Compleet, kwaliteit super en vakbekwaam

Met verbazing gezien dat de mannen van Mebu een complete trap vervangen zonder dat hier enige schade door ontstaat . In 4 uur helemaal klaar en schoon opgeleverd en een plaatje van een trap . Vakwerk en super mooi eiken !! Bedankt voor service

We zijn erg tevreden met onze nieuwe trap naar zolder. Het contact met Mebu verliep erg goed en ook het plaatsen van de trap werd erg netjes uitgevoerd.

Heel proactief meegedacht en de beste oplossing gevonden

Een zeer persoonlijke aanpak waarbij Rik meerdere keren bij ons is geweest om te meten en in de bij ons lastige situatie de mooiste oplossing te bedenken. Montage zeer netjes en mannen hebben erg goed meegedacht om de mooiste situatie te creeren, ook al was dat wel wat meer werk.

Mooie en vakkundige trap plaatsing

Goede communicatie en een duidelijk beeld hoe de trap ging worden. Vriendelijk personeel en een snelle goede montage. De trap ziet er erg goed uit.

Vakkundig bedrijf

Zeer prettig contact, zowel telefonisch als via de mail. Vriendelijk personeel bij inmeten en plaatsen. Trap is ook heel mooi geworden. Al met al dik tevreden en ik raad ze zeker aan!

Fijne partij. Geen poespas en komt beloftes na

Fijne ervaring met de nuchtere mannen van Mebu Trappen. Geen verkoop poespas en komen beloftes na. Blij met onze nieuwe eiken houten trap!

Super tevreden

De communicatie en het plaatsen van de trap ging heel goed. Ben zeer tevreden

Zeer behulpzaam en professioneel

Wij hadden met enige spoed 2 nieuwe trappen nodig. Mebu heeft hierin goed meegedacht en een realistisch beeld van de verwachte plaatsingsdatum geschetst. We zijn goed geïnformeerd en de plaatsing was ook snel en heel netjes.

netjes en snel

De mannen hebben hard gewerkt, meegedacht en een mooi resultaat achtergelaten.

Top heel tevreden

Wij hebben een nieuwe trap laten plaatsen naar zolder alles is prima verlopen de trap is keurig geplaatst door de montage ploeg. Wij hebben geen op of aanmerkingen dus dan kun je alleen maar een 10 geven.

Heel fijne samenwerking, prachtig resultaat

Wat een goed bedrijf, met heel fijne werknemers, alles liep soepel, ontwerp, inmeten en plaatsen. We zijn super blij met de trap!!!

Goede informatie bij het oriënteren. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en er wordt goed meegedacht. Goede en nette monteurs en alles wordt netjes achtergelaten.

Super leuk bedrijf met enthousiaste medewerkers!

Vanaf het eerste moment tot en met plaatsing volkomen tevreden!

Top ingemeten en top geplaatst.

Inmeten was snel gebeurd en daarna goed overleg gehad. Plaatsing door keurige en vakbekwame medewerkers gedaan. Ruimden ook netjes de spullen op en gingen zelfs de trap nog stofzuigen. Cijfer 9 gegeven en geen 10 omdat de levertijd (in ons geval) wel wat korter had mogen zijn.

Niet anders dan lof

Perfecte werkers. Snel,accuraat en beleefd

Uitmuntend

Goede service, vakkundig werk

Bedankt, wij zijn zeer tevreden ;)

Twee trappen werden binnen één dag weggehaald en geïnstalleerd. Snel en vakkundig gewerkt. Het voortraject verliep goed en er werd goed geluisterd en meegedacht.

Vakkundig en snel.

In 3 uur tijd oude trap vervangen voor nieuwe. Vriendelijke monteurs. Werken rustig en netjes (voor zover als dat mogelijk is).

Ouderwetse degelijkheid met moderne aanpak

Zowel tijdens het voortraject als bij de uitvoering vlotte aanpak en vriendelijke mensen

De afwerking en kwaliteit waren niet naar wat ik verwacht had

In eerste instantie zeer goed contact met degene die het inmeet en werd ik erg goed geholpen. Bij het ophalen van de trap zat de trap onder de druipers van de grondverf. Dit was niet wat ik er van verwacht had. De oplossing voor dit probleem was ik ook niet erg blij mee. Ook is de kwaliteit van het hout niet wat ik verwacht had. Er zitten aardig wat beschadigingen in de treden. Misschien waren mijn verwachtingen dan ook wat te hoog voor een vuren trap.

Het kan in 1 woord ------Klasse---

Alles in goed overleg gegaan en ook het plaatsen van de Trap ging heel voorspoedig. De persoon die hem heeft geplaatst mag als beloning van mij met kerst en oud en nieuw vrij !!

Dit kan zelfs in 1 woord ……klasse……

Alles is in goed overleg gegaan en ook het plaatsen van de Trap ging heel voorspoedig. De persoon die hem heeft geplaatst mag als beloning van mij met kerst en oud en nieuw vrij !!

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf, goede communicatie, mooie showroom en nemen de tijd voor je! En bovenal natuurlijk erg mooie trappen!