Uiterst plezierig geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens heel snel een offerte ontvangen met een prima prijs! En de volgende dag al werd de ketel geplaatst door een heel vriendelijke monteur! Ik ben heel erg tevreden en blij met de service. Ik zal Feiken dan ook zeker aanbevelen!

Goed advies en de monteur was top.

De installatie van de CV ketel werd perfect uitgevoerd ondanks dat de ruimte erg beperkt was. Het was duidelijk dat de monteur erg ervaren was en goed wist waarover hij het had.

Goede ervaring

Compliment voor Feiken, alles goed gedaan zoals afgesproken, aardig monteur met veel kennis van zijn taak, op tijd begonnen en snel klaar, netjes werk!

Highly recommended company!

After 2 years of failing to find a good company to fix my boiler, I found Feiken B.V. They replied promptly and enthusiastically. The technician explained to me everything whenever I had a question. He even helped with the choices on how to keep the boiler in good shape for years to come. I will continue working with Feiken B.V and actively recommend it to family, friends and all my social contacts

Bedrag op factuur veel te hoog, bij navraag als antwoord een 'marktconforme winstopslag'

Wij zijn al 4 jaar klant bij Feiken na aanschaf van een nieuwe Nefit ketel en afname van een jaarlijks onderhoudscontract. Tot nu toe tevreden over de service maar helaas toch recent een mindere ervaring. Bij het laatste onderhoud is preventief/proactief de flowsensor en de afdichting brander vervangen. De flowsensor was nog geen jaar geleden na een storing al door Nefit vervangen, de monteur bleek hier niet van op de hoogte. Deze is ook niet gefactureerd (netjes) maar de afdichting voor de brander stond voor een veel te hoog bedrag op de factuur (meer dan 2x de prijs die Nefit zelf op hun site aangeeft). Ik heb contact opgenomen met Feiken en zij gaven aan dat onderdelen inderdaad goedkoper op internet te vinden zijn maar dat zij een 'marktconforme winstopslag' hanteren. Omdat ik 109% opslag niet marktconform vind en er vooraf geen prijsopgaaf/overleg heeft plaatsgevonden (en zij dus zelf bepalen wat ze vervangen en vervolgens rekenen) heb ik mijn servicecontract opgezegd en een review geschreven. Na het plaatsen van de review heeft Feiken contact opgenomen en aangegeven dat het een fout betreft: er is onterecht arbeidsloon gerekend terwijl dit niet van toepassing is binnen een servicecontract. Aangezien dit niet gespecificeerd wordt op de factuur (er staat alleen een onderdeelnaam en prijs) is dit niet te controleren anders dan door contact op te nemen en als ik dat doe verwacht ik dat dit goed wordt uitgezocht en ik een juist antwoord krijg. Dat dit pas gebeurt na het plaatsen van een slechte review vind ik erg slordig! Tips: - Vraag altijd vooraf aan de monteur wat er vervangen gaat worden en wat het kost - Controleer (oude) facturen goed en check op internet wat een onderdeel kost, Nefit geeft de adviesprijzen aan op hun website - Als je het vermoeden hebt dat er iets niet klopt, vraag door en neem niet zomaar genoegen met het antwoord - Laat je (bijgewerkte) review staan ondanks dat een partij vraagt hem te verwijderen, zo hebben anderen er ook wat aan

voluit te vreden

voluit te vreden !

Snel en deskundig!

Zonder dat we al klant waren zijn we super snel geholpen en zeer deskundig. De monteur had alle te vervangen onderdelen netjes in z'n bus liggen en binnen het uur was er weer warm water. Een echte aanrader dus.

Super aardig!

Monteur was top! Sfeer goed. Echter bij afdeling planning laat het te wensen over. Ze hadden op de bon van de monteur gezet dat de bewoner zou helpen tillen. Echter ben ik 162 cm een vrouw en was dit dus veel te zwaar voor mij en de monteur. Daarnaast hadden ze mij niet geïnformeerd dat dit de hele dag zou duren, waardoor ik geen extra boodschappen in huis had gehaald… Dit vond ik rot!

