
Goede afspraken te maken en vriendelijke behandeling
Geen lange wachttijd en dasrna een prima behandeeling met ook een prima uitleg over alles wat er gedaan werd en gaande was.
Sinds dat ik bij Dooper zit heb ik bijna geen angst meer
Op een vriendelijke en deskundige manier.
Fijne tandartsen die begrijpen dat "naar de tandarts moeten" nooit ontspannend en fijn is voor een patient.
Kundig en denkt mee. Geeft een goed advies.
Rustige, geruststellende en schone omgeving. Gastvriendelijk. Herkenning van vaste klanten. Altijd plekje vrij voor als het spoed is. Jonge en kundige tandartsen en ander personeel.
:-)
Oké
zeer tevreden tot nu toe, goede sfeer in de praktijk!
Zeer tevreden over een achteraf bijna pijnloze behandeling
Ik ben niet ontevreden over totale behandeling. Echter heb het gevoel dat geheel zakelijker wordt. Onder Joop was er meer persoonlijke aandacht en inlevingsvermogen. Bv t.a.v. het plannen van behandelingen om de kosten te beheersen m.b.t vergoedingen. Of om een betaalbare oplossing i.p.v. een duurdere.
Mijn ervaring: ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad en moet zeggen dat ik heel erg goed en deskundig geholpen ben. Ik ben een watje wat tandartsen betreft maar met zo'n geweldig en vriendelijke zorg en ook nog pijnloos kan ik alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben. Dankjewel Andreas
SNEL GEREGELD !
Zie boven
Ben blij dat ik weer bij paul ben
Ik ben pas 1x geweest maar wel een goed gevoel bij de tandarts. Vriendelijk en eerlijk. Heb ik nodig omdat ik toch angst heb voor de tandarts.
Heb geen hekel aan de tandarts, dat ten eerste.... Word altijd geholpen door tandarts Gehre. Is altijd gezellig en je wordt goed en kundig geholpen....
Ik kom al jaren bij Paul Ehrens (vroeger ook bij zijn vader). Ik heb dus al aardig wat uren in de stoel doorgebracht. Men (Paul en zijn assistente(s) weten dus wie ik ben en dat ik niet "graag" naar hun kom. Door hun praat en gedrag stellen zij mij gerust. Wil je liever een spuit, zeg het dan is geen probleem.
Ik moest 3 vullingen laten maken. Het is nu anderhalf week verder nog steeds pijn. Maandag bellen om te laten nakijken.
Ik ben goed geholpen er is goed na mij geluisterd en een goede oplossing
Alles prima tot ik in de behandelkamer kwam. Toen ik in behandelkamer kwam werd ik ontvangen door een hele aardig tandartsassistente. De tandarts kwam er een +/- minuut later bij. Hij stelde zich niet voor en zei dat ik foto's moest laten maken. Terwijl mijn laatste foto's nog geen halfjaar geleden gemaakt zijn. Op dit punt is er niet eens naar mijn gebit gekeken. Toen de foto's gemaakt waren (zowel links als rechts). Moest ik wachten op de tandarts, hij was weggegaan. Dit duurde na mijn gevoel een hele poos. Hij keek naar de foto's en vertelde me wat er aan de hand was. Ik had een paar gaatjes, waarvoor ik terug moest komen om ze te laten vullen. Toen heeft hij nog even snel in mijn mond gekeken, maar dit was een snelle scan van nog geen 30 seconden. Toen ik een week later terugkwam voor mijn kiezen te vullen, kreeg ik dezelfde tandarts. Balen. Hij vroeg of ik een verdoving wilde, dit wilde ik. Hij begon met de behandeling. Hij heeft geen een keer verteld wat hij ging doen, waar hij mee bezig was helemaal niets. Toen de behandeling klaar was, werd ik (na mijn gevoel) de kamer uit gekeken. Ik vroeg of ik kon eten met de verdoving, dit kan zei hij. Geen enkel probleem. Laterna bleek dus mijn hele lip kapot te zijn, helemaal dik en pijnlijk. Ook kreeg ik een dag later twee dikke rekeningen op mijn deurmat een van €256,- en een van €62,51. Ook van de kosten werd he-le-maal niets vermeld. Deze tandarts wil ik nooit meer.
Wordt netjes bij balie ontvangen. Goed Nederlands personeel. Duidelijke gangen, wachtkamer. Ruimte behandelkamer. Heelrustig geluid.
De behandelkamer van de mondhygiëniste biedt geen privacy. Collega’s van de mondhygiëniste lopen voortdurend door de kamer terwijl de deur van de ernaast gelegen behandelkamer openstond waardoor ik alles kon horen wat die behandelaar met zijn patiënt besprak en zij alles konden horen wat ik met de mondhygiëniste besprak. Dit hoort niet en verbaast mij ten zeerste. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt.
Hierdoor kon mijn "klacht/aandachtspunt" betreffende de holte bij de kroon niet besproken worden en moet dit wachten tot de volgende keer.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.