Heerlijk zitcomfort.

In een woord fantastisch.heel blij mee.

Tolles Geschäft mit tollen Möbeln zu super Preisen

Wir waren sehr überrascht über die tolle Auswahl an Gartenmöbeln und deren Qualität. Gekauft haben wir eine Tischplatte ausMange, die es nirgends günstiger gab.

vriendelijk geholpen en de bestelling kwam best snel

Aankoop via internet een heel goede ervaring

Via internet gevonden en gekocht. We hadden het meubel ook ergens gezien maar Wiegers had de beste prijs en bezorging gratis. Het hele proces verliep snel en soepel en ook een leverafapraak was snel gemaakt.

Fijne winkel , fijne mensen en koffie was uitstekend .

Kochten een ligbed , gelijk de beste keuze gevonden , en na wat voeding voor de ogen , gingen we met nog het een en ander naar huis . Levering volgt nog , hebben alle vertrouwen . Gr Riny

Fijne persoonlijke service

Ik had een vraag over een product en de dame die me te woord stond liep even naar het product toe om mijn vraag te beantwoorden. Nu hebben we een pracht van een buitentafel staan, die zowel dient als koffietafel én eettafel.

Goede info en jullie doen wat je belooft.

Kwaliteit product prima maar

Vriendelijk ,goed,en doen ook nog wat ze zeggen alleen iets meer controle voor aflevering bedankt

Product controle voor aflevering bespaard kosten

prima product en keurig op tijd geleverd

Prima product en keurig op tijd geleverd

Gewoon goed.

Ben zeer goed geholpen na klacht,

Fijn geholpen. Snelle levering

Super service

Alles netjes volgens afspraak geleverd! Net personeel, meedenkend en daarvoor ook de tijd genomen. Superbedankt!!

Alles prima

Alles is netjes verzorgd afgeleverd

Prima service.

Goed advies en soepele afspraken!

Prima geholpen en goederen perfect geleverd.

Prima geholpen en goederen perfect geleverd

Goed geholpen en alles is volgens afspraak gegaan .

Fijn geholpen aan maatwerk !

We zijn er blij met onze nieuwe eetkamertafel. Een mooie Indonesische teakhouten kloostertafel tegen een schappelijke prijs.

Erg lang wachten

Telkens werd ons beloofd volgende week komt de tafel, Telkens was dit niet zo, uiteindelijk 3 maanden gewacht i.p.v. 6 weken. De tafel die geleverd is precies zoals beloofd, en we zijn er erg blij mee.

Les goed verlopen

Zoals altijd goed

Zoals altijd goed !!!

Vriendelijk behulpzaam en vlotte levering

Wij hebben er een eethoek gekocht. Tafel uit voorraad leverbaar en de stoelen waren er binnen twee weken. Communicatie is prima, mensen daar zijn super vriendelijk. Prijskwaliteit verhouding is helemaal oké.

Vriendelijk personeel, en vol tevredenheid!

Prima, zoals het hoort

Normaal vul ik dergelijke beoordelingen niet in maar omdat ze zelf een voorstel hebben gedaan ten tijde van ons bezoek m.b.t. een goedkoper alternatief en, ons kennen als klant, bij deze.

Goed advies en prima service

Een probleem was binnen een week opgelost

Industrielaan 4

5721BC Asten

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!