Meneer Fuchs is de beste in zijn vak.

Meneer Fuchs is een heerlijk persoon om mee te werken. Hij geeft duidelijk aan wanneer die wel of niet aanwezig is, houdt zich altijd netjes aan de afspraken en allerbelangrijkste wat ik vaak bij andere advocaten mis, is dat meneer Fuchs gewoon super snel handelt zowel op de mails van de tegenpartij als de mails van zijn cliënten . Ik wens hem het allerbeste toe.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de manier waarop de heer Fuchs mij heeft bijgestaan.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Mr. Fuchs is zeer kundig, geeft goed advies. Is helder en duidelijk in de communicatie, erg vriendelijk en benaderbaar. Ik kan hem van harte aanbevelen!

Goed en duidelijk.

Mijn man en ik zijn op erg prettige wijze bijgestaan door uw medewerker n.a.v. een ernstig ongeval In 2020. Wij hadden dit nooit alleen kunnen doen. Er is regelmatig mailcontact geweest niet alleen in Coronatijd maar ook daarna. Uw medewerker was erg flexibel ( vanuit Den Haag naar Vledder in Drenthe voor een huisbezoek) en inhoudelijk behulpzaam en duidelijk.

• Geholpen door: mr. E. (Eric) Brons

Goed resultaat, uitermate vriendelijk.

Door de vastberadenheid van de heer Brons is mijn zaak in een kort tijdsbestek positief en naar tevredenheid afgesloten. De heer Brons is bijzonder vriendelijk, bij vragen nam hij de tijd voor uitleg. Iedere stap werd gecommuniceerd, Heel tevreden cliënt!

• Advies N.v.t.

Tevreden

Meneer Fuchs heeft ons bijgestaan in een letselschade zaak. Het was zeer prettig en duidelijk communiceren. Een betrokken man.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Gaat tot het uiterste om onze belangen te behartigen.

We vonden het een heel prettige samenwerking waarbij de beloftes werden nagekomen en er werd ook strak gehouden aan de deadlines en procedures. Ook de transparantie en eerlijkheid naar ons toe, is als heel prettig ervaren. Voor de rest hebben we heel vertrouwen gehad in de heer Fuchs die ons op een kundige manier met raad en daad heeft bijgestaan en we zeker niet ontevreden mogen zijn over het bereikte resultaat.

Buitengewoon kundig bijgestaan

In deze letselschade zaak ben ik buitengewoon kundig bijgestaan door dhr. Fuchs. De communicatie was uitstekend. Dhr. Fuchs is altijd goed bereikbaar geweest per mail of telefonisch. Elke stap in mijn zaak is verhelderend uitgelegd door dhr. Fuchs en alle keuzes zijn in goede samenwerking met dhr. Fuchs, mijn vader en ikzelf gemaakt. Daarnaast heeft dhr. Fuchs ons door zijn ervaring en kennis goed kunnen uitleggen wat de mogelijkheden zijn. Van bepaalde zaken had ik geen kennis en dhr. Fuchs heeft de mogelijke paden die bewandeld konden worden onder mijn aandacht gebracht. Hierdoor heerst het gevoel dat gedaan is wat mogelijk was, en dit heeft als gevolg dat ik mijn zaak met een bevredigend gevoel kan afronden. Ik ben ervan overtuigd dat de, in mijn ogen, positieve afronding van mijn zaak te danken is aan de kennis en expertise van dhr. Fuchs. Hier ben ik erg dankbaar voor.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Ik ben zeer te spreken over de schade advocaat die ik heb gehad.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met advocaat Meneer A.Fuchs. Ik zal je het bureau zeker aanbevelen.

top leidselschade advocaat

ik ben geholpen door Dr. Fuchs voor de tweede x, deze advocaat, zet alles op alles om je schade goed te laten uitkeren, kwamen dingen aan te pas dat ik niet wist dat dit kon!! fantastisch kantoor Haagse advocaten kantoor. fijn personeel, hoop uiteraard dat er niks meer gebeurd maar dan zal ik zeker weer gelijk doorstappen.

Betrokken en deskundig

Arnoud Fuchs: - is betrokken - is deskundig - stelt je op je gemak - communiceert goed en tijdig - komt voor je belangen op

Helemaal goed meneer fuchs

Een goede advocaat heeft me enorm geholpen in 1 jaar tijd echt een aanrader om als advocaat te nemen.

Uitstekend goed bijgestaan

De heer A. Fuchs heeft mij uitstekend goed bijgestaan met mijn letselschade zaak!

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Zeer tevreden met verloop letselschade traject.