Beste Annemarieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Allereerst excuus voor de inschattingsfout vanuit de planning. Ons belangrijkste doel is dat u zich als klant ontzorgd voelt, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verbeteren in ons proces. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Jeroen Feiken

Wat een snelle service!

Ketel deed het niet meer en dit werd op korte termijn verholpen door Feiken. Een nieuwe ketel met de beste prijs, energiezuinig en fantastische werking!

Razendsnel vervangen!

Onze oude ATAG ketel had al enige tijd kuren, tot hij voor de zoveelste keer een storing gaf. Gezien de leeftijd en de veranderde gezinssituatie adviseerde FEIKEN de ketel te vervangen voor een nieuwe Vaillant met meer vermogen. Op vrijdag ontvingen we ons voorstel en maandag ochtend stonden twee man op de stoep. Alles keurig verzorgd en hopelijk 15 jaar storingsvrij gebruik. Warm aanbevolen!

Goede service, mooi familiebedrijf

We hebben 2 ketels in onderhoud bij firma Feiken. Erg tevreden over bereikbaarheid, service en kosten voor aanschaf van de laatste ketel. Ook als er onverwacht iets is (tussen de onderhoudsbeurten door) wordt je snel geholpen.

Prachtig uitgevoerd.

Beschaafde mensen aan de telefoon die geen onzin vertellen en open staan voor voorkeuren van de klant. De vakmensen die de installatie optimaal installeren gaan voor fraaie oplossingen, ook voor het oog. Het ziet er puik uit met sierlijke aangelegde leidingen.

Toegankelijk, kleinschalig en klantvriendelijk

Ik zocht een niet te grote, maar wel professionele installateur om een nieuwe cv te leveren en die te onderhouden. Die vond ik in Feiken. Prettige mensen die meedachten en een goede offerte uitbrachten. Ook de installatie verliep naar wens, door een kundige monteur. Helaas bleek in de opdrachtbon een onjuiste cv te staan. Die bleek toch goed te passen bij mijn huis en Feiken regelde deze onvolkomenheid snel en netjes.

geweldige monteur, enorm oplossingsgericht!

Kees (of Cees) heeft geweldig werk geleverd. Ondanks de sneeuw toch het dak op om de uitlaatppijp te plaatsen op de nieuwe plek voor de ketel. in één dag een klus die normaliter door 2 mensen moetb worden gedaan, alleen geklaard. De ketel werd in de koudste (en dus drukste) week van het jaar geplaatst binnen drie dagen nadat we hem besteld haddeen. In een woord: geweldig! Advies over de te nemen ketel ook deskundig en niet te bang om een goedkopere ketel aan te bieden omdat die beter paste bij onze behoefte.

