Filters

10

Prima service

Deze week is een nieuwe HR ketel geplaatst in onze woning, helder advies en zeer vriendelijke monteurs. Oude ketel en verpakkings materiaal netjes afgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle communicatie en zeer professioneel

Erg prettig dat er snel een goed advies kwam en er direct geleverd kon worden. Ook de monteur was erg vriendelijk en bekwaam in zijn vak. Wij wonen op een boot en dat is kruipdoor sluipdoor dus niet echt een fijn klusje dus petje af. We zouden iedereen Feiken aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Na dagenlange discussie met Feike of een onderhoudscontract bepalend is voor geldig zijn van garantie, via de concurrent een monteur geregeld. Feike kwam met niks, volgens hun moet je een onderhoudscontract hebben voor de garantie en dat is niet waar. Ze stelden een reparatie van EUR ***,- of een nieuwe ketel voor. Nul oplossing voor een reparatie onder garantie, dat moest ikzelf bij de concurrent aankaarten. Alles binnen een dag opgelost via een ander bedrijf. Tot overmaat van ramp heeft Feike provisorische reparatie verkeerd uitgevoerd. Nu zullen ze zeggen dat ze bij de concurrent te rade zijn gegaan maar dat is niet wat zij tegen mij hebben gezegd. Ik moest met mijn garantievraag maar zelf naar de concurrent. Heb alles zwart op wit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Attila van Dam, Wij betreuren uw reactie ten zeerste en ondanks onze inspanningen om uw klacht te verhelpen is dit helaas niet gelukt. Het is onnodig om een onderhoudscontract af te sluiten om aanspraak te maken op garantie, of om onze dienstverlening te kunnen inschakelen. Met een onderhoudscontract wordt u wél ontzorgt om zelf te denken aan het tijdig onderhouden van uw cv-ketel. Elke cv-ketel dient 1x per 2 jaar onderhouden te worden. Sommige toestellen zijn onderhoudsarm maar zeker niet onderhoudsvrij. Wij hebben vooraf contact opgenomen met Remeha om de mogelijke risico’s van een bezoek in kaart te brengen aangezien u sinds 2016 geen onderhoud hebt uit laten voeren. De onderlinge communicatie heeft u doorgestuurd gekregen waarbij Remeha zelf aangeeft dat als u geen onderhoud laat uitvoeren u geen aanspraak kunt maken op garantie. Uiteindelijk heeft een derde partij Remeha ingeschakeld op uw verzoek en is daar geen factuur uit gekomen. Dat is erg fijn voor u als gebruiker en ik ben blij om te lezen dat de storing is verholpen. Ik betreur de ervaring die u heeft gehad bij ons terwijl wij juist vooraf zo transparant mogelijk wilden zijn over mogelijke kosten. Ik wens u veel gebruiksplezier toe van uw Remeha ketel! Met vriendelijke groet Feiken verwarming

10

storing buiten kantooruren

supersnel en netjes opgelost. Dankjewel Niels

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service.

In 2 dagen alles geregeld! Nieuwe ketel hangt en oude ketel en afval afgevoerd.. twee zeer vriendelijke monteurs die top werk hebben afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende snelle service voor een goede prijs

nog geen 2 weken geleden diverse offertes opgevraagd. Binnen een dag telefonisch contact met wat specifieke vragen gevolgd door een keurige duidelijke offerte zonder kleine lettertjes. Levering en montage van de ketel was al na 1 week gerealiseerd, erg snel dus. Ook de montage is uitgevoerd door 2 keurige heren met verstand van zaken. netjes gewerkt en alles naar volle tevredenheid opgeleverd. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke service met een warm hart

Snel geholpen toen de CV sprong. Begrip en duidelijkheid en doen wat ze beloven! Van monteur tot leidinggevend persoonlijk en betrokken! Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en adequaat

