Alles goed verlopen

Super store

Al verschillende keren stukken gekocht bij Wiegers XL. Een super service en daar geld nog dat de klant koning is , een man een man een woord een woord (geldt ook voor de vrouwen daar trouwens ) Eric Pandjehuis Sittard

Goede prijs kwaliteit verhoudeing

Wij hebben een 2 tal parasols besteld welke van goede kwaliteit zijn tegen een redelijke prijs. De levering duurt wel een paar dagen, maar alles wordt keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Prima product, vlotte levering, fijn contact

Prima product, vlotte levering, fijn contact

Goede snelle service

Helaas was mijn bestelling niet meer leverbaar in de kleur die op de site stond maar prima opgelost dus tevreden klant

Top!!!!

Uitstekend. Hebben er alles voor gedaan om mijn bestelling op tijd geleverd te krijgen. Ik raad hun iedereen aan! TOP service!

We hebben al inmiddels een salontafel en eettafel gekocht. Nu wachten we nog op onze dressoir en een spiegel. Mooie producten en goede prijzen. Vriendelijke mensen en klantvriendelijk. Zeker heel tevreden.

Goede afspraak

Mooie tafel, in elkaar gezet door bezorger

behulpzaam en geen verassingen

Na een keuze voor een meubel op de web-site, prettig telefonisch contact gehad. Op mijn verzoek kreeg ik nog wat extra fotootjes van de constructies van het meubel. De bestelling verliep vlot evenals het maken van een afspraak voor het afleveren. Alles verliep netjes zoals gepland. We zijn heel tevreden met de aanpak.

Gewoon top

Bestelling gedaan, betaald en daarna getwijfeld over mijn bestelling. Vervolgens deel geannuleerd en op de dag zelf mijn geld alweer terug. Snelle reactie op vragen via de mail. Behulpzaam personeel. Mooie produkten en nette prijzen.

super service

super service en goede prijs kwaliteit verhouding. Super mooie eetkamerstoelen en besteld en bezorgd. Ze zitten heerlijk

prima levering, geregeld dmv persoonlijk contact.

redelijke levertijd, vriendelijk persoonlijk contact.

Prima product en laflevering

Het is alweer een jaar geleden dat we een lounchebank hebben gekocht met stevige kussens en deze voldoet nog steeds

Klantvriendelijk en hele Goede service

Contact gehad met Wiegels xl heeft alles uitgelegd en ook over de bezorging Meubel wordt op afgesproken datum gebracht en netjes geplaatst en het afval werd meegenomen . Top voor de bezorgers die voor Wiegels xl werken.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!