Beste Fred, De oplevering ziet er mooi uit. Het nieuwe 2-in-1 kanaal voor het afvoeren van de rookgassen en de toevoer van zuurstof maakt het helemaal compleet. De jongens hebben goed hun best gedaan. Tot over 2 jaar bij het onderhoud. Team Feiken
Beste Rene, We hebben de installatie met veel plezier gemaakt. De nieuwe Nefit ketel hangt er weer strak bij. Bedankt voor uw vertrouwen. Team Feiken
Beste Angelica, Heel erg bedankt ( en ook aan de buren) dat we de installatie mochten vervangen. Wessel heeft mooi werk geleverd en fijn dat u blij bent met onze service. Daar doen we het voor! Team Feiken
Beste Ursula, Hartelijk dank dat we dit installatiewerk voor u mochten uitvoeren. Youri heeft er weer iets moois van gemaakt. We zien u over 2 jaar bij de eerste onderhoudsbeurt. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Hoi Mieke, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Gr. Team Feiken
Beste meneer Vernooij, Onze monteur heeft alle onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd volgens de voorschriften van de fabrikant. Ik zal u het rapport met de checklist naar u mailen. Deze is ook terug te vinden in het klantenportaal bij uw gegevens. Bij het voorlaatste bezoek zijn we langer bezig geweest omdat er toen een storing was aan de print en de display van de ketel. Dit hebben we toen opgelost. Als u nog vragen heeft dan horen we het graag. Team Feiken
Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u onze werkwijze zo heeft ervaren. Wij communiceren ten alle tijden naar de klant de voorwaarden voor het maken van een afspraak. Over de kosten van onderdelen zijn we ook heel duidelijk op voorhand. U heeft de afspraak met ons geboekt via de website: https://www.feikencv.nl/onderhoud/cv-ketel-controle/ U gaf in uw aanvraag aan dat het niet alleen om onderhoud ging maar dat er gelijktijdig ook een storing was die wij verholpen hebben. Mochten we in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dat graag. Met warme groet Feiken Verwarming
Beste Sebastiaan, Sinds de montage van de nieuwe cv-ketel waren er geluidsklachten. Deze klachten moesten door een fabrieksmonteur worden opgelost. Vaillant heeft de klacht als niet spoedeisend opgepakt en mede door een gebrek aan bezetting op hun technische dienst is deze klacht achteraan in de rij geplaatst. Dat dit uiteindelijk 7 weken heeft geduurd is onacceptabel en we hebben dit met Vaillant inmiddels besproken. Daarnaast zijn we per abuis vergeten om de factuur van de nieuwe cv-ketel op dispuut te zetten in afwachting van het bezoek van Vaillant. Daardoor heeft u geautomatiseerde betalingsherinneringen ontvangen. Wij snappen dat dit vervelend overkomt en hebben onze werkwijze inmiddels aangepast op de afdeling. Na de publicatie van je klacht hebben we je wekelijke diverse keren benaderd maar helaas wens je geen contact om dit nog te bespreken. We gaan ervoor zorgen dit in de toekomst beter gaat. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Afdeling service
Beste Sies, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over het plaatsen van de nieuwe CV-ketel, en onze medewerkers die dit bij u hebben uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Feiken
Olmenlaan 1
3833 AT Leusden
Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.