Altijd goed advies en dito service

Goede professionele bediening

• Waar kent u ons van? Sportvereniging

Top service, top product

Wij zijn heel goed geadviseerd voor een nieuwe topper. Deskundig en vriendelijk personeel. Vlotte levering en netjes afgeleverd. En zeer tevreden over het Ledorm topmatras Latex 8, goede drukverdeling, geen last meer van heup/schouder. Ik lig helemaal “uitgelijnd” :-)

Uitstekende service.

Wij komen de afgelopen jaren bij Verkade voor beddengoed, kussens, handdoeken en badkamer matten. Daar zijn wij erg tevreden over. Onze laatste aankoop was een bed. Dit is de eerste keer dat wij dit bij Verkade hebben gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de aandacht en het advies dat zij ons hebben gegeven. En wij slapen iedere nacht heerlijk! Kortom, twee uitgeruste tevreden klanten.

Professioneel met vriendelijkheid

Heel fijn geholpen met de juiste keuze maken voor nieuw matras. Geen moeite was teveel om alle mogelijkheden uit te proberen. Maar ook hele goede uitleg en advies gekregen. Uiteindelijk ook heel blij met het eindresultaat.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Hele fijne winkel waar je prima wordt geholpen voor een nieuwe boxspring en matras.

Luc heeft ons geholpen bij de selectie van een 2 pers. boxspring combinatie Beddelicious. Na uitvoerig proefliggen in de showroom kwamen mijn vrouw en ik (beiden 77-78 jr.) tot de keus om een stevig/ stevig matras te kopen. Echter in de winkel proefliggen is toch niet helemaal de thuis-situatie, zoals later bleek. Bed werd 1/2 dec. '23 netjes gemonteerd bij ons thuis. En het bleek al direct een te stevig matras voor ons. Ik kreeg lage rugklachten en mijn vrouw voelde het in haar heup en nek. Wij dachten we moeten even een paar weken wennen, maar de klachten gingen niet over, het lag niet echt comfortabel. Ik besloot met Luc te gaan praten en hij liet de mogelijkheid zien om de stevige verensectie in de matras om te wisselen voor een lichtere verensectie "Medium". We besloten om dit te doen. Dit alles zonder kosten voor ons! De bedden liggen uitstekend en comfortabel, we hebben geen pijntjes meer. We vinden deze service van Luc en Marcel fantastisch. We kunnen beddenspecialist VERKADE ten zeerste aanraden! Fred en Gré Bos, Oegstgeest.

• Waar kent u ons van? Overig

Kennis van zaken en ontzorgen

Uitstekende service, kennis van zaken en ontzorgen

Echt uitstekend

Luisterend oor, goed advies, goede kwaliteit, zrgvuldig in service, afspraken en uitvoering.

dit een goede zaak

klant vriendelijkheid staat voor op !

• Waar kent u ons van? Kranten

TOP, vanaf het begin tot het einde!

Deskundige en prettige medewerkers, die de tijd nemen om je te adviseren en je te ondersteunen bij het maken van keuzes. Het proces van bestellen t/m het thuis installeren van ons nieuwe bed werd in overleg met ons door Verkade gemonitord. Dat verliep uitstekend. Bedankt daarvoor! Bij een volgende gelegenheid weten we jullie weer te vinden!

• Waar kent u ons van? Overig

Iedere keer wanneer ik binnenkom voel ik me gezien, steeds perfect geadviseerd.

Bij Verkade Beddenspecialist wordt er goed meegedacht bij je wensen. Krijg je een deskundig advies, en een geweldige service.

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden

Goede service and advies

Uitstekend.

Fijne dienstverlening, veel voorlichting en geen moeite is te veel. Vakkundige aflevering. Ik ben erg tevreden.

Direct actie ondernomen

Dezelfde dag werd er nog een huisbezoek uitgevoerd om het gemelde probleem te onderzoeken. Direct daarop nieuwe motor besteld en in overleg snel geplaatst. Betreft een motor onder het bed

• Gekocht product: Overig

Uitstekend advies

Uitstekend advies van showroom medewerkster. Aflevering op tijd en kwaliteit prima

• Waar kent u ons van? Via bekende

Goede service en komen hun afspraken na, prima

Geweldig!!

