Goed advies en mooie spullen

Prachtige woonwinkel voor een landelijke stijl. Persoonlijke benadering met goed advies.

Een winkel om steeds naar terug te gaan!

Uitstekende mensen, artistieke sfeer, mogelijkheid om rustig te genieten, ook als je niets koopt

Wat een geweldig fijne woonwinkel en super fijne mensen die er werken

Je voelt je in de winkel al thuis.

Gezellige en originele winkel.

Het is als thuiskomen als je de winkel binnenloopt. Een warme, gezellige en fijne sfeer. De combinatie van brocante en nieuwe artikelen zorgen voor een authentieke ervaring. Anders dan andere woonwinkels. Het is een grote zaak, met veel verschillende hoeken voor veel ideeën. Met de combinatie van verf, stoffen, meubelen etc. kun je hier compleet slagen. De medewerkers zijn altijd bereid om je te helpen met je vragen. Je kan zelfs een heerlijk kopje koffie drinken. Aanrader!!!

Een zeer leuke zaak.

Prachtig mooie spullen in een zeer leuk aangekleed en ingericht pand. Met een vriendelijk team, een aanrader voor een bezoek.

Een super leuke winkel en deskundig personeel

Hele goede ervaring bij de Potstal, vorig jaar nieuwe meubels gekocht en super goed kleuradvies gekregen. Er staat nog een nieuwe stoel op ons verlanglijstje en we gaan zeker terug.

Prima service en aflevering

Muurverf besteld op kleur, zeer tevreden met het resultaat

Fijne service

Fijne mensen in een even fijne winkel. Advies altijd op maat en goed.

zeer tevreden

Er wordt goed geluisterd naar wat je wensen zijn en aan de hand daarvan geven Cathelijne, Jeroen en hun collega's precies een advies wat bij je past. Echt aan te bevelen!

Altijd weer een feestje om naar deze winkel te gaan!

Altijd weer mooie spullen in de winkel, zodat je altijd wel weer met iets leuks thuis komt. Je krijgt er fijn advies en bij een probleem proberen ze het echt goed op te lossen. Hier moet je gewoon geweest zijn!

Goed maar...........

Prachtige sfeervolle zaak. We hebben daar 4 eetkamer stoelen gekocht, levertijd ca 22 weken. Dit is in de huidige tijd helaas niet anders. Wat ons erg verbaasd heeft dat de winkel 50 euro bezorg kosten rekent! Hier viel niet over de onderhandelen. Reistijd ca 35 minuten! Dit zou toch inclusief moeten zijn bij een bedrag ruim boven de 1000 euro. Ik raad deze winkel wel aan omdat ze mooie spullen verkopen, maar verkoper denk nog eens na of de bezorgkosten boven een bepaald bedrag niet inclusief moet zijn!!

Mooie & gezellige winkel met prachtige spullen!

Een paar maanden geleden kwam ik bij de Potstal terecht omdat ik opzoek was naar een verkooppunt voor de verf van Pure &Original. Wat een geweldige winkel met ontzettend veel sfeer, lieve en behulpzame medewerkers en natuurlijk bijzondere en mooie spullen. Inmiddels staan er een aantal meubels van de Potstal in ons huis en zijn we verliefd geworden op de verf. Je krijgt goed advies, een lekker kopje koffie en de sfeer die er hangt is geweldig! Echt een aanrader om regelmatig te gaan bezoeken!

Hele mooie sfeervolle winkel

Prachtige gordijnen gekocht die een ware blikvanger zijn !

Top winkel

Ongeveer 10 jaar geleden leerde ik de Potstal kennen. Een geweldige winkel met prachtige meubels en van alles en nog wat. Hele hartelijke mensen, die je uitstekend kunnen adviseren. Iedere keer weer een feestje om daar heen te gaan!

voor al je interieur

prettig contact, goede service, enthousiaste medewerkers en prachtige dingen voor je interieur

Goed en vriendelijk geholpen

Onze halve inboedel komt inmiddels bij de Potstal vandaan. Hele mooie spullen hebben ze hier. Iedere keer weer word je goed en vriendelijk geholpen. Ook voor stijl- en kleuradvies kan je hier goed terecht.

Uitstekende service en kwaliteit

Goed advies en klantvriendelijk. Mooie kwaliteit.

Helemaal top

Altijd een warm welkom, er wordt meegedacht en fijn geholpen. Meubels allemaal op tijd geleverd volgens afspraak. Wij zijn fan! Jammer dat het niet in onze buurt is, alhoewel, misschien maar goed ook ;-)

Echt mn lievelings winkeltje

Mooie spullen mix met echte oude vondsten en af en toe n kopje koffie ook

Heel goed

Fijn personeel Ruime sortering Mooie artikelen 0riginele producten

Geweldige winkel

Met al mijn aankopen, groot of klein, elke dag nog blij mee. De verf is geweldig, dat veranderd dus regelmatig bij mij. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader

Geweldige winkel, goede service!

Prachtige spullen, gezellige sfeer. Erg behulpzame medewerkers. Bezorgen geen probleem!

Leukste en meest originele woonwinkel in de regio !

Altijd een klein uitje, even naar de Potstal, inspiratie opdoen, een klein kadootje kopen, een mooi kussen of een nieuwe bank of kleed, alles even geslaagd. Fijne medewerkers en leuke sfeer, veel keuze en sluit goed aan bij mijn woonsmaak die heel divers is.

Vriendelijke, meedenkende, gezellige winkel

Ik kom graag in woonwinkel de Potstal. Personeel is vriendelijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van verschillende verfsoorten, gordijnen en stoelen. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Vanaf het begin tot aan de levering brengen ze gezelligheid met zich mee, wat maakt dat winkelen bij hun echt een feestje is!

Geweldig mooie winkel en super service

Vorig jaar mooie oude tafel gekocht . nu is er in een poot houtworm gekomen . ondanks dat we verder weg wonen in Limburg heft men dit gelijk goed opgepakt Dit is meteen goed opgepakt men heeft de poot opgehaald en een nieuw tussen stuk op maat gemaakt . daarna weer mooi gemonteerd .