Fantastisch!!

Geweldige trap gekocht voor een goede prijs kwaliteit. Met Pinterest als inspiratie bron had ik (kan ik wel zeggen) een bijzondere wens. Samen met de inmeter heb ik de ideeën besproken om te kijken hoe dit te realiseren. Ik wou namelijk een semi zwevende trap met een stalen Z-boom echter, dit pas vanaf de 6de tree. De eerste 6 treden moesten gesloten tot een pilaar (dit in verband water- en gas-meter) alleen de zijkant van het gesloten gedeelte moest zichtbaar blijven. Nog een uit daging was het tijdsbestek waarin het allemaal gerealiseerd moest worden, ik had namelijk in het werk besloten dat we ook maar aan een nieuwe trap moesten. En tot de Stucadoor hadden we maar 5 weken! Mebu trappen heeft hierin meegedacht en ervoor zorg gedragen dat we dit hebben kunnen realiseren. 2/4 is de trap geplaatst door een zeer kundig en vakbekwaam monteur! Morgen 7/4 beginnen net de Stucadoor en zal alles strak tegen en rondom de tredes glad smeren. Waardoor het net lijkt alsof de tredes uit de muur komen. Helaas 2 kleine min puntjes anders had ik zeker een 10 gegeven! 1 De trap is iets luier geworden, waar op zich niets mis mee is hij loopt heerlijk. Maar... met een trapgat van net 63cm breed kon ik geen traditionele trapleuning kwijt dan zou het gat te smal worden en al helemaal als je bijvoorbeeld een wasmachine naar boven moet brengen. Ik daarom de trapleuning in de muur geïntegreerd (erg mooi vind ikzelf) echter, de maatvoering had ik van mijn oude steilere trap hierdoor kloppen de hoeken niet meer en is het visueel net geen 100%. 2 Doordat de trap wat luier is geworden loopt hij wat verder door de kamer in. Ook dit is op zich niet echt een probleem waar het niet dat ik daarvoor een ondiepe kast heb besteld (bij een keukenboer). In de oude situatie zou ik dan voor de trap ca. 72cm aan ruimte hebben voor de opstap, nu is dit nog geen 50cm geworden waardoor het (denk ik) erg krap aan gaat voelen. Kortom een zeer goede ervaring! Kleurrijke groet, Roland

Zeer deskundig vakwerk

Voor een lastige opstelling van een trap in de huiskamer boden zij een creatieve oplossing. Afspraken rond levering en prijs werden netjes nagekomen. De trap werd vakkundig in een hoog tempo geplaatst. Echte professionals waarvoor dank.

Geweldige service!

We zijn ontzettend blij met de nieuwe trap en de hekwerken. Niet alleen met het eindresultaat maar ook het hele proces van A tot Z: van ontwerp tot installatie, allemaal heel erg fijn geregeld en uitgevoerd! Ook zeer tevreden over de personen die de hekwerken en trap hebben geplaatst: plezierig om hen over de vloer te hebben voor de uitvoering. Complimenten voor jullie allemaal!

Kwaliteit en Professionaliteit

MEBU reageerde vlot op mijn aanvraag, gevolgd door een inmeet afspraak. Deskundig advies en enkele dagen na de afspraak de offerte in huis. Na een paar puntjes op de i werd montageafspraak ingepland. Enkele dagen daarvoor werd de afspraak nog even telefonisch bevestigd en op de dag van montage kwam Mebu op afgesproken tijd onze nieuwe trap monteren. Onze nieuwe trap ziet er precies uit zoals op de tekening bij offerte. Goed ingemeten, goed gefabriceerd en goed geplaatst. Geen spelt tussen te krijgen.

Prima ervaring!

Ik heb een prima ervaring met mebu trappen. Van tevoren alles goed kunnen bespreken. Je kunt aangeven wat je wilt. Plaatsing van de trap ging razendsnel!

Het inmeten en het plaatsen van de trap echt super.

Het contact is echt super. Het inmeten en het plaatsen van de trap ging ook super. Ik zou dit bedrijf iedereen willen aanraden.

Aardige zeer vakbekwame mensen.

ze denken met je mee en komen met mooie oplossingen. Werken keurig netjes! Echte aanrader!

Vakmanschap!

Uitstekende service met een geweldig resultaat! Zeer tevreden!

