Feiken CV heeft voor mij een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan de CV-ketel (10 jaar oud). Het onderhoud is zover ik kan beoordelen juist uitgevoerd, alleen tegen hoge kosten. Er werden initieel arbeidsuren in rekening gebracht die niet zijn gewerkt. Ook is er materiaal gebruikt en zijn er onderdelen geplaatst zonder overleg. Tot slot zijn de prijzen voor die onderdelen bijzonder hoog (13 euro online versus 48 euro op de factuur). Na een aantal keer heen en weer e-mailen is de factuur aangepast. Dus mijn tip: controleer uw factuur en vraag een exacte prijsopgave voor alle onderdelen / werkuren vooraf. Nu viel een eenmalige onderhoudsbeurt voor 135,- ex materiaal met uiteindelijk 360,- best tegen.
Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u onze werkwijze zo heeft ervaren. Wij communiceren ten alle tijden naar de klant de voorwaarden voor het maken van een afspraak. Over de kosten van onderdelen zijn we ook heel duidelijk op voorhand. U heeft de afspraak met ons geboekt via de website: https://www.feikencv.nl/onderhoud/cv-ketel-controle/ U gaf in uw aanvraag aan dat het niet alleen om onderhoud ging maar dat er gelijktijdig ook een storing was die wij verholpen hebben. Mochten we in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dat graag. Met warme groet Feiken Verwarming
Mannen begonnen op tijd, waren vlot, nauwkeurig en dachten mee. Telefonisch/email contact was eveneens zeer vlot en kundig
Afgelopen november is er een CV geïnstalleerd door Feiken, waarbij helaas direct gebreken bleken te zijn. Hierbij is direct melding van gemaakt en heeft ruim 3 maanden geduurd voor het probleem was opgelost. Daarbij hebben wij zeer dreigende berichten van de administratie ontvangen met "ingebreke gestellingen" ipv van een excuses voor het ongemak. Inmiddels is door het service team van Vaillant het probleem opgelost.
Beste Sebastiaan, Sinds de montage van de nieuwe cv-ketel waren er geluidsklachten. Deze klachten moesten door een fabrieksmonteur worden opgelost. Vaillant heeft de klacht als niet spoedeisend opgepakt en mede door een gebrek aan bezetting op hun technische dienst is deze klacht achteraan in de rij geplaatst. Dat dit uiteindelijk 7 weken heeft geduurd is onacceptabel en we hebben dit met Vaillant inmiddels besproken. Daarnaast zijn we per abuis vergeten om de factuur van de nieuwe cv-ketel op dispuut te zetten in afwachting van het bezoek van Vaillant. Daardoor heeft u geautomatiseerde betalingsherinneringen ontvangen. Wij snappen dat dit vervelend overkomt en hebben onze werkwijze inmiddels aangepast op de afdeling. Na de publicatie van je klacht hebben we je wekelijke diverse keren benaderd maar helaas wens je geen contact om dit nog te bespreken. We gaan ervoor zorgen dit in de toekomst beter gaat. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Afdeling service
Goede en snelle communicatie dmv App-berichten of telefonisch. Duidelijke Offerte Montage goed en netjes uitgevoerd Alle materialen en oude ketel afgevoerd Na afronden montage volledige instuctie ontvangen adhv onze vragen Kortom een prettige ervaring met dit bedrijf. Mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt! Dat is helaas niet overal zo.
Dag ervoor kwam monteur voor onderhoud, conclusie nieuwe CV ketel, ik zou het sieren als die kosten bij aanschaf nieuwe CV ketel niet in rekening gebracht worden, mede gezien dat er een onderhoudscontract wordt afgesloten.
Wij hebben een nieuwe CV ketel geplaatst gekregen. De vrolijke installateur Yuri kwam met een aardige assistent en ze hebben het allemaal heel vakkundig en vooral ook erg netjes gedaan. Goede uitleg ook gekregen. Erg blij met onze nieuwe en stuk kleinere en stille (op de pomp na) CV ketel. Ik beveel Feiken zeker aan.
Beste Sies, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over het plaatsen van de nieuwe CV-ketel, en onze medewerkers die dit bij u hebben uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Jammer dat de eerste afspraak voor het plaatsen van de ketel werd geannuleerd.
Wij hadden een nieuwe ketel nodig, hebben goed advies gehad en alle vragen werden van tevoren goed beantwoordt! Service zelf ( op donderdag) was helaas niet in 1 keer gelukt, maar de kleine dingen die nog aangepast moesten worden zijn meteen op dinsdag gedaan. Echt fijne service en goede uitleg over de cashback actie. Ik zou jullie zeker aanraden!
Ik ben goed geholpen met het plaatsen van mijn nieuwe ketel. Goede prijs, duidelijke offerte, prettige communicatie en twee toppers van monteurs!!! Het aanbevelen zeker waard.
Wil mijn beoordeling van onlangs beetje bijstellen, werd als nog geholpen op zaterdag en die monteur kon even een noodreparatie doen zo dat we ieder geval warm water en verwarming hebben.. maar dit alles had bij de eerste bezoek ook al gekund.
Monteur was deskundig; firma denkt mee met de wensen van de klant. Installatie is netjes uitgevoerd. Goede service ook bij vragen na de installatie. Vragen worden proffessioneel beantwoord. Ben blij met deze installateur en prima samenwerking.
