Geweldig!!!

WoW, wat een wereld van verschil van geen wenkbrauwen naar prachtig gevormde wenkbrauwen. Heel erg bedankt!!!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Top ervaring bij Tatjana!

Zo ontzettend blij met mijn wenkbrauwen en eyeliner! Tatjana neemt alle tijd voor je en werkt ontzettend precies. Je merkt aan alles dat ze exact weet wat ze doet en meet precies op wat bij jouw gezicht het mooiste staat qua afmeting en vorm. De wenkbrauwen deden absoluut geen pijn, de eyeliner wel een beetje maar dat kwam bij mij vermoedelijk omdat ik gevoelige ogen heb en daar ook een litteken heb zitten. Met de verdoving en Tatjana’s rustige en zekere aanpak is het goed te doen. Echt een aanrader en ben nog steeds elke dag blij dat ik deze stap heb gezet! Dankjewel Tatjana!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Als je het laat doen,doe het bij Tatjana

Tatjana neemt alle tijd om het heel goed te doen.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is een vriendelijke, kalme, professionele dame. Ik heb eerst voor informatie een afspraak gemaakt, ze legt dan precies uit wat ze gaat doen en tekende met potlood hoe het zal worden. Ik wilde een natuurlijke look, hierin is zij prima geslaagd. De behandeling zelf is nagenoeg pijnloos, en het resultaat vond ik na de eerste behandeling al een hele verandering. Na de nabehandeling was het resultaat nog mooier. Ik had dit jaren eerder moeten doen. Mijn ogen stralen weer. Tatjana is een perfectionist en dat is in haar werk te zien.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Geweldige ervaring. Tatjana is zeer professioneel en kundig en bovendien heel aardig.

Ik ben voor drie behandelingen bij Tatjana geweest. Eerst voor mijn wenkbrauwen. Dat beviel zo goed dat ik mijn lippen ook heb laten doen. Ik krijg veel complimenten van mensen dat ik er veel jonger uitzie. Dan vraag hoe zie je dat dan. Maar ze kunnen niet zeggen waar het precies aan ligt. Ik heb nu ook nog eyeliner laten tatoeëren en heb nu een heel frisse oogopslag. Ik moet toegeven dat de oogbehandeling wel pittig was maar zeer de moeite waard. Dankjewel Tatjana dat je mensen er mooi laat uitzien. Liefs Wilma

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zo mooi, praktisch en verzorgd.

Wat ben ik blij met mijn beslissing om PMU te laten doen. En wat ben ik blij dat ik de salon van Tatjana daarvoor koos: Tatjana overlegt eerst en stemt je wensen zorgvuldig af met de mogelijkheden. Adviseert hierin op een prettige en duidelijke manier. Tatjana is ervaren en deskundig. Ze werkt geduldig en heel secuur. Het resultaat is beslist prachtig!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ben er nog steeds heel blij mee. Ze heeft het perfect gedaan super trots

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ze is heel ervaren en legt je alles rustig uit. Kijkt goed naar je uiterlijk en gaat daarmee Goed aan het werk. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen. Kreeg het adresje van mijn dochter. Na lang na denken toch besloten. Ben zeer tevreden en geef het graag door.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professioneel en fijn adres voor PMU

Ik heb eyeliner laten zetten op mijn bovenste oogleden, en ben daar erg blij mee. Het is wat gevoelig daar maar met de verdoving goed uit te houden. Tatjana is gespecialiseerd in PMU en dat merk je, ze weet er alles van en denkt met je mee om het beste resultaat te behalen, super!

Deskundig en mooi resultaat

Tatjana heeft mijn wenkbrauwen fantastisch gedaan! Na lang te hebben getwijfeld, toch de stap gezet. Bij Tatjana ben je aan het juiste adres, daar hoef je niet aan te twijfelen. Zij is professioneel en heel geconcentreerd met haar werk bezig. Ze nam alle tijd om de wenkbrauwen symmetrisch en passend voor te tekenen, passend bij mijn gezicht. De pijn viel mij énorm mee! Ik zou Tatjana zeker aanraden wanneer je PMU overweegt!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Een vakvrouw op haar gebied.

Tatjana verstaat haar vak en is uiterst precies. Ze neemt alle tijd voor je en geeft goed advies. De behandeling van mijn wenkbrauwen was pijnloos en het resultaat is prachtig.

Aanrader!

Voor een goede prijs mooie eyeliner laten zetten, Tatjana geeft eerlijk advies en werkt secuur en hygiënisch. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is een vakvrouw. Ondanks mijn fout dat ik een verkeerde tijd voor de deur stond heeft ze mij super geholpen.

Fijne vrouw met vakkennis

Geeft eerlijke goede adviezen. Weet waar ze mee bezig is. Voortdurend in ontwikkeling. Nieuwe technieken.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Super bevallen,weinig tot geen pijn en met het eindresultaat ben ik zeer tevreden!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Fijn geholpen, echt een aanrader.

