Goede prijs kwaliteit en persoonlijke aandacht

Als beginnend ondernemer was het even zoeken naar een partij die mij verder kon helpen aan een standaard opdracht overeenkomst en algemene voorwaarden voor mijn bedrijf. Voor een redelijke prijs heeft Legalz mij geweldig geholpen. Dmv een stukje maatwerk en door de persoonlijk aandacht waren de documenten vrij snel klaar en helder opgesteld. Legalz was betrokken en gaaf tekst en uitleg daar waar nodig wat mij weer hielp om de eerste opdracht snel getekend te krijgen.

• Betrokkenheid

Snel en deskundig opgestelde algemene voorwaarden

Legalz heeft mij snel en deskundig voorzien van een mooie algemene voorwaarden. Er wordt goed meegedacht waarbij wensen en feedback serieus worden genomen. Een prettige samenwerking!

• Betrokkenheid

Deskundig inzicht en advies!

Ik wist niet dat er een advocatenkantoor gespecialiseerd was in ICT contracten en had me een hoop tijd en geld kunnen besparen als ik op voorhand bij Legalz advies had gevraagd voordat ik met een softwarebedrijf een project was gestart. Legalz heeft een gedegen evaluatie gemaakt en geadviseerd. Ik beveel hun expertise aan VOOR u met een ICT bedrijf in zee gaat!

Hele fijne samenwerking!

We hebben een hele fijne samenwerking gehad met Advocatenkantoor Legalz B.V. De communicatie was zeer aangenaam en altijd vlot. We hebben het als een zeer succesvolle samenwerking ervaren en zullen in de toekomst graag weer gebruik maken van de diensten.

Goede communicatie en tevreden met de opgestelde Terms of Use

Tevreden over het hele proces van het laten opstellen van een Engels geschreven algemene voorwaarden voor een SaaS-applicatie. Goede communicatie, zowel vooraf over de werkwijze als tijdens het bespreken van de situatie/benodigdheden. Conceptversie en eindversie mooi op tijd afgeleverd zoals afgesproken. Zeer tevreden met het eindresultaat.

• Betrokkenheid

Scherp en prettig mee te werken

Ik heb twee keer van de diensten van Legalz gebruik gemaakt, specifiek op het gebied van copyright geschillen. Het is fijn iemand te hebben die heel scherp en gericht meedenkt, en snel actie onderneemt.

• Betrokkenheid

Goed meegedacht en duidelijke inforamtie

We hebben onze algemene voorwaarden laten controleren en aanpassen door Legalz. Mevrouw de Roode heeft alle aanpassen en toevoegingen duidelijk uitgelegd. We zijn naar tevredenheid geholpen

• Betrokkenheid

Juridische taal begrijpelijk voor bedrijven die digitaal werken

Een fijne ervaring met Isabella voor het updaten en actualiseren van de algemene voorwaarden van mijn online marketing bedrijf. Ik ben blij met het eindresultaat en weet dat ik de juridische kant van mijn bedrijf hiermee goed voor elkaar heb.

Prettige samenwerking en maatwerk

Samen met Robert en Isabella al onze contracten, algemene voorwaarden en verwerkersovereenkomst aangepast. Communicatie gaat snel en goed. Erg prettig.

Snel en to-the-point

Goede ervaring. Er is geleverd wat gevraagd is, en samenwerking vond plaats op een prettige manier.

• Betrokkenheid

Duidelijke en prettige samenwerking!

De samenwerking als prettig en duidelijk ervaren - de partij kwam met een duidelijk plan van aanpak waar constante opvolging aan werd gegeven. De communicatie is prettig verlopen en het resultaat is behaald!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen en ook gericht op een praktische uitkomst waar we meteen mee aan de slag konden!

• Betrokkenheid

Goede kennis van de materie, en duidelijk communicatie. Tevreden met het resultaat!

• Betrokkenheid

Deskundig, snel en creatief!

Wij werken inmiddels bijna een jaar intensief samen met Isabella de Roode en Robert Grandia van Legalz. Wij zijn heel tevreden over deze samenwerking. Isabella en Robert zijn ervaren ICT-juristen. Wij zijn een jonge en snel groeiende (internationaal opererende) onderneming die met hulp en de waardevolle adviezen van Legalz de contracten heeft gestandaardiseerd die voldoen aan de internationale regel- en wetgeving. Verder is Legalz altijd bereikbaar om snel contracten en inkoopvoorwaarden te beoordelen tijdens contractonderhandelingen. Hun flexibiliteit is daarbij essentieel. Isabella en Robert kijken altijd verder dan de gestelde vraag en kijken altijd naar het grotere plaatje en komen dan met creatieve adviezen.

Snel en goed

Het eerste contact was prettig, kort en to the point. Legalz stelt de juiste vragen en wist al snel wat wij nodig hadden. De contracten zijn op een zakelijke en heldere manier geschreven.

• Betrokkenheid

Goed advies en goede communicatie voor een eerlijke prijs

Ik heb voor mijn bedrijf een aantal documenten op laten stellen. Hier werd goed in mee gedacht. Er werd op tijd geleverd. En dat allemaal voor een goede prijs!

Deskundig, luistervaardig en professioneel

Met Legalz heb ik prima ervaringen. Zowel via e-mail, WhatsApp als face to face kan ik snel schakelen. Omdat wet- en regelgeving is wat het is, ben je geneigd snel te denken dat er weinig mogelijk is. Denk je, want alternatieven zijn er altijd. Robert Grandia denkt verder dan de wet- en regelgeving en niet zelden ging ik naar buiten met bruikbare en praktisch toepasbare adviezen. Soms over de toepassing van de wet- en regelgeving, maar even zo vaak over de bedrijfskundige strategie om hierop te anticiperen. Heel fijn!

Helder communicatie en afspraken

Samenwerking met Robert als prettig ervaren. Adviezen zijn helder en worden begrijpelijk overgebracht.

• Betrokkenheid

zeer snel en adequaat gehandeld

Korte en snelle uitleg voldoende om tot zaken te komen

Benaderbaar, gedegen en oplossingsgericht

Voor een eigendomsvraag Legalz - gevonden via internet - gebeld. Er werd direct geschakeld en kreeg een inhoudsdeskundige aan de telefoon. Verder in het proces de juiste vragen gekregen, waardoor ik met mijn vraag verder kon. Dank!

• Betrokkenheid

Advocatenkantoor Legalz denkt met je mee, is snel en correct.

Aan de hand van 1 telefoongesprek heeft Advocatenkantoor Legalz diverse documenten voor ons opgesteld. Zaken waar wij nog niet over na hebben gedacht worden op een duidelijke manier onder de aandacht gebracht, en goed verwoord zodat een antwoord makkelijk te formuleren is.

• Betrokkenheid N.v.t.

Materie deskundig en geven bruikbare adviezen

Legalz doorgrond de vraagstelling goed en komt vervolgens met een goed en bruikbaar advies

Kundig, committed en creatief

Zeer snel geholpen, professionele opvolging en waardevolle/relevante inhoudelijke adviezen. Erg tevreden over Legalz.

• Betrokkenheid

Snel, proactief en veel kennis

Als SaaS bedrijf met internationale klanten is het belangrijk dat we onze juridische zaken goed hebben dichtgetikt. Legalz snapt de complexiteit van onze markt en denkt vanuit haar ICT kennis en ervaring proactief mee over wat wel/niet slim is om te doen. Op het gebied van GDPR, Service Level Agreements en Terms of Delivery zou ik Legalz zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de dienstverlening

Legalz heeft een aantal ICT overeenkomsten voor ons flink herzien en geactualiseerd. Dit is op alle fronten prettig verlopen. Duidelijke communicatie, gedegen advies, prettig persoonlijk contact en een prima prijs. Goede nazorg op de geleverde documenten gehad naar aanleiding van vragen/wensen van een nieuwe klanten.

Rodezand 34 3011AN Rotterdam

010 22 90 646