Goede service maar zeer slechte kwaliteit

In maart 2023 verschillende meubels gekocht bij Wiegers XL. Vriendelijk personeel en veel keuze. Nu, een jaar later, blijkt de kwaliteit alles behalve goed te zijn: - eettafel: toplaag begint los te laten en er is een stuk uit de toplaag. Helaas geen garantie, dus enige mogelijkheid is om een nieuw tafelblad te kopen of hem te laten repareren, wat beiden een behoorlijke prijs heeft. - bijzettafeltjes: ook hier is een stukje uit gegaan. - dressoirkast: na het in elkaar zetten stond de kast helemaal niet stevig. In de winkel was dit wel het geval (dit hebben we nog gevoeld). Bleek dat ze hem in de muur hadden geschroefd, iets dat je thuis normaliter niet doet. De kast kon gemakkelijk met 1 vinger van links naar rechts geduwd worden. Ook hier werd niks mee gedaan, waardoor we er zelf een kruis achter hebben moeten schroeven ter versteviging. - tv meubel: stevig en zag er veelbelovend uit. Echter nu, een jaar later, laat ook hier de toplaag van los op meerdere plekken. Een duur tv meubel, schandalig. Wij waren erg te spreken over Wiegers XL, maar na deze kwaliteit te hebben meegemaakt, zou ik het NIEMAND aanraden om hier meubels te kopen. Het zou niet moeten kunnen dat er bij meerdere meubels na een jaar al zoveel schade is. Gebruikerssporen zijn normaal, maar dit zijn zeker geen gebruikerssporen. Geldverspilling.

Snelle levering

Snelle levering en kwaliteit/prijs ook top.

Zéér tevreden.

Levering en kwaliteit stoelen zéér goed. Zal vaker iets kopen.

Fijn om te horen! We wensen je nog veel plezier van je stoelen en zien je graag weer eens terug bij ons in de winkel.

Duidelijke informatie

Er wordt goed gecommuniceerd met je over de bestelling en alles wordt keurig geleverd.

Bedankt voor dit mooie compliment! Vinden wij ook erg belangrijk. Wij wensen je nog veel plezier van je aankoop.

Er was in de online shop iets misgegaan met mijn ordernummer waardoor ik na een mail moest bevestigen dat dit wel het juiste order nr was maar ondanks toch nog snel bezorgt

Vervelend dat er iets mis was gegaan met het ordernummer. Fijn dat we het zo konden oplossen en de bestelling alsnog snel bezorgd kon worden. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe meubels.

Mooie winkel met veel keuze.

Behulpzaam en erg vriendelijk personeel.

Alles goed uit geleg dat vind ik geweldig

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en alles goed neergezet om te bekijken

Klantvriendelijk en goede aftersales

We zijn vanuit Amersfoort naar Wiegers XL gereden voor eetkamer stoelen. Na levering bleek een van de stoelen een geruwde plek te hebben. Na een tip om te proberen de plek te behandelen (wat helaas niet hielp) werd een nieuwe stoel besteld. Deze is netjes thuis afgeleverd met instructie voor het retourneren van de oude stoel. Prima service!

Alles volgens afspraak op tijd geleverd.

Er werd netjes een half uur van tevoren gebeld en mooi op tijd afgeleverd.

Levering volgens afspraak

Levering was precies volgens afspraak en werd 20 min vtv gebeld dat ze er bijna waren.

Gewoon goed.

Nam veel tijd voor het geven van advies.

We hadden veel tijd nodig om tot een juiste beslissing te komen. We kregen alle tijd.

Fijn Gerard! Dat vinden wij ook erg belangrijk. Bedankt voor je reactie.

Goede en snelle levering

Alleen zat er geen beschrijving bij hoe op te hangen. Verder oke.

Top stoelen voor een aanvaardbare prijs!

Veel aanbod in winkel, zeer vriendelijk personeel wat op de hoogte is, goede communicatie, stoelen zitten heerlijkkk...dus zeer tevreden!

Bedankt voor je reactie Marjon! Wij wensen je nog heel veel plezier van je stoelen.

Helemaal geweldig!!!

Keurig bezorgd op afgesproken tijd. Alles was met veel zorg ingepakt. De meubels zien er zo mooi uit het zijn echte blikvangers, ben er heel blij mee.

Wauw wat een mooie woorden. Dank je wel Nina! Wij wensen je nog heel veel plezier van je nieuwe blikvangers.

Prijs kwaliteit is goed

Mooi en goede kwaliteits meubels voor een prima prijs

Bedankt voor je mooie beoordeling en woorden. Wij wensen je nog heel veel plezier van je nieuwe meubels.

Dat vinden wij ook heel belangrijk! Bedankt voor je reactie Frank.

mooi op tijd en perfect in mekaar gezet

ze waren deskundig en heel attent

Dat zijn nog eens mooie complimenten. Wij wensen je nog veel plezier van je aankoop!

Goed behandeld

En zo hoort het ook Petro.

Groot assortiment

Veel keus, houdt zich aan de afspraken.

Vinden wij ook erg belangrijk Gerrit! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Goede service en alles op voorraad

Ifffghhi

Bedankt voor je mooie beoordeling.

prima geholpen perfecte levering

goed geholpen en kom hier spoedig op terug

Bedankt voor je reactie Frans. We zien je graag weer eens terug bij ons in de winkel.

geweldig

goede service , snelle afhandeling. prima

Top Jan! Vinden wij ook erg belangrijk.

Gekregen wat wij wilde hebben.

Uitgezocht, besteld en geleverd gekregen.

Bedankt voor je reactie en wij wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.