
Kon gelijk in de namiddag komen met mijn klachten. Uiteindelijk tand getrokken... behandeling ging goed.
-
Vanwege enorme angst heb ik op het punt gestaan om niet meer naar de tandarts te gaan. Na een gesprek te hebben gehad met Freek heb ik besloten om het nog een kans te geven. Freek is vriendelijk, geduldig, rustig, begripvol en heeft humor en deze combinatie ervaar ik als heel prettig.
.
zeer goede behandeling
Positief
ik ben zeer tevreden over tandarts Dooper, ik zou niet weten waar ik kritiek over moet hebben.
.
Jullie zijn ontzettend lief en behulpzaam om onze dochter met verstandelijke beperking, op haar gemak te stellen!. Met een grapje en parfumspuitje (dankjewel Sandra), maken Sandra en Eva het tandarts bezoek luchtig en leuk!! Grote DANK daarvoor!!!!
Correcte behandeling en duidelijke uitleg.
Fijne behandeling en fijn communicatie
Ik ban zeer tevreden over tandarts, mondhygiënist, en hoe zaken persoonlijk bespreekbaar zijn en naar tevredenheid afgewikkeld worden.
Geen op of aanmerkingen
Prima
Ik heb iedere behandeling als prettig ervaren, zowel voor mijzelf als voor mijn kinderen
Altijd 100% tevreden! Uitstekende verzorging
Persoonlijke aandacht, er wordt tijd genomen en er is een match tussen patiënt en behandelaars.
Altijd vriendelijk en informatief. Nooit geen klachten na mijn behandeling.
Vlotte behandeling
De uitleg en overleg wat er gaat gebeuren geeft me in combinatie met een vakkundige behandeling vertrouwen.
goed behandeld
Ruben verstaat zijn vak. Is heel vriendelijk en geduldig. Legt alles uit, ook tijdens de behandeling. Dit is voor mij heel belangrijk
Altijd met de juiste zorg
Mondhygiëniste ging hardhandig te werk had wat voorzichtiger gemogen. Niet heel vriendelijk. Ben bij andere tandarts geweest omdat Jan Geraeds ziek was. Vond haar ook niet heel aardig ! Jan Geraeds ben ik normaal heel tevreden over. Preventie assistente en tandartsassistente ook.
Zat vermoedelijke iets aan mijn gebit en is er door betreffende tandarts afgehaald dan wel hersteld. Dat er ook weer spleetje tussen tanden bovengebit was ontstaan en dit al de tweede keer in korte tijd was. Hierop ik ook het verschil liet zien met vorige gebit wat ik nu in had. Ik de verzekering kreeg dat tandprotheticus in Maart 2024 alleen zich bezig zou houden met opvulling bovengebit binnenzijde tandprothese. Dat de tanden bij het nieuwe gebit er dan weer netjes zonder spleetje zoals reserve (oudere) bovengebit er uit zouden zien was ik gerustgesteld. Weet echter niet meer naam van de tandarts welke mij van informatie voorzag.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.