Vriendelijke monteur, netjes en snel gewerkt

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig, beleefd en werkt netjes. De cv ketel was snel vervangen

Het is keurig gerepareerd

Zeer netjes gemaakt! Leuke mensen over de vloer!

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik had problemen met mijn cv. Feiken Verwarming stond snel klaar om het probleem te verhelpen. Toen een dag later het probleem zich weer voordeed, stond Feiken Verwarming weer snel paraat. De cv werkt nu weer goed.

Als altijd, vakkundig, eerlijk, beste oplossing met oog voor de financiële kant.

Al jaren vertrouwen we naar volle tevredenheid op de service van Feiken. Service is prima, aardig, vakmensen, oplossingsgericht denken met oog voor het financiële, ( dus niet uit op onnodig hoge kosten voor de klant). Aanbevelingswaardig!

Top snel professioneel en klantgericht

Fijn

Heel snel en supergoed geregeld

Dinsdagmiddag besteld en donderdag om 8 uur stond Kees de monteur al op de stoep om de nieuwe CV ketel te plaatsen, de oude defecte CV ketel netjes gedemonteerd en de nieuwe opgehangen en gelijk alle aansluitingen vernieuwd. Keurig werk afgeleverd !! Een dikke aanrader

Gewoon prima

Goede prijzen en nette installatie.

Alles goed geregeld

Alles snel en goed geregeld.

snel en netjes

Goede advisering met ruimte voor specifieke vragen en aanpassingen. Snelle afspraak en hele snelle en nette plaatsing

zeer tevreden over Feiken: snel en vakkundig

Onze zonneboiler was al enige tijd aan vervanging toe, maar het bedrijf waarmee we een onderhoudscontract hadden kon of wilde niet langs komen om de opties te bespreken. Toe de ketel het vervolgens begaf, hadden we volgens hen geen onderhoudscontract meer en moeten we minimaal 2 weken wachten op iemand die de situatie kon beoordelen,. Daarna zou er een ketel besteld moeten worden... Vervolgens heb ik Feike gebeld en die konden dezelfde ochtend nog een offerte uitbrengen en een monteur inplannen voor de eerstvolgende werkdag om 8.00 uur 's ochtends. Wat een service! Voor dat ik het wist hing er een nieuwe ketel en was alles naar volle tevredenheid aangesloten en afgerond. Ik ben dus ook erg blij dat ik Feiken gebeld heb. Dat had ik veel eerder moeten doen!

Slecht onderhoud

Ketel valt telkens uit nadat ik hem via de reset knop moet aanzetten.Het lijkt een tekort aan water in de ketel maar zelfs na gepleegd onderhoud wordt dit niet op gemerkt. Ik heb alles laten vernieuwen eind 2016 met een Nefit ketel maar dit schijnt (vermoedelijk) niet goed gebeurd te zijn. Al met al een slechte beurt voor Feiken verwarming. Zelfs zegden ze mij het contract op omdat dit te duur zou zijn .

Geachte heer Baars, We vinden het uiteraard zeer vervelend dat u niet tevreden bent over de gemelde situatie. Wij hebben nu 3 keer een bezoek bij u gedaan waarbij we uitleg hebben gegeven hoe de thermostaat werkt en hoe u moet bijvullen. We hebben u geïnformeerd dat er aan een nieuw bezoek kosten zijn verbonden omdat deze niet onder door het onderhoudscontract gedekt worden. U heeft ons aangegeven niet voor het bezoek te willen betalen en dat u een ander installatiebedrijf gevonden heeft. Het contract heeft u per email bij ons opgezegd en wij hebben deze opzegging administratief behandeld. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming

Transparante prijs en goede service

Duidelijke offerte met een transparante prijs. Deskundige monteur. Erg blij met de ketel.

Netjes gemonteerd.

goede monteur alles netjes afgemaakt priema in orde

Monteur was op tijd! Heeft netjes gewerkt en was keurig op tijd klaar. De betaling verliep alleen anders dan was afgesproken!