Haagrecht Advocaten kan ik van harte aanbevelen. Ik heb deze praktijk ervaren als een zeer kundige en ervaren partij waar de mens centraal wordt gesteld. Het contact met alle betrokken medewerkers was zeer plezierig. Ze zijn vriendelijk, doortastend, open, toegankelijk. Ze denken echt met je mee en reageren snel en goed. Advocaat mr. A.H.H. Fuchs heeft mij enorm geholpen en ontzorgd in het letselschadetraject waar ik helaas in was beland. Mr. Fuchs zorgden ervoor dat dit energie slurpende traject voor mij naar omstandigheden te behappen was en goed en zorgvuldig kon worden afgesloten. Ik kon geen betere advocaat wensen. Veel dank voor de fijne samenwerking en het goede contact!

Uitstekende advocaat

Mr. Schouten is te omschrijven als, deskundig, communicatief en resultaatgericht. Daarnaast beviel mij het menselijke denken en inlevingsvermogen van mr. Schouten enorm! Haar expertise, communicatie en resultaten hebben mijn verwachtingen overtroffen. Een buitengewoon bekwame advocaat. Zeer aanbevolen!

• Geholpen door: mr. C.M. (Christine) Schouten

Super fijn geholpen

Door Dhr. Fuchs super fijn bijgestaan en voelde mij gehoord en hij gaf vertrouwen dat het goed zou komen en zo geschiedde. Contact was duidelijk en zeer fijn!

Dhr fuchs is top!

Mijn ervaring was heel goed. Dhr. Fuchs had heel veel begrip voor mijn dituatie en hielp me overal goed mee en legde alles duidelijk uit aan mij. Het ging vlot en we hebben hele goede duidelijke communicatie gehad zowel telefonisch als via de mail. Ik hoop dat er nooit meer iets gebeurd zowel, bel ik dhr Fuchs om mij er weer doorheen te begeleiden en alles netjes af te ronden.

A.H.H. Fuchs

Beste Advocaat die ik ooit heb gezien. Hij verdiept zich in zijn zaak en is echt behulpzaam echt Een professioneel !! Hij leeft Het situatie met jou mee echt een top man !! Oprecht helemaal blij met Meneer Fuchs.

Persoonlijk en professioneel

Dhr. Fuchs heeft mij op professionele wijze bijgestaan in een langlopende zaak met genoeg ruimte voor persoonlijke aandacht.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Dhr. Fuchs kan ik uitroepen tot 1 van de beste advocaten.

Mijn dossier werd overgenomen door Dhr. Fuchs nadat ik opgelicht werd. Zijn openheid en vertrouwen heeft ervoor gezorgd dat ik hetgeen voor elkaar kreeg waar ik recht op had. 5 jaar verder sluit ik mijn zaak succesvol af. Zonder Dhr. Fuchs was dit mij nooit gelukt! Bedankt voor deze samenwerking!

Erg tevreden

Bedankt meneer Brons voor uw betrokkenheid in mijn zaak. Het was een lastige maar ook emotionele zaak waarbij het eindelijk een lichtpunt heeft bereikt en ik dit hoofdstuk heb kunnen afsluiten dankzij u!

• Geholpen door: mr. E. (Eric) Brons

Kundig advocaat, prettig persoonlijk contact

Haagrecht was betrokken bij de vereffening van de schade naar aanleiding van een verkeersongeval als gevolg waarvan mijn vader is komen te overlijden. Hij heeft de weduwe van mijn vader en mijzelf als executeur testamentair uitstekend bijgestaan. Onder meer is hij langsgekomen om de juridische kant van de zaak helder toe te lichten, waarbij zijn persoonlijke benadering zeer is gewaardeerd. Ook heeft hij zich persoonlijk ingezet voor een deskundigen-analyse van aanpassingen die in het huis mogelijk waren nu mijn vader wegviel. De afwikkeling met de WA-verzekeraar is na enige discussie tussen mr Fuchs en de verzekeraar naar tevredenheid afgewikkeld, waarbij de communicatie met mij steeds tijdig en plezierig verliep.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Heel professioneel en betrokken bij mijn zaak

Ik heb het contact met dhr. Fuchs als zeer prettig ervaren. Dhr. Fuchs is naar mijn mening een professional die zijn vak goed verstaat. Hij heeft mij verder geholpen met zowel het juridisch gedeelte (de zaak) maar ook mij als persoon door mee te denken in wat de mogelijkheden zijn. Verder heeft hij mij altijd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in mijn zaak en was hier actief mee bezig.

• Geholpen door: mr. A.H.H. (Arnoud) Fuchs

Ik voelde mij goed ondersteund

hierbij laat ik u weten dat ik zeer tevreden bent met wat u voor mij betekent heb., Het gaf mij rust en vond het zeer prettig met u gewerkt te hebben. I

Jan van Nassaustraat 55 2596BP Den haag

070-2055900

Over Haagrecht Advocaten

Advocatenkantoor Haagrecht Advocaten is gevestigd in Den Haag. Wij helpen particulieren en ondernemers met juridisch advies en bijstand in procedures. Ons advocatenkantoor telt dertien advocaten die gespecialiseerd zijn in verschillende rechtsgebieden. Er is dus altijd een ervaren advocaat die kan helpen met uw specifieke probleem of vraag.

Over Advocaatscore.nl