Sfeervol

De Potstal is eigenlijk de leukste winkel op het gebied van meubels maar zeker ook de accessoires die ik ken. De warmte van de inrichting, de spulletjes, niet zo standaard dat maakt deze winkel uniek Goed advies wordt er gegeven, wat wil je nog meer! Ik rijd er graag af en toe voor naar de Betuwe :-)

Mooie unieke winkel met vriendelijk en behulpzame medewerkers

Wij hebben een stoel en lampjes bij de Potstal gekocht. Omdat we een eind weg wonen( in Limburg) was het even de vraag hoe we de spullen thuis zouden krijgen. Na een mail was het al voor elkaar en werden de spullen helemaal naar Limburg gereden. we waren er erg blij mee. Hoewel het voor ons ver rijden is naar Valburg maakt de winkel met zijn gezellige en unieke karakter de lange rit meer dan waard. De collectie is uniek en kleurrijk en de styling maakt dat je je gelijk thuisvoelt in de ruimtes die in de winkel ingericht zijn. Beslist een aanrader!

weinig aandacht voor de klant

geholpen door een niet al te vriendelijke verkoopster, niet de moeite waard om een lange autorit voor te maken. Winkel assortiment bij menig woonwinkel verkrijgbaae

FANTASTISCH!!!! :)

Lieve Caat en Jeroen, Jullie doen het fantastisch saampjes! De winkel ziet er geweldig uit en ik kom er super graag. Al jaren... :) Dikke kus en tot snel! Fem.

mooie woonwinkel fijn personeel

Gaan graag naar deze winkel om even rond te kijken, en of te kopen. Goed advies wat betreft de verf, fijn geholpen!

Fijne mensen mooie (en unieke) spullen

De Potstal is onze favoriete Woonwinkel. Ook al wonen we niet in de buurt (Den Bosch) komen we toch regelmatig in de winkel. Iedere keer is het weer verrassend! We zijn pas verhuisd en cathelijne heeft ons geholpen om ons huis ons thuis te maken dmv kleuradvies en we hebben onze meubels en gordijnen hier gekocht. Zeer tevreden met het resultaat! We zijn nog niet klaar met de inrichting en gaan hier ook de overige meubels aanschaffen. Cathelijne, Jeroen en het team, ga zo door en tot gauw

Mooie sfeervolle winkel heerlijk relaxt shoppen

Mooie winkel, met goed en eerlijk advies, we komen er graag en hebben reeds diverse leuke spullen gekocht.

Geweldig!

Prachtige winkel met de mooiste spullen voor je huis, geweldige sfeer, aardige behulpzame mensen. Je raakt hier nooit uitgekeken!

Veel inspiratie en een feest om op bezoek te gaan!

Verheug mij altijd om naar de Potstal te gaan. Mooie sfeer, inspiratie en altijd weer met iets leuks naar huis. Vooral twee keer per jaar de open huis dagen. In de lente en voor de kerst. Zo fijn om er af en toe even te zijn. We hebben mooie bank staan van de Potstal, drie jaar geleden gekocht. Goede service, alles klopt.

Een zeer prettige winkel waar je top wordt geholpen.

Telkens wanneer wij in de winkel komen voelt de sfeer al goed.

Mooie collectie die ons aanspreekt

prettige winkel waar je goed en deskundig wordt geholpen

Het is altijd weer een feest om in de winkel te komen!

Een fijne sfeer, dat brengen de dingen in mijn huis die ik bij de Potstal heb gekocht. En elke keer weer geniet ik zodra ik de drempel over stap! Uniek, dat zijn ze!!

Bijzonder sfeervolle woonwinkel, gevonden via internet, waar we de karakteristieke, landelijke sfeer troffen die ons zo aanspreekt. Zeer de moeite om vanuit de Achterhoek te bezoeken. Vriendelijk en gastvrij ontvangen, prima geadviseerd en dito service.

Super winkel en zeer klantvriendelijk personeel

Veel gekocht en altijd goed advies en hulp!

Mooie producten, fijne mensen.

Wij komen al jaren in deze mooie winkel vanwege het mooie assortiment en vanwege de vriendelijkheid. Soms voor een grotere uitgave, soms voor een potje krijtverf. De moeite waard om, ook vanuit verder weg, naar toe te rijden.

Unieke winkel

Ik rijd er 1,5 uur met liefde voor. Dat zegt toch wel heel veel. En in de winkel kom ik ogen te kort. Alle hoekjes en het hele geheel zo mooi warm en gezellig ingericht. Niet volgens trends maar vanuit hun gevoel. Dat duidelijk heel goed zit.

Een prachtige woonwinkel!

Wij hebben 6 eethoek stoelen bij jullie gekocht en zijn daar onwijs blij mee. De levering ging volgens afspraak en al het verpakkingsmateriaal is weer door jullie meegenomen. We zijn op een prettige manier geholpen en zullen zeker nog eens terugkomen. Frank en Thea Heerink.

Een gevoel van thuiskomen.

Een heerlijke plek om door heen te lopen. Ideeën op te doen. Aan de grote tafel koffie/thee of soep te nuttigen. Sociale contacten.

Fijne winkel, met persoonlijk contact en goed advies.

Wij zijn al heel lang klant bij de Potstal, en altijd fijn geholpen. Dit jaar ons huis verbouwd, en fijn geslaagd voor een prachtige hoekbank. Samen (met Cathelijne) een goede keuze gemaakt voor de stof, ook met bijpassende kussens en poefjes. De kussens voor in de vensterbank ook gemaakt door de Potstal. Wij wilde van het landelijke af, en hadden eerst onze bedenkingen, maar ook voor een andere woonstijl kun je zeker terecht!! Fijn dat er ook stofstalen besteld waren, zodat we die konden gebruiken voor onze verdere zoektocht.

Leuke winkel maar niet verrassend.

Mooie winkel om doorheen te lopen maar weinig verandering, meer verfrissing nodig

Aardige mensen, goed advies en fijne service!

Inspiratie, gezelligheid en goede smaak op gebied van interieur.

Wij komen al jaren met heel veel plezier bij De Postal. Hebben er ook al aardig wat gekocht: kasten, tafels, bank, kleine woonaccessoires, etc., en genieten er nog iedere dag van, maar heerlijk rondneuzen, inspiratie en ideeën opdoen, kan ook. Familie en vrienden hebben we ook attent gemaakt op De Potstal en zij komen nu ook graag regelmatig in deze smaakvolle zaak. Kortom, we hopen nog heel lang De Potstal te kunnen bezoeken met hun vriendelijke mensen. Gerrit en Gea van der Kolk

A little Alladin’s cave of discovery!

A visit to this shop is always enjoyable. They have a very good choice in furniture, lighting, brocante, and many more things to make your home beautiful.

Een aanrader!

We hebben bij De Potstal 2 banken gekocht en een inrichtingsadvies gehad. Een groot dank aan Cathelijne en Jeroen. Top personeel met luisterend oor en een heel goed advies & service. We zijn heel erg tevreden met De Potstal en kunnen het met volle overtuiging aanraden.

Mooie en fijne winkel om heerlijk te snuffelen en daarbij ontzettend warme en aardige gastvrouwen en gastheren met goede ideeen om mooie sferen te creeren.