Onwijs goede service

Service zowel in de winkel als bij het afleveren top! Zou het aan iedereen aanraden. Mooie kwaliteit meubels voor een betaalbare prijs. Had een bijzettafel met een beschadiging, kon zonder problemen geruild worden voor een andere.

Fijne winkel

Prima geholpen in de winkel en levering sneller dan verwacht. Hebben buitensporten gekocht, maar er vanwege het weer weinig gebruik van kunnen maken. De keren dat ze wel gebruikt zijn, zaten ze heerlijk. Er was een probleem met de verstelbare rugleuning, na kontakt met de firma werd dit wat afstandelijk besproken, maar het is opgelost gelukkig.

Hoge kwaliteit product en geleverde service.

Eerlijk advies en bezorging binnen afgesproken tijd. Fijne chauffeur die erg behulpzaam was bij het plaatsen van de stoelen.

In één woord: Prima

-Deskundig en vriendelijk advies van de verkoper -Dacht nadrukkelijk mee met ons als klant -Maakte duidelijke en concrete afspraken -De gemaakte afspraken werden ook als zodanig nagekomen

Alles volgens afspraak

geweldige service

Ik had een tafel en 6 stoelen besteld, bij levering thuis bleek de tafel kleiner te zijn dan dat ik me had voorgesteld. Na een telefoontje kon ik de tafel (uiteraard tegen de originele meerprijs) omwisselen. Ben ontzettend blij met deze service!

Super zaak wiegersxl

Mijn ervaring met wiegers xl Ruime keus Heb een ovalen tafel gekocht . En ik had hem op afgesproken tijd gekregen. Ben er zeer tevreden mee netjes tot op de plaats Gezet. super bedankt.

Top ervaring

Mooie meubels en snellere levering dan verwacht!

Netjes geleverd en vriendelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel

Geweldige service

Goede service vriendelijke medewerkers

Prima servic

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooi meubilair, in vergelijking met de concurrent ook goede prijzen. Goede communicatie, prettig contact bij aflevering. Geen gedoe met (hoge) voorafbetalingen. Slechts 4 sterren omdat ik geen idee heb over de duurzaamheid van de geleverde goederen, maar na 1 maand nog steeds zeer tevreden.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes afgeleverd

Alles op afspraak en op tijd geleverd

gewoon geweldig

betaalbare prijzen, ruim assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel en alles thuis opgebouwd. zeker een aanrader

Top Service!

Snelle service, met een groot divers aanbod.

Minder

Wij zijn niet de juiste persoon om onze ervaring op te vragen. Bij ons is men vergeten te bestellen! Wel correct te woord gestaan

Supersnelle vriendelijke service

Een email, een telefoontje en afspraak staat.

Vriendelijk bedrijf, fijn personeel, goede service en bezorging.

Super goede service

We zijn vanaf het begin goed geholpen. Alles werd netjes en tijdig geleverd volgens afspraak bij ons thuis. Na het uitpakken van de dozen bleek er op een stoel geen dopjes onder de poten te zitten. Na gebeld en gemaild te hebben, hebben ze zeer snel uit coulance nieuwe dopjes opgestuurd via de post.

Kei goe

Goed en eerlijk

Vertrouwd adres

Alles netjes afgeleverd top.

uitstekend

prima service en zeer vriendelijk personeel

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!