Zeer slechte service

Door Feiken een half jaar geleden een Atag cv ketel laten installeren. Al snel kreeg ik problemen met druk verlies. Monteur langs geweest en constateerde dat zijn collega het expansievat op een verkeerde leiding had aangelegd. De monteur heeft alsnog de goede leiding aangesloten. Echter blijft dit probleem zich herhalen. Weer een monteur langsgekomen. Die kon verder niets ontdekken. Inmiddels contact gehad met de heer Feiken zelf. Werd op een zeer klantonvriendelijke wijze en zelfs met een agressieve toon te woord gestaan. Ze willen wel langskomen, maar dat moet ik hiervoor kosten betalen, terwijl ik bij het installeren van de ketel ook een onderhoudsabonnement heb afgesloten. Heb zoveel spijt dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Geachte heer Heus, Op uw verzoek zijn we naar melding van problemen van drukverlies bij u langs geweest om te onderzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Onze monteur heeft diverse zwakke punten in de cv-installatie aangetroffen en tevens een lekkage gevonden in de convectorput. Afbeeldingen hiervan vindt u hier: - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102274.jpg - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102273.jpg Wij zijn van mening dat de cv-ketel en de aansluitingen die wij gemaakt hebben niet de oorzaak zijn van het drukverlies. We hebben dit reeds ter plekken onderzocht en aangeboden hier nogmaals naar te kijken (eventueel door derden). Tijdens ons gesprek heb ik u geïnformeerd dat de kosten van een 2e bezoek voor onze rekening zijn als blijkt dat wij toch een fout gemaakt hebben. Logischerwijs zullen de kosten van een bezoek aan u berekend worden als blijkt dat het drukverlies niet door ons werk wordt veroorzaakt. Wij vinden het heel vervelend dat u de mogelijkheid voor een externe oorzaak niet serieus neemt en op voorhand alleen kosteloos geholpen wilt worden. Ons aanbod voor een vervolgbezoek blijft uiteraard staan. Voor het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming

Goed bedrijf

Wij hebben 55 appartementen en 95% heeft een ketel bij Feiken aangeschaft en zijn zeer tevreden in zowel de benadering snelheid en montage.

Super service.... erg vriendelijk en meedenkend en duidelijk waar je wat aan hebt ...TOP !

Ik had een probleem met de Ketel...had het probleem nog nooit zelf opgelost.....Ik stuurde een E mail en direct na 10 minuten in deze drukke periode in de crisis ...te woord gestaan en de handleidingen gekregen om het probleem te verhelpen. De online hulp ging zo snell dat ik er even van schrock haha..ben zoiets niet gewend. Daarom TOP SERVICE

Bedrijf met hoge kortingen?

Bij dit bedrijf 2 jaar geleden ketel gekocht. De plaatsing van de ketel was in 4 uur gebeurd en perfect In de afgelopen 2 jaar eenmaal nodig gehad voor onderhoud en lekkage. Ook dit is goed afgehandeld. Een nadeel als je bij hun een cv ketel koopt en je woont niet in Midden-Nederland is dat mogelijk, maar als je daar buiten woont leveren zij geen onderhoudscontracten vanwege inkrimping personeel. Woont u in Midden-Nederland, dan is het bedrijf een aanrader. Woont u daarbuiten zou ik daar nu over nadenken en is het antwoord voor mij nee.

Duidelijke uitleg en nette werkzaamheden

Vriendelijke mensen Weten waar ze mee bezig zijn Nemen de tijd voor het werk, leveren goed en netjes werk Prima communicatie Snelle levering

Vriendelijke monteur, netjes en snel gewerkt

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig, beleefd en werkt netjes. De cv ketel was snel vervangen

Het is keurig gerepareerd

Zeer netjes gemaakt! Leuke mensen over de vloer!

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik had problemen met mijn cv. Feiken Verwarming stond snel klaar om het probleem te verhelpen. Toen een dag later het probleem zich weer voordeed, stond Feiken Verwarming weer snel paraat. De cv werkt nu weer goed.

Als altijd, vakkundig, eerlijk, beste oplossing met oog voor de financiële kant.

Al jaren vertrouwen we naar volle tevredenheid op de service van Feiken. Service is prima, aardig, vakmensen, oplossingsgericht denken met oog voor het financiële, ( dus niet uit op onnodig hoge kosten voor de klant). Aanbevelingswaardig!

