
Jan legt alles duidelijk uit, wat hij gaat doen, hoeveel pijn het gaat opleveren, verdoving of niet en wat het gaat kosten!!!
Bewust gezocht naar goede tandarts, daar ik erg bang ben. Bij tandarts Erens ben ik al jaren in behandeling. Wat een fijne deskundige man, steld je zo gerust.
Bravo.
Belangrijk voor mij is, dat zowel de tandreiniging alsook de daarop volgende controle erg goed en nauwkeurig gebeuren en men niet te voorzichtig is. m.a.w. het mag best wat pijn doen. Alleen het eindresultaat telt en dat is goed hier!
Op een fijne manier behaneeld met oog voor mijn comfort.
Correcte ontvangst bij binnenkomst.Zeer korte wachttijd. Behandeling werd goed voorbereid en deskundig uitgevoerd
Na de behandeling met mijn beugel, nog 3 tandennlaten behandelen en voorzien van kronen. Wat een uitstekende , goede deskundige maar vooral menselijke zorg! Je bent geen nummer, wordt vriendelijk begroet, in een woord:"subliem"!
Ik werd door een jonge damen geholpen. Geen idee hoe ze heet. Volgens mijn een assistente van de tandarts. Ik had eerst niet verwacht dat ze mij zou helpen. Maar ik ben haar heel erg dankbaar. Ze is lief en aardig tegen me geweest. Dank je wel.
Half jaarlijkse behandeling van de mondhygieniste en controle. Goede ervaring.
Enige wat ik jammer vond is dat ik 2x bij de mondhygiënste zou komen en bij tandartsassistente kwam voor reinigen tanden.
Legt alles goed uit.
Persoonlijke aandacht, je word gezien als persoon niet als nummer. leggen alles goed uit, kundig in uitvoering en uitleg. Denken mee in oplossingen
Zie voorgaande
Duidelijk en zeer vriendelijk!
Al 35 jaar lang een prima tandarts. Altijd bij de tijd geweest en mij goed behandeld.
Heel vakkundig en vertrouwd.
Goede service...!!!!!!!!!!
Leuke tandarts , ga bijna met plezier naar de controle.
Prettig
Bij vraag wie heeft u het laatste onderzocht staat niet de mondhygiëniste Elvira welk ik een ruime voldoende wil geven
Goed geholpen met de juiste info.
goed snel vakkundig
Ik ben al jarenlang patiënt bij Dooper tandartsen. Er wordt altijd erg goed meegedacht en ook out of the box gedacht als het om goede oplossingen gaat. Tip: ook nu de praktijk groeit/groter is geworden, is het m.i. Belangrijk dat de individu voorop blijft staan en dat de patiënt niet het gevoel krijgt dat er een tijdsdruk is.
prima en deskundig
Ik ben nieuw. 1e afspraak niet doorgegaan, kreeg wel mail voor afspraak maar was bij hun niet ingepland ??. Kan komen door overgang tandartspraktijk.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.