CV-ketel netjes en kundig geinstaleerd

Hoewel ik er moeite mee blijf houden dat ik middels een tweejarig servicecontract zelf de wettelijk geregelde garantie bekostig, verder heel tevreden. Goed advies en plezierige monteurs die an passant een gaslek(je) ontdekten en repareerden. De thermostaat voldeed niet aan mijn verwachting en werd snel voor een andere vervangen zonder extra kosten. Al met al een prima ketel vakkundig en netjes geïnstalleerd.

Beste Frits, Fijn dat u tevreden bent over onze monteurs en zij het gaslek gelijk konden repareren. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Heel tevreden.

Fijne communicatie en advies mbt een nieuwe ketel. Snel een afspraak mbt het plaatsen van de nieuwe ketel. En een zeer vriendelijke monteur.

Beste Bas, Fijn dat u het als prettig heeft ervaren. Dit doet ons goed. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Wessel. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Prettige communicatie en zeer snelle levering.

We zijn blij dat we voor Feiken Verwarming hebben gekozen: de communicatie is persoonlijk, snel en deskundig. Binnen drie dagen werd onze kapotte CV-ketel vervangen. Complimenten ook voor Jurgen, de monteur, die op onze snikhete zolder z'n werk deed.

Beste Marja, Wat fijn dat de cv-ketel zo snel is vervangen. Bedankt voor de mooie review en we geven de complimenten door aan Jurgen. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Super, Fantastische service

Na dat ik contact had gelegd m.b.t eventueel een nieuwe ketel heb ik een afspraak kunnen maken dat iemand van Feiken Verwarming bij ons langs kwam om te kijken naar de huidige ketel, wat of de wensen waren of we een hoger waterdruk wilde etc etc. Na de offerte was e.e.a. binnen enkele weken geregeld, alles keurig opgeruimd, oude ketel meegenomen. Niets dan lof voor de firma Feiken Verwarming.

Beste Rennie, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Uw Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Rick. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Bedrijf met hele goede vakmensen en prima service.

Beste Guillaume, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken

vakkundig, snel en opgeruimd achter gelaten.

Met name de leerling installateur heeft de aansluitingen voor zijn rekening gemogen en uitstekend de buizen gebogen. Alleen jammer dat de loden broek niet groot genoeg was om de grote oude doorvoer af te dekken. Dakdek materiaal was niet bij de installateur voorhanden, dus heb ik de afdichting zélf met een loodslap en bitumen moeten aanbrengen!

Beste Rien, Fijn dat u tevreden bent over onze monteur en leerling. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken

snel en vakkundig

Ondanks meldingen dat er overal personeelstekorten zijn en wachttijden, kregen wij snel en vakkundig een nieuwe CV ketel geïnstalleerd - TOP Niet verder kijken - koop bij Feiken :)

Beste Patrick, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde service en om vanuit zo’n prettige samenwerking zo’n mooie aanbeveling te krijgen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Net tevreden

Snelle duidelijke offerte. Aardige hardwerkende monteur. Helaas heeft hij bij het vervangen van de thermostaat de nieuwe niet over het gat gehangen, dit hebben wij later ontdekt. Jammer dat er een klein bedrag is geint waarvan mij onduidelijk is waarvoor. ( Vermoed parkeergeld) terwijl ik aan had gegeven dat ik kon betalen met bewoners korting, dit was niet doorgegeven aan de monteur.

Installatie uitstekend gedaan

De monteur die de ketel heeft geïnstalleerd was heel vriendelijk en deed een en ander in goed overleg. Hij heeft de ketel zo geplaatst, dat er geen essentiele zaken gewijzigd hoefden te worden (zoals rookgas- en condensafvoer. Voorheen zaten we bij een kleine plaatselijke ondernemer, die de zaak (en de onderhoudscontracten) enkele jaren geleden overgeheveld heeft aan een grote landelijke organisatie, waarmee we geheel niet tevreden waren! We zijn er blij mee, dat we voor Feiken hebben gekozen. Hoe de (Vaillant) ketel zich verder houdt is natuurlijk even afwachten, want het uis nu geen stookseizoen. Maar we hebben er alle vertrouwen in!

Beste Kees, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. De Vaillant ketel hangt er netjes bij en ook wij hebben er alle vertrouwen in. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken! Met vriendelijke groet, Team Feiken

Goed en vakkundig.

Monteur was mooi op tijd. Spullen naar naar binnen en begonnen. Alles vakkundig gemonteerd uitgelegd hoe en waar wat voor was. Alles schoon en netjes afgeleverd.

Prima begeleiding bij aankoop cv-ketel

Bepalen welke cv-ketel geschikt is voor ons huis is al veel uitzoekwerk . Met advies van Feiken was het al minder Iingewikkeld. Het plaatsen van de cv- ketel verliep probleemloos dankzij een deskundige en netjes werkende monteur.

Beste Marjolein, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Wij zijn zeer tevreden.

Beste Bert, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Uw Atag cv-ketel hangt er netjes bij dankzij onze monteur Rick. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Prima montage nieuwe ketel

Prima ervaring, vooraf advies gekregen , afspraken gemaakt en uitvoering perfect alles volgens afspraak ik ben erg tevreden. Monteur erg vriendelijk, kundig en geduldig. Vakwerk geleverd, ik hoop er jaren plezier van te hebben en bij eventuele problemen terug te kunnen vallen op Feiken.

Beste Hans, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van uw nieuwe Intergas cv-ketel en geven de complimenten door aan onze monteur Jan. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken

Deze week is een nieuwe HR ketel geplaatst in onze woning, helder advies en zeer vriendelijke monteurs. Oude ketel en verpakkings materiaal netjes afgevoerd.

