Proffesioneel, waardig en dienstbaar

Heb de begeleiding van Monuta als zeer prettig ervaren. Speciale dank gaat uit naar Alfred, onze uitvaart begeleider. De man verstaat zijn vak.

Heel goed mij ervaring

Geweldig.

Alfred Post heeft ons alle zorg uit handen genomen. Hij is een hele goede luisteraar en heeft de uitvaart tot in de puntjes verzorgd. Je kon altijd met vragen bij hem terecht ook al was dat in de avond. Je voelt gewoon dat hij ontzettend begaan is met alles en geeft ook goed en eerlijk advies. Hij is gewoon geknipt voor dit vak. Ook de nazorg was heel fijn. Echt een topper!

Heel goed geregeld allemaal

Mijn ervaring was dat het van moment van overlijden tot en met de begrafenis allemaal goed geregeld was. Ook het contact met de uitvaartverzorger heb ik als zeer positief ervaren .

Tevreden

Vanaf t eerste telefoontje dat mijn broer was overleden tot en met de nazorg,werden we goed begeleid, Voor evt vragen kon ik altijd terecht. Uitvaart was precies volgens verwachting en goed uitgevoerd.

Goed en netjes verzorgd.

Bij de uitvaart van mijn man, heeft Monuta alles zeer goed verzorgd Fijne gesprekken gehad ook de nazorg vond ik heel fijn.

Geweldig zoals alles geregeld is geweest

De uitvaartverzorger die ons heeft geholpen is pas een half jaar in dienst maar wat fantastisch was het als hij langs kwam zo rustig en zo ontzettend vriendelijk Alle lof voor Alfred Post.

Uitstekende hulp en begeleiding

Mijn vrouw (35) is in augustus 2018 overleden, ik bleef achter met 2 kleine kinderen. En dan. Als jong gezin hier nooit bij stil gestaan. Wat hebben wij een geweldige hulp en begeleiding van Berendjan gehad. Ook voor mijn 2 kleine kinderen was er passende hulp en begeleiding. Alles was perfect geregeld. Berendjan dacht mee aan de wensen van ons gezin en zorgde ervoor dat alles wat haalbaar was ook behaald werd.

Wat een geweldige service

Hoe moelijk is het om de uitvaart van je moeder te regelen, en dan niet wetende wat te doen. Monuta Endedijk staat hier zei aan zei met je en weet je met elke stap te helpen.

Prettig contact

Erg goed begeleid in het regelen met de hele uitvaart. Dhr Endedijk heeft in alle rust samen met ons alles keurig geregeld en uitgevoerd zoals we dat graag wilden.

Professioneel

We zijn zeer professioneel geholpen er zijn aan zaken gedacht waar ik niet bij stil stond tijdens het overlijden van mijn vader waardoor ik zelf rust kreeg en me bezig kon houden met het verwerken .

Geweldige man

Berendjan heeft het op de puntjes goed verzorgd, hij heeft een goed luisterend oor en heel betrokken bij de nabestaanden. De crematie enz is heel erg goed verlopen. Een lieve zorgzame man.

Geweldig goed!!!!

De zorg is geweldig, de communicatie zeer correct. Geen opdringerigheid, luistert aandachtig en komt met een voorstel. De begrafenis was plechtig..

Fijne samenwerking met Berendjan om een goede begrafenis te verzorgen

Wij hebben onze contacten met Berendjan als erg prettig ervaren. Hij luistert goed. Hij dwingt niet, maar denkt goed mee en geeft adviezen op basis van zijn ervaring en inschatting. Dat hebben we erg gewaardeerd. Ook is hij altijd goed bereikbaar en vlot in het nakomen van zijn afspraken. Helemaal goed!

De heer was vriendelijk, meegaand in onze wensen , gaf advies , ondersteunde elk onderdeel van de uitvaart als een warm persoon , uitleg over zaken als kist , en dergelijke was perfect , direct begrijpend , de heer endedijk was in 1 woord een topper, dacht met alles mee, zou in de toekomst deze heer zeker aanraden voor een respectvolle enl iefdevolle uitvaart, hij draagt ze vak een warm hart toe ,

geweldig

goede verzorging en zeer persoonlijk , en dat hebben wij als zeer prettig ervaren in deze verdrietige tijd.

Berendjan is een top man

Hele fijne en waardevolle begeleiding

Wij zijn heel fijn begeleid door Berend-Jan tijdens het overlijden van mijn vader. Heel bekwaam rustig en respectvol! Ook voor de kinderen die er op een fijne manier bij betrokken werden.

Berend Jan Endedijk een uitvaartverzorger die ontzorgd.

Met de begeleiding en organisatie voor, tijdens en na de uitvaart van onze vader vorig jaar januari was de keus wie te bellen na het overlijden van onze moeder niet zo moeilijk. Berend Jan Endedijk: meelevend, empathisch, eerlijk, duidelijk, accuraat, meedenkend. Al met al een uitvaartverzorger bij wie je met een gerust hart in een moeilijke, verdrietige periode alles uit handen kunt geven.

Geweldig ondank het verdriet

Vriendelijk behulpzaam

Neemt alle tijd en kwam met goede suggesties

Hij nam alle tijd om de uitvaart zo goed mogelijk te verlopen en was altijd bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.

Niet vergeten

Ook tijdens de feestdagen wordt er aan de familie gedacht. Ook al hebben we beide ouders al weggebracht. Dank je wel Berendjan, dankjewel dat we nog in jullie gedachten zijn. Gr Fam Reezigt-du Bois

Een betere begeleiding hadden we niet kunnen wensen

Toen onze vader kwam te overlijden kwam er een heleboel op ons af. Wat was het fijn dat Berend Jan ons hierbij hielp. Rustig, vakbekwaam, empatisch, geduldig en meedenkend zijn de woorden die als eerste in ons opkomen. Niks was te veel of te gek. Alles konden we vragen, het maakte niet uit wat het was. Berend Jan nam en maakte tijd. Nogmaals, een betere begeleiding hadden we niet kunnen wensen.

heel prettige samenwerking met Monuta Endedijk ervaren

Heel prettige samenwerking met BerendJan ervaren. Professioneel, heldere communicatie en enorm dienstbaar ingesteld. Motiveert en stimuleert eigen inbreng en straalt een grote mate van betrokkenheid uit.

Fijnzinnig, Emphatisch, Zorgvuldig en Respectvol.

Zie boven

Nieuwe Land 5 8266 KA Kampen