Probleem met de zitting van mijn relax stoel zijn prima opgelost

Mooi bedrijf, heerlijke prijzen en een super service...

Hebben hier in het verleden al vaker aankopen gedaan. Deze keer viel ons oog op een mangohouten boekenkast, die we meteen en zelfs met korting mee konden nemen, echter paste hij niet in onze auto, wel is hij voorzien van trekhaak. Ze stelde voor dat we een aanhanger van hun konden lenen, zo gepiept zo gedaan en deze service is kosteloos...dat is nog eens service, waar vind je dit nog?

Geweldig geholpen,snelle levering.

Vriendelijk en snelle levertijd.

Telefonisch contact opgenomen aangaande een vraag over de voorraad van stoelen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De stoelen werden volgens inschatting met een week geleverd.

Snelle uitstekende service en super snel geleverd

Na bestelling hadden we de tv kast binnen 3 dagen al thuis bezorgd. Dit overtrof onze verwachtingen.

Goede service en mooie kwaliteit stoelen

Gisteren zijn onze 10 mooie Maurice kamerstoelen geleverd. Passen super mooi bij beide tafels in de kamer en keuken. Heel erg blij mee. Mooie kwaliteit stoelen voor een betaalbare prijs. Bedankt Wiegers voor de goed service. Met vriendelijke groet, Ans van Bergen

Super mooie meubels

Mooie producten Top dat het inmekaar zit bij levering

Tevreden

Live ongezien iets gekocht. Heel blij met het produkt. En aflevering

Zonder problemen verlopen

De firma houd je perfect op de hoogte van je bestelling. Gemaakte beloftes wordennagekomeb

Vriendelijk personeel en goede service

Goed geslaagd vandaag! Vriendelijk personeel en goede service! Super kwaliteit meubels!

Snelle levering en uitstekende service!

Eetkamer Stoelen gekocht via de website. Levering nog dezelfde week. Via de mail goed op de hoogte gehouden. Echt een aanrader!

Alles goed verlopen

Super store

Al verschillende keren stukken gekocht bij Wiegers XL. Een super service en daar geld nog dat de klant koning is , een man een man een woord een woord (geldt ook voor de vrouwen daar trouwens ) Eric Pandjehuis Sittard

Goede prijs kwaliteit verhoudeing

Wij hebben een 2 tal parasols besteld welke van goede kwaliteit zijn tegen een redelijke prijs. De levering duurt wel een paar dagen, maar alles wordt keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Prima product, vlotte levering, fijn contact

Prima product, vlotte levering, fijn contact

Goede snelle service

Helaas was mijn bestelling niet meer leverbaar in de kleur die op de site stond maar prima opgelost dus tevreden klant

Top!!!!

Uitstekend. Hebben er alles voor gedaan om mijn bestelling op tijd geleverd te krijgen. Ik raad hun iedereen aan! TOP service!

We hebben al inmiddels een salontafel en eettafel gekocht. Nu wachten we nog op onze dressoir en een spiegel. Mooie producten en goede prijzen. Vriendelijke mensen en klantvriendelijk. Zeker heel tevreden.

Goede afspraak

Mooie tafel, in elkaar gezet door bezorger

behulpzaam en geen verassingen

Na een keuze voor een meubel op de web-site, prettig telefonisch contact gehad. Op mijn verzoek kreeg ik nog wat extra fotootjes van de constructies van het meubel. De bestelling verliep vlot evenals het maken van een afspraak voor het afleveren. Alles verliep netjes zoals gepland. We zijn heel tevreden met de aanpak.

Gewoon top

Bestelling gedaan, betaald en daarna getwijfeld over mijn bestelling. Vervolgens deel geannuleerd en op de dag zelf mijn geld alweer terug. Snelle reactie op vragen via de mail. Behulpzaam personeel. Mooie produkten en nette prijzen.

super service

super service en goede prijs kwaliteit verhouding. Super mooie eetkamerstoelen en besteld en bezorgd. Ze zitten heerlijk

prima levering, geregeld dmv persoonlijk contact.

redelijke levertijd, vriendelijk persoonlijk contact.

Prima product en laflevering

Het is alweer een jaar geleden dat we een lounchebank hebben gekocht met stevige kussens en deze voldoet nog steeds

Klantvriendelijk en hele Goede service

Contact gehad met Wiegels xl heeft alles uitgelegd en ook over de bezorging Meubel wordt op afgesproken datum gebracht en netjes geplaatst en het afval werd meegenomen . Top voor de bezorgers die voor Wiegels xl werken.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!