Beste Annemarieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Allereerst excuus voor de inschattingsfout vanuit de planning. Ons belangrijkste doel is dat u zich als klant ontzorgd voelt, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Jeroen Feiken
Geachte heer Heus, Op uw verzoek zijn we naar melding van problemen van drukverlies bij u langs geweest om te onderzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Onze monteur heeft diverse zwakke punten in de cv-installatie aangetroffen en tevens een lekkage gevonden in de convectorput. Afbeeldingen hiervan vindt u hier: - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102274.jpg - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102273.jpg Wij zijn van mening dat de cv-ketel en de aansluitingen die wij gemaakt hebben niet de oorzaak zijn van het drukverlies. We hebben dit reeds ter plekken onderzocht en aangeboden hier nogmaals naar te kijken (eventueel door derden). Tijdens ons gesprek heb ik u geïnformeerd dat de kosten van een 2e bezoek voor onze rekening zijn als blijkt dat wij toch een fout gemaakt hebben. Logischerwijs zullen de kosten van een bezoek aan u berekend worden als blijkt dat het drukverlies niet door ons werk wordt veroorzaakt. Wij vinden het heel vervelend dat u de mogelijkheid voor een externe oorzaak niet serieus neemt en op voorhand alleen kosteloos geholpen wilt worden. Ons aanbod voor een vervolgbezoek blijft uiteraard staan. Voor het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming
Geachte heer Baars, We vinden het uiteraard zeer vervelend dat u niet tevreden bent over de gemelde situatie. Wij hebben nu 3 keer een bezoek bij u gedaan waarbij we uitleg hebben gegeven hoe de thermostaat werkt en hoe u moet bijvullen. We hebben u geïnformeerd dat er aan een nieuw bezoek kosten zijn verbonden omdat deze niet onder door het onderhoudscontract gedekt worden. U heeft ons aangegeven niet voor het bezoek te willen betalen en dat u een ander installatiebedrijf gevonden heeft. Het contract heeft u per email bij ons opgezegd en wij hebben deze opzegging administratief behandeld. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming
Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.