Prachtige trap voor een uitstekende prijs!

Open trap naar zolder laten maken en plaatsen. Binnen 20 minuten stond de trap. We zijn er erg blij mee!

gewoon heel goed.

Door de manier van ontvangst en luisteren wat wij wilden kwamen we tot een goed ontwerp, ondanks de afstandelijkheid van de corona. Het was bij ons een bestaande situatie waarbij wij niet goed wisten hoe we dit moesten oplossen. Er werd direct gezegd; we komen kijken en dat gaf ons veel vertrouwen. Alle lof voor Rick die al snel langskwam en met ons een goede oplossing besprak. Dit is nu gerealiseerd en we zijn er erg blij mee. We hebben jullie al aanbevolen bij anderen.!

Goede kwaliteit en prettig klant contact

Prachtige trap, netjes afgewerkt, stevig en vakkundig geplaatst.

Betrouwbaar, goede kwaliteit en service

Professioneel bedrijf, zeer vriendelijke medewerkers. Het inmeten werd vlot gedaan door een kundig vakman. Duidelijke offerte, je weet hierdoor waar je aan toe bent. De trap plaatsen ging ook flitsend, na 3 uurtjes zat deze erin. We zijn zeer tevreden over MEBU trappen. Dit bedrijf komt zijn afspraken na! Fijn dat er geen aanbetaling nodig is en de rekening achteraf is.

goede service ,kwaliteit en betrouwbaar

goede adviezen en leveren zeer snel. bedrijf is meedenkend en is scherp in prijs. komen afspraken na en zijn op tijd. top Mebu.

Goede uitleg goed advies mooie rondleiding en goed resultaat

Goed en vlot

Aanrader!

Vriendelijke mensen, die met je meedenken. Goede service en goede kwaliteit, van het begin tot het eind. Wij raden Mebu Trappen zeker aan.

Uitstekende service, kundig en vriendelijk in de omgang.

We hebben een trap laten plaatsen in een bestaande jaren 30 woning. Vele aannemers gaven aan geen veilige trap te kunnen plaatsen ivm de ruimte naar boven. Het was volgens hen uitsluitend mogelijk dmv een grote verbouwing. Mebu trappen is het gelukt zonder grote verbouwing een veilige mooie trap te plaatsen. We zijn erg tevreden over de plaatsing en de vriendelijke omgang met dit bedrijf. Familie Punte, Haarlem

Precies wat de bedoeling was, zonder gedoe en voor een goede prijs

Soepele communicatie. Duidelijke informatie. En alles op de afgesproken data.

Perfecte oplossing, uitstekende uitvoering

Vaste trap laten plaatsen naar zolder. Na één bezoek kwam Mebu met een perfecte oplossing qua trap voor een lastige situatie qua ruimte. Trap was snel geleverd en vervolgens uitstekend geplaatst.

Vakmensen en snelle handeling mbt leveren

Goede ervaring vanaf inmeten tot het plaatsen van de trap. Zijn er heel blij mee.

Ambacht, zij snappen dit helemaal!

Zeer goed geïnformeerd vooraf. Kijkje mogen in de werkplaats waar prachtige trappen worden gemaakt zodat we goede keuze konden maken en uiteindelijk binnen 2 uur een schitterende trap in huis geplaatst!

Mensen met verstand van zaken! Snelle levering. De trappen zijn bijzonder mooi.

Uitstekend, leuke ochtend gehad met het assisteren van het monteren van de trappen.

Vriendelijk en professioneel bedrijf, die je graag aan een goede trap helpen. Het bestellen en monteren van de trappen verliep snel, en we zijn er zeer tevrede mee.

Snel en vakkundig

Goed, vakkundige mensen. Trap werd snel geïnstalleerd. Ziet er allemaal piekfijn uit

Dit bedrijf snapt wat klantgerichtheid en goede service inhoudt!

Een super prettige samenwerking gehad. Is zeer betrokken met de klant en heeft een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. We kregen zelfs een mindering op de factuur door een vlotte plaatsing! Deze partij blijft keer op keer positief verrassen!!

Goed en netjes geholpen

Wij zijn zeer tevreden over MEBU trappen. Altijd keurig te woord gestaan. Meedenkend vriendelijk en vlot personeel. Nette afwerking.