
Behalve dat men kundig is, word je als patiënt ook nog eens erg vriendelijk benaderd, super!
Een prettige behandeling
Mondhygiënist was erg pijnlijk. Ben 62. Lijkt net alsof ze beter schoonmaken met andere instrumenten. Was bij de andere mondhygiënist niet zo pijnlijk. Bij tandarts Fransen. Ook bij jullie meteen 30 euro duurder. Vond ik wel veel.
Ik kom al jaren tot volle tevredenheid bij Dooper tandartsen,
Goed
Ik ben tevreden.
Top team.
Ondanks mijn grote angst voor de tandarts had ik mijn moed weer bij elkaar verzameld om een controle afspraak te maken. Tot mijn grote verrassing kwam de afspraak sneller dan verwacht dus moest ik eraan geloven. Ben prima geholpen maar tot overmaat van ramp was ik er nog niet van af. Ik moest toch een week later naar de mondhygiëniste. Gelukkig is dat ook heel goed gegaan dus al met al zeer tevreden. Helaas is de angst voor de tandarts niet weggenomen maar dat is voor latere zorg.
Vriendelijke behandeling
klantvriendelijkheid en zorg alsmede verstand van zaken zijn prima
Tandarts en mondhygieniste zijn erg vriendelijk. Leggen uit wat ze aan het doen zijn en geven goede adviezen.
Begripvol, duidelijk en fijn behandeld
Goed gekeken naar het probleem, samen een oplossing gezocht en wordt deze week uitgewerkt
Na een telefoontje heel snel een afspraak gemaakt en geholpen
Blijf me steeds op de hoogte houden van wat er gaat gebeuren.
Ik vind dezelfde routine belangrijk en het feit dat er geen verrassingen zijn wie de behandeling gaat doen. Eerst behandeling bij de mondhygiëniste en daarna bij de tandarts in de stoel. Er is altijd openheid en duidelijkheid over de stappen die mogelijk gezet moeten worden in de behandeling, maar daarin heb je zelf de keuze wat je daadwerkelijk wilt laten doen. Er wordt mét je meegedacht, maar niet vóór je gedacht.
Aanleiding voor DIT bezoek was acute kiespijn. Stelde de mogelijkheid om tot een afspraak op korte termijn te komen zeer op prijs. Behandeling(en) en toelichting worden duidelijk toegelicht en - voor zover ik dat kan beoordelen - voortvarend, professioneel en met zorg voor mij als patient uitgevoerd. Uw vraag hieronder over begroting was voor iets nieuws: wist niet dat het zo werkte. Ik heb geen begroting gehad (of dat suggereert dat de rekening die ik ga ontvangen onder de 250 Euro is moet ik nog ervaren).
Maatwerk, kwaliteit, nazorg, klantgericht
Vriendelijke en duidelijke uitleg
Voelde me direct op mijn gemak.
Goed geholpen
1e keer bij de nieuwe tandarts. Was goed
vind een uitleg belangrijk, en rust tijdens de behandeling goed en vakkundig advies
Wordt al jaren prima behandeld door Paul Erens. Zo ook deze keer
Rustige, prima behandeling. Wel erg lang stil liggen. Misschien af en toe zeggen hoe lang dat het nog duurt eer de behandeling klaar is. Verder prima behandeld.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.