Beste Dirk, Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw Nefit Proline hangt er netjes bij dankzij onze monteur Jordy. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Snelle communicatie en zeer professioneel

Erg prettig dat er snel een goed advies kwam en er direct geleverd kon worden. Ook de monteur was erg vriendelijk en bekwaam in zijn vak. Wij wonen op een boot en dat is kruipdoor sluipdoor dus niet echt een fijn klusje dus petje af. We zouden iedereen Feiken aanraden.

Beste Roos, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van de nieuwe cv-ketel. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken

Zeer slecht

Na dagenlange discussie met Feike of een onderhoudscontract bepalend is voor geldig zijn van garantie, via de concurrent een monteur geregeld. Feike kwam met niks, volgens hun moet je een onderhoudscontract hebben voor de garantie en dat is niet waar. Ze stelden een reparatie van EUR ***,- of een nieuwe ketel voor. Nul oplossing voor een reparatie onder garantie, dat moest ikzelf bij de concurrent aankaarten. Alles binnen een dag opgelost via een ander bedrijf. Tot overmaat van ramp heeft Feike provisorische reparatie verkeerd uitgevoerd. Nu zullen ze zeggen dat ze bij de concurrent te rade zijn gegaan maar dat is niet wat zij tegen mij hebben gezegd. Ik moest met mijn garantievraag maar zelf naar de concurrent. Heb alles zwart op wit.

Beste Attila van Dam, Wij betreuren uw reactie ten zeerste en ondanks onze inspanningen om uw klacht te verhelpen is dit helaas niet gelukt. Het is onnodig om een onderhoudscontract af te sluiten om aanspraak te maken op garantie, of om onze dienstverlening te kunnen inschakelen. Met een onderhoudscontract wordt u wél ontzorgt om zelf te denken aan het tijdig onderhouden van uw cv-ketel. Elke cv-ketel dient 1x per 2 jaar onderhouden te worden. Sommige toestellen zijn onderhoudsarm maar zeker niet onderhoudsvrij. Wij hebben vooraf contact opgenomen met Remeha om de mogelijke risico’s van een bezoek in kaart te brengen aangezien u sinds 2016 geen onderhoud hebt uit laten voeren. De onderlinge communicatie heeft u doorgestuurd gekregen waarbij Remeha zelf aangeeft dat als u geen onderhoud laat uitvoeren u geen aanspraak kunt maken op garantie. Uiteindelijk heeft een derde partij Remeha ingeschakeld op uw verzoek en is daar geen factuur uit gekomen. Dat is erg fijn voor u als gebruiker en ik ben blij om te lezen dat de storing is verholpen. Ik betreur de ervaring die u heeft gehad bij ons terwijl wij juist vooraf zo transparant mogelijk wilden zijn over mogelijke kosten. Ik wens u veel gebruiksplezier toe van uw Remeha ketel! Met vriendelijke groet Feiken verwarming

storing buiten kantooruren

supersnel en netjes opgelost. Dankjewel Niels

Top service.

In 2 dagen alles geregeld! Nieuwe ketel hangt en oude ketel en afval afgevoerd.. twee zeer vriendelijke monteurs die top werk hebben afgeleverd.

Uitstekende snelle service voor een goede prijs

nog geen 2 weken geleden diverse offertes opgevraagd. Binnen een dag telefonisch contact met wat specifieke vragen gevolgd door een keurige duidelijke offerte zonder kleine lettertjes. Levering en montage van de ketel was al na 1 week gerealiseerd, erg snel dus. Ook de montage is uitgevoerd door 2 keurige heren met verstand van zaken. netjes gewerkt en alles naar volle tevredenheid opgeleverd. Zeker aan te bevelen.

Persoonlijke service met een warm hart

Snel geholpen toen de CV sprong. Begrip en duidelijkheid en doen wat ze beloven! Van monteur tot leidinggevend persoonlijk en betrokken! Klasse!

Snel en adequaat

Opdracht tot plaatsing nieuwe CV-ketel binnen 3 weken naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uitstekende monteur (Rik) die in zijn eentje (!) binnen een dag de installatie prima heeft gedaan. Nieuwe Intergas Xtreme 30/36 voldoet goed.

Nieuwe ketel geleverd en geinstalleerd in 2017, anno 2021 is de accu van de thermostaat al een tijdje defect. Accu van ATAG One thermostaat is opgezwollen, fabrieksdefect waarschijnlijk, aangezien deze accu laag belast wordt. ATAG geeft aan Feiken aan dat deze accu niet meer leverbaar is, opmerkelijk, van ATAG. Feiken heeft op een creatieve manier een nieuwe accu kunnen regelen.

Vrijdag ketel stuk die in onderhoud was bij E****O en die hebben mij laten zitten, belletje naar Feiken, zelfde dag offerte, volgende dag hang binnen 2 uur de ketel. Fijne monteur en goede uitleg over de ketel.

Bij vervangen onderdelen, check de rekening

Feiten heeft de ketel 5 jaar geleden geïnstalleerd en geen klachten. Onderhoud voert men ook prima uit. Vriendelijke monteur. Wat ik minder vind zijn de kosten voor onderdelen. 2x zo hoog als regulier te vinden. Aangegeven dat wij de rekening niet zouden betalen. Sorry, per abuis arbeidsloon in de artikelprijzen. Niet erg plausibel in mijn ogen. Arbeidsloon wordt, als het van toepassing is, altijd apart verrekend. Vooraf dus laten informeren als men iets wilt vervangen en prijs checken.

Uiterst plezierig geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens heel snel een offerte ontvangen met een prima prijs! En de volgende dag al werd de ketel geplaatst door een heel vriendelijke monteur! Ik ben heel erg tevreden en blij met de service. Ik zal Feiken dan ook zeker aanbevelen!

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.