Filters

9

Prima.

Goede bezorging, fijne stoelen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima product, erg trage levering.

Duidelijke website, ruime keuze maar helaas erg lange levertijd (ruim vier maanden), helaas moest ik er zelf achteraan bellen om na een maand te horen dat het nog wel twee maanden kon duren. Dat bleek in totaal 4 maanden. Toen de bestelling binnen was werd mij toegezegd dat er binnen één week geleverd zou worden. Dat werden er ruim 2. Voor verbetering vatbaar: een pro actievere houding bij het juist informeren van de klant en niet iets toezeggen wat niet waar gemaakt kan worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robert, We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor de late levering. Dit is niet de normale gang van zaken bij ons. Door leverproblemen van zo goed als alle leveranciers hebben wij helaas bijna een dagtaak gehad aan het bellen/teleurstellen van klanten en kan het helaas zijn geweest dat uw bon er tussendoor is geschoten. Bij het versturen van de producten is er helaas een miscommunicatie richting onze externe transporteur geweest waardoor het niet op donderdag, maar op dinsdag afgehaald werd. We hopen dat alles volgend jaar weer een beetje normaal wordt en we ons normale niveau van service voor iedereen kunnen halen.

9

Goede service

Mooie tv kast en sidetable gekocht. Leveringsprobleem goed opgelost, waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
5

Weinig inlevingsvermogen naar de klant. Niet professioneel!!

Na het kopen van een tuinset wordt ik gebeld in de week dat deze zou worden afgeleverd. Ik krijg te horen dat de bestelling 5 weken later in augustus wordt geleverd. Dus richting het einde van de zomer. Voor mij een tegenvaller natuurlijk. Wat mij steekt is dat dit bij de verkoop niet wordt verteld. Bij die verkoop gaat men allerlei orderboeken doorkijken wat er onderweg is of besteld maar door komt men niet uit. Een dag na de verkoop word ik gebeld in welke week de set wordt afgeleverd. Week 26 zou dat dus zijn. Nou het is week 31 geworden. Bij aflevering vraag ik of de set in elkaar kan worden gezet. Antwoord is nee dat mogen wij niet! Kost teveel tijd! Ook geen excuses voor de gang van zaken!! Kortom afknapper!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rien, Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft met onze winkel. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten goed geïnformeerd worden. Echter hebben wij met heel veel leveranciers problemen gehad met leveringen, waardoor veel bestellingen vertraagd waren. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het ook erg vervelend om te horen dat uw tuinset niet in elkaar gezet is wanneer u hierom vroeg bij de bezorging. Normaal gesproken is dit geen problemen. Onze excuses! Wij willen u graag tegemoetkoming. U mag hiervoor een mail sturen naar info@wiegersxl.nl en dan zorgen we dat u een passende tegemoetkoming krijgt.

9

Uitstekende ervaring

Bij aanschaf van zweefparasol met bijpassende voet prima geholpen in de winkel en vervolgens in het magazijn bij het afhalen van de goederen. Helaas kort na aanschaf probleem met de parasol, na een telefoontje en aansluitend mailtje, prima, snel en naar volle tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor je reactie en goed te horen dat alles naar wens is verlopen!

6

Van de 4 stoelen heeft 1 een weeffout

Helaas heeft 1 van de stoelen een weeffout. Het omruilproces is nogal moeilijk voor Wiegers. Eerst zelf lang moeten wachten op een reactie op het serviceformulier. Daarna via de mail het bericht dat ze de stoel omruilen als ze een rit mijn kant op hadden, op mijn reactie dat ik een indicatie zou willen wat betreft de omruildatum kreeg ik het antwoord dat ik moest snappen dat ze niet mijn kant op zouden komen als er geen rit deze kant op gepland stond. Toen werd ik gebeld dat ze 1 datum hadden. Ik had die datum al een afspraak staan en vroeg hoe laat ze dan wilden komen om de stoel om te ruilen. Dat kon de vrouw (niet zo vriendelijk) niet zeggen en dan moest ik maar weer wachten op een nieuwe planning. Zo klantvriendelijk als ik wiegers vond bij de aankoop van de stoelen zo matig in klantvriendelijkheid vind ik ze bij het oplossen van een probleem.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Christel, Vervelend om te horen dat u niet prettig geholpen bent bij de afhandeling van uw klacht. Wij vinden het afhandelen van klachten namelijk net zo, misschien nog wel belangrijker, belangrijk als de verkoop van onze producten. Wij willen graag de juiste service bieden. Echter zijn wij wel afhankelijk van onze 2 transport bussen. Waardoor het soms even puzzelen is wanneer we waar komen. Los daarvan vinden wij het wel belangrijk dat u vriendelijk te woord wordt gestaan en uw klacht zsm opgelost wordt. Onze excuses dat u niet prettig geholpen bent en wij nemen uw feedback zeker mee zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

10

Prima service

Geen enkel probleem bij afhandeling van de klacht. Afgesproken levertermijn nagekomen en duidelijk qua tijdstip levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle bezorging en de doppen zijn geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Keurig

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, die voorkomende problemen voor je oplossen. Mooie meubels, ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden met het product en de levering

Top bedrijf met snelle en vriendelijke levering. En ook zéér tevreden met het geleverde product.

