
prima altijd netjes
Er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. De wortelkanaalbehandeling waar ik best tegenop zag, verliep snel en pijnloos. Ook na de behandeling had ik geen klachten.
Was fijn allemaal
Geholpen met vriendelijkheid
Ik ben snel, vriendelijk en professioneel geholpen
zeer tevreden
Ik hab aangegeven wat mijn klachten zijn en er is meteen gekeken naar een oplossing
Een sympathieke, rustgevende tandarts controle, zoals gewoonlijk
Goed en snel gehokpen.
Na het telefonisch contact, kon ik ondanks uitvallen van een van de artsen binnen 1 uur terecht,
Goede behandeling voorafgegaan door een duidelijk gesprek over wat er zou gebeuren en hoe we dat gingen doen.
Vakkundig en bekwaam geholpen Enige dingetje ., maar dat speelt al ruim 35 jaar haha , stoelen mogen best wat langer ., ik ben 1,99 lang .
Je wordt altijd goed en snel geholpen.
naar tevredenheid
Jarenlang ben ik niet naar de tandarts geweest uit angst. Met een hoop moeite ben ik naar dooper tandartsen gestapt en heb hier aan kunnen geven dat ik angst heb en voelde me hierin serieus genomen. Door de benadering en behandeling van de tandarts ben ik ondertussen over die angst heen. Ik kan weer lachen en ben daar super blij mee bedankt!!!
Dooper is een prachtige praktijk, straalt rust uit. Alles zit bij elkaar, fijne tandartsen, veel geduld.
Goed
goed
Uiterst vriendelijke ontvangst, die me om mijn gemak stelt. Hierna een vakkundige controle met uitleg waar dit nodig was. Ik kon mijn vragen stellen en deze werden netjes beantwoord.
Goede uitleg over wat er gaat gebeuren
Goed
Professioneel/ vriendelijk / snel Goed.
geen
Trauma opgelopen Te veel miskleunen in tandvlees en wang Afstandelijke en onvriendelijke vrouw Communiceerde niet Een bezoek a d tandarts hoeft niet eng en pijnlijk te zijn. Jullie slogan was ver te zoeken Deze behandelingmag nietbij vgz in rekening worden gebracht Ik weet niet of ik zal blijven
weer andere mensen aan de stoel. Een discussie over de functionaris die de gebitsreiniging verrichtte. Ze wilde persé mechanisch, terwijl ik steeds bij mijn vorige tandartsen handmatig behandeld werd. De tandarts, mevr. Visser, begon meteen over het plaatsen van een kroon. Ik werd volgens beide dames niet behandeld door de mondhygiëniste, maar door de "goedkopere"????? preventieassistente. 6 Eenheden, kosten 96,68 euro.. Tijdens deze 6 eenheden hield de tandarts ook nog haar praatje en ze keek ook nog even in mijn mond. Een moment van met code 03 is m.i. dan ook onterecht. Al met al, ben ik met een ontevreden en onvoldaan gevoel huiswaarts gegaan. Jammer, want bij de tandartsen Henk de Boer en daarna Jan Geraedts heb ik nooit problemen gehad.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.