
Zeer tevreden zowel tandartsen als personeel zeer vriendelijk Duidelijke uitleg ,mooie praktijk
Wat een lieve vriendelijk personeel
was heel bang voor de tandarts en nu durf ik weer
Ik had last van mijn voortand en dacht (uit ervaring) dat het een zenuwontsteking was, mocht komen bij tandarts Poet, kreeg vragen als waarom denk jij dat het een zenuwontsteking is en waarom kom je hier? Hij had nog niet eens de moeite genomen om even in mijn dossier te kijken ik ben toch echt al heel lang patiënt bij deze praktijk. Na verdoving (die niet hielp) en een foto geen conclusie en geen behandeling maar wel een rekening van bijna €46. Geen fijn gevoel aan overgehouden.
Om te beginnen ben ik zeer verbaasd, verdrietig en boos. In verband met een fout van het secretariaat en onzorgvuldige omgang van mijn gegevens heb ik een verschrikkelijk telefoon gehad. De mevrouw aan de telefoon heeft hoogstwaarschijnlijk het stukje fatsoen, menselijkheid en humanitaire communicatie gemist in haar opvoeding. Natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen evenveel geluk heeft gehad in haar leven. Maar om dan je klant te bellen en zo verschrikkelijk asociaal te communiceren is niet te accepteren. Uiteindelijk is gebleken dat de secretariaat door slordigheid zelf fouten hebben gemaakt waardoor, in plaats van excuses aanbieden heeft deze mevrouw ook nog eens met haar neus in de lucht de onderwerp proberen te verdoezelen en deed alsof er nooit zoiets is gebeurd. Deze mevrouw moet aan haar trots denken voordat ze haar ware aard presenteert. Ik overweeg mijn kennis en ervaring te delen binnen een zeer grote online-groep.
Het fijne is dat je iedere keer dezelfde tandartscen assistent krihgt. Dat vind ik als anstige patiënt echt heel fijn. Mocht het een keer anders zijn, krijg he dat voor je afspraak al te horen zodat je niet verrast wordt. Verder nemen ze de tijd om alles uit te leggen wat ze gaan dien. Ook de baliemedewerkers zijn erg vfiendelijk.
Snelle afspraak en snel en deskundig geholpen!
Duidelijke uitleg; luisterend oor; je bent hier in goede handen.
Prima er word goed met de patiënt om gegaan en geluisterd
Bij mij is in augustus een cerec geplaatst. Hiervoor moest ik twee afspraken maken. Aangezien ik om een verdoving gevraagd had, kon de tweede behandeling in de periode gedaan worden zodat de verdoving nog niet uitgewerkt was. Dit was voor mij prettig. Misschien is het plaatsen van een Cerec in de toekomst in één behandeling te verwezenlijken. Toch wil ik een verzoek doen of b.v. het water iets warmer kan omdat alles wat koud is onaangenaam/gevoelig aanvoelt. Dit geldt ook voor blazen, zuigen enz.
laatste keer is mijn vrouw zonder vooraankondiging niet door andreas behandeld maar door een andere arts, dat vinden wij niet prettig en hebben dan liever een andere afspraak
Dit was mijn eerste kennismaking met de praktijk. Ik ben overgestapt van een eenmans tandartspraktijk naar Dooper. Niet dat ik heel erg ontevreden was over mijn vorige tandarts maar de Dooper praktijk is gewoon meer up to date en dat werkt denk ik door in de behandeling. Ik kan alleen maar positief zijn.
Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden waren. Duidelijk over de kosten Duidelijk over het tijdsplan Mag meer aandacht voor patiënt die niet goed hoort Sorry dat ik de naam van de tandarts niet meer weet, niet opgelet/niet verstaan. Ik vind het ook niet zo belangrijk als ik maar goed geholpen wordt. Ben al vanaf 1962 jaar bij deze tandartsen organisatie en tevreden.
alles wordt netjes uitgelegd
fijn om er altijd weer een half jaar vanaf te zijn, ondanks de angst en zenuwen.
Al jarenlang zeer tevreden over de geleverde tandzorg.
Tevreden , altijd vriendelijk en goede uitleg
Goede info en een goede sfeer
Goed En gaan goed Met de mensen om en helpen goed
Ik kom al vanaf jongs afaan bij deze praktijk. Altijd goed geholpen, nooit geen klachten gehad en het allerbelangrijkste ik neem onze dochter van bijna 3 met al het vertrouwen mee naar de praktijk voor haar controles.
Voor me dochter behulpzaam. En geduld jullie zijn allemaal top.
Ben erg tevreden, er werken kundige mensen en ze zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.
Ben zeer tevreden. Al 20jaar
Vriendelijke mensen, er wordt niet ruw,maar wel zorgvuldig gewerkt,mee gedacht. Prettige praktijk.
Mijn ervaring met de behandeling van Dooper Tandartsen moet ik omschrijven als zeer vakkundig. Ik kan het iedereen die behandeling nodig heeft deze praktijk van harte aanbevelen. Ook de mondhygiëniste moet ik een pluimpje geven voor haar werk wat ze verricht aan mijn gebit. Top!!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.