Fantastische service, verbluffend resultaat

Onze keuken van 19 jaar oud is door Meiling coatings van hoogglans wit naar een warme taupe tint met matte finish gespoten. Alle oneffenheden zijn weggewerkt en het resultaat is super mooi geworden. Onze keuken is weer als nieuw! Hartelijk dank voor het prachtige resultaat en de professionele montage!

Prachtig resultaat en vriendelijke service

Na de koop van ons klushuis stonden wij voor de keuze: alle deuren vervangen, of de oude, vergeelde, naar rook stinkende en hier en daar afbladderende deuren een nieuw leven geven. Nadat ik las over de service van Meiling Coatings durfde ik het aan om voor de tweede optie te gaan, en daar heb ik absoluut geen spijt van. De deuren zien er als nieuw uit, met een prachtige matte verflaag die kras en stootvast is. Van de beschadigingen aan sommige deuren is niets meer te zien, en de vieze rooklucht is verdwenen. Het contact met deze vakmensen was heel prettig en de ophaal- en terugbrengservice verliep perfect. Ik ben ontzettend blij dat we hebben gekozen voor deze duurzame optie, het is het geld meer dan waard.

Fantastisch resultaat keukenfronjes!

Wij hebben de frontjes van onze Ikea keuken (15 jaar oud!) gebracht met het verzoek van de oude (beuken) kleur naar mat grijs te verven/spuiten. Het resultaat is werkelijk fantastisch! Lijkt weer een splinternieuwe keuken. Complimenten en voor iedereen een aanrader!! Dank Meiling Coatings!!! Marcel Bollema (zwolle)

Topkwaliteit en service

Wij hebben onze binnen deuren laten spuiten, Kwaliteit en service zijn prima. Kwaliteit is door een mij als gepensioneerde autospuiter als zeer goed ervaren. Een bedrijf waar je met een gerust hart je spullen achterlaat en er word met je meegedacht.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Gelukkig zijn de problemen opgelost

Keuken en meerdere meubelen heel mooi laten spuiten , maar al vrij snel ontstonden er blaasjes waardoor de verf losliet. Gelukkig is vandaag alles keurig opgelost. Heel blij mee.

Prima!

Aardige medewerkers die vakkundig hun werk doen .

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Top schilders en behandeling!!

Al jaren zijn wij vaste klant bij Meiling. Je kunt altijd overleggen en wordt altijd vriendelijk en heel vakkundig geholpen. Ook nu, bij het verven en behangen van onze bovenetage denken zij met ons mee!! Bedankt en we hopen nog lang gebruik te kunnen maken van jullie expertise en kundigheid!

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

afspraken zijn netjes naar gekomen

de mannen van meiling hebben net werk geleverd . me moeder ik zijn dan ook dik tevreden..

In één woord: Vakwerk.

Uiterst prettige manier van werken.

Resultaat is matig

Het appartementje van onze dochter op t Harde is gesaust. Resultaat van de muren was erg slecht. Vooral de gekleurde wand was streperig zowel horizontaal als verticaal. Ook de witte muren lieten te wensen over. Dit hebben we telefonisch gemeld. Werd binnen een week overgesaust Het resultaat was wel beter maar zeker niet optimaal. We hebben het zo maar geaccepteerd, omdat we graag verder wilden met klussen. Maar het blijft een punt van ergenis. Later is de keuken gespoten. Dit is naar volle tevredenheid gedaan. Ziet er uit als nieuw. ( hebben we ook gemeld)

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Prachtig en geheel volgens wens uitgevoerd.

Op tijd en goede vooruit planning. Bedankt voor de correcte afwikkeling van alles. Beekbergen

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Prima geregeld en snel geleverd.

Jurgen prima kerel goed geadviseerd en geholpen>

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Superblij dat we het gedaan hebben.

Onze keuken was maisgeel en ik wilde heel graag een witte. Omdat de keuken verder nog goed was neem je best een risico, we hebben ook lang getwijfeld. Uiteindelijk de knoop doorgehakt. Lars is heel communicatief en heeft al onze zorgen weggenomen. Tijdens de rondleiding in de spuiterij besloten we direct ook alle 10 de binnendeuren en tevens de trapleuningen te laten spuiten. We zijn superblij met het resultaat. Jan is een vakman en zijn collega’s zijn ook allemaal prettige mensen die respectvol met je spullen omgaan. Hartelijk dank!

