Gewoon weg geweldig

Super winkel met zeer mooie meubels en leuk personeel wij zijn super blij met onze tuinstoelen zeker een aanrader

Mooi product en goede communicatie over levering

Vriendelijke telefonische communicatie ook bij het oplossen van een kleine klacht.

Goede en vlotte bezorging.

Fijn dat er met mijn leveringswensen rekening werd gehouden.

Geel blij

Was opzoek naar nog 3 stoelen van 1 serie maar in drie verschillende kleuren. Hier mail contact over gehad, deze waren op voorraad :) en binnen twee week waren ze binnen. Hele fijne service. Super blij mee!

Gewoon Super

Gewoon super, Hartstikke aardig geholpen. Levering was ook super, Aardige mensen. En Natuurlijk een super mooie tafel. Hartstikke blij mee.

Goede service en kwaliteit spullen

Mooi

Product was snel in huis, ziet er erg mooi en stevig uit.

Top service

Alles netjes gecommuniceerd , levering ook netjes verzorgd. Zeer tevreden !

Prima kwaliteit hout en service

Absoluut een aanrader

Heel mooie cassablanca tuinstoelen

Cassablanca tuinstoel en gekocht met apart instelbare voeten steun, ook de rugleuning in verstelbaar met een gasdrukveer . Na de bestelling snel geleverd ,goede zit , comfortabele stoelen.

perfect

we hebben een prachtige vitrine kast , snel geleverd we genieten iedere dag , staat mooi in de woonkamer

Ook in deze click en collecttijd, prima snelle en vriendelijke service!

Goede kwaliteit, goede service!

Alles is netjes gegaan zoals afgesproken. De kast die wij besteld hebben is van prima kwaliteit en keurig afgeleverd.

Kwaliteit

Eettafel en salontafelset gekocht. Prima winkel, goede prijs voor kwaliteit. Tafels volgens afspraak op tijd geleverd, netjes verpakt. Erg tevreden mee

Super goed

Hele goede ervaring met Wiegers Hele goede service

Erg tevreden met onze Mangohout boekenkast

Helaas zijn alle winkels in deze Corona periode gesloten, deze kast online gezien en na telefonisch contact bleek dat er een container onderweg was. Verwachte levering rond half Februari. Eind Januari belde Wiegers als dat de kast binnen was en dat ze deze wilde bezorgen. Verzorging top, kast top!

Aanrader om hier iets te bestellen, aardige mensen en goede service.

Wij hebben een tuinset gekocht en hebben goede en eerlijke informatie gekregen. De foto’ op de site komen overeen met de producten die geleverd zijn. Wij zijn blij met onze aankoop en de wijze waarop we geholpen zijn en de service die ze verlenen.

Mooie stoelen en goede service

Onze eetkamerstoelen hadden we di-middag on line besteld. Vrij snel daarna al teruggebeld door Wiegers dat de stoelen de donderdag erop al geleverd zouden kunnen worden. De exacte tijd kon men op dat moment nog niet aangeven, maar de bezorgende chauffeur zou ca.half uur voordat hij zou komen even bellen. Vervolgens zijn de stoelen netjes verpakt op de afgesproken tijd keurig afgeleverd. Wij zijn dus zeer tevreden! Mvrgroet, S. van den Wittenboer

Mooi produkt en voor niet te veel

De kast (dressoir) is zijn prijs waard geweest. De kleur en het hout fantastisch. Zware degelijke kwaliteit. Mijn vrouw en ik zijn er blij mee. Goed bezig Wiegers XL Ook de bezorgservice van Griffioen was helemaal oke. Hebben zelfs de zware kast getild over een verhoging bij ons achter het huis. En daarna netjes in de woonkamer geplaatst. Het telefooncontact tussen Wiegers en Griffioen was uitstekend. Ja ik ben zelf een man, maar dat waren zachtaardige mannenstemmen aan de lijn waar ik mee heb gesproken. Rustig en afwachtend tijdens de gesprekken. Zeeeer beleeft en netjes !! Aan te bevelen zaken mee te doen ZEKER !!

Netjes en snel geregeld

De bestelling ging vlot en ook de levering was erg snel en keurig op tijd. Al met al een goede beslissing en zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen. Geniet van mijn mooie kast.

ik ben blij dat ik op mijn werk niet zo zwaar hoef te tillen

als ik zie wat voor zwaar tilwerk het bij jullie is ben ik blij dat ik tussen de varkens werk.

mooie meubels

goede service

Mooie meubels fijn personeel

Zeer tevreden goede kwaliteit en goede service

Fijn contact via whatsapp

Via whatsapp beeldbellen contact gehad over een tafel en een blad uitgezocht. Week later al geleverd!

Goede snelle leverring

Aangeschaft 6 eetkamerstoelen, 2 stuks waren ca. 2 cm lager, opgelost met 3d geprinte klossen.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!