Levering liet wat lang op zich wachten.

Product is oké, volgens bestelling. Moest wel navraag doen over de bestelling waarna het product binnen een aantal dagen geleverd werd. Dat geeft het idee dat er geen actie was ondernomen wanneer wij niet gereageerd hadden. Hoe goed worden de bestellingen bijgehouden?

Zeer lange levertijd.

Wij zitten al sinds 19 maart 2021 te wachten op levering van ketler tuinset. Levering wordt telkens uitgesteld nu weer week 32. Uitgestelde levering van tuinset zou komen doordat materiaalleveringen nog onderweg zijn vanuit china.

Tevreden

Tafel en 4 stoelen van Kettler hebben na 2 jaar beginnende roestvorming en loslatende coating. Na enige discussie wordt mijn klacht serieus in behandeling genomen en opgelost. Hiervoor dank.

Prima service en kwaliteit.

Als gevolg van wereldwijde corona maatregelen moest ik een paar weken wachten op de levering. Ik werd hierover persoonlijk gebeld en de zorgvuldige bezorging maakten veel goed. Prima bedrijf.

Dank je wel Erica! Fijn dat je een ondanks alles een fijne ervaring hebt gehad met ons.

Prima adres om iets te bestellen!

Helaas duurde het lang voordat ik mijn bestelling kreeg ivm levering uit China, maar werd goed op de hoogte gehouden. Ben zeer tevreden over mijn aankoop van 4 tuinstoelen.

Zeer goede ervaring en een nette levering

Mooie fijne stoelen, goede en snelle levering. Top!

Mooie fijne stoelen voor bij de eettafel.

everything ok good quality.

Nice contact without problems. I payed by KLARA an have self organized the transport to Germany.

Prima .

Terasstoelen besteld . En aflever afspraak liep prima.

Wij hebben een teakhouten tuinset online gekocht. De kwaliteit is prachtig en daardoor zijn we zeer tevreden. De mannen van het transport waren heel vriendelijk.

Totaal geen terugkoppeling

Tuinset besteld met retour email , dat ze zsm terug zouden antwoorden vwb de levertijd . Hoorde niets en zelf gebeld . Tuintafel was niet voorradig , zou eind april binnenkomen . 1 mei weer gebeld , en word nu half meei , wederom geen terugkoppeing . Wilde omboeken naar andere tafel die voorradig stond online , en word voor leugenaar uitgemaakt , Heb de printscreen gestuurd . Hoorn werd erop gegooid . Weer teruggebeld , en er werd me verzocht de bestelling te annuleren . Nooit meer !

Beste M.K., Wij betreuren ten zeerste dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Helaas hebben wij op dit moment inderdaad te maken met vertragingen die veroorzaakt worden door de wereldwijde coronapandemie. Veel producten, met name uit Azië, komen niet of vertraagd aan. Daardoor kan het even duren voordat wij klanten een terugkoppeling kunnen geven met betrekking tot de levertijd. Wat betreft de hoorn erop gooien, dit klopt, onze collega heeft ervoor gekozen om niet naar een tirade te luisteren en hier staan wij achter. U heeft op dezelfde dag het bedrag teruggestort gekregen, dus we hopen dat u hiermee voldoende tegemoet bent gekomen. Met vriendelijke groeten, Het team van Wiegers XL

Prima betrouwbaar bedrijf

Goede artikelen, ruime keus, enthousiaste verkopers, snelle afhandeling bij afhalen in magazijn. Online contact kan beter.

Goede communicatie en mooie producten

Mooi bankje, goed contact met jullie ondanks een wat langere levertijd

Enig minpunt heb ik reeds doorgeven. Er ontbteekt een moer in een van de gaten. Heb er maar een dikke plug ingezet en er een houtschroef ingedraaid. Is wel niet helemaal fraai, maar zit wel vast Blijkbaar is dit door de controle geslipt, rondom t schroefgat was een witte krijtstreep zichtbaar. Ik heb er een foto van gemaakt. Mocht dit toch nog problemen geven, dan laat ik t weten.

Goedenmorgen service mooie stoelen

Super goed service en fijne bezorger. Wij hadden tijdens corona 2 kasten besteld doormiddel van videobellen. Dit verliep prima, buiten dat de internet verbinding niet overal goed ging in het pand. Ook zij moesten roeien met de riemen die zij hadden dus geen probleem! De dag nadat we besteld hadden werden we gebeld dat de levering helaas uitgesteld is van 7 naar 12 weken. Oké balen, maar hé niks aan te doen. Uiteindelijk kwamen de kasten als nog na 8 weken en werd deze gebracht door een super aardige bezorger, welke wij uiteraard voorzien hebben van een fooitje! Al met al een prima ervaring gehad met WiegersXL

Gewoon weg geweldig

Super winkel met zeer mooie meubels en leuk personeel wij zijn super blij met onze tuinstoelen zeker een aanrader

Mooi product en goede communicatie over levering

Vriendelijke telefonische communicatie ook bij het oplossen van een kleine klacht.

Goede en vlotte bezorging.

Fijn dat er met mijn leveringswensen rekening werd gehouden.

Geel blij

Was opzoek naar nog 3 stoelen van 1 serie maar in drie verschillende kleuren. Hier mail contact over gehad, deze waren op voorraad :) en binnen twee week waren ze binnen. Hele fijne service. Super blij mee!

Gewoon Super

Gewoon super, Hartstikke aardig geholpen. Levering was ook super, Aardige mensen. En Natuurlijk een super mooie tafel. Hartstikke blij mee.

Goede service en kwaliteit spullen

Mooi

Product was snel in huis, ziet er erg mooi en stevig uit.

Top service

Alles netjes gecommuniceerd , levering ook netjes verzorgd. Zeer tevreden !

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!