Super tevreden

Tatjana neemt de tijd voor je bespreekt alles en laat de verschillende opties zien en legt goed uit. Tatjana is echt een professionel, vriendelijk en zorgt dat jeje op je gemak voelt. Echt een aanrader!

Onwijs tevreden

Tatjana is echt een professioneel legt goed uit en stelt je op je gemak. Echt een aanrader!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik ben superblij met mijn wenkbrouwen. Tatjana heeft het goed gedaan. Deed ook geen pijn.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Een vakvrouw die weet wat ze doet en waar ze het over heeft.

De eerste keer dat ik bij Tatjana in de salon kwam voor mijn wenkbrauwen, nam ze alle tijd om deze op te meten en uit te tekenen. Ze ging daarbij heel precies te werk en luisterde ook goed naar wat mijn verwachtingen waren. Daarnaast geeft ze goede adviezen en is eerlijk. Het is even een stukje rijden voor mij, maar dat heb ik er graag voor over.

Wat een vakvrouw

Tatjana, heeft mij hele mooie wenkbrauwen gegeven die het beste bij mijn gezicht passen. Ik dacht dat ik ze goed tekende, maar achteraf blijkt dat niet zo te zijn. Mijn blik is nu veel opener en ik hoef ze niet meer elke ochtend te tekenen, zo fijn. Ik vind haar in 1 woord geweldig... Dank je wel Tatjana en ik ben blij dat ik jou heb gevonden..

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Vakwerk geleverd, pijnloos én gezellig

Werkelijk prachtig

Dankjewel Tatjana, Ik ben blij met mijn mooie lippen. Je bent grappig, lief, maar vooral een vakvrouw Thanks, Connie

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professionele lieve geduldige vrouw met humor en een subliem eindresultaat

Tatjana bekijkt echt hoe jij bent, hoe je gezichtsuitdrukkingen zijn en past de makup hier op aan. Zoals ze zo mooie kan zeggen: het moet jou mooier maken en jou laten stralen. Ze gaat helemaal op in deze passie en dat kun je zien in het professionele eindresultaat. Ook deeld ze allerlei leuke en interessante schoonheidtips. Fijne vrouw met veel liefde voor haar vak.

Perfect!

Bij het intakegesprek werd direct duidelijk hoe secuur en perfect Tatjana werkt,ze tekende een prachtige wenkbrauw waardoor ik gelijk "verkocht" was,alles werd goed uitgelegd,waarna we direct een afspraak ingepland hebben. De voorbereidingen voor het zetten waren heel secuur en het resultaat verbluffend! Ik kan het iedereen aanraden,voor de dames die nog twijfelen,niet doen en plan die afspraak,Tatjana is een lieve vrouw met heel veel talent die de mooiste wenkbrauwen zet,die perfect bij jouw gezicht en huidskleur passen. Een dikke 10 ! De volgende keer laat ik mij ogen doen.

Eyeliner medium

Mijn ervaring bij PMU Tatjana was erg fijn, een eyeliner zetten boven is toch echt een gevoelige plek en vlak bij je oog, Tatjana stelt je op je gemak, is vakkundig en geduldig. Geeft goed advies, de nabehandeling was ook helemaal top. Een aanrader voor een ieder die permanente make up wil.

Perfect resultaat

Perfect resultaat en erg vriendelijke vrouw, geeft goede advies

Noet twijfelen...Gewoon doen!

Best een beetje spannend vond ik het , PMU van de wenkbrauwen, ook omdat ik daar littekenweefsel heb. Maar na een duidelijk informatiegesprek, heb ik direct een afspraak gemaakt, en ik was al meteen blij met het resultaat. Tatjana gaf aan dat veel klanten bij de tweede behandeling na een aantal weken tóch voor wat donkerder kiezen en ja hoor, ze had gelijk! Ik heb ze nu iets donkerder, in een tint die goed bij mijn huid past. Kortom, ik heb goede informatie gehad over kleuren, nuances, wat je mag verwachten, wat te doen en beter niet te doen in de 2 weken na de behandeling. Ik heb me daar goed aan gehouden en het resultaat was de 1e keer al mooi, en na de 2e keer nóg mooier. Ook hier weer goed overleg over de kleur. Ik heb totaal geen pijn ervaren, en ben superblij met het resultaat. Als grijzende blondine met weinig wenkbrauwhaar, kijk ik mezelf in de spiegel weer een frisse, open blik aan!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer blij met het resultaat

Ik ben bij Tatjana gekomen omdat ik “full lips” wilde hebben in de kleur rood. Het was een goede beslissing. Tatjana is een vakvrouw, die heel geconcentreerd haar werk doet. In mijn geval drie uur lang. Het resultaat mag er zijn Ik ben er heel blij mee. Vervolgens heb ik ook mijn wenkbrauwen laten behandelen. Ook prachtig Kortom, niet naast de deur maar voor mij een aanrader.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professioneel, zorgvuldig, eerlijk en een fantastisch resultaat

Ik ben zo blij met het resultaat. Tatjana werkt heel netjes en hygiënisch. Ze geeft een eerlijk advies en luistert naar de wensen van de klant. Het is een eindje rijden vanuit Deventer, maar zeker de moeite waard!!! Ik kom er zeker nog eens terug!!!!

Kennis, kunde, secuur, vriendelijk

Ze neemt de tijd en geeft eerlijk advies. Ik vind haar toegankelijk, kundig, heeft duidelijk de ervaring en kennis in huis. Werkt secuur! Ik ben erg blij met het resultaat.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is een hele lieve professionele vrouw. Geeft goed uitleg overdekt mogelijk heden. Ben ontzettend blij met het resultaat.

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.