Prachtige winkel!

Wat een fantastische winkel! Brocante en landelijk. Sfeervol, een beleving! Heel veel inspiratie voor onze verbouwing opgedaan. Ik kom zeker nog vaker terug! Dankjulliewel!

Prachtige winkel

Sfeervol, goede kwaliteit, ik kan altijd nieuwe ideeën opdoen, bij elk seizoen/feestdag een nieuwe inrichting en dat geeft weer inspiratie. Ik ga altijd met iets naar huis :)

Een geweldig mooi en sfeervole winkel met fijne personeel !!!

Al heel wat mooie spulletjes en meubels gekocht. Zeer de moeite waard om te gaan bezoeken.

Gewéldig.

Onze fauteuils uitgezocht,keurig en correcte aflevering. In een woord klasse

Een top winkel

Sfeervolle winkel waar je altijd prettig en vakkundig geholpen wordt.

Zo'n heerlijke winkel!!!!

Ik moet er best even voor rijden, maar doe dat graag! Altijd mooie spullen; wordt er altijd heel hebberig van en koop altijd teveel! En fijne medewerkers! Kortom: één van mijn lievelingswinkels met een grote L

Uitstekende klantvriendelijkheid

Ik had een schilderij besteld en aanbetaalt. Achteraf kon het niet op tijd geleverd worden waardoor ik het wilde cancelen. Hier werd heel vriendelijk en zelfs met excuses op gereageerd. Mijn aanbetaling stond de zelfde dag nog op mijn rekening terwijl het schilderij al ingekocht was. Dat had ik niet verwacht maar daardoor kom ik zeker terug

Prettige rustige sfeervolle winkel

Klantvriendelijk nu

Altijd weer een feestje om bij jullie in de winkel te zijn.

Heerlijke winkel met - in tegenstelling tot veel andere winkels - veel unieke stukken. Dat maakt De Potstal voor mij zo aantrekkelijk. Het zijn niet dezelfde stukken als die je in veel andere winkels vindt. Ook leuk, maar wordt dan toch meer van hetzelfde. Dat onderscheid maakt De Potstal en daarom kom ik er altijd weer graag.

Erg gezellig en hele leuke spullen.

Heel erg leuk winkeltje als je op zoek bent naar landelijk wonen. Je wordt er vriendelijk geholpen door Cathelijne en Jeroen. Ben heel erg tevreden. WILMA janssen

Fijn geholpen en goede kwaliteit

Goed geadviseerd bij keuze en vriendelijk geholpen.

Mooiste woon en sfeerwinkel

Hele fijne winkel, Altijd weer mooie nieuwe spullen. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Gezellig om heen te gaan

Leuk ideetjes op doen verkopen spulletjes die je ergens anders niet snel vindt

Leuke winkel, behulpzaam personeel.

Ik heb er mooie linnen gordijnen gekocht en kom er graag voor woonaccessoires. Afgelopen zomer ook twee prachtige tuinstoelen gekocht. Leuke combi van “oud en nieuw”. Altijd een leuk uitje voor wooninspiratie.

Hele leuke maar ook mooie winkel!

Wij waren op zoek naar nieuwe meubels en kwamen bij de Potstal uit omdat we daar regelmatig mooie plaatjes van zien in het tijdschrift wonen landelijke stijl. We werden gelijk goed geholpen. En wat vinden wij goed? Dat er goed naar je geluisterd wordt en daarna een advies gegeven wordt. Zo ging dat. En dat advies was precies wat bij ons paste. Er werden ook allerlei tips bij gegeven en dat alles was geheel vrijblijvend. Echt een topwinkel met topmensen.

Prima winkel, uitstekende service

Naast meubels, lampen en diverse andere zaken hebben wij ook onze gordijnen door de Potstal laten verzorgen. Wat ons opvalt is dat naast de uitstekende advisering ook de service (zelfs na een jaar) prima is geregeld.

Gezellige Woonwinkel

Inmiddels verschillende keren in de winkel geweest; iedere keer is er wel wat voor ons bij. Het is steeds weer een verrassing welke tips Cathelijne geeft. Ons huis begint dankzij haar steeds gezelliger te worden.

De mooiste woonwinkel van Nederland!

Prachtige spullen en goede service! Staan graag voor je klaar! Een vraag is nooit te veel. Ook dat beetje extra…het aanbieden van een kopje koffie met wat lekkers…vooral fijn als je zoals mij van ver moet komen!

Warm en sfeervol

Deze woonwinkel heeft niet alleen prachtige spullen maar daarbij zijn ze ook byzonder vriendelijk en gastvrij. Een prachtig gestylde winkel waar de liefde , creativiteit en zorg voor alles van af te lezen is. Dit maakt de klant gelukkig en blij. Een geweldige ambiance om te vertoeven.

Ze zijn altijd vriendelijk en helpen je ook altijd goed en de winkel is leuk om rond te kijken

Sfeervol

Bij een Bezoek aan de Potstal ga ik nooit met lege handen weg , ook nu weer een mooie kandelaar gekocht wat een eyecatcher op tafel wordt met kerst .

Ons huis werd een sfeervol cosy thuis

We zochten sfeer in ons compleet verbouwde huis. Toen we eenmaal bij de Potstal binnen waren geweest wisten we waar we die vinden konden. We hadden de autorit van een uur enkele reis er iedere keer graag voor over, we voelden ons er direct thuis. Zoveel keuzes die pasten bij onze smaak! Nu nog kiezen... Cathelijne en Jeroen verdiepten zich met alle geduld, kennis en inzicht in onze woonwensen en mogelijkheden. Het resultaat is mooier dan we zelf hadden kunnen bedenken. Ons huis is een heel sfeervol en warm thuis geworden. Heel veel dank Cathelijne en Jeroen!

Geweldig wat een feest

Het is echt of je binnen stapt in een snoepwinkel waar je ogen te kort komt en daarbij komt nog de aandacht en liefde van de mensen die je met veel plezier graag helpen

Heel fijn

Fijne winkel en vooral klantgericht , in deze tijd is dat meer dan prettig

Vriendelijke mensen, mooie meubels

In augustus een antieke tafel gekocht met bankje en stoelen. Ik ben heel tevreden over de meubels en over de vriendelijkheid van de medewerkers. Zowel in de winkel, het advies, het gemak waarmee ik stoffen maar ook een stoel kon meenemen om thuis te kijken tot aan de chauffeur die hielp om de meubels op de goede plaats te zetten. Aanrader!!