
Tandarts Jan Gearats is heerlijk rustig, snapt dat een bezoek aan de tandarts niet iets voor mij is. Vertelt rustig wat hij doet, een hele prettige man. Voor assistente Jacqueline gaat dit misschien nog wel meer op, zo begripvol en goed. Klasse.
Snelle behandeling
Ben al mijn hele leven bij deze tandarts en zeer tevreden
Op een prettige manier behandelt.
Ik kom al sinds vanaf ik 4 a 5 jaar ben & t/m nu Je wordt altijd vriendelijk ontvangen & ook zkr door de tandarts die hebt & assistentes. Sinds 3 jaar heb ik Freek Mulder als tandarts: een fijne, spontane & vriendelijke persoon. Waar altijd fijn mee kan praten. Dat doet mij wel goed.
Mijn ervaring is positief
Vakkundig geholpen, en ook tijd genomen om te kijken hoe verder in de toelomst gebit te kunnen verbeteren verzorgen
Service en kwaliteit als altijd
Paul Erens is voor mij een rustige en deskundige vakman.
Ik heb wat tandartsen en kaakchirurgen gezien de afgelopen zes maanden. Ik kwam bij Dooper voor een second opinion. Steeds kwam ik maar niet van mijn pijn af. Waar de pijn vanaf komt is nog steeds niet duidelijk. De pijn is wel duidelijk minder door de ingrepen die Dooper tandartsen heeft gedaan. Hier kan Dooper niets aan doen. Op de momenten dat ik het nodig had heeft deze praktijk en alle mensen die er werken heel goed voor me gezorgd. Ik kan altijd meteen terecht. Ik wil met name Freek, Andreas en hun assistenten bedanken. Ze blijven me serieus nemen en me zien als mens, me geruststellen op momenten dat ik het nodig had. Dit is in mijn optiek het belangrijkste dat een tandarts kan doen. Hier kunnen vele praktijken wat van leren. Vanuit mijn hart echt bedankt voor alle zorg en zal iedereen aanbevelen maar jullie te komen.
Op zoek naar een nieuwe tandarts kwam ik bij deze praktijk uit en meteen een fijne ervaring. Behandelingen worden rustig uitgevoerd en er wordt precies verteld, wat er stap voor stap gebeurt. Ook voor onze kinderen een prettige ervaring.
Prima service en zorg
Prettige ervaring.
Recent gekozen voor deze praktijk omdat we verhuisd zijn. In de vorige praktijk waren veel wisselingen van personeel.
Gevoel dat het profesioneels is.
Aantal jaartjes niet bij een tandarts geweest omdat ik toch een beetje bang was door slechte ervaringen bij een andere tandarts , deze angst is nu helemaal weg sinds ik bij Dooper zit .... wat een top taem en aardige en deskundige mensen...... top
bijzonder prettig
Prima verlopen
Goed
Vragen en informeren je ruim over je klachten en behandelingen.
in de 60er jaren was er een tandarts in blerick zijn naam was smits en zat in de kelder van zijn woning waar nu op de laak woont deze tandarts was een echte beul, en heeft mij zo bang gemaakt, dat ik niet meer durfde te gaan. ik geef hem de schuld dat ik mijn gebit totaal heb verwaarloosd. in mijn onderkaak miste ik een paar tanden, en dit was goed zichtbaar, en voelde mij onzeker. heb een gebitje laten maken, maar kon hier niet aan wennen, en wilde graag een paar kronen met dummies. mijn tandarts, s uit venlo wilde hier niet aan beginnen, ook tandarts b uit blerick rade mij dit af. heb toen een afspraak gemaakt met dooper kwam zo terecht bij freek & emma, die mij serieus namen en een voorstel deden om toch de kronen en dummies te plaatsen ben zeer tevreden en heb mijn zelf vertrouwen terug. dank je wel freek & emma !!!!!!!!
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit gebit met naar mijn inzicht vooruitstekende tanden eigenlijk niet wilde, omdat ik dat niet mooi vind. Er werd wel naar mij geluisterd en er werd ook alles aan gedaan om dit naar mijn tevredenheid te maken, maar ze deed gewoon wat ze zelf er van vond. ondanks dat ik zei, ik vind het niks en ik vind het niet mooi. Dit werd afgedaan op een manier van, "ik weet wat voor U het beste is en dat gaan we gewoon doen. U went er wel aan. Resultaat is dat ik na elke keer dat ik wat gegeten heb naar een mogelijkheid zoek om de etensrestanten van mijn gebit af te krijgen. Met de voortanden kan ik nog steeds niet bijten. Voel me een oud mannetje wat niet voor vol wordt aangezien. Heb ook zitten denken om mijn oude gebit te laten repareren, maar dat is me toch te gek. Als ik wat dan ook eet heb ik etensresten in mijn bovergebit zitten en onder mijn ondergebit. Ik begrijp dat mensen het zo goed mogelijk willen doen en dat ze haar best heeft gedaan , maar ik vind het nog steeds niks.
Ik werd vriendelijk en op tijd geholpen
een uur voor het tijdstip van behandeling werd ik gebeld dat de afspraak niet doorging wegens een uitlopende behandeling voor mij. Aangezien ik niet meer in Venlo woon was dit heel vervelend omdat ik andere afspraken daaromheen had gepland. De behandeling die ik moest ondergaan was het vullen van een gaatje, maar toen ik een week later bij de parodontholoog was, constateerde hij dat ik helemaal geen gaatje had. Al met al een raar verhaal en ik ben ook niet van plan om terug te keren naar deze tandartsenpraktijk
Ben nu 1 keer geweest met de kinderen en iedereen was erg vriendelijk en netjes
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.