Wat lang moeten wachten op levering. Maar prijs- kwaliteit is TOP. en correct afgeleverd.

Prachtige kast, volgens afspraak geleverd/ geplaatst door zeer vriendelijke chauffeurs

Via internet een kast besteld wij Wiegels. Heb je vragen, worden die heel vriendelijk beantwoord door de juiste persoon. De levering vond plaats via afspraak en je wordt een uur van te voren nog gebeld. De kast is geplaatst en gemonteerd door zeer vriendelijke medewerkers! Heel blij met onze nieuwe aanwinst!

Dank je wel Jolanda voor deze mooie recensie! Goed dat waar wij voor staan, ook overkomt op u als klant. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe kast.

Snelle levering, artikelen keurig beschermd verpakt en goede communicatie.

De levering is in overleg vlot verlopen, de communicatie met het bedrijf t.a.v. leveringsproblematiek was goed in orde. Elk artikel was keurig en goed beschermd verpakt; niet één van de acht product-onderdelen was beschadigd.

product prima, levering???

5 eetkamerstoelen besteld die op voorraad waren. na 4 dagen via de opdrachtbevestiging gevraagd naar de leverdatum;geen antwoord. 2 dagen later gebeld en ja na enig zoeken werd er vastgesteld dat de stoelen op voorraad waren. heb ik de stoelen de volgende dag in asten opgehaald eind goed al goed

Helemaal top!

Helemaal top. Snel geleverd en nog even een belletje voor juiste huisnummer

Meerdere meubels hier gekocht. Mooie, degelijke meubels voor een goede prijs! En goede service in de winkel en tijdens het bezorgen.

Kijk! Daar doen we het voor Audrey. Heel veel plezier van je nieuwe meubels namens het team van Wiegers XL.

Heel goed

Wij zijn erg blij met onze eethoekstoelen. Snel geleverd, heel goed verpakt, vriendelijke bezorger/chauffeur.

Keurig bezorgd

Werd wel geïnformeerd dat de bestelling .(eetkamerstoelen) Later geleverd zou worden . Ruim na de toegezegde leverings datum telefonisch contact gezocht. Twee dagen later werden ze keurig afgeleverd.

Snelle levering en super service

Bedankt voor je mooie beoordeling Jose!

Zo mooi die tafel en exact de foto!

Wij hebben de keus gemaakt op basis van de foto op internet.. Het blijft altijd spannend, maar het kwam helemaal goed. Geweldige tafel, mooi afgewerkt, precies als verwacht. Top aankoop, heel fijn!

Goedemorgen Alice, Wat fijn om te horen! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe tafel. Groetjes, Team Wiegers XL

Probleemloos

4 eetkamerstoelen gekocht. Goede kwaliteit en prijs. Zeer goed verpakt en op tijd afgeleverd

Goed om te horen Dennis! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe eetkamerstoelen.

Super mooi

De hondenbakken zijn super mooi, ik heb ze al eens eerder besteld, voor ons 2e hondje dus weer. De verzendkosten daarin tegen bijna €20,00 vond ik erg duur! Zeker omdat DPD nou niet de beste vervoerder is. Langer wachten dan nodig, veel te laat een bevestiging hoelaat ze voor de deur zijn en niet kunnen wijzigen. Dat vond ik echt een minpunt.

Beste Laila, Goed te horen dat je zo tevreden bent over onze hondenbakken. Van Asten naar Amersfoort zijn de verzendkosten inderdaad €19.95. Dit valt namelijk buiten ons bezorg gebied. Meer informatie hierover kun je hier terug vinden: https://www.wiegersxl.nl/klantenservice/levering/ Vervelend dat via DPD de verzending niet fijn verlopen is. Mocht je in de toekomst nog iets bij ons willen bestellen is het ook mogelijk om de bestelling te verzenden met post nl. Dit mag je dan als opmerking noteren bij jouw order. Heel veel plezier nog van je hondenbakken. Groetjes, Team Wiegers XL.

Prima en mooi dressoir ontvangen.