Twee weken geleden nieuwe cv ketel laten installeren. Uitermate vriendelijke monteur. Krijgt goed uitgelegd hoe en wat. Echt top bedrijf.
Bij Feiken een nieuwe CV ketel besteld en laten installeren. Fijn hierover gecommuniceerd, ze hadden goed advies en waren prima bereikbaar. Installatie is netjes gebeurd en alles werkt naar behoren! Tevreden!
Zeer snelle en vakkundige installatie door monteur Bart
Beste Jorg, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij geven de complimenten door aan Bart. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Hele snelle levering en een perfecte en snelle plaatsing. Prima prijs!
Beste Alexis, Goed om te lezen dat de cv-ketel naar tevredenheid is vervangen. Bedankt voor de mooie review en wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van uw nieuwe cv-ketel. Met vriendelijke groet, Team Feiken
19-1-2023 nieuwe ketel geplaatst door monteur van Feiken. Vriendelijke monteur die vakkundig en netjes de ketel heeft geïnstalleerd en duidelijke uitleg heeft gegeven over de mogelijkheden. Ook zijn wij dik tevreden over de snelle reacties op zowel aanvragen, offerte en onze aanpassingen.
Beste Ruud, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Intergas Xtreme 30 hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Vandaag nieuwe ketel geplaats door vriendelijke vakmensen die heel netjes en zorgvuldig werken.Wij zijn er heel blij mee dat we voor Feiken hebben gekozen dank jullie wel.
Beste Dirk, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs. Uw Intergas Xtreme 36 CW5 hangt er netjes bij dankzij Rick en Thijs. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Prima montage, goede vriendelijke monteur, snel en netjes gewerkt
Beste Raymond, Goed om te lezen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken
Prettig en snel contact. Komt de afspraken na. Wij hadden een afspraak staan om een nieuwe ketel te laten plaatsen. Wegens het uitvallen van een monteur was gevraagd om de afspraak iets later in te plannen wegens een over volle planning (begrijpelijk) Normaliter geen probleem maar onze verwarming was er plotsklaps mee op gehouden. Na dat ik dit besproken had hebben ze alles geprobeerd om ons te helpen en twee dagen later in het weekend hebben ze de ketel geplaatst. Uiterst vriendelijk monteur niks anders dan lof!!
Beste Martijn, Fijn dat u het als prettig heeft ervaren. Dit doet ons goed. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Vaillant Ecotec Plus VHR hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Met vriendelijke groet, Team Feiken
De vorige ketel was aan het overlijden. En steeds vaker moesten we handmatig de ventilator even op weg helpen. Doodeng, je hand in zo een ketel die onder stroom staat. Via vrienden (en op internet) al goede verhalen gehoord over Feiken. Dus in het weekend de aanvraagtool ingevuld, meteen via Whatsapp de foto's van de huidige situatie verzonden en maandagochtend werd ik meteen gebeld. Met een goed advies, een goedkopere ketel zelfs :-) Alleen het is overal druk, dus ook bij Feiken. Maar het handmatig aanzwengelen van de ketel vonden ze daar ook geen fijn idee. Dus vrij snel was daar onze nieuwe ketel, met enorme aardige installateur die echt kennis van zaken had. Echt top en wat een goede service, via Whatsapp, enorm handig! Wij hopen de komende jaren een tevreden klant te blijven! Maar als we van de eerste indruk af mogen gaan, dan gaat dit geen enkel Probleem zijn!
Beste Bianca, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde service. De Atag ketel hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Wij hebben er alle vertrouwen in. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Hoewel ik er moeite mee blijf houden dat ik middels een tweejarig servicecontract zelf de wettelijk geregelde garantie bekostig, verder heel tevreden. Goed advies en plezierige monteurs die an passant een gaslek(je) ontdekten en repareerden. De thermostaat voldeed niet aan mijn verwachting en werd snel voor een andere vervangen zonder extra kosten. Al met al een prima ketel vakkundig en netjes geïnstalleerd.
Beste Frits, Fijn dat u tevreden bent over onze monteurs en zij het gaslek gelijk konden repareren. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Fijne communicatie en advies mbt een nieuwe ketel. Snel een afspraak mbt het plaatsen van de nieuwe ketel. En een zeer vriendelijke monteur.
Beste Bas, Fijn dat u het als prettig heeft ervaren. Dit doet ons goed. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Wessel. Met vriendelijke groet, Team Feiken
We zijn blij dat we voor Feiken Verwarming hebben gekozen: de communicatie is persoonlijk, snel en deskundig. Binnen drie dagen werd onze kapotte CV-ketel vervangen. Complimenten ook voor Jurgen, de monteur, die op onze snikhete zolder z'n werk deed.
Beste Marja, Wat fijn dat de cv-ketel zo snel is vervangen. Bedankt voor de mooie review en we geven de complimenten door aan Jurgen. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Na dat ik contact had gelegd m.b.t eventueel een nieuwe ketel heb ik een afspraak kunnen maken dat iemand van Feiken Verwarming bij ons langs kwam om te kijken naar de huidige ketel, wat of de wensen waren of we een hoger waterdruk wilde etc etc. Na de offerte was e.e.a. binnen enkele weken geregeld, alles keurig opgeruimd, oude ketel meegenomen. Niets dan lof voor de firma Feiken Verwarming.
Beste Rennie, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Uw Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Rick. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Bedrijf met hele goede vakmensen en prima service.
Beste Guillaume, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken
Olmenlaan 1
3833 AT Leusden
Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.