Mooi werk

Het overleg over de mogelijkheden, het opstellen van de offerte en de communicatie verliepen erg prettig en correct. Er kwam een misverstand over het uitzoeken van de kleur waarin de keuken het mooist tot zijn recht zou komen. Ik verwachtte de adviseur thuis, maar het bleek dat dit in de winkel aan de hand van opgestuurde foto's moest gebeuren. Omdat kleuren onder het kunstlicht in de winkel anders kunnen lijken als thuis kan dit gemakkelijk tot misverstanden lijden. Hier valt iets te verbeteren, maar door de huidige corona beperkingen ook lastig uit te voeren. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden en het spuitwerk ziet er fantastisch uit. De monteurs/spuiters zeer netjes en vriendelijk.

Uitstekende ervaring

Vanaf het eerste contact steeds aan de afspraken gehouden. Prima spuitwerk en onze keuken straalt nieuw uit. We zijn er erg blij mee.

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Hoogwaardige kwaliteit en zeer strak gespoten

De keukendeurtjes in mijn nieuwe woning waren verouderd en niet naar wens. Ik heb deze door de Keukenspuiters over laten spuiten i.p.v. een geheel nieuwe keuken te laten plaatsen. Zeer strak gespoten Frontjes lijken als nieuw Zeker tevreden en een aanrader voor een ieder die niet tevreden is met zijn of haar keuken en niet de investering wil doen voor een geheel nieuwe keuken.

Erg tevreden

Een professioneel bedrijf dat ook naar particulieren een voortreffelijke service verleend

• Mogen we uw project fotograferen? N.v.t.

Goed werk en top service

Als bedrijf zijnde laten wij al jaren regelmatig garagedeuren spuiten bij Meiling. Spuitwerk wordt altijd netjes uitgevoerd. Mocht er onverhoopt iets zijn dan wordt dit altijd netjes opgelost. De service is goed en er wordt altijd meegedacht bij bijzonderheden.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Super snel een mooi gespoten keuken!

Heel blij met onze nieuwe kleur keuken! Binnen een dag was t klaar en heel netjes. Er werd goed meegedacht met alle vragen die we hadden. Heel mooi gedaan!:)

Prachtig. Veel eerder moeten doen

Kan geen kwast of roller tegen op. Netjes op tijd gehaald en gebracht. De hele buurt heeft het al bewonderd en vandaar uit komen vast nog meer orders. Vakwerk

Fantastisch resultaat!

Keukenfrontjes in Putten afgeleverd en na enige tijd weer opgehaald. De keuken ziet er weer als nieuw uit! Voor dat geld schaf je geen nieuwe keuken aan. Indien je uitgekeken bent op je huidige keukenkastjes, of deze aan vernieuwing toe zijn, is dit een prima en geld besparend alternatief.

Briljant

Bij Meiling mijn oude keukendeurtjes en panelen gebracht om opnieuw te laten spuiten in hoogglans. Goed contact gehad en alles volgens afspraak uitgevoerd. Resultaat is briljant, de deurtjes en panelen zien er fantastisch uit. Top spuiterij!

• Mogen we uw project fotograferen? Nee

Keurig op tijd en prima kwaliteit

Keuken was nog in goede staat. Alleen alle fronten laten spuiten met kleuradvies van Meiling. Echt fantastisch mooi geworden. Het de- en monteren is prima verlopen en de hele opknapbeurt was binnen twee weken gereed.

• Mogen we uw project fotograferen? Ja

Keurig werk geleverd en erg vriendelijk.

De vragen die ik vooraf had werden zeer vriendelijk beantwoord. De planning was duidelijk en klopte precies, maar misschien het belangrijkste: de deuren die we hebben laten spuiten zijn boven verwachting geworden. Echt heel strak. Ook het transport was heel goed geregeld, aardige en behulpzame chauffeur.

Netjes gewerkt

Keurige offerte gekregen welke marktconform was en daarna in boerderij heel netjes dubbel glas aangebracht. Goed meegedacht door de glaszetters. Het hele proces goed begeleid door Jarno vanuit kantoor.

Over Meiling Coatings

Bij Meiling Coatings weten we dat U ontzorgt wilt worden. Om dat te kunnen bereiken heeft U een partner voor coatings nodig die het van A tot Z voor U regelt. Wij geloven dat uw meubelstuk, keuken of binnendeur een hoogwaardige afwerking verdient.