Zo een geweldig winkel! Wij hebben voor een vriendin van ons alles gekocht bij hun. En wat een goeie service. Afgelopen week nog 2 hoeslakens gekocht en wordt dan gewoon even bij haar gebracht in het tehuis waar ze woont. Nu alleen moet het nachtkastje nog komen maar alle vertrouwen erin. Jullie zijn echt toppers.

• Gekocht product: Overig
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Aardig personeel, super fijn geholpen!

Ze nemen de tijd voor je in de winkel om je de juiste adviezen te geven. Super vriendelijk personeel

• Gekocht product: Bedtextiel | Badtextiel
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Wij slapen weer geweldig, zonder rugpijn !

• Waar kent u ons van? Overig

Mijn producten zijn zoals afgesproken. Zeer vriendelijke en behulpzame service. Alles is weer perfect. Bedankt, Verkade team en fijne feestdagen!

Heel fijn

Er werd direct begrepen wat ik zocht en stevig meegedacht over oplossingen. Ook wat betreft voor mogelijke onmogelijkheden in de toekomst. Daar had ikzelf nog helemaal niet aan gedacht! Dus was blij met expertise van Verkade en de snelle en nette aflevering. Mvrgr mevr. Van Duijn

• Waar kent u ons van? Overig

Top, goede service en uitleg

Goede uitleg en eerlijke communicatie.

Betrouwbare winkel

Fijn geholpen door de firma Verkade . 10 jaar geleden daar een Aupingbed aangeschaft . Door waterschade moest ons bed uit elkaar en ergens neer gezet worden . Naar de winkel gebeld of dat bij hun mogelijk was en gelukkig voor ons een positief antwoord . Andere dag vakkundig onze spiralen los gemaakt en ombouw uit elkaar en dit alles meegenomen om op te slaan voor een periode dat alles droog en hersteld wordt ons huis . Bedankt hoor voor de service en de vriendelijkheid Familie Ouwehand

Ouderwets vertrouwd.

Na 8 jaar zin in een nieuw matras. Dezelfde kon weer geleverd worden, gelukkig, want die lag heerlijk. Medewerkers zijn uiterst behulpzaam en vriendelijk, en ook deskundig. Precies zoals voorspeld na 8 weken geleverd. Wederom helemaal tevreden.

Hele goede service

Ik werd geholpen door Luc en nam alle tijd om met mij een bed uit te zoeken dat goed bij mij past. Ik slaap nu ruim een week op mijn nieuwe bed en ik heb in maanden zo goed geslapen. Bovendien wordt ik ook fitter wakker. Maar ook de andere medewerk(st)ers helpen opgewekt, service gericht en met kennis bij bv het uitzoeken van beddengoed.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Heel fijn geholpen met goed advies! De aflevering liep als een zonnetje. Mijn oude bed afgevoerd en na 1.5 uur kon ik mijn nieuwe opmaken. Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe bed en heel tevreden over de beddenspecialist die hun naam waar maken. Kortom GEWELDIG!

Over Beddenspecialist Verkade

Beddenspecialist Verkade is sinds 1881 een familiebedrijf, voorheen van de familie Verkade en sinds 2013 de familie Zwetsloot. Als beddenspecialist hechten wij waarde aan een persoonlijk advies, ieder mens is anders en heeft daarom ook andere wensen. Om dit persoonlijke advies vorm te geven bekijken we graag bij u thuis uw persoonlijke slaapsituatie en openen buiten onze reguliere openingstijden graag onze deuren wanneer het u uitkomt. We doen alles voor uw nachtrust. Ook hebben wij een heel uitgebreid assortiment aan overtrekken, hoeslakens, handdoeken, badjassen en vele andere textielsoorten. Kom eens langs in de winkel en ervaar het zelf.