Alles in één service. Top!

Mijn 'oude ketel' van meer dan 18 jaar is onlangs vervangen. De hele keten van: offerte, opdracht, datum prikken, oude ketel verwijderen en afvoeren, nieuwe plaatsen, testen, inclusief een draadloze Google Nest Wifi thermostaat is tot in de puntjes perfect uitgevoerd, en niet vergeten, inclusief 'stofzuigschoon' opleveren. Daarnaast met de monteur een gezellige positieve kennisuitwisseling gevoerd, over isoleren, warmtepompen, energie transitie, en een kop koffie. Wij zijn zondermeer tevreden. Top.

aardige monteur, netjes gewerkt en vriendelijk. En corona proof

Snel en goed advies en vlekkeloze montage

Op een zaterdagochtend stelde ik via de website een vraag over de montage van een nieuwe cv ketel en binnen een half uur werd ik gebeld. Uitstekend advies met goede uitleg en de te maken afwegingen. De montage kon al snel gepland worden en verliep ook rimpelloos. Service en klantgerichtheid een verademing vergeleken met het mega bedrijf waar ik jaren klant ben geweest maar waar een simpele communicatie al teveel gevraagd is. Blij met mijn keuze voor Feiken!

Goed advies, geweldig product!

Op de duidelijke website heb ik al snel kunnen vinden wat ik zocht. Wel twijfelde ik tussen twee producten. Feiken CV heeft mij geholpen met de keuze op basis van mijn situatie. Erg tevreden !

prima geregeld

Keurig werk geleverd , alles werkt zoals dat moet . Tevens de oude onderdelen en ook verpakkingen keurig afgevoerd . Dik tevreden !

Contact verliep uitstekend. Zorgvuldige afwerking.

Uitermate prettige sociale monteur. De CV combi-ketel levert nu al zodanige besparingen op dat deze na enkele jaren is terugverdiend. De nieuwe aansluiting van de wasmachine geeft enorm veel ruimtewinst. Kortom, we zijn heel gelukkig met deze investering. Wel een opmerking. Het afvoeren van een boiler van 120 liter lijkt mij voor iemand van 66 jaar die niet over hef-materieel beschikt veel te zwaar.

Advies en installatie geheel vlgs verwachting.

Informatieve gesprekken met kantoor over keuzemogelijkheden zorgvuldig en deskundig. Offerte volgde direct erna. De monteurs kwamen op afgesproken dag en tijd tegelijk met alle materialen. Er waren geen naleveringen, toch nog ontbrekende onderdelen of andere misverstanden. Installatie CV ketel vakkundig en in een keer werkend. Oude materialen werden afgevoerd. Achteraf kregen we uitleg over gebruik en werd er opgeruimd. Kortom, supertevreden, nu nog een koude winter:(

Oplossing

Na een lekkage gehad te hebben na een lekkende nieuwe vloerverwarmingspomp. Heeft Feiken het gerepareerd en een deel vergoed van de schade.

Geweldig en goede en snelle afhandeling conform afspraak

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig. Hij had goede kennis van zaken. De vervanging van de HR ketel en rookgasafvoer was in een ochtend gebeurd. Thermostaat werkte prima. Geen lekkages en het meeste was opgeruimd bij vertrek. De kartonnen verpakking van de ketel etc moest ik zelf weggooien in de vuilnisbak.

Nieuwe CV-ketel binnen 3 dagen geregeld

Onze cv-ketel ging stuk. Diverse offertes gevraagd maar die van Feiken had de meest passende ketel met een scherpe prijs. Via de app enkele foto's aangeleverd over de huidige ketel. Daarna definitieve offerte 's avond nog ontvangen en bevestigd. Na akkoord kon nieuwe ketel binnen 2 dagen geplaatst worden. De monteurs kwamen op het afgesproken tijdstip, werkten snel en netjes. Erg blij met dit bedrijf en weer een warme douche.

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.