Nemen echt de tijd voor je

Vragen en informeren je ruim over je klachten en behandelingen.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

er werd tijd genomen om te luisteren naar mijn probleem

in de 60er jaren was er een tandarts in blerick zijn naam was smits en zat in de kelder van zijn woning waar nu op de laak woont deze tandarts was een echte beul, en heeft mij zo bang gemaakt, dat ik niet meer durfde te gaan. ik geef hem de schuld dat ik mijn gebit totaal heb verwaarloosd. in mijn onderkaak miste ik een paar tanden, en dit was goed zichtbaar, en voelde mij onzeker. heb een gebitje laten maken, maar kon hier niet aan wennen, en wilde graag een paar kronen met dummies. mijn tandarts, s uit venlo wilde hier niet aan beginnen, ook tandarts b uit blerick rade mij dit af. heb toen een afspraak gemaakt met dooper kwam zo terecht bij freek & emma, die mij serieus namen en een voorstel deden om toch de kronen en dummies te plaatsen ben zeer tevreden en heb mijn zelf vertrouwen terug. dank je wel freek & emma !!!!!!!!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Heel erg vriendelijk, maar erg alwetend.

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit gebit met naar mijn inzicht vooruitstekende tanden eigenlijk niet wilde, omdat ik dat niet mooi vind. Er werd wel naar mij geluisterd en er werd ook alles aan gedaan om dit naar mijn tevredenheid te maken, maar ze deed gewoon wat ze zelf er van vond. ondanks dat ik zei, ik vind het niks en ik vind het niet mooi. Dit werd afgedaan op een manier van, "ik weet wat voor U het beste is en dat gaan we gewoon doen. U went er wel aan. Resultaat is dat ik na elke keer dat ik wat gegeten heb naar een mogelijkheid zoek om de etensrestanten van mijn gebit af te krijgen. Met de voortanden kan ik nog steeds niet bijten. Voel me een oud mannetje wat niet voor vol wordt aangezien. Heb ook zitten denken om mijn oude gebit te laten repareren, maar dat is me toch te gek. Als ik wat dan ook eet heb ik etensresten in mijn bovergebit zitten en onder mijn ondergebit. Ik begrijp dat mensen het zo goed mogelijk willen doen en dat ze haar best heeft gedaan , maar ik vind het nog steeds niks.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Positief

Ik werd vriendelijk en op tijd geholpen

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

niet tevreden

een uur voor het tijdstip van behandeling werd ik gebeld dat de afspraak niet doorging wegens een uitlopende behandeling voor mij. Aangezien ik niet meer in Venlo woon was dit heel vervelend omdat ik andere afspraken daaromheen had gepland. De behandeling die ik moest ondergaan was het vullen van een gaatje, maar toen ik een week later bij de parodontholoog was, constateerde hij dat ik helemaal geen gaatje had. Al met al een raar verhaal en ik ben ook niet van plan om terug te keren naar deze tandartsenpraktijk

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Netjes en vriendelijk

Ben nu 1 keer geweest met de kinderen en iedereen was erg vriendelijk en netjes

Vertrouwd

Het is fijn dat jullie proberen dat ieder cliënt eigen tandarts heeft. Dat jullie niet zo veel wisselen met het personeel.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Tandarts Jan is de beste

Ruimtelijke ervaring was vreselijk, hopelijk krijgt Jan een raam… Mensen met Klaustrophobie beter niet in die kleine ruimte…

Mooie praktijk

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

Prima ervaring

Kom van buiten Venlo, daar wordt altijd rekening mee gehouden op mijn verzoek. Ben zeer tevreden over de behandelingen, zowel van de mondhygiënisten, de tandarts alsook de baliemedewerksters. Er heerst een prettige sfeer in de praktijk.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren.

perfcte zorg

Degelijke zorg, er wordt naar mij geluisterd en samen een tot een aanpak besloten. Ook is er oog voor het financiële zijde van het gebeuren. In speodgevallen is er vrijwel altijd op zeer korte termijn een afspraak mogelijk

goede tandartspraktijk

zeer tevreden

Heel deskundig

Ik ben overgestapt naar Dooper. Zo blij mee! Zijn zeer deskundig. Leggen alles goed uit. En zijn vooral heel eerlijk!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Prima en erg vriendelijk ook voor kinderen

goed !

Eerste afspraak met mijn nieuwe tandarts Jan Geraeds ! rustig vriendelijk en hulpzaam !

Oke

Ik hou niet van naar de tandarts gaan dus als hij me lachend naar buiten krijgt is dat heel positief denk ik.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Eerst hangt rust is deze praktijk da's zeer prettig

Sinds kort hier, na jaren twijfel over de vorige tandarts en als angst patiënt. Niet durven wisselen. Nu op advies van andere toch maar de stap gewaagd. En tot nu bevalt het zeer goed. En blijkt ook dat ik te lang heb gewacht met de oude tandarts te verlaten.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Vanaf de tandarts is overgenomen door dooper is er altijd wel een foto of behandeling nodig. Dit was voorheen niet het geval. Hoge kosten worden niet vooraf besproken met het gevolg dat de kosten uit de hand lopen, heb meerdere malen gebeld om uitleg maar nooit gekregen.

Tevreden

Ik was tevreden met mij behandelen

Negatief

Hoe kan ik een beoordeling geven, als ik nog nooit bij uw tandartsen ben geweest. Ben sinds 1 juni met tandarts Geraerds naar uw praktijk overgegaan. Dus wat is dit voor onzin. Geeft geen goede indruk! Jos en Lida van Liebergen-van Bekkum

Kort

Wij werden ongevraagd overgeheveld naar Dooper tandartsen doordat een tandarts van een andere praktijk overstapte naar Dooper. Dat vonden we ronduit onbeschoft en hebben de overplaatsing per direct teruggedraaid. Daar kan de praktijk van Dooper tandartsen uiteraard niets aan doen, maar om diezelfde reden kan ik dus ook niet over ze oordelen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Goeie verzorging en kundige personen

wordt door de mondhygiëniste altijd goed verzorgd en geïnstrueerd over wat er eventueel beter kan en waar ik op moet letten indien nodig, gaat vakkundig te werk, bij de tandarts zelf nog even een check en deze wordt met goeie zorg behandeld , al met al een fantastische praktijk.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

ben zeer tevreden over de gekozen tandartsenpraktijk

zie boven.

Prettig, kundig zoals altijd

Gewoon goed! Ben blij met deze tandartspraktijk!

Over PatiëntenVertellen

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie