Fantastische service

Eetkamerstoelen aangeschaft en een verzoek gedaan om te leveren na een bepaalde datum. Dit gebeurde netjes volgens afspraak. Stoelen zijn we heel erg blij mee. Helaas was er 1 frame beschadigd, maar dit werd netjes opgelost door een nieuw frame op te sturen. Kortom, wij zijn erg tevreden over de werkwijze van WiegersXL.

Top ! Goede service, vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak !

Zowel in de winkel als online gekocht. Snelle service en vooraad aanwezig dus geen ellelange levertijden. Vriendelijk en servicegerichte medewerkers die weten waar ze over praten en ook meeedenken en kijken. Zowel bankstel als 12 tuinstoelen gekocht. We moeten nog 8 eetkamerstoelen hebben en die gaan we zeker ook bij jullie kopen. De kwaliteit staat in verhouding met de prijs. Wie weet nog n leuke aanbieding voor eetkamerstorlen !

Goede service, goede aankoop

Wie doet dat nu? Online, midden in de nacht, eetkamerstoelen kopen zonder er van tevoren op te hebben gezeten? Ik dus, omdat ik ze bij een kennis had gezien en met mijn slechte rug kon ik er zeker een uur op blijven zitten. De stoelen kwamen op het afgesproken moment, waarbij van tevoren contact was geweest omdat niet alle tijden schikte vanwege werk. Ook daar kwamen we makkelijk uit. en zelfs ik kon ze in elkaar zetten: goede instructies zodat zelfs ik het niet verkeerd kon doen. Moet alleen nog even weten hoe ik ze 'impregneer', want daar ben ik niet handig in. En toen wilde ik ook een tafel. Blij dat ik dat niet online gedaan had. Winkel rekende me voor dat de stoelen slechts 3 cm uit elkaar aan de tafel geschoven konden worden! Andere pootconstructie dus: er zit een verschil in leuk en efficiënt. Tot slot nog een stoeltje gekocht: mocht er toch eventjes een meenemen naar huis... en weer terugbrengen vanzelfsprekend als het niet goed zou zijn. Geweldige service, kan niet anders zeggen en een grote collectie om te kiezen.

gekocht stoelen

eetkamerstoelen gekocht zitten prima.

Tafelblad was zeer goed verpakt,snelle levering. Niets op aan te merken

Goed om te horen! Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling. Heel veel plezier van je nieuwe tafelblad!

Goede service, snelle levering.

Ik ben eerder in de winkel gaan kijken omdat ik stoelen moeilijk vindt kopen vanaf een plaatje. Daar al netjes geholpen. Omdat ik nog twijfelde mijn keuze thuis gemaakt en vervolgens via internet besteld. Ik had de verkeerde protector bij besteld en zowieso te weinig voor de stoelen die ik besteld had. Ik kreeg hier netjes een telefoontje over of dat dit een bewuste keuze was of dat ik het toevallig fout had gedaan. Dat noem ik service. Stoelen zitten heerlijk en de levering was er hee erg vlug!

Goed uitstekend

Goed advies. Netjes geholpen in de winkel. Netjes bezorgd

Snelle service

Snelle service en vriendelijk personeel.

Bedankt Ter voor je reactie en mooie beoordeling!

Top service, zowel in de zaak als bezorging!

Meteen bij binnenkomst een kopje koffie aangeboden gekregen. Nou, dat vindt ik al een binnenkomer. Toen alle tijd en rust gekregen om uit te zoeken wat wij mooi vonden. Personeel was supervriendelijk. En dan de gratis thuisbezorging (naar Limburg). Echt TOP. Dat hoor je echt niet vaak meer. Netjes op tijd geleverd.

Redelijke service

Na eerst een toezegging dat de stoelen omgeruild zouden worden, na een half jaar pas antwoord gekregen. Hiervoor hebben we eerst diverse telefoontjes en mailtjes moeten sturen. Uiteindelijk wordt er gezegd dat de leverancier niets vergoed en we dus geen nieuwe stoelen krijgen. Na nogmaals een poging gedaan te hebben om tot een redelijke oplossing te komen, zijn we nu zover dat er een toezegging is dat de stoelen worden omgeruild. we moeten nu afwachten op de daadwerkelijke levering.

Fijn, goed geholpen.

Ze nemen te tijd om te helpen, goed advies.

Dat vinden wij ook erg belangrijk! Bedankt voor je beoordeling Thea.

Prettig, veel keus

Ik zoek een vierkante buitentafel, helaas moet ik wachten tot juni op de Arezzo

Bedankt voor je reactie Anke. Nog even geduld, maar dan kun je binnenkort genieten van je nieuwe tuintafel.

Fijne verkoopmedewerkers en nette levering

In de winkel volop keus. Wij kwamen voor een tuintafel. Vriendelijk gesprek met de verkoopmedewerker. Levering op de datum die wij graag wilden, zelfs als dat pas over 3 weken was en de tafel al op voorraad was. Netjes belletje wanneer ze op 10 minuten afstand waren. Met een enorme tafel door een krappere hal, deden ze rustig en zonder iets te raken. Omdat de tafel op z'n kant in de tuin werd gezet op onze aanwijzing, kregen we een zacht schuursponsje om de tafelrand nog een beetje te schuren als hij weer rechtop stond. Zeer tevreden.

Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wij wensen je namens ons team heel veel plezier met jullie nieuwe tuintafel.

is goed

alles was goed geregeld ze hebben ons product netjes afgeleverd

Zeer prettige hulp door Sander

Tijd om zelf rond te kijken. Goede aanvulling in suggesties van de verkoper. Duidelijk in prijzen en vervolgtraject. Bij ophalen was wel de nota zoek.......

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer klantvriendelijk. Goede kwaliteit meubelen. Service geweldig.

goed,netjes,bekwaam en luisterend meedenkend personeel

Zijn enkele keren terug geweest voor stoelen, samen met uw personeel tot een goede keuze kunnen komen. Bedankt

Mooie spullen en een super service

1 stoel was niet mooi afgewerkt, meteen kunnen ruilen tegen een andere.

Dank je wel voor je reactie en mooie beoordeling.

Goed netjes geholpen afspraak na gekomen

Go

Nette zaak waar de klant centraal staat

In een gemoedelijke sfeer tuinmeubels uitgezocht. Vriendelijk personeel die de klant serieus behandelen. Levering correct en netjes op tijd, aangekondigd geleverd. Een foutje in een meubel werd ook direct als service opgenomen en netjes afgehandeld. Het resultaat ... een compleet nieuwe tuinset waar we met het prachtige weer mooi van kunnen genieten.

Fijn te lezen dat waar we voor staan dit ook zo ervaren wordt. Nu lekker genieten van je nieuwe tuinset! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Behulpzaam personeel

Vriendelijk personeel

Voorlichting kon beter.

Service bij magazijn was perfect

Beste Hilda, Bedankt voor je feedback en wij nemen dit mee in intern overleg. Zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen je namens het team van Wiegers XL heel veel plezier met jullie nieuwe stoelen.

Een goed gevoel

Goed behandeld en vrij gelaten in winkelbezoek, Daarna goed geholpen Thuis mooi keuze gemaakt We hebben de stoelen nog miet gemonteerd maar we verwachten dat het wel goed is

Beste Ad, Bedankt voor je reactie! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe stoelen. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan iet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Wiegers XL

Geweldige service

Klantvriendelijke medewerkers en goede service achteraf na levering. Al jaren heel tevreden gewinkeld bij Wiegers.

Prima zaak

Vlotte bediening, vriendelijk en goede service. Super

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!