Topzaak

Al jaren tevreden klant bij Wiegers. Prijs/kwaliteit is prima. Goede service en garanties. Vriendelijk en deskundig personeel. Ruime keuze in tuin en woonkamer meubels.

Meedenkend klantvriendelijk concept

Meedenkend klantvriendelijk concept met mensen die snappen hoe een verkopende organisatie werkt. Snelle levering ondanks eerder gemelde langere levertijd. Na transportschade het probleem snel en accuraat opgelost. Juist als webleverancier snel bereikbaar en deskundig advies. Aan te bevelen bij kopend Nederland op het gebied van wonen in de ruimste zin.

goed advies en advisering

goed advies en voorlichting

heel positief

wat wordt beloofd wordt nagekomen.

Zeer goede ervaring

Zeer goed geholpen Alles volgens afspraak

fijne service, goede producten

erg tevreden met mijn gekochte porducten.

verzorgd

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen

goed is goed

wat val er te schrijven, goed is goed wat moeten we dan meer

Geweldige service.

Prijs kwaliteit verhouding top.

Prima geholpen en goede service

Goede hulp in de winkel, levering volgens afspraak

Ruime keuze en goede uitleg in de winkel, ook de levering verliep volgens afspraak. Prima!

Mooie winkel. Nette prijzen.

De levering was keurig optijd en een vriendelijk man.

Ik krijg aan de lopende band mails die niet voor mij zijn bestemd.

Graag het mailadres uit jullie bestand verwijderen

Mooie spullen ,fijne zaak

Stoelen gekocht en heel blij mee en goede service

Stoelen gekocht en zeer te vreden mee ook goede service

Prettige koopervaring in een winkel waar je ziet wat je koopt.

Alle meubels staan uitgestalt in een huiselijke omgeving. Hiermee schept men het grote visuele voordeel dat je bijvoorbeeld ook een stoel uit set A bij bankstel B kunt uitproberen voor de look en gebruiks-comfort. Betalen moet je overal, service was top.

Alles naar wens gegaan

Heel tevreden

dik tevreden

levering stipt, over product dik tevreden

Communicatie levering

Eind Maart spullen besteld..zou uiterlijk 1 maandje duren. maar na 3 maanden(en daarna tot 4x toe zelfs) zelf contact te moeten hebben opnemen met jullie. waar de spullen blijven.iedere x duurde t een maand laterll. Dat het later komt oke.maar als bedrijf vinden wy dat jullie hadden moeten bellen over de levering,als klant zou je er niet zelf achteraan hoeven te gaan. En wy zullen niet de enigste zijn die dit zo ervaren hebben Met vriendelijke groet. Ilze van randen

Prachtige tafel

Prettige zaak om afspraken mee te maken en een mooi product.

klantvriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel en goede service

Correct!

Wij zijn superblij met onze nieuwe stoelen van MXSofa. Vriendelijke medewerkers en correcte aflevering.

Industrielaan 4

5721BC Asten

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!