Fijne persoonlijke service

Ik had een vraag over een product en de dame die me te woord stond liep even naar het product toe om mijn vraag te beantwoorden. Nu hebben we een pracht van een buitentafel staan, die zowel dient als koffietafel én eettafel.

Goede info en jullie doen wat je belooft.

Kwaliteit product prima maar

Vriendelijk ,goed,en doen ook nog wat ze zeggen alleen iets meer controle voor aflevering bedankt

Product controle voor aflevering bespaard kosten

prima product en keurig op tijd geleverd

Prima product en keurig op tijd geleverd

Gewoon goed.

Ben zeer goed geholpen na klacht,

Fijn geholpen. Snelle levering

Super service

Alles netjes volgens afspraak geleverd! Net personeel, meedenkend en daarvoor ook de tijd genomen. Superbedankt!!

Alles prima

Alles is netjes verzorgd afgeleverd

Prima service.

Goed advies en soepele afspraken!

Prima geholpen en goederen perfect geleverd.

Prima geholpen en goederen perfect geleverd

Goed geholpen en alles is volgens afspraak gegaan .

Fijn geholpen aan maatwerk !

We zijn er blij met onze nieuwe eetkamertafel. Een mooie Indonesische teakhouten kloostertafel tegen een schappelijke prijs.

Erg lang wachten

Telkens werd ons beloofd volgende week komt de tafel, Telkens was dit niet zo, uiteindelijk 3 maanden gewacht i.p.v. 6 weken. De tafel die geleverd is precies zoals beloofd, en we zijn er erg blij mee.

Les goed verlopen

Zoals altijd goed

Zoals altijd goed !!!

Vriendelijk behulpzaam en vlotte levering

Wij hebben er een eethoek gekocht. Tafel uit voorraad leverbaar en de stoelen waren er binnen twee weken. Communicatie is prima, mensen daar zijn super vriendelijk. Prijskwaliteit verhouding is helemaal oké.

Vriendelijk personeel, en vol tevredenheid!

Prima, zoals het hoort

Normaal vul ik dergelijke beoordelingen niet in maar omdat ze zelf een voorstel hebben gedaan ten tijde van ons bezoek m.b.t. een goedkoper alternatief en, ons kennen als klant, bij deze.

Goed advies en prima service

Een probleem was binnen een week opgelost

Goede service, lage prijzen

Uitstekend geholpen in de fysieke winkel.

Prima geholpen met alles

Prima geholpen met alles

Gastvrij, vriendelijk, bekwaam, goede prijzen

Zie boven

Goede service en kwaliteit meubels

Betaalbare kwaliteit meubels, en goede service.

gemak van internet

We waren op zoek naar een nieuwe vitrinekast. Het zoeken en bestellen via internet ging heel makkelijk. Ook de optie voor gespreid betalen is een pre. De kast werd op de afgesproken dag en tijdstip netjes bezorgd. De bezorger was via track and trace makkelijk te volgen.

Wat fijn om te lezen Wim! Heel erg veel plezier met de vitrinekast. Groet ^ Team Wiegers XL

Bedrijfsgegevens

Industrielaan 4

5721BC Asten

06-54677027

[email protected]

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.