Opdracht tot plaatsing nieuwe CV-ketel binnen 3 weken naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uitstekende monteur (Rik) die in zijn eentje (!) binnen een dag de installatie prima heeft gedaan. Nieuwe Intergas Xtreme 30/36 voldoet goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Nieuwe ketel geleverd en geinstalleerd in 2017, anno 2021 is de accu van de thermostaat al een tijdje defect. Accu van ATAG One thermostaat is opgezwollen, fabrieksdefect waarschijnlijk, aangezien deze accu laag belast wordt. ATAG geeft aan Feiken aan dat deze accu niet meer leverbaar is, opmerkelijk, van ATAG. Feiken heeft op een creatieve manier een nieuwe accu kunnen regelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service

Vrijdag ketel stuk die in onderhoud was bij E****O en die hebben mij laten zitten, belletje naar Feiken, zelfde dag offerte, volgende dag hang binnen 2 uur de ketel. Fijne monteur en goede uitleg over de ketel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bij vervangen onderdelen, check de rekening

Feiten heeft de ketel 5 jaar geleden geïnstalleerd en geen klachten. Onderhoud voert men ook prima uit. Vriendelijke monteur. Wat ik minder vind zijn de kosten voor onderdelen. 2x zo hoog als regulier te vinden. Aangegeven dat wij de rekening niet zouden betalen. Sorry, per abuis arbeidsloon in de artikelprijzen. Niet erg plausibel in mijn ogen. Arbeidsloon wordt, als het van toepassing is, altijd apart verrekend. Vooraf dus laten informeren als men iets wilt vervangen en prijs checken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst plezierig geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens heel snel een offerte ontvangen met een prima prijs! En de volgende dag al werd de ketel geplaatst door een heel vriendelijke monteur! Ik ben heel erg tevreden en blij met de service. Ik zal Feiken dan ook zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies en de monteur was top.

De installatie van de CV ketel werd perfect uitgevoerd ondanks dat de ruimte erg beperkt was. Het was duidelijk dat de monteur erg ervaren was en goed wist waarover hij het had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Compliment voor Feiken, alles goed gedaan zoals afgesproken, aardig monteur met veel kennis van zijn taak, op tijd begonnen en snel klaar, netjes werk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Highly recommended company!

After 2 years of failing to find a good company to fix my boiler, I found Feiken B.V. They replied promptly and enthusiastically. The technician explained to me everything whenever I had a question. He even helped with the choices on how to keep the boiler in good shape for years to come. I will continue working with Feiken B.V and actively recommend it to family, friends and all my social contacts

  • Aanbevelen? Ja
6

Bedrag op factuur veel te hoog, bij navraag als antwoord een 'marktconforme winstopslag'

Wij zijn al 4 jaar klant bij Feiken na aanschaf van een nieuwe Nefit ketel en afname van een jaarlijks onderhoudscontract. Tot nu toe tevreden over de service maar helaas toch recent een mindere ervaring. Bij het laatste onderhoud is preventief/proactief de flowsensor en de afdichting brander vervangen. De flowsensor was nog geen jaar geleden na een storing al door Nefit vervangen, de monteur bleek hier niet van op de hoogte. Deze is ook niet gefactureerd (netjes) maar de afdichting voor de brander stond voor een veel te hoog bedrag op de factuur (meer dan 2x de prijs die Nefit zelf op hun site aangeeft). Ik heb contact opgenomen met Feiken en zij gaven aan dat onderdelen inderdaad goedkoper op internet te vinden zijn maar dat zij een 'marktconforme winstopslag' hanteren. Omdat ik 109% opslag niet marktconform vind en er vooraf geen prijsopgaaf/overleg heeft plaatsgevonden (en zij dus zelf bepalen wat ze vervangen en vervolgens rekenen) heb ik mijn servicecontract opgezegd en een review geschreven. Na het plaatsen van de review heeft Feiken contact opgenomen en aangegeven dat het een fout betreft: er is onterecht arbeidsloon gerekend terwijl dit niet van toepassing is binnen een servicecontract. Aangezien dit niet gespecificeerd wordt op de factuur (er staat alleen een onderdeelnaam en prijs) is dit niet te controleren anders dan door contact op te nemen en als ik dat doe verwacht ik dat dit goed wordt uitgezocht en ik een juist antwoord krijg. Dat dit pas gebeurt na het plaatsen van een slechte review vind ik erg slordig! Tips: - Vraag altijd vooraf aan de monteur wat er vervangen gaat worden en wat het kost - Controleer (oude) facturen goed en check op internet wat een onderdeel kost, Nefit geeft de adviesprijzen aan op hun website - Als je het vermoeden hebt dat er iets niet klopt, vraag door en neem niet zomaar genoegen met het antwoord - Laat je (bijgewerkte) review staan ondanks dat een partij vraagt hem te verwijderen, zo hebben anderen er ook wat aan