Ben blij met het mooie dressoir - prijs en kwaliteit verhouding is goed. De levertijd is lang - 14 weken. Dat is minder prettig. Heb heel lang tegen verhuisdozen aan moeten kijken. De grote kast pastte niet in de lift en werd alleen door de chauffeur afgeleverd. Dit was niet gecommuniceerd. Dat gaf grote problemen want naar 3 hoog via alle trappen is haast niet te doen. Ondanks de betrekkelijk hoge leeftijd van de bewoners van de seniorenflat hebben ze er met elkaar een oplossing voor gevonden.

Beste Cobi, Bedankt voor de review! Levertijden communiceren wij altijd door aan de klant. Helaas zit er op deze dressoir landelijk een lange levertijd. Jammer dat van te voren niet is aangegeven dat je op een etage woont. Wij bezorgen namelijk kosteloos, in huis, tot aan de begane grond. Zodra wij van te voren weten dat het een etage woning betreft, kunnen wij hier van te voren samen een afspraak over maken. Dit is bij ons op de site ook duidelijk aangegeven: https://www.wiegersxl.nl/klantenservice/levering Fijn dat jullie er toch aan uitgekomen zijn, en we wensen je veel plezier met de dressoir! Met vriendelijke groet, Team Wiegers XL Asten

Top service

Keurig geholpen nadat een wieltje losliet. Super service

Bedankt Claudia voor je reactie. Wij vinden het erg belangrijk dat ook onze service goed verloopt. Fijn dat het is opgelost. Nog heel veel plezier van je aankoop!

Snelle correcte afhandeling!!!!

Meubel was besteld en snel geleverd. Was goed verpakt en tevens een goede service

Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe meubel.

Prima.

Keurig op afgesproken tijd geleverd.

Bedankt ad voor je mooie beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier van je aankoop!

Prima levering van stoelen

Via de website mooie stoelen besteld. Kon aangeven wanneer het ons uitkwam dat ze geleverd werden. Is prima verlopen.

Bedankt voor je reactie. Fijn te horen dat alles prima verlopen is. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe stoelen.

Super top service

Ben tot zover super tevreden met mijn nieuwe libra stokparasol. Super top service als je vragen hebt kun je via whatsapp vragen. En ze laten je weten wanneer ze het komen bezorgen. Dus klantenservice/ bezorging super top.

Dank je wel voor het compliment Grace. We wensen je nog heel veel plezier van je libra stokparasol.

Punctuele levering en goede service

De levering was aangekondigd en punctueel gedaan. De nalevering van stoelpoot dopjes ging super snel.

Bedankt voor je reactie en aanbeveling Sylvana. Veel plezier van je aankoop!

Super fijn geholpen en bezorgd

Heel fijn en vriendelijk geholpen in de zaak zelf. En fijne en hulpvaardige mensen die mijn tuinset bezorgd hebben.

Dat vinden we ook erg belangrijk! Bedankt voor je reactie marij en mooie beoordeling. Hopelijk krijg we nog een lange nazomer en kun je nog even genieten op je nieuwe tuinset.

Goede kwaliteit

Vriendelijk personeel. Fijn dat we onze bestelling nog konden omzetten naar iets anders.

Fijn Wim! Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling.

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel met uitmuntende service

Deze mensen belden me persoonlijk op om te verwittigen dat mijn bestelling was aangekomen. Zeer aangenaam en ook in de winkel zelf werden we goed ontvangen Ondanks de voor ons verre afstand (150km), zeker een absolute aanrader. Prijzen vallen ook bijzonder goed mee. TOPPER!!!

wauw Elsje wat een mooie woorden en beoordeling. Fijn dat wij je hebben kunnen helpen met en we wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Niets te klagen

Snelle levering en montage

Top Hans. Bedankt voor je reactie en prachtige cijfer!

Goede service en klantvriendelijkheid

Wij zijn prima geholpen

Goed om te horen, want dat vinden wij ook erg belangrijk!

Indrukwekkende teak kloostertafel

Prachtige grote tuintafel thuis gebracht en gemonteerd. Uitstekende service. Hier gaan we jaren van genieten.

Wat fijn jaap! het beloven nog mooie dagen te worden, dus hopelijk kun je deze zomer/nazomer nog vol op genieten.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!