Laden reviews...
Laden reviews...
308 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De samenvatting van de ervaringen toont veel tevreden klanten over kwaliteit en levering. Klanten melden snelle levering, duidelijke communicatie en vriendelijk personeel. Enkele incidenten met voorraadsituaties worden gemeld, maar over het algemeen blijft de beoordeling positief. De winkel krijgt structureel positieve feedback over service en prijs-kwaliteit.
Alles Prima
Beveelt aan
7 April 2026
Adriaan Rovers
Asten
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, hopelijk tot ziens!
Hele fijne winkel,geweldig aardig personeel,en de service is super!!
Beveelt aan
7 April 2026
Jolanda
Eindhoven
Bedankt voor deze mooie woorden! We waarderen het enorm.
Meubels uitgezocht en telefonische afspraak wanneer het geleverd zou worden. Levering volgens afspraak, erg blij met de nieuwe meubels. Spray die vergeten was erbij te leveren, is later per post opgestuurd. Al met al, zeer tevreden.
Beveelt aan
7 April 2026
Michel
Bergen l
Dankjewel voor de mooie review!
Wij doen altijd ons best om onze foutjes op een prettige manier op te lossen.
We zijn blij te lezen dat dit gewaardeerd wordt.
Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens helpen.
Prettige ervaring
Beveelt aan
6 April 2026
Corrie
Asten
Heel fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot ziens!
Super aardige mensen, heel veel keuze zonder zoals bij veel anderen een kilometer te moeten lopen. Alle stoelen zaten even lekker, de bezorging en de verpakking waren prima....kortom....een geweldige ervaring !
Beveelt aan
6 April 2026
Marianne
Helmond
Wij worden heel blij van het lezen van deze review! Bedankt!
Zeer geduldig en deskundig
Beveelt aan
6 April 2026
Gerrie
Meijel
Fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent. hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens helpen.
Op zondag netjes geholpen.
Beveelt aan
6 April 2026
Jacob
De mortel
Wij waarderen uw review enorm, bedankt
Super service en snelle bezorging
Beveelt aan
6 April 2026
Angelique Scheutjens
Geldrop
Bedankt voor deze mooie waardering, we zien u graag nog eens bij ons terug in de toekomst!
dressoir was voorradig, hebben we meteen meegenomen, ladenkastje op bestelling, was er ook vrij snel, ook zelf opgehaald mooie grote winkel, vriendelijk personeel.
Beveelt aan
6 April 2026
RM
Veenendaal
Hartelijk dank voor deze mooie review!
Ik ben zeer tevreden met mijn tuin tafel en stoelen.
Beveelt aan
6 April 2026
Frank
Deurne
Veel plezier met uw nieuwe tuinmeubelen!
We zijn vriendelijk geholpen
Beveelt aan
6 April 2026
Kees
Helmond
heel erg mooi om te horen dat u zo fijn geholpen bent
Veel keus! Snelle bezorging door een zeer vriendelijke behulpzame man!
Beveelt aan
6 April 2026
Emmy Baten
Nuenen
Bedankt voor de mooie woorden!
Relaxstoel gekocht. Blijkt na bestellen dat ze vergeten zijn om de poot erbij te zetten. Wordt nagebeld dat er voor de poot nog 125 euro bijkomt. Anders hebben we een stoel zonder poot. Dat zijn wel dingen die een verkoopster hoort te weten in de winkel.
Beveelt niet aan
6 April 2026
Yo
Ysselsteyn
Mooie mango kast,tafel en bijpassende stoelen gekocht de kast was niet op voorraad en kwam een paar maanden later gezien ze van ver per container moeten komen dit was dan ook geen probleem wel jammer was dat de kast in dozen werd afgeleverd en dat de montage grotendeels zelf moest doen dit kan wel gedaan worden tegen betaling jammer vind ik dit wel dit zou service moeten zijn .
Beveelt aan
5 April 2026
Andre
Helmond
Beste,
Bedankt voor de review!
Wat betreft de levering in verpakking, wij vermelden dit bij de verkoop en het staat ook altijd duidelijk op de verkooporder vermeld.
Graag zouden wij de montageservice er standaard bij doen maar helaas is dat voor ons niet meer realistisch.
Dit zou ontzettend veel tijd kosten in de route waardoor we in de planning dusdanig in de knoop zouden raken dat de levertijd weken zou opschuiven omdat we dan veel minder bezorgingen per dag in kunnen plannen.
Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe meubels!
Met name de communicatie tijdens transport goed geregeld. Kreeg direct antwoord op mijn bericht dat het pakket bij de buren kon worden afgeleverd voor geval we onverhoopt niet thuis zouden zijn. Thuis keurig op gewenste plaats achterom neergezet door de chauffeur. Klasse!
Beveelt aan
4 April 2026
Joop
Castricum
Wij worden ontzettend blij van het lezen van deze mooie review! heel erg bedankt.
We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien!
goed
Beveelt aan
4 April 2026
arnold
Landhorst
wat fijn om te horen!
Super snelle levering en alles netjes in elkaar gezet, en vriendelijk personeel
Beveelt aan
3 April 2026
Anita Van den Heuvel
Eindhoven
Heel erg bedankt voor deze mooie waardering!
Prima advies en goed geholpen.
Beveelt aan
3 April 2026
Chantal Versteegen
Sevenum
Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent, hopelijk zien we u in de toekomst nog eens terug.
Netjes ontvangen goede uitleg. En afspraken precies nagekomen..en de prijzen zijn ook betaalbaar
Beveelt aan
3 April 2026
Henk Migchels
Lieshout
Wat een mooie beoordeling, veel dank!
Zeer tevreden over de hulp bij het uitzoeken en alles volgens afspraak afgewerkt.
Beveelt aan
3 April 2026
Hans
Deurne
Hartelijk dank voor deze mooie review!
In de winkel goed geholpen door het personeel. Snelle levering en prima service en vriendelijke bezorging. Prijs kwaliteit verhouding top!
Beveelt aan
3 April 2026
Jolanda
Helmond
Bedankt voor deze mooie review!
Wij hebben een heel goede ervaring met Wiegers. Ze hebben een geweldige service. We hebben een eethoek gekocht en we zijn 2x van gedachte veranderd We wilde toch draaistoelen ipv vaste stoelen. Geen probleem bij Wiegers die zorgde dat de stoelen vervangen werden. En nu de eethoek thuis staat blijkt dat de tafel toch wel te groot is. Ook deze wordt volgende week omgeruild. Dus een geweldige service
Beveelt aan
3 April 2026
Franka
Heeze
Beste Franka, heel erg bedankt voor deze mooie woorden. We zijn altijd blij om mee te denken naar oplossingen!
Ik wacht nog op Mijn bank …
Beveelt aan
2 April 2026
Mieke van Bragt
Someren
Met het bezorgen was een klein ongelukje met de vloer gebeurd. Directeur heeft dit persoonlijk op zich genomen en een specialist ingeschakeld om het op te lossen. Zeer netjes afgehandeld. Nog wat kleine dingetjes afgewerkt. Verkoopster heel aardig.
Beveelt aan
2 April 2026
William
Mierlo-Hout
Hartelijk bedankt voor deze mooie review William. We zijn erg blij dat we het goed hebben op kunnen lossen voor u. Heel veel plezier met de nieuwe meubelen!
fijn personeel.
Beveelt aan
2 April 2026
Marion
Sint Oedenrode
Wat vinden wij dit fijn om te lezen!
Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen.
Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen!
Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten!
De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs!
Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!
Industrielaan 4
5721BC Asten
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven