klantvriendelijk

goede persoonlijke service. montageteam was echt Top! Heerlijk Avek bed...

Uitstekende adviezen afgestemd op mijn lichamelijke klachten.

Nu ik 3 nachtjes erop heb geslapen lijken mijn slaapproblemen te verbeteren. Ik hoop dat dat verder doorzet. Ik ben voor 100 % tevreden. Alle afspraken zijn nagekomen. Ik kan iedereen de firma Turkesteen aanbevelen.

Een fijne ervaring

Alles naar wens verlopen, vooral de kast verplaatsen was een klus, maar de jongens hebben naar alle tevredenheid geholpen om het voor elkaar te krijgen.

De beste slaapspecialist in de regio

Wij zijn al 35 jaar klant bij dit bedrijf, ook veel andere slaapsystemen geprobeerd, maar door hun vakmanschap en topproducten zijn ze toch het beste in de regio de prijs en hoge kwaliteit waarborgen de beste producten en persoonlijk advies , je slaapt meer dan de helft van je leven dus een goed systeem is belangrijk erg blij met ons nieuwe bed !!!dank Joost !!

Moet er nog aan wennen maar het bed ligt goed

Goede info en uitleg

Nieuwe auping matrassen gekocht. Belangrijk hiervoor te weten of de matras op spiraal of andere bodem komt te liggen. Na dit te hebben aangegeven uitgebreid advies en proef liggen . Hoe uw lichaam zich verdeelt op matras. Persoonlijk qua gewicht etc. Levering uitstekend. Positief

Duidelijke en rustige voorlichting en advies.

In rustige omgeving werden wij uitvoerig voorgelicht over de mogelijkheden. Ook kregen we de kans om het product ter plaatse uit te proberen. Tot heden tevreden met het geleverde product.

Aandacht en advies

Vriendelijke en deskundige verkoper. Passend advies

Goed geholpen in de zaak.

Goed geholpen in de zaak. Helaas kwam het hoofdbord niet mee en te weinig poten .kwamen later brengen maar ze waren tekort.later nieuwe gebracht.de rekening klopte niet..terug geweest omdat er maar 1 sloop in de dekbedovertrekken zat.we ervaarden dat niet als prettig..

Helder en goed

Gedegen advies

Er werd geen tijd genomen om nadere uitleg over deze matras te nemen.gevol een matras

die niet vast ligt op de bodem en ook nog voor gevaarlijke situaties zorgt.

Beste heer/mevrouw Westeneng, Spijtig om te lezen dat u uw bezoek als niet positief heeft ervaren. Graag komen wij met u persoonlijk in contact om uw ervaring te bespreken en kunnen wij u eventueel een passende oplossing aanbieden. Ik kon u niet in ons systeem terug vinden, wellicht heeft u een bestelling geplaatst onder een andere achternaam? Wij hebben service en persoonlijk advies hoog in het vaandel staan, zou u dan ook contact met ons op willen nemen? Met vriendelijke groet, Team Turkesteen

Prettige zaak

Verkoop verliep uitermate prettig, helaas werd het bed later geleverd dan voorspeld. De levering thuis verliep erg prettig. Na 2 nachten slapen nog niet gewend aan het nieuwe bed, beide ochtenden met rugpijn opgestaan, dit wordt spannend!

prima geadviseerd

bij de aankoop van een bed werd ik goed geadviseerd en kon ik op meerdere matrassen/bedden proef liggen. Aflevering: netjes/accuraat en vriendelijke monteurs

Schramm, een 'topper' van een topper!

Prima geholpen en geadviseerd, het is al wel ruim twee jaar geleden dat ik hem kocht... Daarom was ik wat verbaasd over uw vraag. Maar ik ben er iedere nacht blij mee! Met vriendelijke groet, Lia de Jong

Goed advies

Prettig contact en goed advies. Levering op de juiste tijd en goede montage van onderdelen gasveer.

Heel goed en deskundig geholpen.

De prettige manier en omgang en de genomen tijd heeft ons goed gedaan vandaar een 10

Prima verlopen!

Vriendelijke ontvangst, met koffie en thee ( alleen heet water gekregen, zonder theezakje erbij……Geen probleem hoor!) Goede informatie over de matrassen en kussens ontvangen. Vlotte levering! De oude matrassen werden zonder probleem meegenomen! Een tevreden klant!

Veel kennis van zaken.

Prima geholpen.

Zeer goede ervaring, vriendelijke verkoper, zeer goede voorlichting. Kortom, erg tevreden.

Uitstekend matras geadviseerd! Uitgebreide voorlichting en ze namen de tijd voor cliënt

Goede service!

Er wordt niet zomaar iets aangesmeerd, er wordt echt geluisterd naar wat de klant wil.

Deskundige en plezierige voorlichting.

We kregen deskundige en plezierige voorlichting. Het gekozen product voldoet goed. De levertijd duurde enkele weken langer dan aangegeven.

Xxx

Er worxt veel tijd en aandacht besteed, zodat je het juiste product kiest

Fijn om goede voorlichting te krijgen endat er alle tijd voor wordt genomen.

• Advies / Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Personeel
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Ik ben: een terugkerende klant
  • Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Overig