We worden serieus genomen

Bedankt voor je reactie. Dat vinden wij ook erg belangrijk! Goed om te horen dat dit dan ook gebeurd.

Geweldig!

Heel goede service en uitleg bij vragen. Correcte levering van prachtige kwaliteitsvolle producten! Ik kan het iedereen aanraden om bij Wiegers XL te bestellen.

Beste Marianne, wat een mooie woorden en beoordeling. Heel veel plezier met je nieuwe producten. En bedankt voor je aanbeveling!

vlot

ik kon het meubel direct meenemen uit voorraad en werd geholpen bij het inladen ; past uitstekend bij mijn interieur ; vriendelijk personeel.

Beste Theo, bedankt voor je reactie. Goed te horen dat je fijn geholpen bent en dat je tevreden bent met je nieuwe meubel! Heel veel plezier ervan.

Goed overzicht

Rustig rond lopen

Bedankt voor je reactie! Wij vinden het erg belangrijk dat je als klant rustig kan rond lopen. Goed te horen dat je dit ook zo ervaren hebt.

Heel goed.

Gekochte producten op voorraad dus direct mee naar huis kunnen nemen. En goed voorgelicht over de gekochte spullen.

Bedankt voor je positieve reactie. We wensen je heel veel plezier met je gekochte producten!

Heel goed

Heel goed, klantvriendelijk en snelle levering.

Bedankt Nel! Dat vinden wij erg fijn om te horen.

super

alles goed gegaan en afspraken super nagekomen, bedankt.

Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat alles goed verlopen is. Veel plezier met je nieuwe meubel(s).

Goede service komen afspraken na

Bedankt Lowie voor je reactie. Goed te horen dat de service en afspraken naar wens zijn verlopen.

Mooie spullen voor een goede prijs en goede service

Mooie spullen voor een goede prijs en goede service

Bedankt William voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor!

Fijn personeel en goede service

Beste Rinie, bedankt voor je reactie dat betekend veel voor ons.

Goede service Levertijd is nu helaas overal lang

Beste Miranda, bedankt voor je mooie beoordeling en begrip voor de langere levertijd.

Goede kwaliteit, redelijke service

Verkoper goed op de hoogte, mannen van de aflevering uitstekend. Communicatie over levering voor verbetering vatbaar. We zouden eerder ingelicht worden over de verwachtte leverdatum

Beste Rinie, bedankt voor je reactie en we nemen je tip mee om dit in het vervolg te verbeteren.

Goede service vriendelijk personeel

Goede service vriendelijk personeel snelle levering

Beste Karin, dat is goed om te horen. Bedankt voor je reactie en veel plezier van je aankoop.

Super geweldige winkel

Mooie eetkamer stoelen gekocht ... Goed advies gekregen en we zijn er heel blij mee.

Wat fijn om te horen Hennie! Heel veel plezier van je nieuwe eetkamerstoelen.

Ze hadden wat we zochten nl. Een bijzettafeltje

Goed gevoel overgehouden aan ons eerste bezoek

Dat is fijn om te horen dat je een goede gevoel hebt overgehouden na een bezoek aan onze showroom!

Prima service en kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Super tevrede

8 jaar terug hoekbank gekocht super tevrede daarna eetkamer stoelen en tafel nu de rest ook bij gekocht salon tv meubel dressoir en mooie grote kast super service en top kwaliteit

Bedankt dat je al zolang vertrouwen in ons hebt en nog steeds. Heel veel plezier van je nieuwe meubels.

Klopt niet

Antraciet poten vd tafel besteld. Men bezorgde zwarte. Nieuwe werden besteld dat kon 3 a 4 weken duren. Gistere tekefoontje gehad. De poten waren verwisseld..en zouden geruild wotden...maar ivm beschadiging worden nieuwe besteld.. 2x n ander verhaal..

overzichtelijk de winkel

dat wij correct word geholpen

Bedankt voor je reactie en mooie beoordeling.

Zeer vriendelijk geholpen

Fijn om te horen!

Probleem opgelost.

Duur bankstel van Urban sofa gekocht. 5 mnd oud en één kussen zakte in en dat is opgelost dus tevrede.

Goed om te horen dat het probleem naar wens is opgelost!

Mooie meubels tegen een prima prijs.

Voor veel meubels (hoekbank, Mango eettafel met stoelen en balkonsetje) geslaagd en snel geleverd. Nu al meer dan een half jaar in gebruik en kwaliteit is naar tevredenheid. Heb wel al de glijders onder de stoelen vervangen omdat deze snel slijten.

Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je al een half jaar plezier hebt van je nieuwe meubels goed om te horen.

Vriendelijk goed advies

Bedankt je positieve reactie.

Prachtige kast

Prachtige kast voor een goede prijs. Werd volgens afspraak geleverd; bleek niet door de deur te passen, met een creatieve oplossing alsnog gelukt

Gelukkig is alles naar wens verlopen en is het alsnog gelukt om de kast binnen te krijgen!

Prima!

Goed geholpen. Vriendelijk al veel spulletjes gekocht.

Wat fijn Christel dat je al vaker bij ons geslaagd bent. Bedankt voor je reactie.

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!