Professioneel

Tatjana heeft mijn wenkbrauwen fantastisch gezet! Ik ben er heel erg blij mee en denk nu steeds dat ik het veel eerder had moeten doen. Ze nam alle tijd om de wenkbrauwen symmetrisch en passend bij mijn gezicht voor te tekenen. Ze gaf prettig advies, waarbij ze ook goed heeft geluisterd naar mijn wensen. Ze werkt geconcentreerd en hygiënisch. De pijn viel mij reuze mee! Ik zou iedereen die PMU overweegt Tatjana aanraden!

Prachtig natuurlijk resultaat

Het is heel spannend om een blijvende kunstmatige verandering in je gezicht te laten aanbrengen. Ook al wordt er gezegd dat het heel natuurlijk wordt en het niet echt blijvend is. (Na een aantal jaren moet je het herhalen voor een mooi blijvend uiterlijk). Een vriendin van mij had haar wenkbrauwen met PMU bij Tatjana laten doen. Ik vond het prachtig. Daarop heb ik (zenuwachtig) besloten om ook mijn wenkbrauwen te laten doen. En ik ben heel blij dat ik het gedaan heb!! Tatjana heeft een professionele uitstraling. Zij biedt veel vertrouwen door de secure manier van werken. Eerst tekent ze de wenkbrauwen zoals de vorm gaat worden. Ze meet nauwkeurig en tekent met vaste hand. Als je akkoord bent, gaat ze ‘tatoeëren’. De behandeling doet niet echt pijn. Als het pijnlijk wordt, verdooft zij de plek met een crème. Op een bepaald moment kan het gaan irriteren, maar pijn doet het niet. Ik heb besloten om ook mijn oogleden van een lijntje te laten voorzien. Onder en boven. En mijn lippen te laten behandelen. Het bovenste ooglid vond ik wel wat pijnlijk. Het onderste ooglid niet. Mijn lippen vond ik ook wel gevoelig, maar echt pijnlijk niet. Alle behandelingen moeten twee keer gedaan worden. Hier zit steeds een paar weken tussen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik heb mooie natuurlijke wenkbrauwen. Weer vol en een mooie vorm. Ook de lijntjes rond mijn ogen zijn subtiel. Tezamen zorgen ze voor een frisse natuurlijke uitstraling. Ik lijk jaren jonger. De permanente kleur op de lippen zorgt voor een verzorgde look. Ik ben heel tevreden over het resultaat en kom zeker terug bij Tatjana als het gaat vervagen. Er is echt niets mis gegaan. Tatjana blijft gefocust op het beste resultaat. Raffelt nooit iets af. Ik vind haar Top!

Deskundig advies

Tatjana is erg deskundig en weet wat ze doet. Zelf eyeliner laten zetten door haar. Heel mooi geworden. Erg blij mee. De pijn vind ik reuze meevallen. Ze vraagt vaak hoe het gaat. Top!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Erg blij met mijn wenkbrouwen.....tatjana neemt echt de tyd en is zeer professioneel ❤

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer tevreden met het resultaat …..

Blij dat ik voor Tatjana gekozen heb . Eerste gesprek goede uitleg , en ze neemt de tijd en werkt heel precies een vakvrouw

• Geeft Tatjana goede adviezen?

PMUTatjana, heeft passie voor haar werk, is een echte professional, stelt je op je gemak, luistert goed wat de klant wilt en ht eind resultaat is geweldig !!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Goed geholpen en mooi resultaat!

Ik heb bij Tatiana infralash laten zetten. Ze komt heel professioneel over. Je hebt meteen het gevoel in goede handen te zijn. En dat bleek. Mooi en strak resultaat!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik heb niet veel woorden nodig om Tatjana's werk te beschrijven. Ze is een vakvrouw! Ik kan iedereen die pmu overweegt aanraden naar Tatjana te gaan.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Nooit verwacht dat mooie wenkbrauwen mijn zelfvertrouwen zo'n boost zouden geven!

Ik stond te trappelen om Tatjana te bezoeken...ik vond het doodeng, maar wilde al zo lang mooie wenkbrauwen zonder ze elke dag weer te tekenen...ze stelde me op mijn gemak en ging eerst de wenkbrauw tekenen zodat ik kon zien hoe het stond...ik kreeg bijna een hartverzakking, jemig dit was wel even wat anders zeg...na jaren een ander beeld in de spiegel te hebben gezien...toen ze de andere wenkbrauw ook tekende zag het er weer anders uit en was ik verkocht...wat ben ik BLIJ dat ik naar Tatjana ben gegaan! Zij is nog meer perfectionistisch dan ikzelf en dat geeft een hoop vertrouwen als consument, je voelt dat ze er alles aan doet om het zo mooi mogelijk te krijgen. En perfect symmetrisch ook, erg fijn voor de symmetrie-freaks onder ons (ikzelf ook). Inmiddels een week of 7 en de nabehandeling verder, nog elke dag blij met mijn wenkbrauwen! Wakker worden met wenkbrauwen geeft me meer zelfvertrouwen dan ik vooraf kon bedenken!

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.