  • Aanbevelen? Nee
10

voluit te vreden

voluit te vreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en deskundig!

Zonder dat we al klant waren zijn we super snel geholpen en zeer deskundig. De monteur had alle te vervangen onderdelen netjes in z'n bus liggen en binnen het uur was er weer warm water. Een echte aanrader dus.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super aardig!

Monteur was top! Sfeer goed. Echter bij afdeling planning laat het te wensen over. Ze hadden op de bon van de monteur gezet dat de bewoner zou helpen tillen. Echter ben ik 162 cm een vrouw en was dit dus veel te zwaar voor mij en de monteur. Daarnaast hadden ze mij niet geïnformeerd dat dit de hele dag zou duren, waardoor ik geen extra boodschappen in huis had gehaald… Dit vond ik rot!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annemarieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Allereerst excuus voor de inschattingsfout vanuit de planning. Ons belangrijkste doel is dat u zich als klant ontzorgd voelt, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Jeroen Feiken

10

Wat een snelle service!

Ketel deed het niet meer en dit werd op korte termijn verholpen door Feiken. Een nieuwe ketel met de beste prijs, energiezuinig en fantastische werking!

  • Aanbevelen? Ja
10

Razendsnel vervangen!

Onze oude ATAG ketel had al enige tijd kuren, tot hij voor de zoveelste keer een storing gaf. Gezien de leeftijd en de veranderde gezinssituatie adviseerde FEIKEN de ketel te vervangen voor een nieuwe Vaillant met meer vermogen. Op vrijdag ontvingen we ons voorstel en maandag ochtend stonden twee man op de stoep. Alles keurig verzorgd en hopelijk 15 jaar storingsvrij gebruik. Warm aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, mooi familiebedrijf

We hebben 2 ketels in onderhoud bij firma Feiken. Erg tevreden over bereikbaarheid, service en kosten voor aanschaf van de laatste ketel. Ook als er onverwacht iets is (tussen de onderhoudsbeurten door) wordt je snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig uitgevoerd.

Beschaafde mensen aan de telefoon die geen onzin vertellen en open staan voor voorkeuren van de klant. De vakmensen die de installatie optimaal installeren gaan voor fraaie oplossingen, ook voor het oog. Het ziet er puik uit met sierlijke aangelegde leidingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toegankelijk, kleinschalig en klantvriendelijk

Ik zocht een niet te grote, maar wel professionele installateur om een nieuwe cv te leveren en die te onderhouden. Die vond ik in Feiken. Prettige mensen die meedachten en een goede offerte uitbrachten. Ook de installatie verliep naar wens, door een kundige monteur. Helaas bleek in de opdrachtbon een onjuiste cv te staan. Die bleek toch goed te passen bij mijn huis en Feiken regelde deze onvolkomenheid snel en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldige monteur, enorm oplossingsgericht!

Kees (of Cees) heeft geweldig werk geleverd. Ondanks de sneeuw toch het dak op om de uitlaatppijp te plaatsen op de nieuwe plek voor de ketel. in één dag een klus die normaliter door 2 mensen moetb worden gedaan, alleen geklaard. De ketel werd in de koudste (en dus drukste) week van het jaar geplaatst binnen drie dagen nadat we hem besteld haddeen. In een woord: geweldig! Advies over de te nemen ketel ook deskundig en niet te bang om een goedkopere ketel aan te bieden omdat die beter paste bij onze behoefte.

  • Aanbevelen? Ja

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd