Uitstekend werk zoals ik had gewenst.

Ik kom uit Verenigede Staten, ik was in Nederland voor een jaar wegens persoonlijke redenen. Ik hoor heel veel over permanente make-up en ging informatie inwinnen. Ik kwam bij Tatjana terecht en maakte mijn eerste afspraak met haar voor mijn lippen, wimpers lijn en mijn wenkbrauwen. Ik had al drie gelijke tijd gedaan, omdat ik niet zoveel tijd meer had. Ik moest al gauw weer terug naar Amerika. Tatjana was zo vriendelijk om al drie behandelingen voor me gelijk te gaan doen. Het was best wel heel veel voor haar om ze allemaal in één keer te doen. Maar toch deed ze dat voor mij omdat ik gauw weer naar huis moest. Daar ben ik heel blij mee, dat ze met me mee denk. Mijn eerste indruk van de werkplek was heel schoon en netjes. In het begin vond ik het heel eng want als iets mis gaat dan gaat het niet meer weg omdat het Permenent make-up is. Tatjana nam tijd om mij uit te leggen wat er allemaal gaat gebeuren en wat ik kan verwachten. Zij gaf mij advies wat het beste vorm wenkbrauwen bij mij past an al de andere werk die ik wilde laten doen. Het is alweer een jaar en mijn wenkbrauwen kwamen uit heel mooi en natuurlijk, mijn lippen zijn mooi gedaan het is heel natuurlijk gedaan je zou het niet eens weten dat ik het had laten tatoeëren en mijn ooglid is heel mooi gedaan. Ik ben Aziatisch mijn ogen zijn kleiner dan, maar Tatjana deed het heel goed met de lijstjes. Het maakt mijn ogen stralen meer zonder dat mijn ogen kleiner worden van de lijntjes. Zij maakt de lijntjes dun genoeg voor de vorm of mijn ogen. Ik ben er heel blij mee met de resultaten van al mijn behandelingen. Ik heel erg tevreden, ik raad u ook aan om bij Tatjana te gaan kijken als u iemand zoek voor u behandeling.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Iedere dag blij met mijn permanente make-up!

N.a.v. de prachtige resultaten bij mijn schoonzus durfde ik met Tatjana het avontuur van permanente make-up aan te gaan. En wat ben ik blij met het resultaat! Met grote nauwkeurigheid en deskundigheid weet ze make-up aan te brengen die bij je gezicht en persoonlijkheid past, waardoor het erg natuurlijk overkomt. Ik ben er iedere dag blij mee!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Positieve ervaring met de wenkbrauwen en wimperrandje!

Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen, de wenkbrauwen die ik altijd al graag wilde. Het wimperrandje ben ik ook heel tevreden en blij mee. Tatjana werkt secuur en geeft eerlijk advies. Ook neemt Tatjana de tijd voor je.

Professioneel

Professionele vrouw, heel hygiënisch en ook prachtig resultaat.

Heel ervaren mevrouw

Ik heb mijn wenkbrouwen en eye-liner laten doen door Tatjana. Heel prettig in de omgang, heel mooi werk, geen bijwerkingen of problemen na de behandeling. Super mooie wenkbrouwen en ey-liners geworden!!!

Heel tevreden

Super blij met mijn wimperrandje en full lips! Binnenkort ook nog mijn wenkbrauwen.Heel tevreden

Deskundig

Tatjana is heel geduldig en neemt de tijd om je op je gemak te stellen. Heel tevreden met het natuurlijke resultaat (wenkbrauwen)

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Vakkundige, vriendelijke en perfectionistische dame!

Door mijn zus werd ik geattendeerd op Tatjana, wij hebben allebei erg lichte wenkbrauwen en waren altijd veel tijd kwijt aan het opmaken er van. Toen ik zag bij mijn zus hoe mooi haar wenkbrauwen door Tatjana getatoeëerd waren heb ik direct een afspraak gemaakt. Tot op de dag van vandaag, 15 maanden na de eerste behandeling, ben ik heel erg blij dat ik het gedaan heb. Het is prachtig, natuurlijk en praktisch, ben ‘s morgens lekker snel klaar! Volgende project worden lijntjes boven mijn ogen. Wanneer weet ik nog niet maar ik zal ze 100% weer door Tatjana laten zetten.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Fantasties!!!! Ben nog steeds tevreden!!!

Super professioneel

Ben heel goed geïnformeerd. Tijdens het behandelen ook netjes behandeld. Alles goed geregeld. Super blij mee zeker een aanrader.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Luistert goed na wat je wilt

Tatjana is een hele lieve vrouw die mij gelijk op mij gemak stelde. Ze luisterde goed wat ik wilde. Gebruikt erg mooie technieken

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.