Top snel professioneel en klantgericht

Fijn

Heel snel en supergoed geregeld

Dinsdagmiddag besteld en donderdag om 8 uur stond Kees de monteur al op de stoep om de nieuwe CV ketel te plaatsen, de oude defecte CV ketel netjes gedemonteerd en de nieuwe opgehangen en gelijk alle aansluitingen vernieuwd. Keurig werk afgeleverd !! Een dikke aanrader

Gewoon prima

Goede prijzen en nette installatie.

Alles goed geregeld

Alles snel en goed geregeld.

snel en netjes

Goede advisering met ruimte voor specifieke vragen en aanpassingen. Snelle afspraak en hele snelle en nette plaatsing

zeer tevreden over Feiken: snel en vakkundig

Onze zonneboiler was al enige tijd aan vervanging toe, maar het bedrijf waarmee we een onderhoudscontract hadden kon of wilde niet langs komen om de opties te bespreken. Toe de ketel het vervolgens begaf, hadden we volgens hen geen onderhoudscontract meer en moeten we minimaal 2 weken wachten op iemand die de situatie kon beoordelen,. Daarna zou er een ketel besteld moeten worden... Vervolgens heb ik Feike gebeld en die konden dezelfde ochtend nog een offerte uitbrengen en een monteur inplannen voor de eerstvolgende werkdag om 8.00 uur 's ochtends. Wat een service! Voor dat ik het wist hing er een nieuwe ketel en was alles naar volle tevredenheid aangesloten en afgerond. Ik ben dus ook erg blij dat ik Feiken gebeld heb. Dat had ik veel eerder moeten doen!

Slecht onderhoud

Ketel valt telkens uit nadat ik hem via de reset knop moet aanzetten.Het lijkt een tekort aan water in de ketel maar zelfs na gepleegd onderhoud wordt dit niet op gemerkt. Ik heb alles laten vernieuwen eind 2016 met een Nefit ketel maar dit schijnt (vermoedelijk) niet goed gebeurd te zijn. Al met al een slechte beurt voor Feiken verwarming. Zelfs zegden ze mij het contract op omdat dit te duur zou zijn .

Geachte heer Baars, We vinden het uiteraard zeer vervelend dat u niet tevreden bent over de gemelde situatie. Wij hebben nu 3 keer een bezoek bij u gedaan waarbij we uitleg hebben gegeven hoe de thermostaat werkt en hoe u moet bijvullen. We hebben u geïnformeerd dat er aan een nieuw bezoek kosten zijn verbonden omdat deze niet onder door het onderhoudscontract gedekt worden. U heeft ons aangegeven niet voor het bezoek te willen betalen en dat u een ander installatiebedrijf gevonden heeft. Het contract heeft u per email bij ons opgezegd en wij hebben deze opzegging administratief behandeld. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming

Transparante prijs en goede service

Duidelijke offerte met een transparante prijs. Deskundige monteur. Erg blij met de ketel.

Netjes gemonteerd.

goede monteur alles netjes afgemaakt priema in orde

Monteur was op tijd! Heeft netjes gewerkt en was keurig op tijd klaar. De betaling verliep alleen anders dan was afgesproken!

Alles in één service. Top!

Mijn 'oude ketel' van meer dan 18 jaar is onlangs vervangen. De hele keten van: offerte, opdracht, datum prikken, oude ketel verwijderen en afvoeren, nieuwe plaatsen, testen, inclusief een draadloze Google Nest Wifi thermostaat is tot in de puntjes perfect uitgevoerd, en niet vergeten, inclusief 'stofzuigschoon' opleveren. Daarnaast met de monteur een gezellige positieve kennisuitwisseling gevoerd, over isoleren, warmtepompen, energie transitie, en een kop koffie. Wij zijn zondermeer tevreden. Top.

aardige monteur, netjes gewerkt en vriendelijk. En corona proof

Snel en goed advies en vlekkeloze montage

Op een zaterdagochtend stelde ik via de website een vraag over de montage van een nieuwe cv ketel en binnen een half uur werd ik gebeld. Uitstekend advies met goede uitleg en de te maken afwegingen. De montage kon al snel gepland worden en verliep ook rimpelloos. Service en klantgerichtheid een verademing vergeleken met het mega bedrijf waar ik jaren klant ben geweest maar waar een simpele communicatie al teveel gevraagd is. Blij met mijn keuze voor Feiken!

Goed advies, geweldig product!

Op de duidelijke website heb ik al snel kunnen vinden wat ik zocht. Wel twijfelde ik tussen twee producten. Feiken CV heeft mij geholpen met de keuze op basis van mijn situatie. Erg tevreden !

prima geregeld

Keurig werk geleverd , alles werkt zoals dat moet . Tevens de oude onderdelen en ook verpakkingen keurig afgevoerd . Dik tevreden !

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.