Super zaak

Hele fijne zaak Netjes geholpen door het personeel Keuze genoeg Hebben een lounge hoek gekocht en is volgens afspraak netjes geleverd tot in de tuin Ook voor mooie meubels en bedden ben je hier op het juiste adres

Wat een mooie beoordeling. Bedankt voor de aanbeveling Frank en José. Wij wensen je heel veel plezier van je loungeset!

Goede kwaliteit. Klein levering probleem maar fantastisch opgelost.

Goede kwaliteit. Klein levering probleem maar fantastisch opgelost.

Goed om te horen Doreen. Problemen zijn er om op te lossen! Nog heel veel plezier van je aankoop en bedankt voor je reactie.

Fijne winkel, fijne webshop

Parasol gekocht. Bij thuiskomst bleek er een gaatje in te zitten. Ik kon de parasol om ruilen. Helaas stond op de doos de juiste kleur (grijs) maar zat er een taupe kleur in. Daarna is de parasol bij ons omgeruild. Prima service

Bedankt Toon voor je mooie beoordeling. Gelukkig kun je nu genieten onder je parasol zonder gaatje en in de juiste kleur!

Goed geholpen door vriendelijke verkoper. En goede prijs.

Goed om te horen, want dat vinden wij ook erg belangrijk. Bedankt voor je reactie!

Goede service!

Bestelde tafel bleek toch niet voorradig te zijn. Wij hebben toen in de tussentijd een leentafel ontvangen. Een goede oplossing! Inmiddels is de tafel omgeruild en ziet deze er prima uit.

Bedankt Jan voor je mooie cijfer. Fijn dat we het zo konden oplossen en jullie nu van jullie nieuwe tafel kunnen genieten.

Goed geholpen, blij met het bed

Heel goed

Netjes afgeleverd

Goed geholpen in de winkel en gemaakte afspraken nagekomen

Bedankt peter voor je mooie reactie en nog heel veel plezier van je aankoop!

Goed geholpen in de winkel en snelle levering.

Enige nadeel vonden wij dat we de tafel zelf nog moesten behandelen.

Prachtige stoelen

Geniet van je stoelen Adri!

Nemen de tijd voor je.

Vlotte deskundige en aardige mensen daar. Zou dit adres iedereen aanraden, top

Wat een mooie woorden Jan. Dank je wel!

Zeer tevreden!

Goed advies gekregen voor zowel parasol als tuintafel en stoelen. Zeer klantvriendelijk en snelle levering!

Fijn Ria dat je een prettige ervaring hebt met onze winkel en dat waar wij voor staan ook over komt op de klant!

Doordat ze zelf contact hebben opgenomen is er duidelijkheid gekomen.

Bij aflevering zijn de stoelen niet uit de verpakking gehaald en ik moest zelf maar zien hoe de wieltjes onder de stoel bevestigd moeten worden. Dit was miscommunicatie en daar hebben ze hun verontschuldiging voor aangeboden . Ze hebben me een attentie aangeboden en die heb ik aanvaard. Problemen zijn nu uit de lucht en ze waken er voor dat dit in toekomst niet meer gaat gebeuren.

Netjes op afspraak geleverd

Netjes op tijd geleverd op afspraak

Bedankt voor je mooie beoordeling!

slecht

geen melding van levering , 2 krukjes besteld één krukje op één dag , ander krukje op andere dag en bovendien was deze laaste stuk !

Beste Elke, Zoals we je hebben laten weten versturen wij deze krukjes rechtstreeks vanuit de fabriek naar je toe. Helaas is in het sorteercentrum van de bezorgdienst het ene krukje op de ene dag, en het ander krukje op de andere dag verwerkt. Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Ook hebben we je gevraagd hoe we je tevreden/ tegemoet kunnen komen om de ontevredenheid weg te kunnen nemen, zonder respons. Hopelijk kunnen we hier alsnog wat in betekenen. Met vriendelijke groet, team Wiegers XL

goede service

ga zo door

Fantastische service

Eetkamerstoelen aangeschaft en een verzoek gedaan om te leveren na een bepaalde datum. Dit gebeurde netjes volgens afspraak. Stoelen zijn we heel erg blij mee. Helaas was er 1 frame beschadigd, maar dit werd netjes opgelost door een nieuw frame op te sturen. Kortom, wij zijn erg tevreden over de werkwijze van WiegersXL.

