
Mijn zoontje heeft het super positief ervaren
Alles op tijd en goed gelopen.
Ruben heeft me prachtige facings gegeven.
helpen goed denken mee zijn aardig
Prima
Kundig geholpen door een prettige tandarts.
vriendelijke benadering, zeker ook van onze dochter, zij komt graag bij jullie! Mondhygiëniste ook vriendelijk, wel royaal consult/tarief per keer.
Vriendelijk en behulpzaam personeel en er hangt een prettige sfeer. Personeel neemt de tijd voor je, en ook voor de kinderen. Vooral dit laatste vind ik erg prettig zodat de kinderen zich op hun gemak voelen.
vanaf de ontvangst tot aan het vertrek één en al vriendelijkheid en deskundigheid; zo ga ik met plezier naar de tandarts
Lekker ontspannen in de stoel liggen terwijl de mondhygiëniste je een goede behandeling geeft
Ik Ben altijd goes behandeld en Ben tevreden Over de tandarts en mondhyganiste
Sinds vorig jaar overgestapt naar deze praktijk. Ik was niet tevreden over het handelen en omgang met patienten in de vorige Praktijk. Dat is hier totaal anders! De tandarts is erg betrokken en gaf me de juiste info op het juiste niveau. We zijn namelijk niet allemaal thuis in het tandartsen jargon. Top ervaring tot nu toe!
prima behandeling
Zoals altijd perfecte vriendelijke behandeling
Ik ben al 30 jaar "klant", zegt genoeg dat ik nog steeds elk jaar kom ook nu er een "wisseling van de wacht" is. Geen reden om ergens anders naar toe te gaan. Geen angst om naar de tandarts te gaan.
Nieuwe prothese, bij het realiseren hiervan ben ik door een prettig iemand fijn en vakkundig behandel. Het paste perfect.
Werd perfect geholpen
Zie hierboveni
ik ben nog niet geweest, mijn afspraak is pas in januari de score geef ik ook omdat dit heel slecht is dat ik van te voren al 2x een uitnodiging krijg om deze enquete in te vullen terwijl mijn afspraak nog niet eens is geweest.
Buiten die nieuwe tandarts ben ik heel tevreden over de praktijk
.
Ik vindt de tandarts en assistentes vriendelijk en er wordt altijd goed uitgelegd wat ze gaan doen. Ze nemen de tijd voor je.
Doordat er te veel medewerkers in 1 gebouw werkzaam zijn met diverse specialisaties is het gevoel bij mij als klant ontstaan dat ze niet goed weten wat de totale planning is voor mij als klant. Ik kom altijd met mijn 2 kinderen en wil op dezelfde dag controle en schoonmaken van gebit. De ene medewerker weet niet wat er allemaal geagendeerd staat bij de andere medewerker. Eerst kon je alles laten behandelen in 1 ruimte, nu kris kras door elkaar heen. Ik wil het gevoel krijgen dat ze precies weten wat ik kom doen als klant.
ik mis ruimere uitleg hoe het er uit komt te zien met de nieuwe brug, voor mijn gevoel dus t snel.
Ik ben zeer tevreden over de deskundige en toegewijde wijze waarop ik telkens wordt behandeld door tandarts Andreas Gehre
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.