
Correct en zinder klach tren achteraf behandeld.
flexibel in het maken van afspraak goede behandeling
altijd gemoedelijk en leuk ontvangst
Vriendelijk ontvangst bij de receptie, Al snel kwam de mondhygiëniste me halen en daarna door voor een controle bij de tandarts.
Eerdere tandarts praktijk, waar ik mijn hele leven bij heb gezeten, was goed alleen zijn daar nieuwe tandartsen uit oost en zuid Europa gekomen, die en geen Nederlands spreken en waarvan de behandelingen niet alleen onnodige pijn brachten, maar ook slecht gaatjes vulden.
Onder mijn behandeling door de altijd zeer opgewekte en uitermate vriendelijke, deskundige preventie-assistente Gaby de Meulemeester heeft tandarts Freek Mulder vanwege de grote decemberdrukte zijn controle naar mijn tevredenheid uitgevoerd. Enkele weken daarvoor had hij mij al deskundig geholpen met een kroon/vervangende tand.
ging voor de allereerste keer; gwn unne gooie!..
Vriendelijk en zeer professioneel.
Ik ben weer SUPER geholpen door Ruben Dooper. Bedankt!
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze praktijk, maar…. Zoals altijd maak ik twee keer per jaar een afspraak voor controle en voor de mondhygiëniste. Dat ging nu dus fout. Mijn vaste tandarts was er niet, en de mondhygiëniste was er ook niet. De controle is wel gedaan, maar de mondhygiëniste is nu drie maanden wachten.
Goede ontvangst en prima behandeling
Prettig
Ik ben ter controle geweest en deskundig behandeld
Gabby heeft mij geholpen. Geweldig. Legt alles goed uit. Is rustig en werkt vakkundig.
Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over controle.
Duidelijke uitleg en je voelt je erg op je gemak, allemaal erg vriendelijk.
Zie boven, behandeld door Gabby mondhygiëniste
Allereerst stelde de mondhygiëniste zich niet voor. Ik ging zelf op de stoel liggen. Zij verstelde de stoel. Ik vroeg waarom. Kreeg kort antwoord. Zij vertelde niets. Gaf geen informatie. Werkte regelmatig vlakbij mijn tandvlees. Pijnlijke ervaring. Ook nog 4 dagen na de behandeling.
Geen
Ik had voor het eerst een nieuwe mondhygiënist. Zij deed haar werk goed, kundig, rustig en sprak zelfs over toekomstige uitdagingen t.a.v. mijn gebit.
Ik ben in maart 2021 voor een scan geweest in Herten, daarna niets meer gehoord zelf gebeld en een maand later nog eens nagevraagd aan de balie weer geen reactie. Het resultaat is nu dat de behandeling over twee jaren gespreid plaats vindt dat kost mij dus twee jaar mijn eigen risico. Kan hier nog iets aan gedaan worden? Het is immers niet mijn eigen schuld en voor MIJ is dit best veel geld.
goed
Goed
Ik ben een behoorlijke angst patiënt qua spuiten/tandarts. Heb al meerdere tandartsen gehad, de een was een ramp in omgang, enorm volle wachtruimte, en haast werk 8 hokjes waar de tandarts tussen rondjes rende "massa is kassa" kwaliteit krijg je dan echt niet. De ander ach was wel aardig maar had mijn twijfels over de kundigheid. Nu hier jeetje wat een verschil rust in wachtruimte, rust in de behandel ruimte, noem het een oase van rust, en zeer kundig waar ze ook duidelijk voor de best mogelijke oplossing zoeken. "Dit zou de standaard moeten zijn"
Alleen maar lof over de snelle adekwate en pijnloze wijze waarop Jan Geraeds met geavanceerde middelen ervoor zorgde dat ik binnen twee dagen een nieuwe kroon had!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.