
Binnenkomst,voelde gastvrij, De eerste ontmoeting met assistent was erg prettig , zowel ,dat ik opgehaald werd als het leuke gesprek,ik voelde me op mijn gemak . Er werd meegedacht en suggesties gegeven over mogelijke keuzes. Mooie praktijk
onverklaarbaar waarom 2 stappen overgeslagen worden
Zeer tevreden over de behandeling.
Afspraken worden nagekomen; contact met mondhygiëniste verloopt prettig. Vanuit tandarts wel het gevoel dat goed voor mijn gebit zorgen en hieraan geld te verdienen wel erg dicht bij elkaar staat ofwel in elkaars verlengde ligt.
Heb een afgebroken verstandskies boven laten trekken , ruben heeft mij geholpen , is een fijne tandarts neemt ook de tijd voor je en stelt je gerust, het personeel is zeer vriendelijk, heb niets gevoeldt van de verdoving en het trekken van de verstandskies, mijn gebit laten schoonmaken en laten polijsten, ook daar nemen ze de tijd voor . Kan deze praktijk aanbevelen
heel goed behandeld, geen pijn ,super resultaat
Vriendelijke en goede contacten
Ben zeer tevreden hebben me goed geholpen
Voor zover 'naar de tandarts gaan' al op zich prettig is, dan is het wat mij betreft zeker geen straf om naar de tandarts te gaan.. Behulpzaam , zorgzaam, vriendelijk en kennis van zaken..,
Veel.aandacht voor gebit én cliënt !
ben snel en fijn behandeld, en het ziet er goed uit.ben blij met mijn tanden.
Door de gehele houding ervaar ik minder angst.
Petfect behandelt
Heel prettige ontvangst en de duur van het wachten is niet lang
het gegeven dat bij de intake tijd werd genomen om alles goed uit te leggen en vooral te luisteren naar onze inbreng, was heel fijn.
ik ben prima op de afgesproken tijd geholpen en goed behandeld. Vooral de dienstverlening rond een nieuwe kroon is perfect. Snel, adquaat en goed. Enig aandachtspunt voor mij als niet-Limburger, is dat de dames aan de balie je altijd in het Limburgs te woord staan. Dat is niet handig, want soms versta ik dat ontzettende platte Venloos niet. En dan moet je 3x vragen wat er gezegd is. Dat vind ik vervelend.
Vriendelijk, duidelijk, kundig Een prettige behandeling
het aantal door mij gegeven sterren per vraag spreekt voor zich.
Tijdens controles maar ook bij het maken van een kroon prima geholpen en fijn contact. Een maal gebeld ivm plotseling hevige pijn in mond direct goed geholpen.
Je hoeft nooit te wachten ( net als bij bv een huisarts ) iedereen is vriendelijke en duidelijk, ook aan de telefoon
Best Vriendelijk , heel spraak. Altijd goeden dag.
Wi Word netsjes uitgelegd wat er gedaan wordt.
het maken en plaatsen van een kroon
Hoe vaker in er kom hoe minder drempelvrees, dat is hun verdienste
Betreffende tandarts Erens ging niet zachtzinnig te werk, met de opmerking dat tanden en kiezen tijdens het eten meer te verduren kregen als tijdens de werkzaamheden van deze tandarts. Toppunt was daarna de factuur met hierop een bedrag van €14,91 voor 5 minuten voorlichting en/of instructie. Dat is een uurtarief van €178,92 voor voorlichting. Waar ik niet eens voor gevraagd heb en wat door de tandarts ook niet van tevoren is aangegeven. Tot op heden cliënt geweest bij Jan Geraeds naar volle tevredenheid maar dit vindt ik geen aanrader.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.