Werkelijk prachtig

Dankjewel Tatjana, Ik ben blij met mijn mooie lippen. Je bent grappig, lief, maar vooral een vakvrouw Thanks, Connie

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professionele lieve geduldige vrouw met humor en een subliem eindresultaat

Tatjana bekijkt echt hoe jij bent, hoe je gezichtsuitdrukkingen zijn en past de makup hier op aan. Zoals ze zo mooie kan zeggen: het moet jou mooier maken en jou laten stralen. Ze gaat helemaal op in deze passie en dat kun je zien in het professionele eindresultaat. Ook deeld ze allerlei leuke en interessante schoonheidtips. Fijne vrouw met veel liefde voor haar vak.

Perfect!

Bij het intakegesprek werd direct duidelijk hoe secuur en perfect Tatjana werkt,ze tekende een prachtige wenkbrauw waardoor ik gelijk "verkocht" was,alles werd goed uitgelegd,waarna we direct een afspraak ingepland hebben. De voorbereidingen voor het zetten waren heel secuur en het resultaat verbluffend! Ik kan het iedereen aanraden,voor de dames die nog twijfelen,niet doen en plan die afspraak,Tatjana is een lieve vrouw met heel veel talent die de mooiste wenkbrauwen zet,die perfect bij jouw gezicht en huidskleur passen. Een dikke 10 ! De volgende keer laat ik mij ogen doen.

Eyeliner medium

Mijn ervaring bij PMU Tatjana was erg fijn, een eyeliner zetten boven is toch echt een gevoelige plek en vlak bij je oog, Tatjana stelt je op je gemak, is vakkundig en geduldig. Geeft goed advies, de nabehandeling was ook helemaal top. Een aanrader voor een ieder die permanente make up wil.

Perfect resultaat

Perfect resultaat en erg vriendelijke vrouw, geeft goede advies

Noet twijfelen...Gewoon doen!

Best een beetje spannend vond ik het , PMU van de wenkbrauwen, ook omdat ik daar littekenweefsel heb. Maar na een duidelijk informatiegesprek, heb ik direct een afspraak gemaakt, en ik was al meteen blij met het resultaat. Tatjana gaf aan dat veel klanten bij de tweede behandeling na een aantal weken tóch voor wat donkerder kiezen en ja hoor, ze had gelijk! Ik heb ze nu iets donkerder, in een tint die goed bij mijn huid past. Kortom, ik heb goede informatie gehad over kleuren, nuances, wat je mag verwachten, wat te doen en beter niet te doen in de 2 weken na de behandeling. Ik heb me daar goed aan gehouden en het resultaat was de 1e keer al mooi, en na de 2e keer nóg mooier. Ook hier weer goed overleg over de kleur. Ik heb totaal geen pijn ervaren, en ben superblij met het resultaat. Als grijzende blondine met weinig wenkbrauwhaar, kijk ik mezelf in de spiegel weer een frisse, open blik aan!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer blij met het resultaat

Ik ben bij Tatjana gekomen omdat ik “full lips” wilde hebben in de kleur rood. Het was een goede beslissing. Tatjana is een vakvrouw, die heel geconcentreerd haar werk doet. In mijn geval drie uur lang. Het resultaat mag er zijn Ik ben er heel blij mee. Vervolgens heb ik ook mijn wenkbrauwen laten behandelen. Ook prachtig Kortom, niet naast de deur maar voor mij een aanrader.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Professioneel, zorgvuldig, eerlijk en een fantastisch resultaat

Ik ben zo blij met het resultaat. Tatjana werkt heel netjes en hygiënisch. Ze geeft een eerlijk advies en luistert naar de wensen van de klant. Het is een eindje rijden vanuit Deventer, maar zeker de moeite waard!!! Ik kom er zeker nog eens terug!!!!

Kennis, kunde, secuur, vriendelijk

Ze neemt de tijd en geeft eerlijk advies. Ik vind haar toegankelijk, kundig, heeft duidelijk de ervaring en kennis in huis. Werkt secuur! Ik ben erg blij met het resultaat.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Tatjana is een hele lieve professionele vrouw. Geeft goed uitleg overdekt mogelijk heden. Ben ontzettend blij met het resultaat.

Prachtig

Reuze spannend vond ik het om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ik wilde vooral een natuurlijke uitstraling, niet te opvallend. Tatjana begreep goed wat ik bedoelde en heeft mooie, natuurlijke wenkbrauwen getekend; geen hoekige vormen maar heel natuurlijk . Doordat mijn huid heel gevoelig was lukte het niet op de " gewone" manier en heeft Tatjana een andere techniek moeten toepassen wat goed is gelukt. Ik ben er superblij mee!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Ik kwam bij Tatjana terecht voor advies voor mijn bestaande permanente make-up van mijn wenkbrauwen. Tatjana raadde mij af omdat opnieuw te laten doen omdat dat niet het gewenste resultaat zou krijgen. Ze was hier heel eerlijk in. Ik vroeg haar wat ze dan voor mij kon betekenen.Ze adviseerde mij een wimperrandje. Dit heb ik toen door haar laten doen . Het zag er zo mooi uit. Daarna ook nog full- lips. Ook dit zag er prachtig uit! Ik krijg heel veel complimenten. Tatjana heeft veel kennis van zaken en is erg nauwkeurig en eerlijk. Héél blij met het resultaat.

Professioneel en zeer bekwaam

Mijn ervaringen bij Tatjana zijn zeer positief. Na grondig onderzoek bij Tatjana uitgekomen om mijn wenkbrauwen te laten doen. Resultaat zo tevreden mee dat ik ook mijn lippen liet doen. Deze zien er zo natuurlijk met een licht kleurtje uit, ik krijg nu ook weer veel complimenten. Als laatste mijn ogen laten doen door Tatiana. Zorgvuldig, veel kennis, neemt de tijd totdat ze tevreden is met het resultaat. Sindsdien heb ik geen make-up meer gebruikt maar heb altijd een zeer verzorgde natuurlijke uitstraling. Zeer tevreden en ik raad haar bij iedereen aan.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Hele aardige vrouw, heel precies met werken en goede uitleg ,super blij met mijn wenkbrauwen zou haar iedereen aanraden

Prachtig eind resultaat

Geeft aan dat het eind resultaat natuurlijk zal zijn en dat was precies wat ik graag zag. Juiste tinten bij de huidskleur. Ik heb ook mijn lippen laten kleuren en daar ben ik iedere keer als ik in de spiegel kijk heeeel blij mee.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Goede begeleiding en duidelijke uitleg, Tatjana heeft goede kijk op de vorm van het gezicht en welke vorm wenkbrauwen bij het gezicht hoort. Heel blij met het eindresultaat.

Top, professioneel, kunst.

Goed advies, luister naar de klant en haar wens. Zeer tevreden! Bedankt Tatjana.

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zij heeft passie voor haar werk

Tatjana is professioneel en gaat zorgvuldig te werk. Ze laat je pas gaan wanneer zij zelf tevreden is. Ze is vriendelijk en legt uit wat het mooist is bij jou. Ik zou haar iedereen aanraden.

Zeer positief!

Door de chemo was ik mijn wenkbrauwen en wimpers kwijt. De expressie was weg! Tatjana heeft met precisie mooie wenkbrauwen en eyeliner aangebracht. Omdat na 1 behandeling het resultaat al mooi was besloot ik ook mijn lippen te laten doen. Ook de na-behandeling was super! De behandelde punten zijn nagelopen en bijgewerkt zodat ik met een goed gevoel en zeer tevreden kon vertrekken. De behandelingen zijn zeker niet pijnloos. Wellicht dat mijn huid extra gevoelig was door de chemo! Ondanks dat ben ik blij dat ik het heb laten doen!

Mooi resultaat

Tatjana werkt heel precies. Wanneer het gevoelig begint te worden tijdens de behandeling word een verdovende creme gebruikt waardoor het heel goed te doen is. Lippen waren gevoeliger dan de wenkbrauwen. Omdat Tatjana heel goed naar de vorm van je gezicht kijkt tijdens de voorbereidingen en dit met je deelt tijdens het tekenen van de wenkbrauwen, heb je achteraf geen verrassingen. Ik ben erg blij met het resultaat zowel met de wenkbrauwen als de lippen.

Totaal geen pijn

Geen pijn en vriendelijk behandeld geeft aan waar ze mee bezig is

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Zeer goede ervaring, heel blij mee!

Kwam eigenlijk voor PMU voor de ogen, ging na zeer deskundig en uitgebreid advies naar huis met PMU voor de wenkbrauwen. En werkelijk, geen moment spijt van gehad! Wat een verschil maakt dit voor je uitstraling! Zeer vakkundig uitgevoerd. Kortom, Ik zou haar zeker aanbevelen!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Super ervaring en prachtig resultaat

Best zenuwachtig om de PMU behandeling aan mijn wenkbrauwen te laten doen, maar door de rust en professionaliteit van Tatjana had ik er alle vertrouwen in. En wat ben ik nog elke dag blij met het resultaat, ik heb weinig tot geen pijn gehad en de genezing verliep ook heel voorspoedig bijna geen korstjes gehad. Tatjana nogmaals bedankt voor mijn mooie natuurlijke wenkbrauwen.

Geweldig!!!

WoW, wat een wereld van verschil van geen wenkbrauwen naar prachtig gevormde wenkbrauwen. Heel erg bedankt!!!

• Geeft Tatjana goede adviezen?

Top ervaring bij Tatjana!

Zo ontzettend blij met mijn wenkbrauwen en eyeliner! Tatjana neemt alle tijd voor je en werkt ontzettend precies. Je merkt aan alles dat ze exact weet wat ze doet en meet precies op wat bij jouw gezicht het mooiste staat qua afmeting en vorm. De wenkbrauwen deden absoluut geen pijn, de eyeliner wel een beetje maar dat kwam bij mij vermoedelijk omdat ik gevoelige ogen heb en daar ook een litteken heb zitten. Met de verdoving en Tatjana’s rustige en zekere aanpak is het goed te doen. Echt een aanrader en ben nog steeds elke dag blij dat ik deze stap heb gezet! Dankjewel Tatjana!

Over PMU Tatjana

Met permanente make-up creëer je prachtige wenkbrauwen, sprekende ogen en accentueer je de schoonheid van je lippen. Bij PMU Tatjana gebeurt dat op een professionele manier, met een uniek resultaat, dat uitstekend past bij jouw gezicht. Daarom ben je voor permanente make-up bij PMU Tatjana aan het juiste adres. Overtuig jezelf en bekijk bijvoorbeeld de video's van mijn klanten. Met permanente make-up wordt pigment in de opperhuid aangebracht. Permanente make-up (vaak afgekort als PMU) lijkt wat een deel van de techniek betreft, veel op tatoeage. Daarom praten mensen soms wel over wenkbrauwen tatoeëren bij permanente make-up wenkbrauwen, of eyeliner tatoeëren bij permanente make-up eyeliner.