeft een geweldige assortiment met landelijk meubels en decoratie artikelen. Wij zijn vanuit Dordrecht daarheen gegaan en het was zeker waard! Het is zeker een aanrader !!

Ontzettend klantvriendelijk

Ontzettend klantvriendelijk

Mooie winkel, prachtige spullen en goede adviezen

Als je wilt slagen voor de inrichting van je woning in een rustieke, landelijke stijl dan moet je bij De Potstal zijn. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en als je adviezen nodig hebt, krijg je die ook op professioneel niveau. Ons heeft dat erg geholpen bij de inrichting van onze woonboerderij. Afspraken komen ze na en als er onverhoopt iets anders loopt, dan lossen ze dat op.

Het totaal plaatje van deze winkel klopt helemaal.

Mooi bedrijf met mensen die de klant kunnen inspireren. Geweldige sfeer in de zaak, goed advies. Mooi totaal concept. Zelfs de muziek is passend. Wij voelen ons er erg thuis.

vriendelijk en behulpzaam

Zelfs in covidtijd telefonisch bereikbaar en behulpzaam bij kleurkeuze muurverf

mooie dingen en leuke ervaren medewerkers

ben goed geholpen en lekkere koffie. heel gezellige sfeer en goede adviezen.

Uniek, sfeervol, inspirerend,

Regelmatig neem ik een kijkje in deze fijne winkel. Iedere keer ben ik weer verrast omdat de winkel opnieuw is ingedeeld en ik weer andere dingen zie dan de vorige keer. De Potstal heeft een heel eigen concept met vriendelijke eigenaren.

Super fijne winkel. Volledig mijn stijl. Gezellig personeel

In de coronatijd lang niet in de winkel geweest. Wel via internet 2 prachtige replica's van Marius van Dokkum gekocht. Heel blij mee. Service en brzorging was top! Word altijd heel blij van winkel en website.

De leukste woonwinkel die ik ken.

Als ik iets leuks voor mijn huis wil, of dit verf, gordijnen, kussen of 'n brocante is, ga ik het liefst naar de potstal. Voor de sfeer waar ik mij helemaal in thuis voel. Ik heb daar al zoveel leuke dingen gekocht. Goede service en ook belangrijk; aardige mensen

Geweldig geadviseerd!

voor advies naar de potstal gegaan, wij wilde wat nieuwe meubels en kleuradvies. Super advies gekregen, en nog steeds blij met de keuze die we samen met Cathelijne hebben gedaan. Er staat nog een nieuwe stoel op de planning, en natuurlijk gaan we weer terug.

Een prachtige winkel!

Wij hebben onze eethoekstoelen bij de Potstal gekocht en zijn daar erg blij mee. We vonden de winkel zo mooi dat we zeker nog eens terug zullen komen.

Een winkel naar mijn hart.

Een gezellig huislijke winkel en tuin. Altijd word je fijn geholpen, men denkt en helpt (niet opdringerig!) mee naar waar je op zoek bent. Neem lekker de tijd als je naar de winkel gaat, er is zoveel moois te zien …..

Uitstekend!

Zeer smaakvol ingerichte zaak en zeer behulpzame medewerkers

geweldig

Wij hebben bij de Potstal nu al 2x kalkverf besteld, en het is echt prachtig geworden

Eigenlijk rust in huis

Onze Stijl was altijd al stoer, maar met de aanvulling van leuke en oud houten meubelen is het echt onze thuis basis geworden. Heerlijk thuis komen.

Fijne woonwinkel prachtige woonaccessoires

Klantvriendelijk

Toppers bij de Potstal!!!

De Potstal, wat een ontdekking, prachtige spullen ! Fantastisch kleuren advies gekregen om ons jaren 30 huis te schilderen van binnen. Mijn enthousiasme deel ik met iedereen.

Binnengaan bij de Potstal voelt als thuis komen.

Een goed interieuradvies en mooie producten van goede kwaliteit, dat is de kracht van de Potstal.

Blij met de Potstal !

Heel fijn geholpen door het team van de Potstal ! Invoelend onze woonwensen gerealiseerd ! En dit tot in detail ! Verrassend !

Over het algemeen prima

Fijne winkel , vaak slaag ik. Maar ik ben ook een enkele keer teleurgesteld op de manier van verkopen… als het duur is , beslis ik dat niet alleen maar ook met mijn man, toen ik dat zo vertelde, liet een van jullie collega’s me zo staan, van dan ga ik iemand anders helpen. Ik was echt zo verbaasd en teleurgesteld en dat gevoel heb ik soms nog als ik naar de Potstal ga…

Geweldig, met veel gevoel voor stylingset!

Een prettige, open ontvangst en benadering .en een fantastisch resultaat!

Top winkel, leuke mensen.

Bezoek deze winkel en ervaar de beleving. Het team is vriendelijk en behulpzaam. Service is top.

Fijne winkel en bijna alles vind ik mooi

Advies is goed, de stoelen kwamen wat laat, maar dat was overmacht en lag aan de leverancier. We kregen hier netjes een email over.

de leukste winkel op woongebied van de hele regio !

altijd slaag je bij de Potstal, voor een meubel maar ook voor een klein cadeautje, geen 13 in een dozijn en heel vriendelijke deskundige medewerkers. Ook goede service achteraf, bij een fout gestoffeerd kussen van een chaise longue wordt alles prima in orde gemaakt. Even naar de Potstal is altijd een "uitje", je doet er inspiratie op en komt met leuke ideën weer thuis, ze maken er prachtige combinaties qua kleur en stijl en als je van brocante houdt kun je er je hart ophalen aan unieke exemplaren van van alles en nog wat. Ook om muren in diverse verftechnieken te zien ben je hier aan het juiste adres.

Mijn llievelings woonwinkel! Mooie uitstraling en de stijl waar ik van houd.

Wij hebben al div spullen bij jullie gekocht. Zeer blij mee. Altijd vriendelijke begroeting en service en advies. Wat ik wel jammer vind is dat er steeds meer wat minder exclusieve spulletjes te koop aangeboden worden , die in andere winkels ook te vinden zijn... Dat vind ik persoonlijk soms wat jammer. Het is altijd een feestje om bij jullie rond te neuzen en inspiratie op te doen. En rond de kerst moet ik naar jullie toe..super mooie kerstsfeer