
De tijd en aandacht van het team voor elke patiënt/cliënt spreekt mij enorm aan!
geen beschrijving
Een arts die met je meedenkt om gebitproblemen te minimaliseren.
Tevreden patient
Mijn probleem is goed uitgelegd en advies wat ik er zal aan kan doen
Je wordt goed en deskundig behandeld, geen lange wachttijd!
Jan Geraads is een fijne tandarts
goed
Ik kom al deccenialang bij deze praktijk. Altijd meedenkend en goed uitvoerend. Innovatieve praktijk die het niet schuwt om 'out of the box' te denken qua oplossingen op het gebied van tandheelkunde.
Altijd keurig behandeld.
Egenlijk niets aan toe te voegen.
Goed
ondanks heel veel angst goed geholpen bedankt
goed
Prima
Zeer prettig en deskundig.
Ze nemen de tijd voor patient
Worden altijd vriendelijk behandeld
.
Gelukkig een hele goede begeleiding, Zorgen worden besproken en de gehele behandeling wordt goed doorgenomen.
1e keer: ontsteking: advies voor gesprek vervolg behandeling. (2wk later) 2e keer: spoed, klachten verergerd, kon gelukkig eerder terecht, maar moest eerst antibiotica slikken voordat er behandeld kon worden. (Weer uitsel 1wk). Antibiotica was helpend! Waarom niet 1e keer al, want advies was sowieso kies trekken en dat zou bij 2e behandeling gebeuren. Maar dat zou dan niet gekund hebben omdat ontsteking eerst rustig moest zijn. Dus dat zou weer wachttijd en extra consult zijn. Dit is niet efficiënt en klantvriendelijk, extra kosten. Bij 1e keer werd er nog een aanpassing gedaan van een vorige behandeling waar ik al n keer voor terug was gekomen, vulling moest steeds even bijgeslepen worden, omdat de klachten bleven. Schetst mijn verbazing dat ik hiervoor moest betalen. Mijn inziens hoort dit als afwerking van de gevulde kies. Jammer.
goed voorgelicht over de behandeling, goed bekend gemaakt met de verdovingstechniek
goede, vakbekwame en vriendelijke ervaring. De mondhygieniste was helaas ziek. Dus die behandeling kon niet, maar er is goed meegedacht voor een oplossding. Als niet-Limburger is de bejegening aan de receptie wel een minder goede ervaring. Iets vriendelijker en aangesproken worden in het Nederlands zou een verbetering zijn. Maar ik kom tenslotte voor de tandarts, dus dat is belangrijker.
Altijd vakkundig.
Goede morgen, Bij binnenkomst een beetje onvriendelijk , geen goedemorgen of iets anders, dat zijn wij in de bijna 60 jaar dat wij bij tandarts Erens zijn niet gewend , is vaak een kleine moeite.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.