Zeer slechte service

Door Feiken een half jaar geleden een Atag cv ketel laten installeren. Al snel kreeg ik problemen met druk verlies. Monteur langs geweest en constateerde dat zijn collega het expansievat op een verkeerde leiding had aangelegd. De monteur heeft alsnog de goede leiding aangesloten. Echter blijft dit probleem zich herhalen. Weer een monteur langsgekomen. Die kon verder niets ontdekken. Inmiddels contact gehad met de heer Feiken zelf. Werd op een zeer klantonvriendelijke wijze en zelfs met een agressieve toon te woord gestaan. Ze willen wel langskomen, maar dat moet ik hiervoor kosten betalen, terwijl ik bij het installeren van de ketel ook een onderhoudsabonnement heb afgesloten. Heb zoveel spijt dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Geachte heer Heus, Op uw verzoek zijn we naar melding van problemen van drukverlies bij u langs geweest om te onderzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Onze monteur heeft diverse zwakke punten in de cv-installatie aangetroffen en tevens een lekkage gevonden in de convectorput. Afbeeldingen hiervan vindt u hier: - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102274.jpg - https://www.feikencv.nl/wp-content/uploads/2021/02/1_EX2102273.jpg Wij zijn van mening dat de cv-ketel en de aansluitingen die wij gemaakt hebben niet de oorzaak zijn van het drukverlies. We hebben dit reeds ter plekken onderzocht en aangeboden hier nogmaals naar te kijken (eventueel door derden). Tijdens ons gesprek heb ik u geïnformeerd dat de kosten van een 2e bezoek voor onze rekening zijn als blijkt dat wij toch een fout gemaakt hebben. Logischerwijs zullen de kosten van een bezoek aan u berekend worden als blijkt dat het drukverlies niet door ons werk wordt veroorzaakt. Wij vinden het heel vervelend dat u de mogelijkheid voor een externe oorzaak niet serieus neemt en op voorhand alleen kosteloos geholpen wilt worden. Ons aanbod voor een vervolgbezoek blijft uiteraard staan. Voor het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming

Goed bedrijf

Wij hebben 55 appartementen en 95% heeft een ketel bij Feiken aangeschaft en zijn zeer tevreden in zowel de benadering snelheid en montage.

Super service.... erg vriendelijk en meedenkend en duidelijk waar je wat aan hebt ...TOP !

Ik had een probleem met de Ketel...had het probleem nog nooit zelf opgelost.....Ik stuurde een E mail en direct na 10 minuten in deze drukke periode in de crisis ...te woord gestaan en de handleidingen gekregen om het probleem te verhelpen. De online hulp ging zo snell dat ik er even van schrock haha..ben zoiets niet gewend. Daarom TOP SERVICE

Bedrijf met hoge kortingen?

Bij dit bedrijf 2 jaar geleden ketel gekocht. De plaatsing van de ketel was in 4 uur gebeurd en perfect In de afgelopen 2 jaar eenmaal nodig gehad voor onderhoud en lekkage. Ook dit is goed afgehandeld. Een nadeel als je bij hun een cv ketel koopt en je woont niet in Midden-Nederland is dat mogelijk, maar als je daar buiten woont leveren zij geen onderhoudscontracten vanwege inkrimping personeel. Woont u in Midden-Nederland, dan is het bedrijf een aanrader. Woont u daarbuiten zou ik daar nu over nadenken en is het antwoord voor mij nee.

Duidelijke uitleg en nette werkzaamheden

Vriendelijke mensen Weten waar ze mee bezig zijn Nemen de tijd voor het werk, leveren goed en netjes werk Prima communicatie Snelle levering

Vriendelijke monteur, netjes en snel gewerkt

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig, beleefd en werkt netjes. De cv ketel was snel vervangen

Het is keurig gerepareerd

Zeer netjes gemaakt! Leuke mensen over de vloer!

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik had problemen met mijn cv. Feiken Verwarming stond snel klaar om het probleem te verhelpen. Toen een dag later het probleem zich weer voordeed, stond Feiken Verwarming weer snel paraat. De cv werkt nu weer goed.

Als altijd, vakkundig, eerlijk, beste oplossing met oog voor de financiële kant.

Al jaren vertrouwen we naar volle tevredenheid op de service van Feiken. Service is prima, aardig, vakmensen, oplossingsgericht denken met oog voor het financiële, ( dus niet uit op onnodig hoge kosten voor de klant). Aanbevelingswaardig!

Top snel professioneel en klantgericht

Fijn

Heel snel en supergoed geregeld

Dinsdagmiddag besteld en donderdag om 8 uur stond Kees de monteur al op de stoep om de nieuwe CV ketel te plaatsen, de oude defecte CV ketel netjes gedemonteerd en de nieuwe opgehangen en gelijk alle aansluitingen vernieuwd. Keurig werk afgeleverd !! Een dikke aanrader

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.