  • Aanbevelen? Ja
8

Komen de afspraken na en zeer tevreden met het geleverde product.

Komen de afspraken na en zeer tevreden met het geleverde product.

  • Aanbevelen? Ja
7

Levering liet wat lang op zich wachten.

Product is oké, volgens bestelling. Moest wel navraag doen over de bestelling waarna het product binnen een aantal dagen geleverd werd. Dat geeft het idee dat er geen actie was ondernomen wanneer wij niet gereageerd hadden. Hoe goed worden de bestellingen bijgehouden?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annie, Bedankt voor je feedback. Onze bestellingen worden zeker goed bijgehouden en ook allemaal afgehandeld wanneer deze binnen zijn. Wanneer bestellingen bij ons bezorgd worden, worden alle klanten gebeld om een bezorgmoment / afhaalmoment in te plannen. Het kan zijn dat uw telefoontje net eerder is geweest, dan ons telefoontje om iets met u af te spreken. Wij zijn iniedergeval blij dat u tevreden bent met uw bestelling en zullen na aanleiding van uw feedback ook nog preciezer te werk gaan met de afhandeling van al onze bestellingen.

6

Zeer lange levertijd.

Wij zitten al sinds 19 maart 2021 te wachten op levering van ketler tuinset. Levering wordt telkens uitgesteld nu weer week 32. Uitgestelde levering van tuinset zou komen doordat materiaalleveringen nog onderweg zijn vanuit china.

  • Aanbevelen? Nee
6

Tevreden

Tafel en 4 stoelen van Kettler hebben na 2 jaar beginnende roestvorming en loslatende coating. Na enige discussie wordt mijn klacht serieus in behandeling genomen en opgelost. Hiervoor dank.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service en kwaliteit.

Als gevolg van wereldwijde corona maatregelen moest ik een paar weken wachten op de levering. Ik werd hierover persoonlijk gebeld en de zorgvuldige bezorging maakten veel goed. Prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Erica! Fijn dat je een ondanks alles een fijne ervaring hebt gehad met ons.

10

Prima adres om iets te bestellen!

Helaas duurde het lang voordat ik mijn bestelling kreeg ivm levering uit China, maar werd goed op de hoogte gehouden. Ben zeer tevreden over mijn aankoop van 4 tuinstoelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer goede ervaring en een nette levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie fijne stoelen, goede en snelle levering. Top!

Mooie fijne stoelen voor bij de eettafel.

  • Aanbevelen? Ja
8

everything ok good quality.

Nice contact without problems. I payed by KLARA an have self organized the transport to Germany.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima .

Terasstoelen besteld . En aflever afspraak liep prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wij hebben een teakhouten tuinset online gekocht. De kwaliteit is prachtig en daardoor zijn we zeer tevreden. De mannen van het transport waren heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Totaal geen terugkoppeling

Tuinset besteld met retour email , dat ze zsm terug zouden antwoorden vwb de levertijd . Hoorde niets en zelf gebeld . Tuintafel was niet voorradig , zou eind april binnenkomen . 1 mei weer gebeld , en word nu half meei , wederom geen terugkoppeing . Wilde omboeken naar andere tafel die voorradig stond online , en word voor leugenaar uitgemaakt , Heb de printscreen gestuurd . Hoorn werd erop gegooid . Weer teruggebeld , en er werd me verzocht de bestelling te annuleren . Nooit meer !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste M.K., Wij betreuren ten zeerste dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Helaas hebben wij op dit moment inderdaad te maken met vertragingen die veroorzaakt worden door de wereldwijde coronapandemie. Veel producten, met name uit Azië, komen niet of vertraagd aan. Daardoor kan het even duren voordat wij klanten een terugkoppeling kunnen geven met betrekking tot de levertijd. Wat betreft de hoorn erop gooien, dit klopt, onze collega heeft ervoor gekozen om niet naar een tirade te luisteren en hier staan wij achter. U heeft op dezelfde dag het bedrag teruggestort gekregen, dus we hopen dat u hiermee voldoende tegemoet bent gekomen. Met vriendelijke groeten, Het team van Wiegers XL

8

Prima betrouwbaar bedrijf

Goede artikelen, ruime keus, enthousiaste verkopers, snelle afhandeling bij afhalen in magazijn. Online contact kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede communicatie en mooie producten

  • Aanbevelen? Ja

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd