Prettige sfeer en een van de mooiste Woonwinkels

Al jaren een vaste en tevreden klant. Ruime keuze en altijd een feestje om naar toe te gaan, Supervriendelijke en betrokken mensen. Wij hopen hier nog vaak te winkelen

Geweldig.

Fantastischise winkel,mist het erg.

Aanrader

Prachtige woonwinkel, fijne persoonlijke service!

Goed advies, ruime keuze, fijne mensen.

Fantastische

Laats een mooie tv kast gekocht en werd binnen een week thuis bezorgt. Werd netjes op de plaats gezet en zijn zeer tevreden over de service, vriendelijk en vakkundig personeel. Hoop dat de winkel snel weer open gaat, al is het alleen maar om de zweer en de nieuwtjes te zien.

Zo’n leuke winkel met steeds weer nieuwe verrassingen

Kom al een aantal jaren regelmatig uit het westen van het land naar de Postal. Er is altijd wel weer iets voor de verfraaiing van mijn en eerst ons interieur. Ik heb nog steeds plezier van mijn aankopen. Kom snel weer langs.

Deskundig en creatief advies in een prettige sfeer!

Bij het binnen komen van De Potstal voelen wij ons altijd direct thuis. Het is prachtig iin gericht met mooie meubels en accessoires. Wat betreft deskundig advies kun je volledig vertrouwen op Catelijne. In een gezellige sfeer heeft zij samen met ons de inrichting van ons bijzondere appartement bepaald.

Juweel van een woonwinkel

Goede mix van brocante en hedendaagse kwaliteit meubels. Mooi ingerichte winkel en vriendelijke mensen. Een echte aanrader!

Wat zijn jullie een top winkel

Super, zeer goede adviezen en top service.

Wil er niet meer weg!!

Gezellig, goede service, vriendelijke medewerkers, mooie spullen, prachtige winkel, ik wil meer!!!

Een prettige goede sfeer. Deskundig advies. Fijne service

Wij zijn heel blij met het eindresultaat.’t Is zo mooi geworden. Erg blij dat we de meubels, de gordijnen en de verf bij de Potstal gekozen hebben.

fijne winkel,lieve mensen,aparte dingen

lekkere koffie, deskundige mensen, leuke sfeer

Mooie winkel, ruim gesorteerd, gezellig en aardige mensen.

Recent 2 fauteuils besteld waar we erg blij mee zijn. Deze zijn keurig afgeleverd op ons adres. Daarnaast klantvriendelijke ontvangst en met veel zorg worden de cadeaus / aankopen leuk ingepakt. Het assortiment is geweldig, eigenlijk is het te combineren met alle stijlen van inrichting. Ook hele mooie verf !! Kortom zeer tevreden !

Leuke winkel, goed advies, prima service.

Wij rijden al enkele jaren vanuit het westen van het land naar de Potstal in Valburg. Het assortiment sluit uitstekend aan bij onze smaak. We worden altijd vriendelijk geholpen. Recent hadden wij gordijnen nodig voor onze nieuwe woning en waren in onze omgeving al bij diverse zaken geweest. Door de uitstekende advisering bij de Potstal hebben wij ook deze gordijnen toch weer bij de potstal besteld. Zelden maak je mee dat er in een winkel zo goed aangevoeld wordt waar je naar op zoek bent. Kortom prima winkel waar wij ondanks de afstand zeker terug blijven komen.

Geweldige winkel

Leuk en kundig personeel in een geweldige winkel. Mooi en ruim assortiment.

Veel persoonlijke aandacht, expertise en bijzondere collectie!

De mensen van de Potstal hebben hun bijzondere expertise en veel persoonlijke aandacht aan ons gegeven om van ons huis een warm en sfeervol thuis te maken. De winkel is een verzameling schatkamers waar we niet uitgekeken raakten. Het werd een totaalplaatje; van de kleuren op de muur, de gordijnen, de stoelen die qua comfort en uitstraling bij ons passen, tot de aankleding in kleine smaakvolle details. Het resultaat mag er zijn, we zijn heel tevreden! Wij hebben zelf in alle rust gekozen, maar zonder hen hadden we het niet voor elkaar gekregen. Dankjewel!

sfeervol

mooi warm en sfeervol

De mooiste woonwinkel met 100% sfeer!

Ik kom er al jaren en als je binnenkomt dan heb ik altijd weer het wauwgevoel!

We komen uit Almere,maar die rit doen we graag naar de Potstal.Prima service en top personeel,en mooie spullen.

Één en al gezelligheid !!

Een zeer relaxte sfeer !!

Prachtige en fijne woon winkel

Ik ga er graag heen en hoop in Nov en Dec Ook zeker een middagje daar te vertoeven. Het is zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan de,,, mooie woonwinkel de POTSTAL

Mijn favoriete woonwinkel

Graag rijd ik 70 kilometer om naar de potstal te gaan. Prachtige spullen en betaalbaar. Wat wil je nog meer.

Mooie collectie en heel prettige service

Onze woonwensen direct vertaald in een pakkend en kundig advies

Tijdens onze verhuizing heeft Cathelijne Vaarkamp ons geadviseerd hoe we onze bestaande meubelen opnieuw konden gebruiken in het nieuwe huis, waar we een warme en landelijke sfeer wilden creeren. Onze woonwensen werden direct en praktisch vertaald in een pakkend en kundig advies. Het resultaat is verbluffend, de krijtverfkleuren warm en levendig. De persoonlijke aanpak vonden we bovenal erg prettig.

Een woonwinkel die je in alle opzichten direct verwarmt!

Bij het binnenstappen wisten we direct dat we hier aan het juiste adres waren. De prachtige sfeer, de mooie spullen en het uitstekende advies maken het gevoel compleet. Cathelijne heeft de gave om bescheiden maar overtuigend advies te geven. Het wordt nooit opdringerig maar is altijd respectvol en met oog voor het budget. En het advies klopt ook nog eens helemaal. Een verademing! Ze weet direct de juiste toon te vinden Dat geldt trouwens ook voor de andere medewerkers. Verder vind je er fijne accessoires die aangenaam geprijsd zijn. Het is de autorit dubbel en dwars waard!