Top ! Goede service, vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak !

Zowel in de winkel als online gekocht. Snelle service en vooraad aanwezig dus geen ellelange levertijden. Vriendelijk en servicegerichte medewerkers die weten waar ze over praten en ook meeedenken en kijken. Zowel bankstel als 12 tuinstoelen gekocht. We moeten nog 8 eetkamerstoelen hebben en die gaan we zeker ook bij jullie kopen. De kwaliteit staat in verhouding met de prijs. Wie weet nog n leuke aanbieding voor eetkamerstorlen !

Goede service, goede aankoop

Wie doet dat nu? Online, midden in de nacht, eetkamerstoelen kopen zonder er van tevoren op te hebben gezeten? Ik dus, omdat ik ze bij een kennis had gezien en met mijn slechte rug kon ik er zeker een uur op blijven zitten. De stoelen kwamen op het afgesproken moment, waarbij van tevoren contact was geweest omdat niet alle tijden schikte vanwege werk. Ook daar kwamen we makkelijk uit. en zelfs ik kon ze in elkaar zetten: goede instructies zodat zelfs ik het niet verkeerd kon doen. Moet alleen nog even weten hoe ik ze 'impregneer', want daar ben ik niet handig in. En toen wilde ik ook een tafel. Blij dat ik dat niet online gedaan had. Winkel rekende me voor dat de stoelen slechts 3 cm uit elkaar aan de tafel geschoven konden worden! Andere pootconstructie dus: er zit een verschil in leuk en efficiënt. Tot slot nog een stoeltje gekocht: mocht er toch eventjes een meenemen naar huis... en weer terugbrengen vanzelfsprekend als het niet goed zou zijn. Geweldige service, kan niet anders zeggen en een grote collectie om te kiezen.

gekocht stoelen

eetkamerstoelen gekocht zitten prima.

Tafelblad was zeer goed verpakt,snelle levering. Niets op aan te merken

Goed om te horen! Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling. Heel veel plezier van je nieuwe tafelblad!

Goede service, snelle levering.

Ik ben eerder in de winkel gaan kijken omdat ik stoelen moeilijk vindt kopen vanaf een plaatje. Daar al netjes geholpen. Omdat ik nog twijfelde mijn keuze thuis gemaakt en vervolgens via internet besteld. Ik had de verkeerde protector bij besteld en zowieso te weinig voor de stoelen die ik besteld had. Ik kreeg hier netjes een telefoontje over of dat dit een bewuste keuze was of dat ik het toevallig fout had gedaan. Dat noem ik service. Stoelen zitten heerlijk en de levering was er hee erg vlug!

Goed uitstekend

Goed advies. Netjes geholpen in de winkel. Netjes bezorgd

Snelle service

Snelle service en vriendelijk personeel.

Bedankt Ter voor je reactie en mooie beoordeling!

Top service, zowel in de zaak als bezorging!

Meteen bij binnenkomst een kopje koffie aangeboden gekregen. Nou, dat vindt ik al een binnenkomer. Toen alle tijd en rust gekregen om uit te zoeken wat wij mooi vonden. Personeel was supervriendelijk. En dan de gratis thuisbezorging (naar Limburg). Echt TOP. Dat hoor je echt niet vaak meer. Netjes op tijd geleverd.

Redelijke service

Na eerst een toezegging dat de stoelen omgeruild zouden worden, na een half jaar pas antwoord gekregen. Hiervoor hebben we eerst diverse telefoontjes en mailtjes moeten sturen. Uiteindelijk wordt er gezegd dat de leverancier niets vergoed en we dus geen nieuwe stoelen krijgen. Na nogmaals een poging gedaan te hebben om tot een redelijke oplossing te komen, zijn we nu zover dat er een toezegging is dat de stoelen worden omgeruild. we moeten nu afwachten op de daadwerkelijke levering.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!