Ook in deze click en collecttijd, prima snelle en vriendelijke service!

Goede kwaliteit, goede service!

Alles is netjes gegaan zoals afgesproken. De kast die wij besteld hebben is van prima kwaliteit en keurig afgeleverd.

Kwaliteit

Eettafel en salontafelset gekocht. Prima winkel, goede prijs voor kwaliteit. Tafels volgens afspraak op tijd geleverd, netjes verpakt. Erg tevreden mee

Super goed

Hele goede ervaring met Wiegers Hele goede service

Erg tevreden met onze Mangohout boekenkast

Helaas zijn alle winkels in deze Corona periode gesloten, deze kast online gezien en na telefonisch contact bleek dat er een container onderweg was. Verwachte levering rond half Februari. Eind Januari belde Wiegers als dat de kast binnen was en dat ze deze wilde bezorgen. Verzorging top, kast top!

Aanrader om hier iets te bestellen, aardige mensen en goede service.

Wij hebben een tuinset gekocht en hebben goede en eerlijke informatie gekregen. De foto’ op de site komen overeen met de producten die geleverd zijn. Wij zijn blij met onze aankoop en de wijze waarop we geholpen zijn en de service die ze verlenen.

Mooie stoelen en goede service

Onze eetkamerstoelen hadden we di-middag on line besteld. Vrij snel daarna al teruggebeld door Wiegers dat de stoelen de donderdag erop al geleverd zouden kunnen worden. De exacte tijd kon men op dat moment nog niet aangeven, maar de bezorgende chauffeur zou ca.half uur voordat hij zou komen even bellen. Vervolgens zijn de stoelen netjes verpakt op de afgesproken tijd keurig afgeleverd. Wij zijn dus zeer tevreden! Mvrgroet, S. van den Wittenboer

Mooi produkt en voor niet te veel

De kast (dressoir) is zijn prijs waard geweest. De kleur en het hout fantastisch. Zware degelijke kwaliteit. Mijn vrouw en ik zijn er blij mee. Goed bezig Wiegers XL Ook de bezorgservice van Griffioen was helemaal oke. Hebben zelfs de zware kast getild over een verhoging bij ons achter het huis. En daarna netjes in de woonkamer geplaatst. Het telefooncontact tussen Wiegers en Griffioen was uitstekend. Ja ik ben zelf een man, maar dat waren zachtaardige mannenstemmen aan de lijn waar ik mee heb gesproken. Rustig en afwachtend tijdens de gesprekken. Zeeeer beleeft en netjes !! Aan te bevelen zaken mee te doen ZEKER !!

Netjes en snel geregeld

De bestelling ging vlot en ook de levering was erg snel en keurig op tijd. Al met al een goede beslissing en zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen. Geniet van mijn mooie kast.

ik ben blij dat ik op mijn werk niet zo zwaar hoef te tillen

als ik zie wat voor zwaar tilwerk het bij jullie is ben ik blij dat ik tussen de varkens werk.

mooie meubels

goede service

Mooie meubels fijn personeel

Zeer tevreden goede kwaliteit en goede service

Fijn contact via whatsapp

Via whatsapp beeldbellen contact gehad over een tafel en een blad uitgezocht. Week later al geleverd!

Goede snelle leverring

Aangeschaft 6 eetkamerstoelen, 2 stuks waren ca. 2 cm lager, opgelost met 3d geprinte klossen.

Hartstikke goed

Goede uitleg, goede service Heel vriendelijk personeel

geweldige zaak

we hadden een tafel besteld dieniet meer leverbaar was binnen een dag een ander kunnen bestellen en de volgende dag al geleverd ,het te veel betaalde direct terug op onze rekening wie heb het super

Goede professionele hulp. Meedenkend, meewerkend en top service

XL Wiegers ist sehr zu empfehlen, dem Kundenservice kann ich nur Danke sagen , der Tisch ist super .

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede tafel

Levertijd is snel! Gewoon goed !

Snel, vriendelijk mooie spullen

Goed en fijn geholpen

Snelle levering, fijn geholpen

Uitmuntende klantendienst

Wij hadden vooraf wat vraagjes en werden zowel via telefoon als mail uiterst vriendelijk en heel goed geholpen!

Tevreden!

Goede en vriendelijke service.

4 stoelen gekocht

1 stoel was helaas iets los, gebeld naar Wiegers, dit werd perfect opgelost zonder dat ik als klant iets hoefde te vragen, zeer nette chauffeur die het geruild heeft, Groetjes Klaassens Leunen.

Super service en correcte afhandeling

Geruime tijd geleden een eetkamertafel gekocht. Niet geleverd zoals besteld. Deze tafel is weer opgehaald en nagezien en bewerkt. Zijn er heel tevreden over , zeker hoe het is opgelost. Hier willen we terugkomen.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!