Betrouwbaar vakwerk!

Als bouwkundig- en ingenieursbureau werken wij al jarenlang samen met Aannemingsbedrijf van Driel. Gezamenlijk hebben wij diverse projecten gerealiseerd, van kleine woningaanpassingen tot grootschalige renovatie- en nieuwbouwprojecten als ook utiliteitsgebouwen. Elk nieuw project een nieuwe uitdaging; van schets tot oplevering. Dankzij de flexibele opstelling en goede technische bekwaamheid worden over het algemeen projecten binnen gestelde termijnen opgeleverd. Aannemingsbedrijf van Driel is op communicatief gebied een bijzonder plezierige partij om mee samen te werken; de medewerkers zijn goed ingesteld op de belangen van de bij het proces betrokken partijen waardoor steeds naar passende oplossingen kon worden toegewerkt. Wij ervaren Aannemingsbedrijf van Driel als een betrouwbare partner en onze projecten worden dan ook zowel in de voorbereidings- als in de uitvoeringsfase naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede betrouwbare aannemer

Werkzaamheden netjes uitgevoerd door bekwame betrouwbare mensen. Goede info en feedback over de uitvoering en bijzonderheden daarbij.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Lageweg 2 A

3299AL Maasdam