TOP!

Woonwinkel de Potstal is een feest! Een feest in sfeer, advies, vriendelijkheid en services! I.s.m. Cathelijne Vaarkamp hebben we een prachtig nieuw interieur in ons nieuwe huis gekregen. En vooral ook origineel i.p.v. wat je op tal van plekken ziet. Cathelijne is het creatieve wonder van de Potstal en haar partner Jeroen het logistieke! Een sterk 'span'. Heerlijk een alles in één woonwinkel. Vloeren, gordijnen, meubels en met Cathelijne op inspiratietour in het ETC Design Center in Culemborg! Niets is hun teveel. En dan te bekenken dat mijn vrouw, Corine, via een Pinterest afbeelding bij de Potstal terecht is gekomen voor, aanvankelijk, alleen een bank...:-) Laat je verrassen en ga zelf eens op inspiratie excursie bij de Potstal! Warm aanbevolen, Corine & Willem van den Born - Hak uit Soest

Fantastisch

Wij ervaren de Potstal als een prachtige Woonwinkel. Nog geen moment spijt gehad van onze aankopen in deze woonwinkel. Zeer warm, gastvrij en ongedwongen sfeer met bijzonder goed advies. Een absolute aanrader!!!

Geweldig woonadvies, uniek producten en een persoonlijke service

Voor ons woonhuis waren wij op zoek naar een nieuwe inrichting. Bij De Potstal zijn wij daarvoor op het juiste adres terecht gekomen. Door het persoonlijke advies, betrokkenheid, service, geduld, een ruime keuze aan producten zijn wij hierin volledig geslaagd. Nu genieten van de nieuwe, kwalitatieve en unieke woninginrichting. De Potstal is voor ons De Woonwinkel!

Prachtige winkel, veel keus, zeer vriendelijke medewerkers die je goed adviseren! Echt een aanrader!

Deskundig, smaakvol en origineel!

Wij waren op zoek naar een heel nieuw landelijk interieur, kasteelvloer, meubels, verlichting, gordijnen, hout en muurverf, accessoires etc. en kwamen via het internet bij De Potstal in Valburg terecht. Wat een feest om daar door de winkel te lopen, oog voor detail, compleet, origineel, hoge kwaliteit en zeer vriendelijk en deskundig personeel. Cathelijne en Jeroen hebben ons geholpen om (vrijblijvend) een heel nieuw interieur voor ons te ontwerpen waarbij onze persoonlijke wensen duidelijk een plek hebben gekregen. Ons interieur project is nagenoeg voltooid, we hebben inmiddels heel veel complimenten gehad die voor een groot deel te danken zijn aan De Potstal. Het concept van meedenken bij het ontwerp en de ideeën visualiseren met de producten uit de woonwinkel werkt uit- / aanstekend.

Sfeervolle woonwinkel

Wij komen graag in woonwinkel De Potstal vanwege de sfeer en natuurlijk de mooie spullen. We hebben er onder andere onze bank en twee fauteuils gekocht en zijn er erg blij mee. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de meubels! Nu we vanwege de Corona crisis thuis zitten, genieten we er extra van!

Mooie winkel met een ruime keus en deskundig advies.

Voor ons nieuwe appartement hebben wij heel wat meubelzaken bezocht. Maar na een bezoek aan “ de Potstal” was het meteen duidelijk! Veel keus, prettige ontspannen sfeer. Meubels en accessoires waar wij ons goed bij voelen. Alle tijd en advies bij het uitzoeken! Het resultaat is heel mooi geworden. Wij zijn er heel blij mee!!!

Erg leuke winkel! goed advies en mensen die houden van hun vak!

Dit is ons vaste adres voor woonadvies. Professioneel en niet opdringerig. Gewoon een eerlijk advies.. Producten kwalitatief erg goed

Een winkel vol inspiratie!

De Potstal straalt direct bij binnenkomst een gezellige huiselijkheid uit. Heerlijke meubels, fantastische kleuren, fijne brocante! De medewerkers zijn gastvrij, erg vriendelijk en er is veel ruimte voor vakkundig advies. Eigenlijk wordt je er een beetje hebberig, alles is zo leuk! We gingen verhuizen en kochten een dijk van een tafel en twee heerlijke banken! Een feestje toen die werden bezorgd! Een dikke aanrader!

Een geweldige winkel met heel veel mooie spullen super vriendelijke eigenaren

Wij hebben een jarenlange geweldige ervaring met de Potstal. Leveringen en bestellingen altijd in goed overleg, geweldig mooie spullen en je wordt er super vriendelijk geholpen. Elke keer weer heerlijk struinen daar. Het is voor ons helaas ruim 1 1/2 uur rijden dus we komen er minder vaak dan we zouden willen maar het is altijd zeer de moeite waard! Ook als je inrichting niet alleen landelijk is zijn de spullen heel goed te combineren met een strakkere inrichting.

Een geweldige winkel

Wat een fantastische winkel, lekker snuffelen en genieten tussen al dat moois!